MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Anna 06-08-2022

Samsung A13 besteld. Ondeugdelijk toestel. Laad niet op met de gebruikelijke samsunglader. Kort erop extra een samsung fastlader besteld. Maar na twee korte maanden gebruik, is opladen enkel mogelijk wanneer deze volledig uitgeschakeld is. Oplaadduur minimaal 8h. Klantenservice opgezocht en vriendelijk verzocht om het toestel om te ruilen of teruggave aankoopbedrag. Meerdere mails gestuurd. Maar tot mijn grote teleurstelling houd mediamarkt zich enkel vast aan hun eigen voorwaarden.

Op de serviceverlening van mediamarkt reken ik niet meer!

Mariska 06-08-2022

Bestellen in de mediamarkt winkels is makkelijk, naast dat wanneer je eindelijk geholpen wordt de verkoper je vanalles probeerd aan te smeren ( wat je al weet omdat je vooraf al info hebt gezocht) is een bestelling zo gemaakt.
De keuze van een leverdatum met de daadwerkelijke levering laat te wensen over..... dit ligt natuurlijk aan de bezorgdienst die voor het desbetreffende product gekozen wordt. In ons geval een side by side koelkast waar de keus de volgende dag, 5 dagen later werd.

Peter S. 05-08-2022

Heel erg goed geholpen bij Mediamarkt Alexandrium- Rotterdam (verkoper 25795). Deze verkoper heeft veel verstand van zaken en is bovendien ook nog eens heel erg klantvriendelijk, een voorbeeld voor andere verkopers.
Ging naar huis met een top product: DELONGHI Dinamica Plus.

John Houten 04-08-2022

On line gekocht. Levering niet volgens opgave en matige cummunicatie. Kon dus beter. Aflevering zelf prima.

Geen WOW bij Media markt 03-08-2022

Op doorreis van werk (Antwerpen) naar huis (Emmeloord), vlak voordat we op vakantie gaan 3x JBL oortjes gekocht.

We kwamen langs Bergen op Zoom en daar bij de Media markt de aankoop gedaan.
Na aankoop zijn we richting huis gaan rijden en maakte ik mijn JBL oortjes open.
Ze waren aantoonbaar gebruikt:
- viezigheid aan oortjes
- JBL bluetooth voorzien van naam
- achteraf viel mij op dat het doosje was dichtgeplakt met plakband

Gelijk telefonisch contact opgenomen met media markt. Deze mevrouw kon me geen oplossing bieden. Wilde me niet doorverbinden met Bergen op Zoom en gooide tot twee keer toe de telefoon erop. Echt associaal! Zo ga je niet met klanten om!

We waren inmiddels in de omgeving Dordrecht.
Aldaar naar de media markt. Ze zagen en erkende inderdaad dat de oortjes gebruikt waren.
In Dordrecht hebben ze contact gehad met Bergen op Zoom. Ze waren overeengekomen dat wij in Dordrecht nieuwe JBL oortjes zouden krijgen. Maar helaas een manager aldaar, die zelf onzichtbaar was, blokkeerde deze geweldige service en inzet van winkelmedewerker.

Uiteindelijk terug naar Bergen op Zoom.
Gebruikte JBL wordt omgeruild voor nieuw.
Als compensatie krijgen we €29,-
Manager: 'daar moet u blij mee zijn want ik kan u ook niks geven.'

Niet echt een leuk begin met een WOW effect voor ons!!

Concrete klachten:
- het verkopen van gebruikte JBL oortjes. Een winkelmedewerker had dit aan het plakband kunnen zien!!
- het associale gedrag en het niet meedenken van de Belgische mevrouw aan de telefoon!! (tot 2x toe)
- het niet willen oplossen van dit probleem door een manager in Dordrecht. Hij kan een voorbeeld nemen aan zijn medewerkers die het bijna hadden geregeld. Totdat meneer de manager op afstand de oplossing blokkeerde.

Al met al veel frustratie, extra parkeerkosten en 2x55km extra reiskosten.

Advies:
Controleer en test uw producten voor verlaten winkel of parkeerplaats. Bij een andere filiaal van MediaMarkt kunt u niet terecht.
Ook biedt de klachtenlijn (telefoon) van MediaMarkt geen oplossing.

Een klant waarbij het WOW effect ver te zoeken is.

John 03-08-2022

Onze Samsung Anerikaanse koelkast is na 2 jaar en 7 maanden kapot c.q. maakt 24/7 een gigantische lawaai. Mediamarkt doet niets om dit op te lossen behalve verwijzen naar een zo mogelijk nog slechtere service van Samsung waar je het mag uitzoeken met 'virtuele assistenten' of beter gezegd scripts die afgedraaid worden. Je zou verwachten dat Mediamarkt als grote afnemer van Samsung apparatuur zijn klanten ondersteund als - in dit geval - Samsung geen garantie verleent. Maar Mediamarkt doet helemaal niets, reageren niet op mail en de "helpdesk" verwijst - na hele lange wachttijden - door naar ......Samsung en dus gebeurt er niets. Wij hebben onze koelkast eigenlijk al afgeschreven maar ik zal er alles aan doen - en vanuit mijn positie kan dat gelukkig - om mensen te behoeden voor de "service" van Mediamarkt. In dit kader heb ik al een behoorlijke aanschaf van diverse media op onze zaak kunnen voorkomen. En ik zal dit zeker ook gaan proberen bij onze partners. Mijn advies: koop ondanks de prijsstelling en vormgeving geen Samsung en koop niet bij Mediamarkt aangezien de garantie minder dan waardeloos is.

