MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Rob Oliemans 08-06-2019

Keurige bediening, goede informatie.
Wist me te overtuigen waarom dit de goede keuze voor mij is.
Behulpzaam met helpen naar de auto.

Manon 08-06-2019

Vandaag zijn we weer in de verbouwde winkel van mediamarkt geweest in Alphen aan den Rijn. Wat een fantastische service. Zijn erg tevreden en komen hier graag terug!

JD 08-06-2019

Op de website gecheckt op voorraad. In de winkel het produkt gekocht.
Produkt naar wens.

Ton 08-06-2019

Klantvriendelijke winkel met eerlijke, gemotiveerde adviezen. Goede service en vriendelijk personeel.

Mike 08-06-2019

Ik had problemen met het verbinden van mijn tablet op een tv. Ik wou dit graag met een kabel omdat ik dat op verschillende locaties wil kunnen doen. Mijn tablet ondersteunt niet de gangbare kabels. Bij mediamarkt hebben de medewerkers van de helpdesk hun uiterste best gedaan om een goede verbinding te maken. Ze zijn bijna een uur voor mij bezig geweest.
Ik ben heel fijn geholpen en heb een zeer goede service gekregen.
Top!

Marc 08-06-2019

Prima assortiment, goede service en bekwaam personeel dat ook de tijd voor je neemt terwijl je nog aan het oriënteren bent! Top! Bij Mediamarkt weet je dat je goed zit.

Astrid 08-06-2019

Mijn dochter heeft onlangs een iPhone gekocht, en we zijn heel goed geholpen. We werden er op gewezen als ze hem koppelde aan haar bestaande tele 2 abonnement kocht, ze korting kreeg op het toestel. Echt Top want dat scheelt veel geld. Ze namen alle tijd om het uit te zoeken, en we gingen met een goed gevoel en nieuwe IPhone de winkel uit!

R. te Loo 08-06-2019

Deze shop is lekker dichtbij. je wordt prettig geholpen door het personeel.

Daan 08-06-2019

Gekozen voor de media markt van wegen de grootte in keuze. Direct vergelijk en en kopen daar hou ik van.

Angelique 08-06-2019

Gezellige, mooie grote winkel. Voldoende vriendelijk personeel. Goed geholpen.

Jan 08-06-2019

Altijd vriendelijk en duidelijke uitleg goede service kwaliteit prijs is goed

Lars 08-06-2019

Bijna altijd alles op voorraad en aardig en behulpzaam personeel die helpt wanneer nodig en ook hulp aanbied. Spul goed tentoongesteld

OllieT 08-06-2019

De aankoop van de beko vaatwasser is een schot in de roos. Prijs was laag , kwaliteit hoog genoeg. Levering van de mediamarkt liets helaas beetje te wensen over. Eerst een fout bij de voorraad check , wel goed geinformeerd daarover de volgende dag. Daarna zou het max 2 weken duren , ook prima. Het duurde 4 dagen , perfect dus. Alleen kregen we een witte , terwijl we een donkergrijze hadden besteld. No blame, hij is uiteindelijk snel geleverd , en netjes op de plek gezet. Eind goed , al goed. Mooie prijs , voor een prima stille en best luxe vaatwasser van Beko.

CGW De Vries 08-06-2019

Goed geholpen door een vriendelijke jongeman. Ik zocht een power bank, opladen oa IPhone. Veel modellen, maar wat is nu de juiste keuze. Goed advies gekregen en zo hoort het ook. Dan kom je graag terug.

J. van den Bosch 08-06-2019

De winkel ligt lekker centraal. Helaas zijn de parkeerkosten jammerlijk hoog, maar voor zo'n aankoop moet je wat overhebben. De begeleiding was geweldig, hoe die meiden dat allemaal weten en doen is mij een raadsel. Zo'n aankoop van een IPhone is geen kattenpis, ik dacht dat computers het allemaal gemakkelijk zouden maken maar niets is minder waar. Wat een administratieve rompslomp, daar moet je de weg maar in weten. En onze juffrouw wist haar weg en heeft ons voortreffelijke geholpen. Ook de installatieging zonder problemen en we konden gedurende het proces nog even lekker lunchen. Nu ben ik ook toegevoegd aan de IPhone gebruikers.

Simone 08-06-2019

Nog steeds redelijk veel dvd's op voorraad. Wel veel minder dan eerst helaas. Verder werkt er op die afdeling ook iemand met veel verstand van zaken die dus goed kan helpen. Heel prettig.

Fred 08-06-2019

We hebben bij MediaMarkt Heerhugowaard een wasdroger gekocht.
We zijn hier vriendelijk en goed geholpen.
De verkoper (Yorick) had kennis van zaken en kon ons goed informeren over wasdrogers, waardoor we uiteindelijk een keuze hebben kunnen maken.

A Bruining 08-06-2019

Goed geholpen
Nemen tijd voor je
Ik beveel deze winkel aan omdat ik seurves tot de auto had

Ad Brenters 08-06-2019

We zijn zeer goed geholpen door een jongeman die alle tijd nam om ons goed te informeren over de verschillen in combinatie met onze wensen/verwachtingen van het product.

Marcel 08-06-2019

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aankoop van een koffiemachine, ondanks dat er geen demoapparaat klaarstond werd die wel voor ons klaargemaakt. Er werd alle tijd voor ons genomen zonder dat ik ook maar even het gevoel heb gehad dat onze tijd op was. Daarna heeft de verkoper het apparaat voor ons de hele winkel door gesjouwd en naar de kassa gebracht. Topservice!!

Ronaldus 08-06-2019

Werkelijk alles wat je maar kunt bedenken op het gebied van electronica is hier te vinden. Ga ook vooral eens op een door de weekse dag, als je graag rustig uitleg en advies wilt krijgen, want dan is het een stuk rustiger en is er volop tijd.

peter 08-06-2019

Ben er toe gegaan om een nieuwe laptop te kopen , werd op de afdeling computer en laptops goed geholpen duidelijk advies gekregen

Mevrouw Heeren 08-06-2019

Geweldige service echt super! Een heel duidelijke uitleg in alle verschillende opties en keuze, waardoor we nu de perfecte tv voor ons hebben gekocht. Zou iedereen aanraden hier te kopen het is boven verwachting!

Rikie krediet 07-06-2019

Ik ben reuze geholpen..toen ik huawei smartphone had gekocht en er ineens gedonder was over niet meer ondersteuning van android en google had ik spijt van mijn keuze..en mocht hem zonder gedoe omruilen voor iets anders ...echt super

Marianne De jong 07-06-2019

Service is goed en duidelijk en personeel helpt je goed bij je keuzes.ik koop er al jaren en ben nog steeds tevreden en als er iets niet goed is lossen ze het zo goed mogelijk voor je op