MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

P. Wieling 31-07-2021

Zeer klantvriendelijk!! Zeer behulpzaam en duidelijk in informatie omtrent producten!

Klant-I 31-07-2021

Waardeloze service. Tv besteld via de Outlet voor een goede prijs. Blijken de pootjes te ontbreken en er een groene vlek in het scherm te zitten. De tv had volgens de beschrijving gewoon 100% in orde moeten zijn en was alleen uit de doos geweest. Bovendien mag je toch verwachten dat dit soort dingen gecheckt worden, voordat een product in de Outlet wordt aangeboden. Vervolgens kan ik dus niet dezelfde tv meer krijgen, want outlet product dus niet meer beschikbaar en de korting is ook weg. Ook na hierover gebeld te hebben is er niks mogelijk bij Mediamarkt. Een hoop tijdverspilling en een duurdere tv is het eindresultaat.

Willem Bakker 31-07-2021

Ik ben al in heel wat Media Markt winkels geweest, maar mijn winkel is toch Media Markt Groningen westerhaven. super vriendelijk en netjes .

Zeynel genc 31-07-2021

Nog niet eens een ster waard..
Heb een tv gekocht kwam al met beschadigde doos dacht ja dat kan gebeuren.
Tijdens installeren deed de tv gewoon niet . Nog niet eens 5 min aan geweest.
Ze hebben een defecte tv geleverd en nemen het niet retour met de motto het is uit de verpakking🙄🙄 ze sleuren je gewoon op een reperagie verzoek terwij toestel nieuw is. En defect is geleverd . kijk als toestel een jaar gebruikt wordt kan ik het begrijpen maar nog niet eens 5 minuten gewerkt en direct gebeld met ze..

Had dit van mediamarkt echt niet verwacht dat ze op deze manier mensen in de maling zouden nemen , echt een teleurstelling.

İk zal de voortgang posten.

Iris 30-07-2021

Vriendelijke verkoper
Wist veel van de producten
Veel keuze in producten

Verkoper was wel erg op 1 merk gefocust
Legde druk op voor koop

A. van der Haest 30-07-2021

De aankoop van laptop in de winkel van Media Markt aan het Sontplein in Groningen. Ruime sortering aan producten; volop keus en advies op maat van medewerker verkoop.

Martin 30-07-2021

Goede uitleg van de aankoop en over de energie verbruik en vriendelijke medewerkers

Anne 30-07-2021

Wasmachine besteld. Een dag later via Dynalogic geleverd. De mensen van Dynalogic adviseren mij, ivm een flinke schade de wasmachine niet te accepteren. Deze gaat dus weer mee retour. Vervolgens een week bezig om een wasmachine geleverd te krijgen. Klantenservice is ronduit slecht. Telefoonnummer is goed verborgen, slecht te vinden. Niet geïnteresseerde medewerkers en duidelijk nul betrokken. Je krijgt weet ik hoeveel mail, maar ze regelen niets. Ik was vergeten bij de bestelling aan te vinken dat er op de 1e etage geplaatst moest worden. Dat is later niet te corrigeren. Je kunt alleen fysiek in de winkel het bedrag voor plaatsen bij betalen. Ik adviseer, nooit een beschadigd product accepteren en op het advies van mediamarkt later omruilen. Echt, dat geeft een boel ellende. Ik ben door de bezorger van Dynalogic goed geadviseerd om de levering niet te accepteren. Mazzel denk ik. Ronduit slecht bedrijf Mediamarkt. Ik koop er nooit meer iets.

roberto bartoli 30-07-2021

Mooi overzicht in de winkel , zijn veel koopjes en belangrijk vriendelijke bediening ,hulpzaam .......daarom bedankt aan het personeel die goedhelpt ,en weet waar ze over praten bij n verkoop Grt roberto

Mieneke 29-07-2021

Correct te woord gestaan en prima geholpen .Hoop plezier te hebben van mijn mixer

Fons Jansen 29-07-2021

Altijd de beste producten voor de scherpste prijzen. Wat wil een mens nog meer mediamarkt de beste , goedkoopste en de mooiste elektronica winkel.

