MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Jh Spierings 25-04-2019

Goede duidelijke antwoorden en uitleg van de producten die ik gekocht heb en vriendelijke mensen

Gero 25-04-2019

Ondanks dat alles er is wat je kan bedenken wb electronica voor een mooie prijs kan ik in deze “papa’s snoepwinkel” geen 10 geven, te grote winkel en te weinig tijd om de winkel een realistisch cijfer te geven

Draid 25-04-2019

Verschillende goederen, uitstekende weergave en concurrerende prijzen.ik zou deze winkel aanbevelen.

Esther 25-04-2019

Zocht een mooie camera, die ik had gezien in de winkel stond er niet meer. Maar dacht dan een kleinere soort ervan, die stond er wel. Ben goed geinformeerd door de man van de winkel. Ben ook erg blij met de aankoop.

Wil van Dijk 25-04-2019

op een snelle en goede manier kunnen zoeken naar mijn product en duidelijke omschrijving ervan

Ad van Kasteren 25-04-2019

Het besluit van mijn gedane aankoop was vanzelfsprekend bij de mediamarkt.
Je slaagt daar altijd door een enorm scala van aanbiedingen.

gepko51 25-04-2019

Prettige winkel; deskundige hulp. Geen duurder toestel aangepraat dan nodig.
De juiste accessoires aanbevolen/

MediaMarkt is 👍🏻 25-04-2019

Groot assortiment, scherpe prijzen en genoeg gekwalificeerd personeel dat je graag helpt

BerryB 25-04-2019

Goedemiddag mediamarkt, fijne vriendelijke medewerkers, weten veel over de producten, had gister een koel-vriescombinatie besteld, en de medewerker zij, kan een week duren, maar tot mijn grote genoegen, krijg ik hem morgen al, hihi, wens mediamarkt, een goede en langdurige toekomst

T.T 25-04-2019

Winkel is meestal rustig, dus ik bezoek deze vaker dan in het centrum van rotterdam.
enige min puntje is dat je soms lang kan wachten totdat iemand je helpt.

maar meestal komt het in orde, producten staan overzichtelijk bij elkaar en makkelijk te vinden.

L 25-04-2019

Nieuw product gekocht, bleek beschadigd en personeel dat niet meedenkt met een oplossing. Slecht.

Henny H 25-04-2019

Grote keuze in producten.
Er is altijd iemand aanwezig van een bepaalde afdeling met een deskundig advies .
En de goedkoopste prijzen , ergens anders goedkoper , dan hier ook de goedkope prijs.
al met al een fijne winkel om te kopen .

Arno Scheffer 25-04-2019

Het is een ruim opgezette winkel met bekwaam personeel wat zeer behulpzaam en geduldig is. Daarnaast is de service uitstekend te noemen. En gezien de locatie maakt het voor mij de ideale Media Markt.

Filitsa 25-04-2019

De mensen daar zijn altiijd lief. ALs jij iets nodig heeft dan zij helpen graag. Ik ben e het blij. Ik ga graag daar winkelen.

Linette Buitenhuis 25-04-2019

Ik vind, los staand van de altijd hele scherpe aanbiedingen waar je als de pinken bij moet zijn (want op = ook echt op), de service en garantie echt top bij de mediamarkt. Ik koop al jaren met heel veel plezier al mijn Apple spul voor zowel mezelf, m’n vriend en mams bij jullie. Eigenlijk gaat dat altijd goed, maar soms gaat er iets kapot en dan wordt er niet moeilijk gedaan, maar zorgen jullie voor een tevreden klant. Dus jullie service ROCKS! Ga vooral zo door, want goedkoop is super, maar goede service is beterrrr

Ryan 25-04-2019

Ik vind Mediamarkt een erg fijne winkel en hebben altijd goede producten. Enige nadeel vind ik dat als je naar de concurrent gaat kijken (met name webshops zoals bol of coolblue) is dat de MediaMarkt een stuk duurder is.

B. Dekkers 25-04-2019

Het een geweldige shop en waarom , je heb daar alles wat je wensen kan en je loop er nooit mis met dingen kopen en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam super winkel en de site is ook zeer makkelijk .

H.E.M. Balk 25-04-2019

Netjes en goed geholpen, uitleg was prima en duidelijk.

Deze man had duidelijk verstand van de producten die hij verkocht.

Dieni 25-04-2019

Ik vind het heel klantvriendelijk, ook bij het ophalen in de winkel was het personeel heel geduldig en behulpzaam.
Ik had de verkeerde kleur gekozen op de website maar dat was geen probleem en ze pakten meteen de kleur die ik wilde hebben.
Ik zou zeker nogmaals naar deze winkel gaan omdat je er goed geholpen wordt.

Mike 25-04-2019

Ik was op een avond in de winkel. Het duurde erg lang voor ik geholpen werd. Ik had aan een verkoopster gevraagd of zij me kon helpen, maar van het product wat ik wilde kopen , een verrekijker, had ze volgens eigen zeggen geen verstand.Toen de verkoper eindelijk beschikbaar was werd ik wel goed geholpen. Kortom in de avond te weinig, deskundig, personeel.

Frans Schattevoet 25-04-2019

Klantvrienndelijk en erg behulpzaam. Medewerkers weten waar ze het over hebben.

W.G. Liotard 24-04-2019

ik ben ontzettend vriendelijk geholpen , ben goed geholpen bij de afdeling Witgoed, ik had een vraag en die is zeer goed uitgelegd en bij de afdeling draadloze muis, ook prettig en vriendelijk geholpen.

Carla 24-04-2019

Mijn ervaring bij mediamarkt is heel goed.
Als je om advies vraagt, krijg je dat ook en het is niet zo dat ze alleen de dure spullen aan prijzen.
Ik vind het een prima winkel met goede service. We zijn er vandaag geweest voor een stofzuiger en zijn heel goed geadviseerd door de verkoper. 👍👍👍

S Al-Azzawi, 24-04-2019

Goede winkel en goede deal....high quality...Staff help you...The service is excellent...

Hansie55 24-04-2019

Ik had een CD gekocht die al in mijn bezit was en heb deze teruggebracht. Een heel vriendelijke persoon hoorde mijn verhaal aan. Zij onmiddelijk, dan nemen we deze terug. Wil u contact geld of zal ik het terugstorten. Heb gekozen voor terugstorten en klaar was mijn bezoek bijMedia Markt Zwole.