MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Ronald 07-07-2020

Bij deze winkel kom ik al jaren, woon er dan ook vlakbij.
Maar ik ben vooral tevreden met de service en het merendeel van het personeel is vriendelijk, professioneel en behulpzaam.

Ruud 07-07-2020

Terugbetaling retour duurt nu 31 dagen
Dat is te lang
Voortaan geen mediamarkt voor mij

Renzo 07-07-2020

Mediamarkt is een winkel waar je in principe altijd slaagt. Personeel is kundig en neemt de tijd voor de klant. Enige kanttekening is dat ze wel klanten moeten aanspreken wanneer die niet de aanwijzingen opvolgen die dit moment gelden i.v.m. Corona.

Maurice 07-07-2020

Ik werd goed geholpen in de winkel voor het afsluiten van een nieuw abonnement met smartphone de jongen die mij hielp had zelfs tegen zijn collega gezegd dat hij hem mocht bellen in de pauze wanneer ik terug zou komen na even nagedacht te hebben

Cor. 07-07-2020

Gekocht...... een cd/video speler merk Sony werd vlot geholpen en keurig afgeleverd!!
fantastisch in Media Markt Rijswijk.

Mart 07-07-2020

Redelijke overzichtelijke winkel. Personeel kon helaas geen goede produkt informatie geven over wat ik nodig had.

Peter 07-07-2020

Ik ben bij de Media Markt geweest en ik heb een mooie soundbar gekocht van een heel goed merk JBL Ik ben er dik tevreden over een hele goede zandbak met Bas

Jonny 06-07-2020

Ik heb voor deze shop maar een 8 gegeven......had ook zomaar een 5 kunnen zijn hoor! De reden? Ik kom uit Olst en ga in Deventer winkelen......niet wetende dat de winkel op zondag 05-07-2020 gesloten? Was? Nergens stond iets aangemeld aan de deur.....veel klanten mis gelopen zoals ik zag! Maar toch een 8 omdat er vandaag zeer vriendelijke personeel rond liep en ons de perfecte aankoop hebben verzocht! Waarvan dank!

Yvonne 06-07-2020

We waren op zoek naar een kleine diepvries. Omdat we altijd al goede ervaringen hebben gehad met mediamarkt hebben we ook nu weer voor deze shop gekozen. Van tevoren hebben we gezocht op kleine diepvries en reviews gelezen van andere klanten. Uiteindelijk hadden wij een vriezer gevonden. Deze zat niet meer in het assortiment maar was wel nog in een paar filialen af te halen. Wij kozen voor Den Bosch omdat dit filiaal het kortste bij onze camping ligt waar de diepvries naar tie moet. Wij hebben daar een vaste jaarplek. In de ochtend gebeld om deze vriezer te reserveren, omdat wij deze vriezer pas aan het eind van de dag konden ophalen. Daar deed men niet aan werd mij verteld. Ik kreeg wel het advies om deze op de site te reserveren, zodat ik zeker wist dat deze aanwezig was als wij deze zouden ophalen. Dit dus gedaan. Ik moet zeggen dat de medewerkster heel vriendelijk was aan de telefoon. Het filiaal zou om 18:00 uur sluiten en wij kwamen om 17:50 uur binnen. Het meisje wat ons hielp was ook heel vriendelijk. Ze vroeg om het reserveringsnummed maar onze telefoon lag nog in de auto (dom). Onze dochter is deze gaan ophalen. Nadat ik betaald had, gaf de nedewerkster aan dat we de vriezer bij het magazijn konden ophalen. Het was inmiddels 18:00 uur en vroeg of dit nog wel kon, omdat wij zo laat waren. Geen probleem werd er gezegd. Bij het magazijn werden we ook vriendelijk te woord gestaan en de vriezer werd netjes voor ons in de kofferruimte gelegd. Het verbaasde me dat het personeel zo vriendelijk en rustig bleef, terwijl wij het vervelend vonden dat we zo laat waren en nogal gehaast waren. Graag zou ik een 10 willen geven, maar een heel klein minpuntje vind ik dat men geen reserveringen via de telefoon doet. Stel ik kan niet goed overweg met een computer. Dan moet ik iemand anders gaan vragen voor hulp.

gera 06-07-2020

goede service bij aankoop en uitleg van produkt. vakkundig personeel . goed advies voor juiste aankoop

Anna 06-07-2020

Nette winkel, alles was makkelijk te vinden.
Verkoper kwam vragen, toen hij ons zag twijfelen, of wij geholpen wilden worden en ging daarna netjes weer weg. Dus niet opdringerig maar wel attent.

Wim Lemm 06-07-2020

Mijn vrouw (85) wil bij jullie een senioren telefoon kopen en hoort van de verkoopster, dat ze zijn
uitverkocht. Even later komt een andere verkoopster met de gevraagde telefoon.
Er wordt gekocht een telefoon, simkaart je en een etui.
Beneden wordt een Lebara opwaardering staart gepakt en met dat al naar de kassa.
De kassa juffrouw zegt niet, u heeft de verkeerde opwaarderingsbon, maar verwijst ons naar
iemand, die een en ander voor haar zal regelen, maar ook hij ziet niet, dat het een verkeerde
bon is en pas nadat het nummer van de kassabon is ingebracht, ontdekt hij de fout.
Gaat weg voor overleg en komt terug met een andere bon en zegt, dat de zaak geregeld is.
Ze moet € 10 betalen en dan krijgt ze € 20 beltegoed. Thuis blijkt echter, dat de tweede bon
een tegoed van € 10 + € 10 waard was, dus hij hield haar een fopspeen voor. niet netjes.
Vandaar een vier.

