MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Gert 06-04-2019

Deskundig en geduldig personeel bij de aankoop van een wasmachine. Ook medewerker van BudgetEnergie was erg behulpzaam!

Joop 06-04-2019

Nieuwe omslag voor de tablet aangeschaft. Ruime sortering. Advies van de verkoper was goed.

G-05 06-04-2019

De MediaMarkt is en blijft altijd mij goto shop voor technologie en andere artikelen dat daar bij komt kijken.
De MediaMarkt is altijd up-to-date met beide artikelen en prijs. Het ideale is is dat de MediaMarkt in bijna elke stad bereikbaar is.

Piet Quaden 06-04-2019

een door mij ingeleverd apparaat werd door de klantenservice van media markt kosteloos op gestuurd naar de betreffende reparatie afdeling.De medewerkster van de klantenservice was zeer duidelijk over de te volgen regels, kosten en inname van het apparaat. Binnen 10 dagen kreeg ik een bericht dat het apparaat gerepareerd was en klaar stond om opgehaald te worden. Dit was alles volgens afspraak wat mij zeer tevreden stemt!

Nijland 06-04-2019

Ze zijn netjes correct en hulpvaardigheid.
Een nette winkel en goed bereikbaar

Maarten 06-04-2019

Uitstekende hulp en ondersteuning van de Apple verkoper in Maastricht. Eerlijke uitleg over de producten en voor de verandering was deze verkoper niet standaard van mening dat het duurste altijd het beste is maar afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen. Dat heb ik elders wel anders gezien. Enige minpuntje is dat ik nu voor de 3e keer (!!) op rij merk dat de winkelvoorraad zoals aangegeven op de mediamarkt website niet strookt met de werkelijkheid. Het model dat ik gekocht heb staat als niet op voorraad terwijl er gewoon meerdere van in het magazijn lagen en van het andere type gaf de website aan dat het product binnenkort leverbaar zou zijn terwijl er volgens de verkoper ongeveer 180 stuks op voorraad waren. Dit zorgt er voor Apple producten wel voor dat mensen naar zaken als Ivizi gaan ipv van onnodig te wachten tot de Mediamarkt website aangeeft dat ze ook daar gewoon op voorraad zijn. De voorraadstatus is een verbeterpunt voor Mediamarkt maar verder ben ik erg positief over Mediamarkt Maastricht

Maria 06-04-2019

Ik heb een soda stream.de gasfles omwisselen gaat prima, maar daar vooraan in de winkel is het lastig zoeken naar een medewerker. Toen wilde ik nog een keuken weegschaal kopen. Ik had er 2 gekozen die beide goed waren, beide niet op voorraad... Dan maar de goedkopere, beetje jammer maar de medewerker heeft me wel met een glimlach geholpen.

Peter 06-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er veel meer keus is dan in andere winkels, en de prijzen zijn goed en er zijn regelmatig mooie acties.

Ana 06-04-2019

Goede en overzichtelijke winkel goede uitleg door het personeel en tevreden met alle artikelen die we daar hebben gekocht

Bart 06-04-2019

Ik vind de Mediamarkt in Middelburg altijd erg netjes en overzichtelijk. De medewerker die me hielp was helaas commercieel niet heel erg vaardig en was vooral bezig met TV's ver boven mijn budget, dus ik was blij dat ik wat vooronderzoek gedaan had.

Audrey T 05-04-2019

Vandaag een nieuwe lens gekocht voor mijn Canon camera bij de Mediamarkt filiaal The Wall in Utrecht. De jonge man die mij geholpen heeft was enthousiast, had kennis van zaken, was erg behulpzaam en gedreven op een leuke manier. Het was een feestelijk gevoel toen ik met mijn net aangekochte lens naar buiten liep. De jonge man heeft mij ook veel informatie gegeven over een nieuwe Canon camera, waar ik nog even over moet nadenken, maar als ik de camera koop hoop ik dat die jonge man mij weer kan helpen. Verder is het nette winkel, vriendelijk personeel, 2 uur gratis parkeren, makkelijk bereikbaar en groot assortiment. Indien het niet voorradig is, wordt er aangeboden om het online te bestellen.

Valentina 05-04-2019

Ik werd geholpen door een meneer Cliff, zeer vriendelijk en nam de tijd om mij alles goed uit te leggen. Waardoor ik uiteindelijk een goede keuze heb kunnen maken. Heeft ook geholpen met het inladen in mijn auto. Simpelweg top service!! Een zeer tevreden klant!

E 05-04-2019

Product eigenschappen werden duidelijk uitgelegd door de mederker. Daardoor kon ik gemakkelijk de juiste keuze maken.

