MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

M. 30-06-2020

Ik heb de bestelling direct de volgende dag na bestelling al op kunnen halen bij de vestiging naar keuze. Dit was heel fijn, omdat ik de producten gelijk kon gebruiken.
Ik heb alleen een mail ontvangen over de bestelling dat ik het product alleen kon kopen met screenprotector. Dit betekende dat ik 20 euro extra moest betalen en anders het product niet kon kopen. Jammer dat dit niet op de website vermeld stond.

Hennie 30-06-2020

Was zeer goed geholpen goede uitleg bij onze vragen bij onze aankopen in het filiaal in Heerhugowaard

Robin van der Heijden 29-06-2020

Je merkt erg duidelijk per werknemer waar hij/zij geïnteresseerd in is en waar hij/zij voor staat. Als je aangeeft dat je voor een Samsung telefoontoestel komt en hij/zij vervolgens probeert je een Motorola te verkopen vind ik dat raar. Gelukkig waren er een dag later wel werknemer die goed luisterde dus het had meer te maken met het moment van de week denk ik dan met Media markt. Goede organisatie alleen merk je dus dat sommige medewerkers voor de verkoopvolume gaan ipv klanten tevredenheid.

Shahid 29-06-2020

Today I bought a PlayStation 4 pro, really nice and my son is so happy is enjoy to play thanks for MediaMarkt this month already more then 700 € because MediaMarkt great shop...

Serdar 29-06-2020

Een vriendelijke medewerker heeft mij goed en snel geholpen. Ik ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid. Vooral als je binnenkomt heb je apparaat voor je handen. Goed hygiënisch bezig. Kom hier zeker weten voortaan vaker.

Remi Kouwenhoven 29-06-2020

Goede klantvriendelijkheid en je wordt goed geadviseerd hele leuke zweer muziek niet te hard dus hartstikke tevreden

Bert 29-06-2020

Maximale advies en support bij nieuwe aankoop; probleemoplossend vermogen en vervangingsvoorstel uitmuntend

G-W Timmer 29-06-2020

Veel keuze in elektronica, helaas soms moeilijk om een medewerker te vinden.

Leonie 29-06-2020

Fijne medewerkers die fijn snel en goed helpen .
Duidelijke uitleg over de producten .

A. Scholten 29-06-2020

Na 8 mnd gebruik functioneerde het toetsenbord van mijn Ipad niet meer goed. Ik ben ermee naar filiaal Apeldoorn gegaan en de medewerker besloot om niet een reparatieprocedure in te gaan, maar me een nieuwe te geven. Cadeautje erbij: ik kreeg wat geld toe omdat het toetsenbord intussen goedkoper was geworden. Omdat ik dagelijks mijn Ipad met toetsenbord veel gebruik, ging ik fluitend naar huis. Dankjewel medewerker van mediamarkt!

Diana Hugens Gillesen 29-06-2020

Goede winkel groot assortiment en ze zijn altijd klantvriendelijk duidelijke uitleg als je iets niet weet of met vragen zit

Angel 29-06-2020

Duidelijke uitgebreide uitleg omtrent product.
Ook vergelijk doorgenomen.
Verkoper had verstand van zaken

H Smit 29-06-2020

Netjes geholpen door een jonge dame. Heeft netjes meegelopen naar de producten. Super

Erwin 29-06-2020

Zoals altijd vriendelijk geholpen deze keer door John, duidelijk advies gekregen en ondersteund met een gedegen motivatie en kennis.

Ramon 29-06-2020

Deze winkel heb ik gekozen omdat het product op voorraad was en het personeel altijd vriendelijk is. Snel en professioneel geholpen.

Rien Mulders 29-06-2020

3 maanden geleden kocht ik een radio on line bij Mediamarkt voor €144,49. Het product voldeed niet, kan gebeuren! Ruim binnen de 100 dagen retourneer ik het in Tilburg. Het geld zou binnen 1 week oo mijn rekening staan, anders moest ik bellen met de klantenservice. Inmiddels 6weken later staat het geld nog steeds niet op de rekening!!??
De telefoonlijn vd klantenservice is zeer slecht, de wachttijden extreem lang. En, als je na 20min eruit wordt gegooid kun je opnieuw achteraan sluiten. Terugbellen kunnen, en dus willen ze je niet doen. Mediamarkt, je service is WAARDELOOS!!!

Toos Luyten 29-06-2020

Een hele grote winkel met een groot assortiment aan artikelen en goede prijzen en geregeld aanbiedingen.Ben zeer tevredenhoop ook op goede service.

Sander 29-06-2020

Bij vragen zijn de medewerkers zeer behulpzaam en namen ook de tijd ervoor, of het nou om een grote besteding gaat of wat kleins altijd goede service

r. kramer 29-06-2020

ruime winkel met grote sortering, overzichtelijk, schoon en vriendelijk personeel.

henike 28-06-2020

Het ACER LCD beeldscherm heb ik gekocht en voldoet helemaal aan mijn wensen. Ik ben er zeer tevreden mee.
Het is beeld is heel scherp. de functies die er bij zitten moet ik nog verder uitzoeken, maar daar kom ik ook wel uit. Mocht ik nog vragen hebben, dan werd ik ook keurig geholpen bij de Media Markt in Ede. Ook de de kwaliteit/prijs verhouding is heel goed

Truida Buurke Scheper 28-06-2020

goede uitleg, snel geholpen , vriendelijk verkopers, auto dicht bij de winkel parkeren ,heel veel keuze wij zijn goed geslaagd.

Eddy 28-06-2020

Perfect goede service en goede kwaliteit een echte aanrader ook online goed te bestellen

Tini Jaspers 28-06-2020

Bij binnenkomst bij mediamarkt dacht ik dat in zo een grote winkel ik nooit persoonlikk zou worden, maar had het mis. Duidelijke uitleg en behulpzaam personeel hielpen mij verder een soundbar uit te zoeken. Er is zelfs iemand vanbhet merk dat je koopt aanwezig. In mijn geval was dit bose. Top kwaliteit en zeker geen onverwachte verassingen. Ga zo door

T van de Rijt 28-06-2020

Ruime keuze, goede uitleg! Snelle afhandeling bij de kassa! Goede aanbiedingen.

Fay Ann 28-06-2020

Zeer goede behandeling en goed geinformeerd, personeel heel vriendelijk, complimenten