Peter 06-07-2020

Het is gewoon een perfecte winkel. Alles kun je zien en eventueel testen. Groot assortiment.
Zeer aan te bevelen dus.

Selfkant 06-07-2020

Iedere keer weer snelle goeie argumenten en super service
Ik Ben van tevoren informeerd en ga doel bewust erop af Als er dan nog een goeie verkoper 👨‍💼 zijn ervaring bij doet is de keuze zo gemaakt .

Ab 06-07-2020

De service van MediaMarkt is zonder meer brilliant. Ik kocht een scheerapparaat met Cashback-aktie van € 100,00 van de fabrikant. Ik mocht echter In eerste instantie slechts € 40,00 ontvangen. Binnen 2 werkdagen werd ik door xxx van MediaMarkt gebeld dat contact was opgenomen met de fabrikant.
Na diens overleg werd medegedeeld dat de fabrikant een abuis had gemaakt en dat ik alsnog € 60,00 tegemoet kon zien. Dit is een buitengewone service van MediaMarkt. Ze staan voor je klaar, terwijl je hier zelf verder niets voor hoeft te doen. In deze tijd van grote KLASSE. Super Service!

sander 06-07-2020

Makkelijk en snel en grote voorraad. Ruime keuze in de winkel, handig om te vergelijken

Mirthe 06-07-2020

Had zaterdagochtend een product besteld om af te halen wat ik, volgens de website, twee uur later in de winkel op zou kunnen halen. Online was het product niet meer te verkrijgen, maar in de winkel was het, volgens de site, nog wel op voorraad. Nog geen uur later had ik een annuleringsmail binnen: het product bleek toch niet op de vestiging aanwezig te zijn.

Kan gebeuren, dacht ik. Dan maar de volgende, dichtstbijzijnde winkel uitkiezen. Opnieuw besteld. En ook nu, tot mijn verbazing, een annulering. Toch niet aanwezig. Aangezien het product wat ik uit had gekozen op geen andere plaats verkrijgbaar was, probeerde ik het nog eens. Volgende winkel, weer een stukje verder. En ja hoor, weer een annulering.

Uiteindelijk heb ik hetzelfde product totaal vijf keer besteld en toen ik bij de laatste poging geen gehoor kreeg over een afhaalbewijs, heb ik erachteraan gebeld. Mijn reservering stond wel in het systeem, vertelde de medewerker, en ze zouden mijn vraag doorsturen naar het desbetreffende filiaal. Tot ik tegen het eind van de middag ook hier te horen kreeg dat het product niet meer leverbaar was.

Enorm slechte service en manier van handelen, ik ga op zoek naar een alternatief.

tini 06-07-2020

de shop is goed en overzichtig wordt altijd zeer goed vriendelijk en correct geholpen

Nilesh 06-07-2020

I always like to shop in mediamarkt. There is wide variety of products are available. Personal are friendly and cooperative.
The only thing need to improve is sometimes they don't know the details of different procedures needed, for me I have to do 3-4 times up and down between the floors because they created wrong receipt for my TV purchase.
Apart from this experience was good.

Anita 06-07-2020

Goed geholpen, geen opdringerig verkoper. Dit was in Cruquius. IK zou hier zeker naar terug gaan.

Lohstroh 05-07-2020

Erg blij met mijn nintendo switch en de service van de Mediamarkt Groningen Sontplein. Werd erg goed geholpen en er werd bij de Smart Bar een screenprotector voor me geplaatst.

gerdo 05-07-2020

Altijd kunnen vinden waar je voor komt! Vriendelijk personeel wanneer je informatie nodig hebt.

Arthur 05-07-2020

Geweldig geholpen met mooie producten, ... uit Enschede heeft echt z’n uiterste best gedaan om ons blij te maken

Donders J.A.M. 05-07-2020

Na binnen komst in de winkel kwam er meteen een verkoper naar mij toe met de vraag kan ik u helpen met wat u zoekt, mijn antwoord was ja en zei ik zoek softwear. De man ging naar een collega en vroeg wil jij deze man helpen met softwear en ging mij voor naar de afdeling en vroeg wat ik moest hebben en ik zei Office programma en de volgende vraag wilt u office 365 of de duurdere versie en stelde voor als u drie stuks koopt krijgt u korting en kunt u weer drie jaar verder als u ze meteen alle drie installerd. Ik was er erg blij en zei ja. Dit was voor mij een goede verkoper en ter zake kundig.

Edm 05-07-2020

Prima winkel met hulpvaardig personeel. Personeel benadert je als ergens staat te kijken en is daarbij niet opdringerig, wel heel vriendelijk en hulpvaardig. Ruime opzet en nu tijdens corona ook zeer goed georganiseerd bij de ingang met ontsmetting en ook bij betalen goed opgezet. Zeer groot assortiment.