MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Bert 26-05-2019

Wederom een aantal aankopen gedaan bij Mediamarkt Ede. We hadden ook nu te maken met een deskundige en enthousiaste verkoper. Fijn geholpen en prima service. Top!

Yilmaz 26-05-2019

De medewerker die mij hielp had goed verstand van zaken. Hij vraagt eerst wat de wensen zijn en gaat daar verder op in. De medewerker Geeft goed advies en deelt ervaring/klachten van andere klanten waarvan hij af weet. Hij was alles behalve opdringerig en nam echt alle tijd. Hierdoor heb ik in 1 klap alle witgoed én elektrische apparaten voor mijn nieuwe woning gekocht. Daarnaast hebben ze ook nog een gratis bezorg en montage service. ideaal. Over het algemeen zijn de prijzen van MediaMarkt, marktconform. Das was hier ook het geval, in ieder geval ik heb niet het idee dat ik “te veel” heb betaald. Ondanks dat ik zoveel geld heb uitgegeven, heb ik er persoonlijk een goed gevoel aan overgehouden. Een dikke 8, omdat de producten nog geleverd moeten worden. Als de levering en montage ook zo vlekkeloos verloopt krijgt deze ervaring een dikke 10!

Elvin 26-05-2019

Fijne winkel.met kundig personeel.
Uitleg was goed.
Geen duurdere aangesmeerd gewoon deze 8s goed

Mr T. W. 26-05-2019

Advies over een zakloze stofzuiger, met of zonder huisdieren. Kortharige huisdieren geen probleem echter de haren kunnen na verloop van tijd in de roterende borstel toch ophopen. Prima advies en zeker overgenomen

26-05-2019

Altijd leuk om rond te neuzen, bijna alles is voorradig. Hou je van electronica, wil je de nieuwste snufjes en/of merken zien, bij de mediamarkt ben je op het juiste adres.

Emir 26-05-2019

Het is een goede winkel, maar ik mis een persoonlijke benadering, ik spreek zelf Spaans en er zijn geen Spaanstalige daar.

RobE 26-05-2019

Laptop besteld via de website. Na 1 uur al een mail dat hij klaar lag in de winkel.

riek bredius 26-05-2019

veel keuze,s goede service,s vriendelijk en behulpzaam personeel..
en als het niet in de winkel staat kijken ze voor je op de online site van de mediamarkt.

Maria Claudia Lobo 26-05-2019

I really think media markt is the cheapest store than any other electronic / hardware stores.
The employees are so helpful and also the store are really easy to find cause they are everywhere!

M lentink 26-05-2019

Media markt ja gewoon top winkel mensen zijn heel erg vriendelijk ze helpen je gewoon zo goed uit prima eerlijk antwoord op me vraag prima winkel ik raad het iedereen aan en online is ook goed Mooi duidelijk in de winkel mooi ingedeeld ik zeg ga zo door want mijn hebben ze als ik weer iets nodig heb ik moet er wel even hoe sparen maar is er weer iets kapot of word tijd om te vervangen dan ga ik naar mediamarkt

Mucke 26-05-2019

Er waren voldoende medewerkers waarbij je terecht kon voor vragen. De medewerker die ons hielp was voldoende op de hoogte van de producten (mogelijkheden, actualiteiten ed). Dat is niet altijd het geval.

H.Stap 26-05-2019

Als wij in de mediamarkt zijn vinden wij dit altijd zeer gezellig, leuk personeel en wordt ook goed geinformeerd over de producten waar je interesse naar uitgaan. Winkel ligt ook zeer goed langs de A2 maar ook snel service en levering van nageleverde artikelen die men dan niet meer op voorraad heeft in de winkel, en ja wij prijzen deze mediamarkt aan een echte top winkel.

Johan stam 26-05-2019

de winkel en netjes veel keuze uit heel veel producten en er loop personeel wat de klanten netjes helpen goede service ik kom hier graag terug

Wolters 26-05-2019

Super winkel ik kom er graag wordt snel en vakkundig geholpen door het personeel.

Neiboer 26-05-2019

mijn winkel de beste aanbiedingen mijn gekochte tabled snel aan de praat zeer tevreden over de aankoop mooi apparaat kun je best aan schaffen de Samsung Galaxy Tab A heel tevreden met mijn koop

Stefan 26-05-2019

De online shop is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. In de gewone winkel staat alles duidelijk aangegeven en wordt je altijd goed en vriendelijk geholpen door het personeel.

Emy 26-05-2019

Beperkte keuze artikelen, wordt niet goed onderzocht wat de alternatieve oplossingen zijn, bij gebrek aan artikel is het niet mogelijk om te kijken naar de winkelvoorraad van andere winkels van de keten. Medewerkers niet vriendelijk.

Nina 26-05-2019

De medewerkers konden mijn zoon snel helpen met zijn vraag en hij was vriendelijk.

VG 26-05-2019

Wij zijn een trouwe klant van de Mediamarkt. We worden altijd goed geholpen. De mensen hebben de kennis en luisteren naar je wensen om dan vervolgens met een passend product te komen. Ook de laagste prijsgarantie is een dikke 10 waard. Zelfs voor de kinderen is de Mediamarkt een feestje. Als wij op de woonboulevard zijn willen zij maar al te graag daar een kijkje nemen. Mensen van de Mediamarkt een dikke duim voor jullie!!!!

Jmvb 26-05-2019

Heel fijn dat je rustig kan uitzoeken wat je wil en de tijd heb om ze allemaal te vergelijken zonder dat je meteen word overdonderd met de vraag kan ik u helpen

Kim 26-05-2019

Bij het kopen van een tv had ik direct een wandbeugel gekoch, deze paste niet. Ondanks de open verpakking én open binnenverpakking kon ik hem zonder enig probleem omruilen voor een passende. Goede service

Calvin Chan 26-05-2019

Het is leuke winkel, de medewerkers staan voor je klaar. Je kon zelf vragen aan medewerkers

Jwm schuijt 26-05-2019

Goede en deskundigen uitleg van een vriendelijke verkoper met de juiste inst

Ebony 26-05-2019

De Media Markt aan de Binnenwegplein vind ik een prettige winkel om te bezoeken. De Media Markt aan de Binnenwegplein biedt een groot assortiment aan apparatuur in verschillende prijsklasse.
Bv. ging alleen voor een waterkoker, maar door meerdere soorten waterkokers, de één mooier en beter dan de ander, was het voor mij als consument niet makkelijk om er één te vinden wat na veel vijven en zessen eindelijk wél is gelukt. Liep ook veel personeel op de vloer, de manier bij de kassa's om af te rekenen vind ik briljant! Goed bedacht systeem, geef de klant meer privacy en dat er omgeroepen wordt welke kassa,GENIAAL! Degene die dit bedacht heeft is goed bezig! Mijn is voorkeur dan ook om dit filiaal te bezoeken ten opzichte van andere.

Zosia 25-05-2019

Deze review is gebaseerd op een bezoek in de vestiging in het Alexandrium (Rotterdam).
Het personeel was ontzettend vriendelijk en heeft mij goed geholpen bij het maken van mijn keuze.
De winkel had een divers aanbod en was erg overzichtelijk.
De prijzen zijn prima.