MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Sergio Hincapié González 14-11-2020

Ik ben klant van Media Markt geweest, al jaren. Alle producten en garantie, zo als afgesproken. Top.

Boy Van Os 14-11-2020

Ik vindt mediamarkt echt geweldig 😺 , vriendelijk personeel en ruim assortiment, je mag ook altijd producten uittesten in de winkel 😺 . Maar als ik er kom , koop ik wel altijd gelijk iets

Barger lou 13-11-2020

Zeer overzichtelijk winkel prijs-kwaliteitverhouding en goede uitleg over nespresso koffiezetapparaat. Dank je wel de koffie is zeer lekker.😁😁😁

Renate vd broek 13-11-2020

Wij zijn erg goed geholpen bij de mediamarkt in tilburg. Wij gaan eigenlijk altijd naar de mediamarkt.

Bo 13-11-2020

Fame/MEDIA MARKT Amsterdam is een superwinkel,de jongens die daar werken,hebben know-how,en staan altijd paraat,en geven je een goed advies!

JS 13-11-2020

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Medewerkster servicedeks noteert na uitleg klacht het verkeerde defect. Krijg telefoon terug met hetzelfde defect waarvoor ik 115 euro voor betaald heb. Ze bieden hiervoor geen oplossing aan.

Andre Vlaardingerbroek 13-11-2020

Product was voorradig en we konden snel afrekenen en naar huis. Service goed.

Tjitske 13-11-2020

Helaas had ik te maken met verschrikkelijke service! Ik wacht al sinds 2 maanden op activering van mijn cadeaukaart!
Met deze review zal ik geen 250 euro winnen, maar dan heb ik het wel even gezegd 😀

Tjitske 13-11-2020

Helaas heb ik te maken met verschrikkelijke service! Ik wacht al sinds 2 maanden op activering van mijn cadeaukaart!

Pokopoko 13-11-2020

Cartridge voor de printer gekocht, vakkundig geholpen! En bij het afrekenen bleek dat ik ook nog eens 5 euro korting kreeg! Geweldig

kemphaan 13-11-2020

Gekomen voor de aankoop van een nieuwe laptop. Heel goed geholpen door een medewerker.
Met veel geduld uitgelegd om tot een besluit te komen. Ben nu in het bezit van een nieuwe laptop.
Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Schaaf 13-11-2020

Ik ben heel goed geholpen hebt een goede uitleg gehad ik heb ook nog naar een televisie gekeken dat is me ook nog heel goed meegeholpen

Ja zeker aanbevelen bij vrienden en familie. 13-11-2020

Heel overzichtelijk met verstand van zaken. Correct geholpen .de verkoper had de tijd om mij te helpen de juiste keuze te maken.

Jan Van Dongen 13-11-2020

De cd die ik zocht lag niet in de winkel. Bij navraag bij dame van de cd afdeling werd ik heel vriendelijk geholpen. Zij is zelfs naar het magazijn gelopen om daar de cd op te halen. Al met al een dikke tien voor inzet en service. Werd ik overal maar zo geholpen.

Yashwanth 13-11-2020

Mediamarkt is one of the genuine and professional stores I have been to. Delivery is fast and easy be it either online or offline pick up. Even the service is top notch. You have a problem with your device with in the warranty period, your product will either be replaced or repaired in to time. On store staff were friendly and helpful in choosing the right product and also gives you the best option to get the product delivered if one is out of stock.

Eric 13-11-2020

Kom altijd bij de mediamarkt om iets aan te schaffen gisteren wisten we precies wat we moesten hebben maar ondanks dat probeerde de verkoper ons een duurder toestel te verkopen dus deze keer minder prettige ervaring verkoper was opdringerig toen hij merkte dat we vasthielden aan ons artikel was hij geiriteerd, maar kan een keer voorkomen volgende keer beter

Albert de Vries 13-11-2020

Gezien de regels i.v.m corona situatie werdt je uitstekend door de mensen geholpen. Het was hen niet teveel om je toch alles goed uitteleggen. Hiervoor onze dank.

Mark 13-11-2020

Het is voor mij de dichtstbijzijnde winkel en ik ben er goed geholpen. Ik werd goed geïnformeerd.

Dik Peters van Ton 12-11-2020

Geheel volgens afspraak lagen de online bestelde artikelen klaar in de aangegeven winkel.

joke 12-11-2020

ten eerste dichtbijzijndeshop. Ten tweede je wordt direct geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker.

Chav 12-11-2020

Vandaag 2 defecte controllers PS4 gebracht naar de mediamarkt en we zijn door de meiden van de servicebalie geholpen. Zij waren zeer attent, behulpzaam en klantvriendelijk. Bedankt! 2 nieuwe PS4 controllers aan overgehouden.

Menno 12-11-2020

Leuke mensen die je te woord staan met kennis worden altijd goed geholpen

Tilly de Groot 12-11-2020

De mediamarkt is een goed gesorteerde winkel. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en erg professioneel.

Patrick 12-11-2020

Top winkel waarbij eerlijk advies en een goede prijs bovenaan het lijstje staat van de medewerkers