MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Jeroen 24-08-2020

Op zondagmiddag rond 14u besloten een nieuwe HP laptop te kopen. Helaas online niet meer beschikbaar, maar ik kon hem in de winkel halen na een afhaalbericht. Rond 16u het afhaalbericht gekregen en dus gelijk maar even naar Tilburg gereden, net voor sluiten even gevraagd binnen, maar de heer in kwestie wees me door naar het pickup point. Ik daarnaar toe maar Helaas was die al dicht, dus snel de winkel weer in. Via de klantenservice even gekeken wat er mogelijk was, en de alleraardigste man wilde wel even naar boven lopen. Missie geslaagd, hij kwam terug met de bestelde laptop. Snel de rij in voor de kassa, netjes afgerekend en de winkel mee afgesloten. Top service daar, en vooral de man bij de klantenservice.

RayBro 24-08-2020

Voor mij de dichtstbijzijnde winkel en ook nog eens heel overzichtelijk opgezet.

Ernst-Jan 24-08-2020

Erg prettig om duidelijkheid en vergelijkingen te verkrijgen in de zoektocht naar een goed strijkijzer met stoomgenerator.
De Mediamarkt shop gaf een goede ondersteuning en een eenvoudig overzicht!
De was strijken gaat nu echt van een leien dakje.

Dennis K 24-08-2020

Goed advies gekregen was aan het kijken bij een soundbar alles werd getest en uitgelegd en hoefde niet perse de duurste te nemen voor een mooie sound! En dat vind ik persoonlijke service

Jw schenkel 24-08-2020

Deskundig personeel ,genoeg vooraad,overzichtelijke winkel,korting bespreekbaar.

Bauke Visser 24-08-2020

We zijn heel deskundig en snel geholpen door een gemotiveerde medewerker die meteen snapte wat wij bedoelden, hoewel we moeilijk uit konden leggen wat voor inbouwkoelkast wij precies nodig hadden

Annette 24-08-2020

Nieuwe koelkast is na drie maanden al stuk. Na melding op de website zijn we drie weken verder en ik heb nog helemaal niks gehoord van ze over een reparatie. De klantenservice laat je zo 15 minuten wachten en verbreekt dan gewoon de verbinding. Mediamarkt is niet meer wat het was. Ik ga in het vervolg naar de concurrent.

Marie-Louise 24-08-2020

Keurig geholpen en geadviseerd door de medewerker in de winkel. Het gewenste product was op voorraad.

Dr. Ivan S. Zapreev 24-08-2020

MediaMarkt is zeker voor iedereen aan te bevelen. Groot assortiment, scherpe prijzen, makkelijke online aankopen met snel opleveringen of afhalen.

Mandy 24-08-2020

Winkelvoorraad van het gekochte artikel was aanwezig. Ook waren er voldoende andere keuzemogelijkheden. Ook het personeel was zeer bereidwillig en heeft goed geholpen.

Monika Geutjes 23-08-2020

Top bedrijf,goede service en snelle levering..ook de deskundigheid over de produkten is ruim voldoende

Aly 23-08-2020

Duidelijkheid en overzichtelijkheid. Ik zocht een nieuwe fohn want de oude hield er mee op. Ik liepsnel naar de plaats van de fohns. En kondeze uitzoeken, mijn oog viel op deze niet te duur en wel alle functies.

Ank 22-08-2020

Prima geholpen om keuze te maken. Uitermate behulpzaam personeel met veel "know how* over de smartwatch die ik zocht
Goede prijs/kwaliteit

iamstoer 22-08-2020

Geweldig goed geholpen in mediamarkt Dordrecht mooie deal kunnen maken voor een tv en binnen een week thuis bezorgd en opgehangen

Wil Engels 22-08-2020

Ik heb altijd een hekel gehad aan deze winkel en nog steeds, mijn laatste bezoek aan MediaMarkt Ekkersrijt heeft mij ook niet van gedachten doen veranderen. Incompetente verkopers die je na je aankoop ook nog van energieleverancier willen laten veranderen. Voordat ik iets koop doe ik namelijk mijn huiswerk en zo wist ik zeker dat de Acer Chromebook 315 CB315 3HT P6T9 een multi touch touchscreen had. Op de bordjes in de winkel zelf stond, geen touchscreen, ik zei tegen verkoper Hans 28906 dat dit niet correct was maar hij wist het beter! Ik liet hem de specs zien op de Acer website en nog keihard zeggen dat het geen touchscreen had. Ik zei, laat maar, mijn broek zakte af, altijd ergernis in deze winkel, popiejopie autoverkopers, daar kun je ze mee vergelijken. Thuisgekomen met mijn aankoop kan ik tegen Hans zeggen, eigenwijze dr.l dat je bent. TOUCHSCREEN zit er wel op.
Ik zal nu wel geen kans maken op die 250 euro voor mijn eerlijke mening!

