MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Marga 04-06-2021

Printer installeren is een makkie. Zeer scherpe afdrukken. Kleuren wijken af van de werkelijke kleuren. Dat is het enige wat iets tegenvalt tot nu toe.

Johanne 04-06-2021

Ik vind dat je er goede voorlichting krijgt. Dat de prijzen redelijk zijn en de service goed.

ClickBeethoven 04-06-2021

Online bestelling geplaatst welke ik in de winkel wilde ophalen. Hier stond bij de ingang servicebalie aangegeven dat afhaalpunt in een andere straat om de hoek is. Achteraf zag ik dat dit ook duidelijk in de e-mail staat, welke ik simpelweg niet had geopend. Misschien handig om dit ook in bestelproces zelf al te vermelden, mogelijk heb ik dat ook niet aandachtig genoeg gelezen. Niets aan te merken op de service, precies wat ik ervan verwachtte. Houd je bestelnummer bij de hand.

Sim 04-06-2021

Klantenservice online is waardeloos, de winkel zelf zorgt voor de juiste oplossing en vriendelijkheid van het personeel.

Achie 04-06-2021

Op de witgoed afdeling van MediaMarkt Amsterdam Arena zijn we zo goed geholpen door een beste man! Hij heeft ons zo goed geïnformeerd en ons geholpen aan de juiste keuze. De beste man verdient een pluim ! Voor zo'n persoon ga ik graag naar een winkel om mijn producten niet online te kopen ! De beste man heet : xxx Nogmaals xxxbedankt voor je hulp en wij zijn superblij met de aankoop en wij komen heel snel om een droger te kopen bij de MediaMarkt maar niet zonder ons eerst door jou te laten adviseren zoals bij de wasmachine !
Nogmaals Chapeau !

Xxxxxx

F.Mirzaei 04-06-2021

Ik wilde iets kopen van winkel niet via de web shop, daarom naar die grote winkel, omdat alle producten wel en krijgt heel goede informatie van personeel over de producten. Ik zie alles van dichtbij. Daarna kiezen en kopen. En belangrijk KLANTENESERVICE perfect is.

Artie 03-06-2021

Alles is goed en netjes gesorteerd.
Ben snel en goed geholpen door collegas .
Ze hadden zoveel geduld en goede adviesen. En ze kunne best wel ook goee verkopen das echt top van top!!

Ilse 03-06-2021

Altijd een topservice als je extra informatie wilt. Ze kijken ook meestal met je mee wat het beste bij jou past (ook als dit niet het duurste product is)

Franske 03-06-2021

Hele goede service, je krijgt goede uitleg. Minpunt is, er zijn geen zitplaatsen.

wendy 03-06-2021

de sevies is netjes en goed. De mensen daar geven goed advies en anders zoeken ze het netjes uit. Vriendelijk personeel.

Hans van Dooren 03-06-2021

In deze winkel is alles op het gebied van electronica te vinden. De mensen die er werken, behandelen je met respect en geven blijk van deskundigheid. Kortom , als ik deze winkel binnen ga is het gevoel hetzelfde als vroeger bij het binnengaan van een speelgoedwinkel.

Schmidtott 03-06-2021

I enter vrolijk mediamarkt winkel in den haag en verlaat zoals bijna altijd de winkel met een slechte bui. Vandaag dachte ik, wat een verschrikkelijke winkel. Steeds blij weer eruit te zijn. Veel te weinig personeel, wachten wachten wachten, niemand heeft tijd. De toezicht ook erg onpersoonlijk. Het personeel zelf is erg aardig en doet hun best.

theo 02-06-2021

personeel is vriendelijk en niet opdringerig, de winkel is ruim maar niet overal even netjes

Anya 02-06-2021

Vandaag heel goed geholpen bij het vinden van kleine ronde batterijen. Keurig uitgelegd dat ik binnen 2 weken mag ruilen mits in de originele verpakking.

Piet 02-06-2021

Waardeloos. Telefoon besteld betaald en niet conform voorwaarde de volgende dag geleverd.
Gewoon annulering zonder reden van opgaaf.
Nu wachten op een hopelijke snelle afhandeling terugboeking. Zonder kan ik me geen nieuwe telefoon veroorloven. Dit was dan ook gelijk de laatste x bij mefiamarkt.

Monique 02-06-2021

Groot assortiment, jammer dat de verkopers niet veel kennis van de producten hebben, daarom doen wij vooraf vergelijken.
De prijs is vaak minder dan bij andere winkels. Wij kopen meestal bij media markt duiven, omdat het overzichtelijk is.

Bianca 02-06-2021

Ik had een tv besteld online in de winkel omdat deze niet meer voorradig was in Cruqius.
De medewerker heeft toen naar Alkmaar gebeld waar deze nog wel was om deze te reserveren.
Ook in Alkmaar werden wij netjes geholpen.

Kira 02-06-2021

hele goede service door een jongeman die ons met verschillende vragen heeft kunnen helpen. Hij was erg vrolijk, had verstand van de producten en was geïnteresseerd in iets wat er misschien aankomt, maar waarvan wij dat ook niet helemaal zeker wisten.

Marco 02-06-2021

Goed, snel en deskundig geholpen. Jammer dat ze benodige stofzuigerzakken niet hadden.

G. Beijert 02-06-2021

Tv werd thuis gebracht en geïnstalleerd door twee aardige en deskundige heren. Ze namen alle tijd om het ons uit te leggen .
Complimenten!

Rien met kleinzoon Tijn 02-06-2021

Ik heb met mijn kleinzoon een Bose koptelefoon gekocht. We werden door een medewerker zeer deskundig geadviseerd. Daardoor hebben we nu het gevoel dat we met het juiste product de winkel zijn uitgegaan.

WillemW 02-06-2021

Mooie winkel met goede producten en productkennis van het personeel. De demo producten in de winkel konden goed uitgeprobeerd worden. Mocht er een probleem optreden met het product , is de after sales ook uitstekend.

Herman 02-06-2021

Ik kom er al jaren Altijd en alle afdelingen vriendelijk en goed personeel ook niet te duur,is voor iedereen aan te bevelen

Floorke 02-06-2021

Vriendelijk personeel, dat weet waar ze over praten. Gezellige winkel in Maastricht.

Meryem 02-06-2021

if there is 0 I would have given it to the customer service. waiting more than three hours in live chat so someone replies, but NONE does even the message was seen. Calling takes ages so somebody takes the call, plus very late delivery and inefficient website that shows products are in stock while they are not!! That would be my last time shopping from Media Markt