MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Louis 28-10-2020

Gingen voor een Samsung a71, verkoper probeerde een Huawei te verkopen maar toen dat niet lukte had meneer geen tijd meer en konden we het zelf uitzoeken. Ook bij de kassa een drama, na 15 minuten eindelijk afgerekend. Jammer maar nooit meer.

Peter Kerkdijk 28-10-2020

Mooie overzichtelijke winkel met goed personeel. Een ruim assortiment en uiteraard niet te duur.

Eva 28-10-2020

Goed geholpen door Thomas, goed advies gegeven en ben reuze blij met aankoop

Dieuwke 28-10-2020

Erg goede verkoper, hij wist alles te vertellen over de verschillende soorten televisies ( verschil tussen oled, qled cristal hd enz.). Ook kregen we op al onze vragen een duidelijk antwoord. Verkoper dacht met ons mee over de juiste maat televisie voor in onze woonkamer, en deze televisie bleek ook nog in de aanbieding. Daarna werd ons gewezen op een eventuele actie waarbij we een bon kregen van de winkel, nog meer korting dus. Wij zijn erg tevreden.

B Bolat 28-10-2020

Ik had vorig jaar een ipad en een apple pencil gekocht. De apple pencil was helaas kapot, hij laadde niet op en wou niet verbinden.
Toen ben ik goed verder geholpen en heb meteen een nieuwe apple pencil gekregen.
Super fijne service dus bij mediamarkt, ik ga voortaan ook alleen nog maar bij de media markt in Roermond omdat ze mijn zo een goede service hadden geboden! Daarom geef ik ze ook een 10. Service is het belangrijkste voor een zaak

Bernie 28-10-2020

Ik raad mediamarkt erg aan,ze zijn erg gewildt om je te helpen.
En leggen alles goed uit als je een vraah hebt.
Dus met recht een aanrader.
Top!!!

Ilse Tijhuis 28-10-2020

Aardige niet opdringerige medewerker heeft ons geholpen bij de aanschaf van ons artikel
Zowel op de afdeling witgoed als op de afdeling computers werden we prettig geholpen.
Voldoende keus en gelukkig alles op voorraad.

Mediamarkt Bergen op Zoom 28-10-2020

Overgestapt van de Bruin uit 2006 naar de meest geavanceerde , de Serie-9. Mijn eerste ervaringen zijn boven verwachting, scheert soepel en effectief, ligt prettig in de hand. Kortom, zeer tevreden een echte aanrader.

Mediamarkt Bergen op Zoom 28-10-2020

Overgestapt van mijn Braun uit 2006 naar de meest geavanceerde , de Serie-9. Mijn eerste ervaringen zijn boven verwachting, scheert soepel en effectief, ligt prettig in de hand. Kortom, zeer tevreden een echte aanrader.

Harry 28-10-2020

In de vestiging Hoofddorp, werd ik uitsteken voorgelicht over het product dat ik wilde kopen. Ook de uitleg van de mogelijkheden van de verschillende apparaten (TV's) onderling werden goed uitgelegd. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd van wat het toestel moest kunnen, hetgeen resulteerde dat ik een goedkoper toestel kon nemen, dan ik eigelijk op het oog had. Een aantal Futures dat het duurdere toestel had, zou ik toch niet gebruiken.

Rachid 28-10-2020

Super leuke, ruime winkel met een ruim assortiment! Helaas wist de meneer van de telefoon afdeling mij alleen niet zoveel te vertellen over bepaalde toestellen. Maar uiteindelijk toch een goede keus gemaakt waar ik hartstikke blij mee ben.

Nick 28-10-2020

Snelle kassa en goede service. Goed geholpen in de winkel met een goeie deal.

D. van der Vos 28-10-2020

Goed en vriendelijk personeel. Nemen de tijd om alles goed en duidelijk uit te leggen.

Eddy 28-10-2020

Netjes geholpen door een medewerker die behulpzaam was met advies zodat het maken van een keuze een stuk duidelijker was en ook wist welke accessoires wel en niet geschikt waren en dit met veel geduld en begrip de tijd nam om onze vragen te beantworden. En nu met veel plezier en tevredenheid gebruik maken van onze nieuwe tv.

Pris 28-10-2020

Super goed en snel geholpen, goed advies en zijn super blij met onze nieuwe televisie!

Poelstra 28-10-2020

Prima service, laat soms wat lang op zich wachten tot er geholpen word, maar over het algemeen prima ook de website duidelijk en overzichtelijk!

Andrzej Krakowski 28-10-2020

het is een grote winkel met een goede ligging met veel aanbod en goede service

deelen 28-10-2020

Zoals altijd werden we goed geholpen door de medewerkers van mediamarkt, de uitleg was helder en duidelijk.
Het enigste minpuntje was dat we, doordat het omzetten van de ene telefoon naar de andere telefoon, een uur moesten wachten en hierdoor wij naar huis zijn gereden omdat, mijn vrouw als chronisch darm patiënt, het toilet moest bezoeken en deze, nu in de corona periode neem ik aan, gesloten was voor de klanten.

Hier zou mijn inziens iets aan gedaan kunnen worden

Gerard 28-10-2020

Goed personeel met verstand van hetgeen ze verkopen.
Vriendelijk.
Genoeg keuzemogelijkheden.

Ruth 28-10-2020

ik heb direct de iPhone 12 in huis ontvangen wanneer dit mogelijk was. Ik ben daarna direct naar de winkel gegaan om een schermpje er op te plaatsen. Snelle service en ideaal! Ook prijs kwaliteit ligt in verhouding

Klaas 28-10-2020

Vriendelijke bediening en goede hulp van de medewerker. Winkel is goed ingedeeld waardoor alles makelijk te vinden is. Het product was hier ook het goedkoopst.

Schokker 28-10-2020

Mooie winkel met een breed assortiment en vriendelijk personeel.
De prijsstelling is mediamarkt waardig.

Suresh 28-10-2020

Prima winkel, ruim opgezet. Ondanks de verbouwing was het prettig winkelen. De verbouwing is wel duidelijk merkbaar en zorgt voor wat overlast.

j.v.d.Werken 28-10-2020

Goede voorlichting over de artikelen 100 % en een hele vriendelijke klanten service

Poohh 28-10-2020

Ik heb deze shop gekozen, omdat het de dichts bijzijnde mediamarkt is. Ik ben de bestelling eerder gaan ophalen dan dat het klaar stond en ik ben perfect geholpen en daar ben ik heel blij om!