Frank 22-08-2020

Wij werden zeer goed geholpen en geadviseerd door een nedewerker er was ook een groot assortiment. Een fijne winkel om te kopen.

Mike 22-08-2020

Top tv en service! Binnen 1 dag geleverd en gekalibreerd. Veel kwaliteit voor een lage prijs.

Chanti 22-08-2020

Naar de winkel geweest om een TV uit te zoeken. Deze werd nog dezelfde dag geleverd.
Thuis geïnstalleerd bleek de TV te groot, zonder problemen om kunnen ruilen.

Damian 22-08-2020

Slechtste ervaring in tijden. Afgelopen week heb ik een race stoel gekocht twv 300 euro. Tijdens het afrekenen bleek er een prijsverschil van 56 euro te zijn. Alles netjes afgehandeld en een tevreden klant. Kom ik vandaag terug met mijn zwager die er ook graag 1 wilt kopen staat er een schap prijs van 307. Iets duurder, maar nog te overzien. Komen we bij de kassa.. Hetzelfde probleem. Alleen dit keer wilden ze niet naar dezelfde prijs gaan vergeleken 3 dagen geleden. Ookal is de prijs 356 (wat de originele prijs is), maar er word 307 aangegeven en vervolgens snel het bordje veranderen door een zeer asociale vrouwelijke collega.. Niet willen meedenken en een boze klant uit de winkel zonder aankoop.. Ik zit er zelfs aan te denken om mijn race stoel terug te brengen!!! Wat mij betreft heeft de MediaMarkt het verpest....

Jo 22-08-2020

Het kopen van een laptop voor studie.
Personeel is voldoende aanwezig en goed aanspreekbaar voor als je advies nodig hebt of voor het stellen van vragen. De kennis van de producten is over het algemeen goed.

Rich 22-08-2020

Ik kies voor Rijswijk aangezien er veel keuze en juiste voorraad aanwezig is. Tijdens mijn bezoek viel het mij wel op dat ik in 45 minuten tijd , terwijl ik geïnteresseerd bij Apple producten rondloop, geen enkele keer ben aangesproken. Bij de kassa voor het afrekenen bij de originele aankoop vond ik dat de dame achter de balie geen enkele interesse toonde en niet klantvriendelijk over kwam.. De gekozen producten bleken niet compatible met mijn MacBook en kon het gelukkig wel terugbrengen zonder moeite. Al moest ik wel 20 minuten wachten voordat ik geholpen werd bij de klantenservice afdeling..

Natascha 21-08-2020

Veel keuze en vriendelijk personeel. Word hier heel erg goed geholpen, ook met hele moeilijke vragen. Parkeer gelegenheid voldoende

Els Maas 21-08-2020

MediaMarkt geeft duidelijkheid. Hun werknemers geven eerlijk antwoord op mijn vragen. Hun medewerkers zijn geduldig. Zij zien graag een tevreden klant de deur uitgaan. Een klant die komt en terug blijft komen voor goed en eerlijk advies

Senne en Jesse weten waarover ze het hebben. Ze zoeken samen met de klant naar de beste oplossing en denken hardop mee. Dat is ontzettend fijn.

Charles van Woerden 21-08-2020

Heel goed geholpen door verkoper om de juiste keus te maken. Hij was zeer behulpzaam om mijn mandje te vullen met de geadviseerde artikelen.

Han 21-08-2020

De winkel in Deventer is voor mij de winkel waar de medewerkers service hoog in het vaandel hebben. Ze hebben tijd voor en hebben kennis van zaken. De winkel is overzichtelijk en de sortering is héél ruim. Groot voordeel is ook het overdekte parkeren. Je stapt altijd droog in met je spullen.