Koekkoek

Vriend 29-07-2021

Prima service en geweldige producten en met korting met de Mediamarkt pass dus fantastisch.

Adri 29-07-2021

Goed geholpen goed advies vriendelijke medewerkers ruime keuze overzichtielijke winkels

Henk 29-07-2021

Medewerker Wesley heeft ons goed geholpen dmv de technische kennis. Ook geen dwang naar een specifieke laptop/merk, maar echt bewust gemaakt van de onderlinge verschillen en keuze bij ons als consument gelaten. Keurig en objectief geholpen!

Bert 29-07-2021

Goede hulp in de winkel zelf door het personeel. Vriendelijk en duidelijk geholpen.

GerBeck 29-07-2021

We hadden een retour artikel en werden heel goed geholpen hiermee.
Vandaar dat we met een nieuw artikel de deur uit zijn gelopen.

Moos 29-07-2021

Altijd prettige en betrouwbare ervaringen gehad bij de mediamarkt, wanneer een oprechte fout bleek te zijn gemaakt altijd een oplossing aangeboden gekregen voor vergoeding of vervanging van een product. Voor verschillende dingen als laptoptassen met ritsfouten, als computermuizen die uiteen sprongen door een fabrieksfout

Anita 29-07-2021

Er is altijd wel iemand die je kan helpen en die geeft ook eerlijk advies , bijv als je iets wil kopen en er is een goedkopere dat zullen ze dat ook zeggen

HAVDW 28-07-2021

Verschillende apparaten kun je in de winkel zien en uitproberen waardoor je een goede keuze kunt maken.

Kingma 28-07-2021

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. De vragen die had over de aanschaf van een stofzuiger werden kundig beantwoord.

Dik van Anrooy 28-07-2021

Mooie ruime winkel en een zeer groot aanbod van verschillende artikelen en zeer vriendelijk personeel 👍🏻

Karin 28-07-2021

Goed en vriendelijk geholpen.. aardig personeel die met je meedenkt. Al met al zeer tevreden.

Ilse 28-07-2021

Vandaag bij de mediamarkt geweest op zoek naar een budget smart tv die wel een beetje mooi beeld en geluid heeft.
Verkoper nam de tijd om me goed te informeren en beval van een aantal een aan die niet het duurste was en legde me uit waarom. Dit vond ik erg prettig omdat hij dus en goed naar m'n wensen en m'n budget had geluisterd en hij heeft niet het onderste uit m'n portemonnee geprobeerd te halen

richard s 28-07-2021

at een derderangs winkel

Wat een derderangs winkel, customer service roept maar wat, stemmen niks af met de winkel vinden het alleen maar vervelend! Hp pavilion laptop gekocht, scherm viel soms spontaan uit, vervolgens 2 keer bij cs gestaan meer dan 1 1/2 uur, je wordt zwaar ontmoedigd. Is hun beleid, echt triest. Ook als je alle reviews leest op alle sites moet je toch diep schamen. In ieder geval mocht ik hem omruilen, kwam bij customer service rotterdam beijerlandse laan 3 stks op voorraad en U raadt het, moet opgestuurd worden. Was online aangekocht ,Kortom wat een zooitje is dat daar bij de mediamarkt. NOOIT MEER

Stella 28-07-2021

Telefonisch slecht bereikbaar. Je krijgt nummers mee om te bellen en de telefoon gaat niet eens over. Zijn laks als je het kenbaar maakt. Als mantelzorger heb ik weinig tijd om er op uit te gaan daarom bel ik eerst of het product aanwezig is. Als ik naar toe ga, en je raad het nooit, is het product niet op voorraad. Voor niets geweest en 3 euro betaald aan parkeerkosten. Media markt heeft er voor gezorgd dat alle witgoed zaken zijn verdwenen in Assen. Zij hebben monopolie dus maken ze je afhankelijk. Voor mijn part verdwijnen liever vandaag dan morgen. Ik zal geen prijs winnen voor mijn eerlijke mening maar sta er wel achter.