MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Kevin 24-07-2021

Top winkel al vaak spullen gehaald hier, ik zou iedereen aan bevelen om hier wat te halen ze zijn kwa assortiment erg ruim en de prijzen zijn goed

Radia 23-07-2021

Ik ben snel geholpen , vriendelijke medewerkers. Top service. Echt een aanrader

Heijer 23-07-2021

Fijn geholpen, rustig kunnen uitzoeken, vriendelijk bij de kassa. Korte wachttijd

Otti 23-07-2021

Super winkel en goede service . Alles is overzichtelijk en we zijn heel erg goed geholpen door een jongen

Nelis Van Veldhoven 23-07-2021

Een heel goed product met een hele mooie korting, goed geholpen en geen rij bij de kassa!!

John 23-07-2021

Mijn telefoontoestel was gevallen en defect geraakt, dus ging ik naar de mediamarkt voor een nieuwe. Nu koop ik normaal gesproken altijd een toestel los, maar heb mij laten verleiden om een verlenging bij mijn provider te doen. Dat scheelde weer 100 euro op de aanschaf.

Wat er vervolgens bij Media Markt fout is gegaan weet ik niet aangezien ze nooit ook maar iets teruggekoppeld hebben. Wel weet ik dat mijn provider kon zien dat er iets niet goed ging bij Media Markt.

Ze hebben diverse vorm van communicatie kanalen bellen, chat, twitter.. Overal krijg je het "standaard bericht" dat het toevallig op dat moment erg druk is en de wachttijd langer is dan normaal. (Wat zou de norm dan toch zijn). Maar als je met mediamarkt communiceerd is enkel om zodat je verhaal kwijt kan. Zeg maar een psycholoog die op mute staat. Voor de rest gebeurt er dus niets mee. Een melding gedaan over de voortgang van mijn contractverlenging werd afgesloten zonder mij te berichten met de opmerking dat ik naar de winkel moest gaan terwijl ik had aangegeven tijdens het melden dat ik op dit moment in het buitenland ben en dus niet naar de winkel kan gaan. Op de tweede melding die ik deed heb ik ook nooit iets gehoord. Status navragen werden beantwoord met "hij staat bij de telefonie afdeling" of "ze zijn ermee bezig". Op verschillende manieren probeert men je gerust te stellen. "Ik ben er van overtuigd dat men dit binnen een paar dagen heeft opgelost". Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Uiteindelijk de verlenging via de melding geannuleerd binnen de door MediaMarkt gestelde termijn waarop ik enkel de mededeling kreeg "Uw vraag is reeds doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling." We zijn 1,5 maand verder. Nog nooit heeft media markt iets laten horen. Mijn telefooncontract dat ik tussentijds had aangepast(actie) is om zeep door de actie van mediamarkt die 1,5 maand te laat alsnog wordt doorgezet, mijn eerdere verzoeken en annulering tot spijt, pas nu heeft weten door te voeren. Ook zonder bericht van media markt overigens. De oplichters! Waarom deze term? Omdat een fatsoenlijk bedrijf communiceert over voortgang en antwoord geeft op vragen van klanten.

Krups EA89 23-07-2021

Ik lees 800 winkels in 16 landen.
Welnu mijn apparaat aangeschaft in Spanje Finestrad.
Uw winkelpersoneel zeer onvriendelijk niet behulpzaam voor een accessoire halen ze hun schouders op en bewijzen ze naar de fabrikant.
Mijn Krups apparaat is hier ook €40 duurder dan in Nederland.

RB 23-07-2021

De medewerker, was lang bezig met mijn vraag om een nieuwe Ipadhoes, ik had de oude kapotte meegenomen, hij verzekerde dat “deze aankoop” paste. Thuis bleek hij te groot, ik moet dus weer terug voor geld terug (ik had een korting voucher van 5 euro gekregen van mijn Media markt club card), die zal ik wel niet terug krijgen… De winkel in de buurt (Zaandam) is gesloten. Hoop gedoe

Wim 23-07-2021

Uitgebreid assortiment met concurrerende prijzen en behulpzaam personeel. Verder snel afrekenen bij de kassa. Verder is de winkel zeer gemakkelijk toegankelijk en keurig ingericht.

