MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Richard 16-01-2023

Wij waren hier voor een Airfryer. Deze stond te koop voor €249,-. Terwijl wij de doos uit het schap tillen, zien wij de prijs veranderen naar €276,99 (op een digitale schapkaart) nadat wij een medewerker hebben gevraagd hoe dit mogelijk is, krijgen wij een onverschillig antwoord. Deze medewerker was niet klantvriendelijk. Dus wij zijn 300 meter verder gelopen en hebben de Airfryer aangeschaft bij de blokker voor €249,-. Hier werden wij vriendelijk geholpen. Voor ons geen mediamarkt meer.

Harvey Valies 15-01-2023

Op 30-12 een PlayStation 5 bundel besteld en deze zou dinsdag 3 januari geleverd worden. Op 2 januari een mail ontvangen dat het pakket onderweg is en meegeleverd aan de bezorger.
Vervolgens staat ruim 2 weken in de PostNL app ‘bezorgtijd nog niet bekend’.
Contact opgenomen met PostNL: ‘uw pakket is niet overgedragen aan de pakketdienst. Graag contact opnemen met mediamarkt’. Contact opgenomen met mediamarkt: ‘het pakket is opgehaald. We gaan het intern doorzetten. We bellen u. Komt goed.’ Nu ruim twee weken verder, betaald en geen PlayStation 5. Geen communicatie met een status update en geen reactie op mijn contact formulier. Ik heb veel geduld maar dit gaat wel heel erg ver.

Nina 15-01-2023

Zeer snelle levering, en alles netjes binnen gekregen! En dat op een zondag!! Vrolijke bezorger en altijd wat extra’s in mijn pakketje zoals een cadeaubon! Ik raad iedereen de service van MediaMarkt aan!!

Lex 15-01-2023

Heb hier mario odyssey gekocht maar helaas kom ik het een dag later op vele sites tot 20 euro goedkoper tegen terwijl ze altijd zeggen de beste deals te hebben.ik ga hier nooit meer heen schaam je

Fs 14-01-2023

Ik had een koelkast Beko in de winkel gekocht maar helaas de product beschadigt werd geleverd en functioneerde ook niet naar behoren.

Uiteindelijk dankzij uitstekende en professionele aanpak van Romy in MediaMarkt Duiven is een retourprocedure opgestart en de koelkast is netjes bij mij opgehaald.
Keurige medewerkster die verdient een 5 ster door haar behulpzaamheid.

Emiel Breunis 14-01-2023

Wat een flop winkel in Zwolle. Vraagt netjes of de medewerker tijd heeft en hij geeft aan nog 1 klant te moeten helpen. Ik wacht netjes maar vervolgens gaat hij een volgende klant helpen. Nog maar een keer wachten dan. Vervolgens gaat hij nog een nieuwe klant daarna helpen en laat mij een uur lang wachten. Heb zelf maar wat besloten en hem vriendelijk maar sarcastisch bedankt voor z’n hulp. Echt de laatste keer naar deze winkel toe geweest. Volgende keer bestel ik wel wat online of zoek een winkel die wel klantvriendelijk is.

T. Kaplan 13-01-2023

Sinds september 2022 wacht ik op de afhandeling van mujn tv . Iedere keer we zijn er mee bezig? Alsof ik mediamarkt over wil nemen !! Het gaat om een tv van samsung die het in zijn garantie tijd heeft begeven. Walgelijke service onprofessioneel klantenservice bahhh!

Iris 12-01-2023

In de winkel hebben ze ons goede uitleg gegeven over de droger. Daarna is de service super slecht!! Bij bezorging van de droger was helaas geen afvoerbuis meegeleverd. Ondertussen al meerdere keren telefonisch contact gehad en telkens verschillende mensen gesproken, maar na 5 weken heb ik nog steeds geen afvoerbuis ontvangen. Elke keer beloven ze weer hetzelfde dat het zsm opgestuurd wordt en dat je een mail ter bevestiging krijgt. Helaas kunnen ze zich niet aan hun woord houden.

Herman 12-01-2023

Wij zijn bij de Mediamarkt zowel in Arnhem en in Duiven voor een steelstofzuiger geweest. In beide zaken zijn wij door zeer onprofessioneel personeel geholpen. De mannen hadden geen verstand van zaken. En nadat wij in Duiven het geld terug gestort kregen bij de balie, zeiden we dat we niet goed geholpen waren. O zei meisje bij de kassa, maar dat meisje daar heeft heel veel verstand van koffiezetapparaten. Sorry, we kwamen voor een steelstofzuiger.