Tjalling 02-08-2022

Heb hier de fietscomputer Garmin Edge Explore gekocht. Gisteravond besteld, vandaag geleverd in keurige staat. Mediamarkt was via kieskeurig de goedkoopste aanbieder. Erg tevreden met deze aankoop!

Henri 02-08-2022

Vaatwasser besteld in het filiaal te Nieuwegein. Zou 3 werkdagen later geleerd worden. Niets gezien, gehoord. Bel een week na de a gesproken leverdatum met de service-afdeling. Na lang wachte (zou maximaal 1 minuut duren zegt een vrouwenstem) contact. Bestelling is geannuleerd zeggen ze. Door wie? Door u! Klopt niet. O nee u hebt niet betaald. Niemand heeft mij gevraagd om te betalen. Betaling bij aflevering. Wat slecht allemaal. Ik zal nogmaals een review schrijven als er en snel contact met me wordt opgenomen en als er wordt gelet.

Rick Lokker 02-08-2022

Eigenlijk altijd prima geholpen. Ondanks veel negatieve berichtgeving heb ik altijd wel het gevoel gehad dat ik serieus geholpen werd en de winkel ook daadwerkelijk moeite doet om met oplossingen te komen. (Specifiek MediaMarkt Bergen op Zoom). Ook online vooral de nieuwe webshop goed en overzichtelijk. Al met al altijd prima service en een goed aanbod! Wel als er iets fout gaat moet er ook begrip zijn vanuit de consument en vanuit de winkelier. Als dat zo is, doen ze met zn alle hun best!

Sebas 01-08-2022

Een mooie tv gekocht en afgesproken of een leverdatum zondag maar op het laatste moment is die dag verplaatst naar een maandag.
Alles gedaan om een zondag vrij te houden toen dat niet doorging moesten we maandag alles regelen dat was niet makkelijk.
MediaMarkt vind dat allemaal maar gewoon en wilde niets doen hierin.
We werden van het kastje naar de muur gestuurd.

John500 01-08-2022

2 jaar en 7 maanden geleden (!!) hebben wij hier een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht. Deze maakt sinds vorige week vreselijk veel lawaai waarbij de vriezer is uitgevallen. Voorgaande is - blijkt achteraf - een bekende kwaal bij Samsung koelkasten. Gezien de zeer belabberde service bij Samsung zelf heb ik Mediamarkt gevraagd om service te bieden en gevraagd om een compensatie zodat wij een andere koelkast kunnen aanschaffen. Hierbij heb ik bij een aanschafprijs van ruim €1300,- gevraagd om een redelijke compensatie van €300-400,- of uiteraard een andersoortige snelle oplossing. Zeker omdat wij 24/7 en inmiddels al een week (!!!) met een vreselijk lawaai te maken hebben. Zou het een koelkast van 10-15 jaar zijn geweest dan hadden wij allang een nieuwe besteld. Echter Mediamarkt verschullt zich achter Samsung en Samsung koppelt de klant letterlijk aan een viruele assistent die een script blijft afdraaien waar je helemaal gek van wordt. Mediamarkt heeft de mogelijkheid om de klant te helpen en dit vervolgens af te wikkelen met de fabrikant, zeker gezien de volumes die Mediamarkt afneemt kunnen zij dit doen voor hun klanten. Echter mediamarkt doet niets!!

T. Kuipers 31-07-2022

Wij kopen al jaren al onze elektronica bij Mediamarkt Venlo en we zijn zeer tevreden over deze zaak.
Als er een keer iets niet goed is wordt het product gewoon omgeruild of gerepareerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij met Mediamarkt Venlo

Jeroen 29-07-2022

Vandaag naar de media markt geweest om computer benodigdheden te kopen. Vriendelijke geholpen door de jongen op de computer afdeling. Alleen bij de kassa.. wat een tang achter de kassa. Zag tijdens het scannen de computer muis 4 euro duurder was dan voor het vak. Dus ik zie de prijs is duurder dan ervoor staat. Deze meid meteen in de aanval. Dat kan niet kassa is juist. Zal ik wel verkeerd gezien hebben. Ze ging het na vragen en het klopt de product stond verkeerd in het schap. Ze zei hier is niks aan te doen is vast door klanten verkeerd terug gezet.. waarop ik zei dus alle 10 de muizen zijn door de klant verkeerd terug gezet.. hier was niks aan te doen. Moest gewoon 4 euro meer betalen.. dit kan de best aanvuller over komen.. zo niet netjes.... en de toon waarop ze praat. Verschikkelijk.. nu weet ik weer zeker waarom ik daar nooit kom..

marcel 29-07-2022

Was goede aanbieding, in een filiaal kreeg ik goede aanvullende info van een ter zake (Amerikaanse koelkasten) kundige medewerker, het bestelproces via de website en (de planning van) de bezorging waren vlekkeloos.

