MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Kleijwegt 06-11-2020

Dag vrij genomen want de koelkast zou opgehaald worden, beveiliging via SMS en mail. Wordt er om 12 uur gebeld dat ze niet komen. En de klantenservice heeft geen antwoord moet intern behandeld worden. Dus we moeten maar afwachten wanneer we wet horen. Schande koop nooit meer wat bij mediamarkt

Chantalle 06-11-2020

Vriendelijke werd we te woord gestaan maar er werd ook meegedacht en tijd voor je genomen.

media markt 06-11-2020

fijne behulpzame bediening,heel veel keus voor redelijke prijzen,en alles wat je voor een redelijke prijs kunt kopen

Bell 05-11-2020

We gingen maar de MediaMarkt om advies te krijgen over wat producten. Dit ging goed, echter was een product niet op voorraad terwijl dit online wel was aangegeven. Dat was jammer omdat we deze juist in het echt wilden bekijken.

Chris Blok 05-11-2020

Gisteren het filliaal in Venlo bezocht. Vriendelijk geholpen door het betreffende ‘deskundige’ personeel. Alle wensen en behoeften werden goed opgenomen en op ingespeeld.

Uiteindelijk naar tevredenheid geholpen met het uitzoeken van een mooie TV.

Jody 05-11-2020

Gisteren de Ipad 4 gehaald. Werd geholpen door een jonge man die precies wist de specificaties. Hij nam de tijd om uit te leggen en vertelde verschillen tussen Ipad 3 en 4. Hij is 3 keer naar de magazijn gelopen omdat ik niet goed kon kiezen vanwege de kleur. Maar het leuke is dat hij zeer enthousiast is om te verkopen!

g.obbink 05-11-2020

Je krijgt er goede service, en is betaalbaar en is klant vriendelijk en zeer dyidelijke uitleg . En is dicht in de buurt

Fleur 05-11-2020

Wordt goed geholpen, ze zijn klantvriendelijk, kwaliteit perfect ga er graag heen als ik iets nodig heb!

Rob brunink 05-11-2020

Deze shop heeft een van de grootste assortimenten ,en bijna altijd alles op voorraad.

Joop 05-11-2020

Helemaal in orde. De site is overzichtelijk, veel keuze. De afhandeling in de winkel ging uitstekend. Service gericht!
Er is relevante informatie gegeven over het aanbod en de specifieke keuze van een smart telefoon. Tevens was men bereid om extra moeite te doen om de keuze van de aankoop te goed regelen.

Hendrik 05-11-2020

Door de overzichtelijke indeling is snel te vinden wat je nodig hebt.
Eerdere ervaringen laten zien dat je snel wordt geholpen als iets
moeilijker is te vinden.

Jeffrey akkerman 05-11-2020

Ik heb voor de mediamarkt in dordrecht gekozen omdat het personeel die daar werkt goed op de hoogte is van alles en je een goede antwoorden kan geven op de vragen die je heb.

Ahmet Bozkurt 04-11-2020

Alles is in orde ontvangen zijn zeer tevreden ik zal ander ook aanradenAls ik weer witte route zou kopen zou ik naar dezelfde winkel gaan

PALD 04-11-2020

Ongelooflijk goede uitleg gehad over de aanschaf van een nieuwe TV. Hij wist er echt alles van en dat is fijn als consument in het enorme woud van TV-land. Dat maakte kiezen uiteindelijk heel eenvoudig. Ik kom snel terug voor een soundbar!

Yvonne 04-11-2020

Ik heb een mondwater gekocht voor mijn zoon .en moest van mijn moeder kijken hoeveel een volautomatisch koffiezetapparaat met latte maciato kost want die krijg ik voor kerst van haar.

PA Almere 04-11-2020

Vandaag bij Mediamarkt Almere een wasdroger gekocht en zo ontzettend vriendelijk geholpen door een meneer met heel veel geduld. De bonnenprinter gaf wel tot 4 x een foutmelding maar de verkoper bleef erg rustig en klantvriendelijk. Gingen met een fijn gevoel de winkel uit.

