MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

zakaria1997 08-05-2021

snel geleverd in het filiaal vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en ook een hele fijne winkel om te winkelen

H 08-05-2021

mooi compact model lekker handig mee te nemen neemt wijzig ruimte in beslag.
Data overdracht is zeer snel.
een echte aanrader.

Ron van Ravenswaaij 08-05-2021

Groot assortiment mooie producten en vlotte service en veilig winkelen in deze rare tijd

e spittel 08-05-2021

duidelijke uitleg goede service goed geholpen en veilig voor afhalen pakket

Luuk Rengers 08-05-2021

Vriendelijk en deskundig personeel. Ruim breed assortiment, aantrekkelijke prijzen.

Natako 08-05-2021

Tim en Andreas hebben mij goed geholpen. Filiaal Doetinchem media markt....

Marco 08-05-2021

Top product en een hele mooie telefoon. en een goeie service ga zo door ....

JR 08-05-2021

Het veiling winkel in deze tijdens deze coronaperiode is prima geregeld bij media markt in Eindhoven. Verder goede en duidelijke uitleg van de vriendelijke verkoopster. Een aanrader deze vestiging

Djemiel 08-05-2021

Niet te lang wachten, en ik kon zo doorlopen personeel is ook heel erg aardig en helpt je goed

Tina Maruanaija 08-05-2021

Een medewerker vroeg mij bij 't uitzoeken naar wat ik zocht (al was 't slechts een inkttoner voor m'n printer! ) of ik al kon vinden wat ik nodig had. Op n vriendelijke manier geholpen en als prettig ervaren! (als 71 jr vrouw)

Was eerst van plan om via internet (goedkoper !) te bestellen, maar wegens omstandiheden corona vond ik 't beter om bij de Mediamarkt langs te gaan en op die manier te ondersteunen!

Rene Soeterboek 08-05-2021

Beste mensen

ik heb gisteren in de Mediamarkt vestiging in Tilburg een tv gekocht LG 28TN515S-PZ.AEU voor het bedrag van €229,-

ik ben prima geholpen en er werd mij de laagste prijs gegarandeerd door de verkoper. Indien goedkoper zou ik hem tegen dezelfde prijs krijgen maar goedkoper elders was niet mogelijk.

bij thuiskomst attendeerde mijn dochter mij erop dat dezelfde TV voor €208,- aangeboden wordt bij bol.com tegen dezelfde voorwaarden als mediamarkt. Een verschil van bijna 10%!!!!!!

Bellen met de vestiging mediamarkt Tilburg startte een typisch kastje naar muur verhaal. Ik ben via de telefonische klantenservice afgewimpeld, doorgestuurd naar een e-mail waarbij ik vervolgens in België terecht kwam, vervolgens terug naar Nederland mediamarkt waar ik vervolgens ben afgewimpeld en ik maar weer terug moet naar de winkel. De cirkel is rond en niks opgeschoten!!!!

Laagste prijsgarantie is in ieder geval geen garantie voor een lage belrekening en lage investering van tijd. Wat een organisatie!!!

Groet Rene

Vincent 08-05-2021

I think the store itself is very useful, user-friendly and just a great experience. From the content it offers the organization of the categories makes the website easy to use and find thing. Another thing is the color scheme really makes it nice for the eyes and an intuitive experience. Other than that I think the font are too big and up on your face.

Muhammad Nawaz Buttar 08-05-2021

Mediamarkt is name of confidence to be buy electronic items. I found the sales persons as honest as professional.

San 08-05-2021

De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam TOP! Daarvoor al goed advies gekregen van een ander meisje over stofzuigers. Leuke winkel met behulpzame medewerkers met een lach.

Korkmaz 08-05-2021

Ik ben vandaag bij mediamarkt rotterdam centrum geweest om apple kabel producten terug te geven. Helaas moest ik min. 30 minuten lang het personeel van mediamarkt overtuigen dat de producten niet geschikt was en dat ik niet wilde. Volgens hun was het sws niet mogelijk om een apple product (kabels verlengsnoeren etc.) te retourneren. Ik gaf meerdere keren aan dat het nergens beschreven staat en overal las ik dat je alle producten die je gekocht heb bij mediamarkt dat je binnen 100 dagen kan retourneren en of terug mag brengen. En daarna na 10 minuten overleg met de afdeling manager en balie medewerker wouden ze alleen voor deze keer retour nemen. Waarom weet ik het ook niet speciaal voor mij denk ik hahaha. Ik zal nooit meer hier wat kopen en niemand aanraden om iets te kopen. Er zijn genoeg alternatieven waar je zelfde producten kan aanschaffen en je wordt echt als een klant behandeld.

Harry 07-05-2021

Prima winkel, meestal ook laagste in prijs. Personeel is behulpzaam. Winkel makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur.

Anny Kieboom 07-05-2021

fijne winkel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel ook is er een ruime keus in zowel witgoes als electronica kan deze winkel zeker aanbevelen

Haida 07-05-2021

Ik heb dinsdag 4 mei rond 12.00 een tv beugel onile besteld. ( extra bezorginsgeld betaald). In de bevestiging stond dat ik de beugel op dezelfde dag kreeg. Ik kreeg rond 18.15 dat de chauffeur onderweg was. Helaas heb ik tot heden nog niks ontvangen. Ik heb een paar keer gebeld en een klacht ingediend. Helaas zonder resultaat. Super klantonvriendelijk van Mediamarkt.

Theo 07-05-2021

Ik kan de Media Markt, waar ik graag winkel, met een heleboel mooie zinnen de hemel in prijzen, maar ik doe het heel simpel .
Een prima winkel met een uitgebreid assortiment, kundig personeel en een uitstekende service.

Chris 07-05-2021

Scherpe prijzen en alles is in voorraad en online altijd snel geleverd en goede service

Lars Albers 07-05-2021

Ik werd vriendelijk ontvangen bij u in de winkel door een mevrouw die mijn mandje had schoon gemaakt. Daarnaast ben ik zeer professioneel geholpen door de verkoper xxx hij heeft mijn extra aandacht gegeven waardoor ik een goede keus kon maken voor mijn speaker! Een toppertje!

Justin do Rego 07-05-2021

Ik koop regelmatig bij jullie. De reden hiervoor is omdat ik altijd vriendelijk wordt geholpen door aardig personeel die hun tijd nemen om wat uit te leggen

Jan 07-05-2021

Super shop veel keus mogen daar graag naar toe gaan om wat te kopen wat we nodig zijn,

Koos 07-05-2021

wat een K T winkel

spullen besteld online betaald en dan een dag later een mail krijgen dat het niet geleverd kan worden

klantenservice gebeld verhaal uitgelegd dan worden ze boos en verbreken de verbinding

Nhanh vqn dao 06-05-2021

Wij worden heel goed geholpen en vriendelijke medewerkers en nog we kunnen onze kassabon zien online mag er is dat we onze kassabon kwijtgeraakt jullie kunnen terugvinden via online van Mediamarkt club kaart zien dat is veilig voor ons dankjewel