Danylo Kurlov 27-07-2022

Ik maakte gebruik van de diensten van de MediaMarkt-winkel en kocht een gaming-laptop. Ik was zeer tevreden over de service, snelheid van levering, assortiment en acties! Alle medewerkers in de winkel zijn erg vriendelijk en beantwoorden graag vragen. De productkwaliteit is perfect! Met veel plezier zal ik zeker meer aankopen doen bij MediaMarkt!

Roel 27-07-2022

Mediamarkt is goed in afschuiven van klachten. Swits controler tijdens loshalen uitelkaar gegaan. Opgestuurt en weer terug gekregen. Eigen schuld. Rapport opgevraagd en nooit ontvangen. Zit dus nu met een kapotte controller die nog maar een paar weken is gebruikt maar niks meer mee kan. Jammer dat het zo moet met mediamarkt terwijl je er toch veel aankopen doet.

Jo 27-07-2022

Duidelijke uitleg over apparaat. Klant vriendelijkheid verkoper wilde hem zelf in de auto plaatsen

WifiVersterker 26-07-2022

Wij zijn super tevreden over het artikel de uitleg.
Alle voor en nadelen zijn genoemd bij de aanschaf van de Wifiversterkers van Deco.
Er waren duurdere uitvoeringen maar er was goed naar ons geluisterd, aanbieden naar behoefte.

E 26-07-2022

Na de aanschaf van een koffieapparaat ben ik al 2keer terug geweest voor een storing en is het apparaat 2 keer opgestuurd voor reparatie.
Tijdens het gesprek kreeg ik te horen dat er meerdere klachten zijn met dezelfde storing.
Echter zag ik dat het apparaat nog steeds wordt verkocht.

Mahda 25-07-2022

Worst shoping exprience!!!
I had to buy a washing machine twice and both had seriouse issues!!!
The 1st one stopped working after 1 minute and the second one started moving! Both in my first tries!!!

They did not even bother to check their products!

They wasted a lot of my time talking to their slow customer service and I did not get my money yet for any of the products.

bartDJ 25-07-2022

Omdat ik alleen LINUX computers heb,.. en Epson officieel geen Linux support, vroeg ik MediaMarkt of ik de EPSON printer terug mocht brengen indien het onverhoopt toch niet zou lukken om hem aan de praat te krijgen met Linux. Daar stemde ze mee in. Ik heb daarna heel veel plezier gehad van mijn aankoop.

Alinda 24-07-2022

Zeer vriendelijk geholpen door een meneer, die alle tijd nam om mij te adviseren over een smartwatch. Het bleek dat er nog een demo model beschikbaar was en nadat ik deze uitgebreid heb mogen inspecteren deze ook idd gekocht. Heb zelfs nog extra korting gekregen. Heel blij met mijn aankoop, bedankt voor de service Joseph!!

Reita 23-07-2022

We zijn heel goed geïnformeerd over onze aankoop.
Alles was duidelijk, goed geregeld en alles verliep vlot.
Aardige medewerker die ook echt de tijd nam om alle vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.

Ann 20-07-2022

Ik kom vaak als klant bij Mediamarkt en ben meestal zeer tevreden. Ook word ik altijd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Als ik storingen heb met mijn aangekochte materiaal dan word ik bij de service ook altijd goed geholpen. Vaak is het er erg druk en wordt mijn geduld aardig op de proef gesteld maar ook voor mij nemen ze alle tijd. Je kunt nou eenmaal geen ijzer met handen breken. Ik ben zeer tevreden over ervaringen die ik heb met personeel en de aankopen bij Mediamarkt.

L. 20-07-2022

Bij Media Markt Dordrecht hebben wij een airco gekocht. Deze zou de volgende dag bezorgd worden. Bij de kassa zouden we een klein bedrag moeten betalen, de rest zouden we via de mail moeten betalen. Vervolgens werd er niks bezorgd. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice en de vestiging zelf. Geen gehoor, maar om 16u werd er gebeld dat de airco niet geleverd ging worden. Naar de winkel gegaan en hier kon alleen geregeld worden dat het de dag erna bezorg werd. Dit tijdvak zou de gehele dag bevatten. We konden ervoor kiezen een specifiek tijdvak te kiezen. Dit zouden we dan zelf moeten betalen?!?! Belachelijk! De fout zit bij de medewerker die ons vertelde dat wij een klein bedrag moesten betalen bij de kassa. Hierdoor is namelijk de bestelling nooit doorgevoerd, omdat niet het gehele bedrag betaald was.

De medewerker, leidinggevende die ons 'hielp' was ook nog eens onwijs sarcastisch en wilde continu het laatste woord hebben. Vond dat de fout niet bij Media Markt lag. Deze medewerker was X. Dat noemt zichzelf dan leidinggevende, dit is echt geen service... dan betaal je zoveel geld en krijg je dit ervoor terug. Echt belachelijk!