Terwijn 04-11-2020

Ondanks de corona perikelen, ruimte genoeg om goed te kunnen winkelen. Ook het personeel doet zijn best hierin. Wat het gekochte product betreft, het was een sterke aanbieding van een goed merk. Kortom, een prima koop.

Pjotr 04-11-2020

Niet alleen een prettige ontvangst, maar ook een goed en ter zake advies. Er wordt duidelijk met je meegedacht om tot de beste aankoop te komen! Ik kom graag weer terug!!

Roswitha Leuwol 04-11-2020

De webshop levert niet de volgende dag wanneer je voor 00:00 besteld, als je achteraf wilt betalen wordt jouw order als laatst behandeld en niemand komt terug op je e-mails en vragen.

Ik had om 20:30 een koelkast besteld en extra bij betaald om het de volgende dag tussen 17-22u te laten leveren.
Volgende dag om 16:00 nog geen order bevestiging.
De klanten service gebeld en zij konden mijn order niet vinden. Hiermee zeggende, dat de koelkast ook niet tussen 17-22u geleverd zal worden. Zij zou de desbetreffende departement mailen, zodat ik alsnog mn koelkast zou krijgen.
De dag daarna nog geen orderbevestiging gehad en nogmaals gebeld. Ook de volgende kon mijn order niet vinden. Weer kreeg ik hetzelfde verhaal en zij zouden heel erg kun best doen om de koelkast te leveren.
Zij vertelde me ook, omdat ik achteraf betalen heb gekozen, dit ook een oorzaak kan zijn waarom mijn order later pas in behandeling werd gezet, wat ik heel vreemd vind. Ook zij ging de desbetreffende departement mailen en ik moest later op de dag nog maar eens naar de klantenservice bellen of mijn aanvraag in werking is gezet.
In de middag nogmaals gebeld en ook deze meneer kon mijn order niet vinden. Hij kon mij ook niets vertellen en zou alweer de desbetreffende departement mailen. Ook zei hij, nu hij mijn order niet kan vinden, ik achterkwam bij X dat mijn order door Mediamarkt is gecancelled en het product is uitverkocht, ik er beter maar niet vanuit kon gaan dat de koelkast nog zou komen.

Tot nu, 2 dagen later ben ik nog niet geholpen en is niemand teruggekomen op mijn vragen, mijn verdwenen order en al mijn e-mails.

Dat er iets mis gaat, kan altijd gebeuren, maar zelf mijn order cancelen en niet meer terugkomen op mijn vragen en e-mails is ronduit asociaal. Zelfs een van de medewerkers vinden de manier van werken niet netjes.

Ursula 04-11-2020

De medewerker van media markt was super vriendelijk en heeft mij super geholpen !

De haan 04-11-2020

Het is een mooie overzichtelijke winkel, we werden er vriendelijk geholpen, al duurt het soms wel eventjes voor een medewerker bij je komt om je verder te helpen oid.

Henk 04-11-2020

Prima service en zeer informatief en behulpzaam personeel. Ik kom al jaren regelmatig bij Mediamarkt in Hengelo.

Sake de haan 04-11-2020

Ik was goed geholpen over informatie over de stoel. Werd zelfs aangeboden een adeling expert erbij te halen maar dit was niet nodig.

sebastiaan 04-11-2020

alles was makkelijk te vinden vriendelijk personeel zoals al tijd daarom is de beoordeling een 9

CS 04-11-2020

Media Markt Leidschendam is in het vernieuwde winkelcentrum Mall of the Netherlands. Makkelijk bereikbaar vanaf de A4. Gratis parkeren. Ik was op zoek naar een nieuwe vaste telefoon. Online had ik al een keuze gemaakt en de website gaf aan dat het produkt beschikbaar was in de winkel. Helaas bleek dat niet het geval, daarom ter plekke een keuze gemaakt voor een ander type. De display was rommelig. Netjes te woord gestaan door een Mediamarkt medewerker.