MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Jan de Vries 03-04-2019

Bij aankoop van de hoofdtelefoon miste ik dat ik op dat moment de hoofdtelefoon niet kon met muziek kon beluisteren. Zo moest ik van de recensies uitgaan of de kwaliteit van het geluid wel goed zat. Verder was de uitleg wel goed. Klantvriendelijk ook goed. Ik mocht ook de hoofdtelefoon terugbrengen (geld teruggarantie) als het apparaat niet zou funktionenen. Dat is een heel prettig.

Riek Offinga 03-04-2019

Wij zijn super aardig behandeld door uw medewerkers. Wij zijn 2 oude mensen en we hebben geen verstand van elektronica. Wij vinden dit een hele mooie winkel. Wij komen graag terug om wat voor onze kleinkinderen te kopen

Lisette 03-04-2019

Goed geholpen met specifieke vraag, via internet voor mij opgezocht. Daardoor met het juiste apparaat thuis gekomen.

Fres ten Hoope 03-04-2019

Ze hebben een groot assortiment, vriendelijke personeel, het is makkelijk om iets te vinden, en ze hebben het altijd.

Helma 03-04-2019

Al een aantal keer kostenloos geholpen bij problemen met telefoon. Terwijl ik ze niet daar gekocht had! Super geholpen👍

Imad 03-04-2019

Na een discussie over een defecte oude laptop is er een oplossing geboden door Mediamarkt waar ik erg blij mee was. Uiteindelijk een ASUS Zenbook Pro besteld en ik ben zeer tevreden met mijn ASUS Zenbook Pro. Ik had deze aangeschaft en constateerde een dode pixel op het scherm in eerste instantie. De laptop is netjes omgeruild met een nieuwe en dit is zeer goed verlopen en ben zeer goed geholpen door meerdere collega's van de Mediamarkt. Wat betreft de laptop zelf, dit is een hele mooie en snelle en krachtige laptop waar ik niets op aan te merken heb. Deze laptop is zowel goed voor een grafische studie of werk waarbij grafische vormgeving de dagelijkse werkzaamheden zijn. De screenpad is een hele leuke toevoeging en zeer handig. De levering was erg snel en de service in de winkel in Amsterdam was ook helemaal top!

A.jager 03-04-2019

Je wort vriendelijk geholpen dat is een hoop waart blijf zo door gaan top winkel

Kees Hardonk 03-04-2019

Perfecte service! Veel keuze en vriendelijke bediening. Ik kom er regelmatig en tot nu toe altijd prima geholpen!

Ilja 03-04-2019

Bij de mediamarkt in Hoorn worden we altijd goed geholpen en geadviseerd. Of we nou voor inkt komen of een tv of een koffiezetapparaat het maakt niet uit er is altijd iemand aanwezig die onze vragen en wensen kan beantwoorden.

HumphreyS 03-04-2019

Overzichtelijke webshop. Sterk prijsbeleid met prijzen die sterk concurrerend zijn. Snelle levering van het bestelde. Veel moderne betaalmogelijkheden oa Paypal.

Karin 02-04-2019

Altijd goed professioneel advies en daardoor geen foute aankopen. Eventueel later problemen, ook hier word je goed geholpen, daardoor als alleenstaande moeder zit je niet met je handen in t haar👍

Alexandros 02-04-2019

Goeie winkel met veel spullen, is alleen afentoe toch wel erg zoeken naar iets, soms staan er alleen voorbeelden maar zijn er geen verpakte meer. Jammer genoeg is de telefoon reparatie ook erg duur

Ben 02-04-2019

de winkel is heel overzichtelijk en je wordt door personeel geholpen die plezier in hun doen uitstralen mooi man...

Astrid 02-04-2019

Groot assortiment, over t algemeen de goedkoopste (winkel), minpuntje is de wachttijd als je n medewerker nodig hebt.

Franklin 02-04-2019

Winkel goed , personeel ook alleen duurde allemaal beetje lang voor dat alles geregeld was. (Aanschaf tv) tablet beneden haperde veel en moest een paar keer opnieuw. Geen probleem voor de rest alleen duurde wat langer. De nieuwe medewerker heeft mij prima geholpen en was vriendelijk. Ook de tv verkoper had veel verstand van zaken en was zeer vriendelijk. En gaf ook eerlijk antwoord op de vragen wat of welke tv beter was voor welke prijs.

Freddy 02-04-2019

Je kunt er voor de deur parkeren. De winkel is ruim en overzichtelijk. Vriendelijke behandeling van het personeel

R jannink 02-04-2019

Makkelijk online besteld en gekozen om af te halen in de winkel. Dag later waren de goederen binnen en kon ik ze bij de Service balie afhalen. Hierbij netjes geholpen door medewerkers. Voordeel is de klantenpas. Meteen een digitale bon op de mail.

Willy den Hertog 02-04-2019

Ruim en overzichtelijk vriendelijk personeel. Die je ook nog wat gratis extra informatie geven

Francis 02-04-2019

Het is een prettige winkel, opgeruimd, overzichtelijk en altijd iemand te vinden die kan helpen.

anna 02-04-2019

Bij het zoeken nar een inductiekookplaat in de Mediamarkt kwam ik diverse opties tegen, in prijs en kwaliteit verschillend. Degene die ons hielp luisterde goed naar mijn wensen en vragen en liet mij de keuzes zien.
Ze heeft mij alle nodige informatie over de producten gegevenen waarop ik tenslotte mijn keuze kon maken.
Ik heb afgerekend en ben tevreden naar huis gegaan met de inductiekookplaat van mijn keuze. En tenslotte: de plaat werkt uitstekend!

Minakshi 02-04-2019

Ik ben door klantvriendelijke personeelsleden geholpen. Helemaal advies gericht. Wat een snelle afhandeling. Mediamarkt een Topper!

Femke van Heumen 02-04-2019

Goed geholpen, was eerst zelf aan t uitpluizen hoe alle smartwatches in elkaar zaten. Hierna om wat advies gevraagd en perfect geholpen. Meneer was erg correct en dacht praktisch met me mee! Mediamarkt in tilburg.

Mai 02-04-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Zelf heb ik weinig tot geen kennis over elektronica en ben ik al vaker met vragen over producten naar deze zaak gegaan. Het personeel beschikt over elektronische kennis, heeft altijd aandachtig naar me geluisterd en met me mee gedacht over producten die bij mijn wensen passen, maar nooit druk op me uit geoefend dat ik het duurste of 'beste' product moest kopen. Ze gaven me advies, maar lieten mijn keuze aan mij. Ook hebben ze (tot nu toe) altijd de producten die ik zocht of nodig had in huis gehad. Nu ga ik liever naar deze zaak toe wanneer ik vragen heb, dan dat ik via het internet achter de antwoorden probeer te komen.

Wim 02-04-2019

Ben al meer dan 20 minuten aan het wachten bij de mediamarkt in Rijswijk voor garantie. Slechts 1 persoon bij de service Bali. Nog paar klanten voor mij. Gaat zeker nog uurtje duren

Flip 02-04-2019

De medewerker was heel aardig en heeft goed geholpen.
Mijn vragen zijn goed beantwoord door de medewerker waardoor ik de juiste keus kon maken.
En daardoor nu blij ben met mijn telefoon.