M. Buijs 11-01-2023

Betaling was in orde maar 2 weken later nog geen product ontvangen. Contact gaat heel moeizaam. Totaal niet klantvriendelijk en oplossing gericht werken.

Michel 08-01-2023

Ik ben op zoek naar AirPods Pro. Volgens de website was er nog voorraad in de winkel in Cruquius. Daar aangekomen bleek die voorraad wel in het systeem te staan maar niet in het magazijn te liggen. De vriendelijke medewerker vertelde dat in de vestiging in Hoofddorp er zeker nog voorraad was.
Aangekomen in Hoofddorp eerst 20 minuten staan wachten voordat er iemand beschikbaar was om ons te helpen. Vervolgens hetzelfde verhaal, ja er staan er wel 5 op de website en in het systeem maar die zijn niet beschikbaar voor verkoop.
Ik heb ze inmiddels elders gekocht, ben even klaar met de Mediamarkt.

Inola 08-01-2023

Ik had een samsung tv gekocht bij MediaMarkt.
Helaas alle backlight stippen te zien na 5 jaar.
En ik ben bij MediaMarkt langsgeweest maar de klantenservice is echt slecht.
Ik heb er echt van alles gekocht games tv's ps5 T300rs kofie apperaat tefal grill en nog veel meer.
Maar ik weet niet of ik wel weer wat ga kopen bij MediaMarkt..
Ze willen in de winkel niks tegemoet komen omdat de richtlijnen 5 jaar zijn geven ze aan en deze is 5 jaar en 7 maanden.
Het is gewoon niet een deugdelijke apperaat wat niet heel veel is gebruikt en ziet er nog nieuw uit Onder ook maar een kras erop.
Zeer teleurgesteld dat MediaMarkt niks eraan wil doen.
Ik heb ergens anders gevraagd wat het kan zijn.
Die geven aan dat de backlight waarschijnlijk moet vervangen worden en als dat zo is dan kan dat rond de €250 kosten.
Als MediaMarkt me tegemoet zou komen wil ik hem best laten repareren.

T Enze 08-01-2023

Bezorg diens heeft de tv niet naarboven gebracht is beneden in de regen afgleverd bijna op de stoep.
Omdat dit de afspraak niet was had ik geen hulp ben bijna 71 jaar heb er een kwartier over gedaan om hem boven te krijgen en er een pijlijke schouder aan overgehouden. Heb deze klacht ook kenbaargemaakt aan de media markt. Oude tv zelmaar afgevoerd is niet meegenomen deze stond nog in het portiek is niet goed met de jaarwisseling. Bestel nooit groots meer bij deze firma het spijt mij zij krijgen een vette nul van mij.

Theo 07-01-2023

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben gekozen voor de Mediamarkt in Drachten omdat dirt voor ons mooi dichtbij is.

Frank 07-01-2023

Op 29 december heb ik een product met korting aangeschaft (90 euro korting). Deze korting boden ook andere webshops, maar MediaMarkt kon binnen 1 dag leveren. De actie liep bij alle webshops tot 31 december. Daarom heb ik voor MediaMarkt gekozen. Op 29 december kreeg ik van MediaMarkt een orderbevestiging. Nadat ik op 30 december niks heb ontvangen, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Op 1 januari kwam 2x de bevestiging dat het product zo snel mogelijk zou worden verzonden, maar dat er vertraging was ontstaan vanwege drukte.

Op 2 januari kreeg ik een mail van Mediamarkt dat mijn bestelling was geannuleerd. Er stond geen reden in de mail, waardoor ik de klantenservice weer benaderde. Via de klantenservice kwam ik er achter dat het product niet op voorraad was. MediaMarkt zou het geld terugstorten, maar ik zou het product niet meer voor het goedkope tarief kunnen kopen. Daardoor ben ik nu voor hetzelfde product 90 euro meer kwijt. Via Facebook heb ik aangegeven dat ik hier niet blij mee ben, omdat ik baal dat zij wel voorraad hebben op de website, maar vervolgens de bestelling annuleren vanwege voorraad problemen. Hierop antwoordde de medewerker dat er vertragingen zijn in de voorraad op de site. Toen ik vroeg of MediaMarkt de extra kosten zou vergoeden die ik nu moet maken om hetzelfde product te kopen ergens anders tegen het reguliere tarief, weigert MediaMarkt hieraan mee te werken. Dit terwijl ConsuWijzer aangeeft dat dit wel zou moeten.

