MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Nick 27-08-2021

Ik was op stedentrip en ik had een nieuw sd kaartje nodig, dus even snel langs de mediamarkt! Netjes geholpen door de medewerker, top uitleg en goede service!

Droef 26-08-2021

Snel vakkundig geholpen , binnen 10 minuten tv gekozen en thuis volgende dag geleverd

HZ 26-08-2021

Verkoper nam uitgebreid de tijd voor een goed en eerlijk advies wat betreft keuze laptop, merk type en software.

Syl 26-08-2021

Lucas en Ronald hebben me super goed geholpen in de winkel mediamarkt in Amersfoort. Klantenservice is verschrikkelijk! Zonde van de winkel

Syl 26-08-2021

Wat een slechte klanten service. Heb een bonenmachine 2200 serie gekocht van 300 euro. Maak ik het open zitten er gewoon bonen in (gebruikt dus!). Leg dit uit, zeggen ze kom het maar weer brengen. Mooi makkelijk als je om de hoek woont, ik dus niet! Betalen zij m’n benzine geld en parkeer kaart? Nee! Als je iets koopt verwacht je niet dat het gebruikt is! En de klantenservice drukken gewoon dood leuk de telefoon uit! Hier van alles gekocht!!!!! KOM HIER NOOIT MEER

foekske 26-08-2021

gewoon toppie en vriendelijke mensen goeie service er is geen nee te koop

Carla Houben 26-08-2021

Wij hebben 23 -08-21 een koelkast gekocht en zijn ontzettend leuk en vakkundig geholpen door medewerker Hans
vandaag 26-08-21 is de koelkast bezorgd en daar zijn we ook heel tevreden over...aardige mannen en netjes op de plek gezet en oude koelkast meegenomen...voor herhaling vatbaar

Mediamarkt tilburg 26-08-2021

deskundig onafhankelijk goed advies!De verkoopadviseur was goed op de hoogte van de kwalitiet van het aangeboden apparaat De technische medewerker was zeer behulpzaam en goed!!

Aart 26-08-2021

Goede en duidelijke uitleg van verkoper - prettig geholpen en blij met de aanschaf van een OLed tv

Riet nelissen 26-08-2021

Werd door een vriendelijke verkoper geholpen. Hij heeft mij uitgelegd wat ik met een chromebook allemaal kon doen.

Peter 25-08-2021

MM Enschede kent een ruim assortiment. Wij kregen goed advies over de nieuwste Samsung Smartwatch 4 en gingen tot koop over

Waardenburg 25-08-2021

Goed geholpen en zeer vriendelijk. Dit is beslist niet de eerste keer. Kom graag in deze winkel.

H.W.Bol 25-08-2021

Wij gaan altijd gelijk naar de media markt ,omdat de winkel het meestal wel heb wat we zoeken.
En worden altijd prima geholpen ,ook nu weer.

H.W.Bol 25-08-2021

En worden altijd prima geholpen ,ook nu weer.

Leo koop en geef graag 25-08-2021

Altijd wel iets te vinden wat ik kan gebruiken. Je wordt prettig geholpen en er zijn leuke aanbiedingen. Vandaag twee IPads en een IPhone gekocht.

Wim 25-08-2021

Voor een Krups Nespresso naar MM. In de winkel werd een andere prijs dan op internet vermeld. Na het vragen aan een medewerker bleek de prijs in de winkel nog niet aangepast. De prijs van internet werd gehanteerd. Medewerker was erg behulpzaam. Bij de kassa nog €5 korting door 5 jaar in het bezit zijn van een club kaart. Toch mooi meegenomen.

Jeanique Marien 25-08-2021

Super service in de winkel en kon mijn product binnen 7 minuten komen ophalen

Yannick Vonk 25-08-2021

Enige winkel die wel een iphone 12 pro max op voorraad had liggen! Super fijn en makkelijk online besteld en snel af kunnen halen

Pascal 25-08-2021

Waardeloos bedrijf, online zogenaamd stunten, maar leveringen annuleren, kansloos koop hier niet!

Niels 25-08-2021

Ik heb nu al een aantal keer bij MediaMarkt producten besteld. Deze worden altijd netjes op tijd geleverd, en ik heb er nooit problemen mee gehad. Het betalen gaat makkelijk en snel. Al met al een heel fijne winkel om bij te kopen, ik raad het zeker aan!

P van buren 24-08-2021

Koelkast(dure Amerikaanse) binnen drie jaar defect. Nieuwe besteld online bij Media Markt omdat zij voorwaarden benoemen de volgende dag leveren. Nou reken daar maar niet op, altijd gezeur ook met onze vorige koelkast, leveren absoluut NIET de volgende dag. Na telefonisch overleg wordt er niets voor de klant gedaan. Zelf transportbedrijf gebeld, om iets te regelen. Zij hebben hun stinkende best gedaan om eerder te komen leveren. Maar Media Markt doet niets.

Anton Aarts 24-08-2021

De jongen die ons geholpen heeft had ruime algemene kennis van het product (Philips Airfryer Premium XXL), maar details was hij nog niet machtig, die moest ik via YouTube opzoeken. Hij gaf nadien wel eerlijk toe dat hij ook weer bepaalde details geleerd had. Verder een leuke jongen om naar te luisteren.
TIP; voldoende product kennis van artikelen op de afdeling waar je staat zou niet verkeerd zijn. Wij hadden hier geen problemen mee, maar er zijn klanten die knappen daar op af.

Mvg Anton Aarts

Cikow 24-08-2021

Heel vriendelijke medewerkers en snel geholpen. Goed uitleg over de product.

Suzanne 24-08-2021

Wij gaan altijd het liefste naar Mediamarkt Ekkersrijt, we vinden dit een heel fijne locatie met altijd parkeerplek dicht bij, het personeel is vriendelijk en helpen je goed en snel, op de site heb ik pas 1x besteld en was ook goed maar ga liever na de winkel zelf om te kijken maar het product.

ingrid 24-08-2021

Thuis alvast wat gegoogeld naar een nieuwe telefoon met nfc een redelijk grote accu en een wat groter scherm. Wij op zondag naar mediamarkt Cruquius. Bij de telefoonafdeling werden we aangesproken door een jongeman of hij kon helpen met wat we zochten. Gezegd wat we wilden en in welke prijsklasse. Hij kwam meteen met wat voorstellen en vergelijkingen van de toestellen. Hij heeft extra gecontroleerd of er ook nfc op zit. Deze leuke vriendelijke jongeman had duidelijk heel veel verstand van de toestellen van alle merken en luisterde goed naar waar wij op zoek waren. Top geadviseerd en de koop was zo gedaan. Fijn om zo geholpen te worden door een jongeman (rond de 24 jaar denk ik) met zo veel kennis en goed doorhad wat we zochten, mediamarkt deze adviseur/verkoper moet je behouden en zuinig op zijn!!!