MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

A 28-11-2020

Gebeld met klantenservice. Zeer onvriendelijk en onverstaanbaar. Meneer is erg boos omdat ik het niet begreep en raar vond dat ik geen annuleringsmail ontvangen heb. schreeuwt door de telefoon DAT KOMT DAT KOMT.. Schrok me rot.. Heb nog mijn excuses aangeboden omdat ik traag van begrip was. Geen mail van annulering ontvangen en vroeg ernaar..

Femke Bouwman 28-11-2020

De website is duidelijk en overzichtelijke, ik kreeg meteen een mail ter bevestiging en een update waar mij bestelling is erg prettig, ondanks de drukte toch een snelle levering

A. Paffen 28-11-2020

Ondanks alle maatregelen omtrent covid toch heel fijn kunnen winkelen.

Wij werden vriendelijk gegroet bij binnenkomst, iedere afdeling is bemand met bekwaam personeel, je hoeft niet lang te zoeken naar een medewerker ook staan zij je professioneel te woord en helpen je waar maar kan.

In de winkel hangen duidelijke borden, het is dus niet moeilijk om de juiste afdeling te vinden.

De kassamedewerkster was heel vriendelijk en gaf uitleg over de service. Ik had een kant en klare switch gekocht en had dit eigenlijk zelf niet gezien, maar daardoor kwam er 19 euro boven op de prijs. De medewerkster attendeerde mij hierop, waar ik uiteindelijk wel blij mee was, daar mijn zoontje dan met kerst meteen kan starten met spelen.

Johnny 28-11-2020

Mooie winkel , kon makkelijk de artikelen vinden waarvoor ik kwam! Vriendelijk personeel niks op aan te merken!

Witte 27-11-2020

Ondanks alle hectiek bij Mediamarkt is alles t.a.v procedures perfect geregeld. Ook de afhaalmogelijkheden via het speciaal daarvoor ingerichte afhaalpunt was keurig geregeld.

Arslan 27-11-2020

De medewerkers in de shop zijn vriendelijk en servicegericht. Goede ervaring!

Helderman 27-11-2020

Voor het thuiswerken had ik een nieuwe laptop nodig, de oude was 8 jaar oud en erg aan vervanging toe. Omdat MediaMarkt een groot aanbod heeft, hebben wij voor deze winkel in Nieuwegein gekozen. Wij werden geholpen door verkoper X en hij heeft ons fantastisch geadviseerd! Er is zoveel keuze in laptops, door X zijn wij er 100% van overtuigd de juiste aanschaf gedaan te hebben. Door deze ervaring kiezen wij de volgende keer zeker weer voor de MediaMarkt!

Anja 27-11-2020

Veel keuze,goede prijs maar vooral super gemotiveerd en vriendelijk en behulpzaam personeel!

Geer 27-11-2020

Wij zijn goed geholpen en geinformeerd door jullie medewerkers als de medewerker van sony.
Waardoor we nu een mooie tv hebben waar de kinder erg blij zijn.

Pezarro 27-11-2020

Ik heb v midd 2 leuke sinterklaascadeautjes wezen kopen en werd superleuk en superfijn geholpen door een hele aardige jongen bij de game spullen hij nam alle tijd en moeite om mij met mijn vragen tehelpen ook zei hij nog dat ik een leuk jasje aan had nl v Feyenoord en vh 1 komt het ander praatje Feyenoord 😃. Vind zz de mediamarkt een leuke fijne en betaalbare winkel koop er altijd wel iets 😊

Gert 27-11-2020

Prachtige winkel. Prima parkeergelegen. Prettig personeel. Werden gelijk geholpen door een ervaren iemand.

S Skelli 27-11-2020

Ik ben altijd tevreden geweest over de producten van mediamarkt. Ik raad mediamarkt ook aan bij vrienden en familie om daar de juiste kwaliteit producten te halen. Ik wordt vooral blij als er aanbiedingen worden gedaan bij mediamarkt zoals black friday en noem maar op, dus dan is het voor beiden win win. Ik hoop kans te maken op die €250 euro cadeaukaart omdat ik nog veel producten op mijn bucketlist heb staan die ik graag bij mediamarkt zou willen kopen. Ik ben al jaren vaste klant van mediamarkt en ben altijd tevreden geweest.

Jan Zwiers 27-11-2020

Niet zo tof van MediaMarkt.
2x Google nest hub gekochten de eerste die ik uitpak doet het scherm het niet.
Morgen maar ruilen. Weer een extra rit naar de MediaMarkt.

Janwillem 27-11-2020

Goede uitleg, verstand van zaken.
Snel en netjes geholpen, zelfs mooie tip gekregen om apparaat schoon te houden.

Mcbear 27-11-2020

Gewoon goed, zoals altijd. Vakkundig geholpen en ook al was het druk, waren er voldoende medewerkers beschikbaar.

Huub 27-11-2020

Dichtbij, goed in prijs en zeer geruime keuze. Deskundig personeel als je dat nodig hebt

Nevada 27-11-2020

Altijd klantvriendelijk en helpen graag. Loopt altijd wel iemand rond die je kunt aanspreken over de vraag waar jij mee zit of als je iets wilt weten

Ruud de Jong 27-11-2020

Parkeren ruim voldoende en corona beleid uitstekend
Fijne winkel goed personeel uitstekende informatie
Snel aan de buurt afrekenen

Esmeralda 27-11-2020

Klantvriendelijkheid- snelle levering- prijs/ kwaliteit goed- goede uitleg gekregen

M.vd.Wouw 27-11-2020

Zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van uw medewerkers/sters. Voor aankopen bij de mediamarkt komen wi j zeker terug

Mario 27-11-2020

We zijn prima geholpen door de verkoper.
Over het product wat wij hebben gekocht.

Mustafa 27-11-2020

Was alles goed koop en alles was kwaliteit vol. Alleen de werknemers helpen niet altijd wij waren 30 min aan het wachten

Wendy 27-11-2020

Vriendelijke medewerker, heel behulpzaam en meedenkend. Overzichtelijke winkel, met ruime keus

Henk 27-11-2020

Goed geholpen, alles uitgelegd en de service van de medewerker kan niet beter.
XXX in Almere bedankt.

Paul Papendorp 27-11-2020

Ben weer zeer fijn geholpen door een medewerker, zocht verloopstekker amerikaans naar Europese aansluiting.
Iets langer geleden nieuwe telefoon samsung S10 willen kopen, verkoper adviseerde S20 ivm speciale aanbieding van Samsung zelf, gedaan. Ook alles overzetten van oude naar nieuwe telefoon was een medewerker heel behulpzaam.
Zeer overzichtelijke winkel.