MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Ton Plug 03-06-2019

Goed en netjes geholpen door vakkundig personeel. Personeel is ook niet bang om advies of uitleg te vragen bij collega's.

Gerty 03-06-2019

Na vernieuwing wel overzichtelijker in de winkel maar helaas minder gekwalificeerd personeel

Feem1984 03-06-2019

De media markt van Nieuwegein verdiend een dikke pluim. Ondanks dat het er vaak druk is neemt de verkoper wel de tijd voor je. En adviseerde op de maat en naar wensen van de klant en niet voor de hoogste prijs. Super netjes en meedenkend. Als klant voelde ik me zeer gehoord en ben super blij met mijn aankopen. Ga zo door. Kom zeker terug bij jullie als klant.

Lanny 03-06-2019

We kwamen voor een fotocamera voor mijn jongste zoon (bijna 8). Hij had geld gekregen voor zijn communie en wilde heel graag een fototoestel. De verkoper heeft ons en vooral mijn zoon heel goed geholpen. We hebben tevreden de winkel verlaten met een mooie camera en tasje eromheen ;-)

Ahmad Alobaid 03-06-2019

Super goed winkel met goede service. Aardige medewerkers. Snel reageren. Mooi prijzen

Jan 03-06-2019

Ik vind de Mediamarkt een fijne zaak met een heel breed aanbod. Veel aanbiedingen en structureel scherp geprijsde producten!

Max Brouwers 03-06-2019

Heb bij media markt breda een nieuwe ipad gekocht.
Werd vriendelijk geholpen door een jongeman met kennis over de verschillende tablets.
Eerst had ik op de site al wat informatie opgedaan en ben toen naar de winkel gegaan.
Hij heeft me ook op de voordelen van mijn media markt clubcard gewezen en heb dan ook de registratie met hem doorlopen.
Prima service top.

Carlo Veld 03-06-2019

Ik was op zoek naar een soundbar. Dankzij de website gevonden, waar ik alle merken en types met elkaar heb vergeleken op specificaties, prijzen, reviews en beschikbaarheid. Uiteindelijk mijn keuze kunnen maken en in de dichtstbijzijnde Mediamarkt mijn soundbar aangeschaft, waarbij ik in de winkel eerst nog naar diverse types heb kunnen luisteren dankzij de top service van een vriendelijke verkoper.

Thijs 03-06-2019

Top winkel, fijne verkopers. Vriendelijk en overzichtelijk. Gratis parkeren ook fijn

Oz Yetiskin 03-06-2019

Goed, vriendelijke en behulpzaam service. Het personeel nam de tijd om te helpen met de aankoop

Romano 03-06-2019

Goed geholpen bij de tv afdeling en super goed geholpen bij de ventilator afdeling vriendelijk namen de tijd voor je gaven hun mening over de tv en over de dyson ventilator onderling na elkaar vond ik het een prima werksfeer gezellig

Egon Janssen 03-06-2019

Deze shop is het dichts bij en ik wilde graag de nieuwe winkel zien na de renovatie. Daarnaast is dit een winkel die precies de juiste gadgets en tools bied.

Rogier Schepers 03-06-2019

Overzichtelijke winkel, met voldoende vriendelijk personeel wat zeer behulpzaam is en natuurlijk onverslaanbare prijzen.

Marcel 03-06-2019

Snel en makkelijk. Goed geholpen door personeel. Laatste dag van vakantieaanbieding maar nog genoeg voorraad.

Ger Visser 03-06-2019

Je wordt prima geholpen krijgt duidelijk uitleg ze nemen ruim detijd voor je en zijn etg vriendelijk.

djoekje 03-06-2019

samsung tv UE65NU7020 gekocht op 1 juni is 2 dagen later 100 euro goed koper heel slechte reklame voor deze winkel niet aan te raden

Luuk 03-06-2019

Prima winkel, alles lekker overzichtelijk en ik slaag vrijwel altijd. Heel vriendelijk geholpen en heeft voor mij zelf de geheugenkaart geplaatst in de gekochte action.nl.

Sara 03-06-2019

Goede servies, vriendelijk medewerkers en altijd de top kwaliteit bij mediamarkt te vinden!!

Pleun Pieter Huizer 03-06-2019

Leuk om in de winkel te lopen je ziet er van alles staan en het personeel is er ook vriendelijk als je het niet vinden dan vraag je het toch even aan de personeelslid of die je even kan helpen

Siem 03-06-2019

De winkel is overzichtelijk, prijs-kwaliteit verhouding is goed en het personeel is erg behulpzaam

Sjoerd 03-06-2019

Media markt is een goede winkel ben goed geholpen door het personeel en onze tv werd netjes thuis gebracht

Petra 03-06-2019

Prettige winkel en kundige verkopers. Veel keuze qua assortiment.
Goed bereikbaar en veel parkeergelegenheid.

Rodney 03-06-2019

Fijne winkel en goed geholpen!! ik had een tablet nodig en ik wist neit welke ik moest hebben voor wat ik nodig had. uitstekend geholpen!

Sylvia 02-06-2019

De shop heb ik gekozen vanwege de ruime keuze in mobile telefoons. Het advies voor telefoon en abonnement was prima.

Supianto 02-06-2019

Shopped here for my aunt who were looking for laptop. Being an “old timer” it’s not easy to explain which product suits best. However, the staff was patient, friendly and helpful in explaining the choices that we need to make. Kudos!