A.post 23-07-2021

Altijd vriendelijk word je geholpen. Goede service. Nooit geen moeilijkheden als je met iets terug komt.

Aat 23-07-2021

Ben ontzettend goed en rustig geholpen was een verademing uitleg was prima in orde

Kees 23-07-2021

Groot assortiment dus keuze volop en we werden goed vriendelijk geholpen door het personeel

Annuska 23-07-2021

We zijn heel fijn geholpen. Ging niet alleen om de verkoop van een fototoestel maar kregen allerlei tips hoe we hem het beste konden gebruiken en waar we op moesten letten met het maken van foto's.

Kata 22-07-2021

Ik ben zeer tevreden met deze winkel ,heel vriendelijke en bekwaam personeel.

Kobo ereader 22-07-2021

Vriendelijke verkopers, maar dat jullie 10 euro vragen voor het installeren van een ereader vind ik vreemd. Daarbij werd mijn man verkeerd geïnformeerd omtrent een gedeeld account . Ik heb contact gezocht met Kobo en kreeg de juiste informatie. Dat hadden jullie ook moeten doen.

Rene 22-07-2021

Mediamarkt Ekkersrijt is een mooie verzorgde winkel met vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader.

Monique 22-07-2021

Meerdere aankopen al gedaan en altijd tevreden geweest. Ook vandaag weer prima te woord gestaan toen ik een telefonische vraag had. Moet erbij zeggen dat ik online koop en niet in de winkel zelf kom.

Niels 22-07-2021

Wij hebben afgelopen week bij de mediamarkt in Venlo een elektrische step van ninebot gekocht. Hierbij zijn wij erg goed geholpen. De verkoper die ons hielp bij het uitkiezen van de step had veel kennis van zaken. De caissière bij wie wij hebben afgerekend was onwijs vriendelijk en toegankelijk. Wij zullen hier wanneer wij in de buurt zijn en iets nodig hebben zeker nogmaals terugkomen. Een echte aanrader! Nogmaals bedankt!!

Dos 22-07-2021

Slechtste klantenservice die er is!!
Slecht te bereiken.
Geen reacties op de vragen maar allemaal antwoorden die nergens op slaan.
Niet in oplossingen kunnen of willen denken.
Ik snap niet dat ze nog op de site mogen zetten voor 23:59 besteld volgende dag geleverd. Te droevig, krijg je een reactie in de voorwaarden staat dat de bezorging is een streven. Zo lust ik er nog wel een paar.
Ik mis op kieskeurig de mogelijkheid om aan te vinken: nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen

kim 22-07-2021

nette winkel waar je alles kan vinden. personeel kwam ook gelijk vragen of ze konden helpen. hele fijne ervaring

Kaatje 21-07-2021

Onwijs goede service en altijd goed geholpen.
Neem aan dat dit in drachten altijd zo blijft, net als in andere mediamarkten waar ik ooit kwam

Jeanery 21-07-2021

Vriendelijke medewerkers. Geven goede informatie!! Ik was binnen 30 min klaar met mijn aankoop

Pierre 21-07-2021

De beschikbaarheid van grote hoeveelheid producten en de kennis van het personeel maakt het voor mij fijn om bij de mediamarkt te kopen.

Abdullah Almozawer 21-07-2021

Ik vind de best shop , laag prijs , goed om te kijken binnen , hou van de media markt

Clara 21-07-2021

Gewoon een word, geweldig ♥️🥰
Wij komen altijd naar media markt Eindhoven en wij kopen alles van het
Vooral de printer is echt heel goed
En altijd goede service gehad