Samengevat vond ik deze ervaring erg negatief, vanwege het niet leveren en het niet willen meedenken van de klantenservice naar een oplossing voor het probleem.

Marianne 06-01-2023

Goede en duidelijke webshop. Prijs/kwaliteit goed. Snelle levering (de volgende ochtend). Enige nadeel bij het afhalen in Mediamarkt Rijswijk dat de wachttijd een half uur duurde voor je aan de beurt bent. Slechts 2 personen aan de servicebalie en een lange wachtrij. Beter zou zijn dat er bij drukte personeel kan inspringen. Volgende keer laat ik het gratis thuis bezorgen.

Piet 06-01-2023

Medewerkster van Mediamarkt Ede hielp ons bij de zoektocht naar de juiste espressomachine. Deed dit zeer vakkundig en met geduld. Trok ons echt over de streep en tot nu toe ben ik zeer tevreden met de machine.

Eva 04-01-2023

Op advies van Samsung medewerker bij Mediamarkt kocht ik de s22 ultra, omdat de batterij 2 dagen mee zou gaan. Bij gebruik bleek hij net een dag te redden. Bij een bezoek aan de Klantenservice kreeg ik het advies om de bon en doos mee te nemen en dan mocht ik de telefoon alsnpg omruilen. De volgende dag deed ik dit, maar kreeg te horen dat ze niets konden doen. Zowel het advies van de Samsung medewerker en de toezegging van de Klantenservice medewerker bleken niet te kloppen em Mediamarkt wilde geen verantwoordelijkheid nemen hiervoor.

Bart 04-01-2023

Abnormaal lang onderzoek. Ik wil 800,- TERUG!

Een ps5 besteld bij Mediamarkt. Echter is deze nooit aangekomen. Wat blijkt dat POSTNL het pakket is verloren. Mediamarkt zou een onderzoek starten, wat ze ook gedaan hebben. Echter zou dit onderzoek maximaal 7 werkdagen duren. Nou weet ik dat een onderzoek bij POSTNL 5 werkdagen duurt, dus dat Mediamarkt nog 2 extra werkdagen nodig heeft om te verwerken is nog tot daar aan toe.

Echter zijn we nu 2,5 werkweken verder (dus in totaal 3 tot 3,5 weken). Meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Mediamarkt. Helaas kan NIEMAND mij helpen en zeggen ze 'u moet geduld hebben'. Nou vind ik dat ik nog best wat geduld heb, aangezien ik al 2 werkweken langer aan het wachten ben op mijn uitslag.

Ik wil gewoon mijn 800 euro terug. Echt belachelijk dat het zo abnormaal lang moet duren bij Mediamarkt online.

Mijn TIP voor u,

Ga lekker naar de winkel bij u in de buurt.

Zoë 04-01-2023

Helaas is onze droger kapot geleverd, meteen contact opgenomen met Media Markt. Er zou een reparateur moeten komen. Tot op heden nog steeds geen reparateur geweest (1 maand verder). Meerdere keren gebeld, elke keer weer hetzelfde: Wij gaan een rappel sturen naar de reparateur. Slechte service voor zo'n groot bedrijf!

Rutger 03-01-2023

Juiste product werd zonder beschadigging bezorgt. Koste wel 2 weken terwijl hij volgens site op vooraad was

Aanrader 02-01-2023

De online bestelling is eenvoudig. Daarbij zijn de aansluitopties met prijs duidelijk. Het oude apparaat is mee retour genomen en is het nieuwe apparaat keurig geplaatst. De keuze van leverdag en zelfs levertijd is bij de bestelling is uitgebreid en prettig. Bovenal was de prijsstelling zeer gunstig.

Paul 02-01-2023

L.s.

Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.

Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).

Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken

Patje 02-01-2023

Filiaal Son bezocht voor een Siemens EQ6 espressomachine, daar was een medewerker toevallig van Siemens zelf aanwezig die op al mijn vragen een direct antwoord had. Top!

Jeffrey 31-12-2022

Rot winkel, klanten service waar je niks aan hebt. Wacht al 3 weken op mn wasmachine nogsteeds niet gebeld niks binnen gekregen niks. Nooit weer !!!