Frank vd Drift 05-04-2019

Meestal is alles wat je wilt kopen wel voorradig. Echter de laatste 2x niet. In t geval van een strijkijzer en een pc-muis... keuze te over, veel in de schappen, maar helaas niet voorradig...
Kan toeval zijn. Meestal is t een prima winkel!

Diana 05-04-2019

Goed geholpen met het vinden van onze producten..en Kom graag terug in de winkel voor een volgend aankopen

Kathinka 05-04-2019

Media markt ekkersrijt is goed bereikbaar en je kunt er gratis parkeren.
Veel keus in producten in verschillende prijsklasse, personeel weet veel over de producten. Daarnaast is het personeel erg behulpzaam en denken ze mee met de klant.

Justin Lo-Ning-Hing 05-04-2019

Ik vind MediaMarkt een geweldige shop! Ik was een keer in de shop van Zaandam en ik had daar een hele goede ervaring gehad. De medewerkers zijn daar zeer vriendelijk en behulpzaam.

Agnieszka 05-04-2019

Ja ik zou het winkel kunnen aanbevolen, maar soms had ik even momenten gehad waar medewerkers niet ideaal iets deden wat ik aan hun vroeg.

Paul 05-04-2019

Goed geholpen door de verkoper met de belofte dat de Nespresso agent me later op de dag zou bellen om gebruik te maken van de actiekorting. Tot mijn verrassing werd ik inderdaad gebeld wat tegenwoordig niet meer zo gebruikelijk is dus top gedaan mediamarkt en nespresso.

mw. W.Chr.M. van der Linden - van de Sande 05-04-2019

het is dicht in de buurt en heeft een groot assortiment. het personeel is vriendelijk

ingmar 05-04-2019

Kennis van de medewerker prima alleen bij de kassa rommelige afhandeling, waren meer met zichzelf bezig dan met de klant.

Ron 05-04-2019

Prima geholpen en geadviseerd over mijn iPad-air 2019 aankoop.
Gebruik deze vooral voor zakelijke doeleinden. Natuurlijk wilde ik een smart keyboard hebben, maar aan een pencil had ik niet gedacht. Ik heb een goede demonstratie gehad en besloot deze te kopen.
Heb hem nu 2 dagen in gebruik en wil niet meer zonder, echt een aanrader, alleen jammer dat er niet een opbergmogelijkheid aan de iPad is.

Mat 05-04-2019

Ondanks dat er 2 modellen tandenborstel stonden waarvan geen voorraad aanwezig was werd ik uitstekend op weg geholpen om een vergelijkbaar product te kopen.

EWrik 05-04-2019

4 april heb ik bij de Media Markt in Alkmaar een tondeuse gekocht (BABYLISS FOR MEN E972E). Omdat bij het opladen de indicatie rood blijft kun je niet zien wanneer de accu vol is en zal het apparaat vaak onnodig lang in de lader zitten. Dit lijkt mij qua milieu aspect niet wenselijk. Op 5 april heb ik het apparaat dan ook teruggebracht. Omdat het apparaat uit de doos was gehaald en volgens de medewerkester ook gebruikt was, kon ik alleen een tegoedbon krijgen maar geen terugbetaling. Hier ben ik erg ontevreden over. Ik had op internet gelezen dat het defecte systeem van het oplaad lampje een structureel probleem van het apparaat was. Ik wilde dan ook niet eenzelfde als vervanging, maar ook niet verplicht worden om weer bij Media Markt iets te moeten kopen. Ik ben een zeer regelmatige klant bij Media Markt maar ook bij andere concurrerende bedrijven. De vrijheid hebben om de beste deals te zoeken is een groot goed. Nadat ik kenbaar had gemaakt dat ik wettelijk gezien recht had op terug betaling en het er niet bij zou laten zitten, heb ik onder protest een cadeaubon in ontvangst genomen. De medewerkster was ondertussen zo slim geweest mijn originele aankoopbon ongemerkt om te wisselen voor de aankoopbon van de cadeaubon. Op deze manier kan ik nu dus niets meer aantonen. Ik betwijfel ook of ik daadwerkelijk juridische stappen had willen ondernemen. Voor € 45 lijkt mij dit niet reëel. De Media Markt heeft wel bewerkstelligd dat ik nadat ik de cadeaubon bij hun besteed hebt, niet zo snel meer als klant bij hun zal binnenstappen. Hoe kleinzielig kan een groot bedrijf zijn!

Dennis Broere 05-04-2019

De site is duidelijk. Aankoopproces is gemakkelijk. Geen gedoe als je een product retourneert. De clubkaart biedt ook handige voordelen en de prijzen zijn marktconform en soms lager dan veel online winkels. Ik ben een tevreden klant van Media Markt.