MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Elly 18-02-2021

Ondanks deze bizarre tijd is het Media Markt toch gelukt om hun klanten goed te helpen! Ik haalde mijn via internet bestelde fotocamera op en alles verliep coronaproof! Bij de ingang stond handendesinfectans en een doos mondkapjes. Er stonden duidelijk pijlen voor de looprichting en er was een medewerker die zorgde dat alles goed verliep (deuren openen en slechts één persoon tegelijk naar binnen).
Ik was ‘s middags, vlak na mijn bestelling, gebeld en er werd mij een verzekering aangeboden. Ik werd uitgebreid erop geattendeerd dat ik bedenktijd had. Netjes!
Toen ik op de afgesproken tijd mijn camera ging ophalen kwam degene die ik aan de telefoon had persoonlijk de verzekering in orde maken. Allemaal vriendelijk en kundig.
Het was best druk met ‘afhalers’, maar de medewerkers bleven tegen iedereen vriendelijk en correct. Iedereen werd snel en efficiënt geholpen.
Ik ging tevreden en blij met mijn nieuwe camera naar huis.

Kieren 17-02-2021

Ongelofelijk slechte klantenservice als jouw aankoop kapot gaat.

Wachttijden van 20 minuten zijn normaal.
En dan een verbroken verbinding is nog normaler.
Terug bellen, als zij niet meer willen opnemen, werkt soms helemaal niet meer.

Klantenservice is erg slecht.

JN 17-02-2021

Snel en betrouwbaar
Vriendelijk personeel
Click en collected werkt
Goede service

Kim 16-02-2021

Wat een slechte klantenservice en de voorraad klopt van geen kant. Erg teleurgesteld en niet klantvriendelijk!

Goede service, klantverwachting overtroffen 16-02-2021

Tv besteld bij Media Markt Breda. Online was deze niet op voorraad en daarom kwam ik bij de vestiging in Breda terecht. Planning rondom de levering was goed geregeld. Communicatie vooraf zowel per mail als telefonisch is zeer prettig, je weet waar je aan toe bent. Levering was in eerste instantie niet mogelijk omdat ik helaas net buiten de betreffende km straal viel qua woonplaats maar uiteindelijk dacht de betreffende collega hier toch in mee zodat ze hiervoor een uitzondering konden maken, heel flexibel en een boven verwachting goede service.

Truus Wackers. 16-02-2021

Super Tevreden !! Makkelijk , Bestellen Via Online , Zelf een Dag en Tijdstip Doorgeven Wanneer we de Bestelling Wilde Komen Ophalen , ter Controle werden we nog Telefonische Gebeld om te Controleren of Alles van Onze Bestelling en Gegevens Klopte . Alles Verliep Volgens de Coronaregels . Wij Kunnen t Iedereen Aanbevelen !!

Ben 15-02-2021

Een bestelling gedaan uit het outlet, track &tracé zegt vandaag leveren.
In de middag staat er ineens levertijd onbekend.
Bellen met klantenservice, vragen naar order nummer die op de factuur staat, is het geen goed order nummer, sorry wij kunnen u niet helpen.
Vanavond de chat geprobeerd, het is druk dat begrijp ik.
Het volgende bericht gekregen:
Mae
Een momentje. Eén van mijn collega's neemt het gesprek over. 😉
Heb nog een halfuur gewacht, was al 20 minuten in de chat.
Leuk zo'n dikke knipoog.
Er zal wel niemand meer aanwezig zijn.
Voor jullie van mij ook een handje met 1 vinger.
Tjee wat ben ik boos🤬

D. Steenman 15-02-2021

Het online bestellen en zelf ophalen was prima geregeld. Duidelijk, snel maar vooral veilig

Wout van Tilborg 15-02-2021

Prijs gunstig snelle levering en goede kwaliteit en altijd goede services en vriendelijk personeel

Gerrit 15-02-2021

Na meerdere bestellingen merk ik toch wel dat deze bezorgservice niet heel goed is, terwijl je belt met een medewerker word er gezegd dat als je gelijk bestelt(nog voor 14.00) de bestelling dezelfde dag word geleverd wat niet gebeurd. Word de volgende dag een pakket geleverd is het niet compleet. Moet je nadat je belt nog een dag wachten voor de rest bezorgd word. Bij andere bestellingen(op meerdere accounts) in het verleden was er ook telkens wat. ( niet compleet of beschadigd). Klantenservice vertelt heel veel lucht. Moet er maar eens goed over na gaan denken of het nog wel de moeite waard is.

Ingrid Feyen 15-02-2021

De artikelen zijn makkelijk online te vinden en er is een ruime keuze. Ik had een artikel besteld om dit op te halen in de winkel in Breda. Na bevestiging werd ik ook nog gebeld door een medewerker in de winkel om te vragen of het klopte en adviseerde me ook nog een kabel aan te schaffen, omdat ik anders niets aan het apparaat zou hebben. Ik vond dit heel netjes. Artikel lag ook netjes klaar op ophaaltijd en er was verder geen klant aanwezig. Dus veilig gewinkeld.

S. Y. 15-02-2021

Ik heb een laptop besteld en vervolgens is er een verkeerde laptop geleverd. De laptop die ik heb besteld is niet meer op voorraad. De klantenservice-medewerker die ik heb gesproken heeft aangegeven dat ik de laptop terug kon sturen en geld terug kon krijgen. Maarja die laptop die ik had besteld is niet meer op voorraad. Verder geen alternatief aangeboden en niet meegedacht hoe het probleem opgelost kon worden. Aangezien ik de laptop spoedig nodig heb. Helemaal niet tevreden met hun werkwijze, zeer teleurstellend!

Bert 14-02-2021

Ook in corona tijd goede service en mogelijkheden om toch wat te bestellen en op te halen

nico Langbroek 14-02-2021

had begin februari een nieuwe Samsung Galaxy a7 tablet gekocht, maar helaas na een aantal dagen niet meer opgestart kreeg dus Mediamarkt gebeld waardoor we met de tablet terug naar de winkel konden. ze hebben daar ook getracht deze op te starten maar helaas vergeefs dus kreeg ik een nieuwe waar ik heel erg blij mee ben. ook hadden mijn vrouw en ikzelf in november 2020 een nieuwe Oppo a53s gekocht waar we enorm blij mee zijn en zeker als er een service is dat alle gegevens overgezet werden. we zijn heel erg blij met Mediamarkt met een erg goede service.

Philips koffiebonen apparaat 13-02-2021

Zeer tevreden over de medewerker en goede service. En ze hebben netjes aan de regels gehouden. En ben zeer content met het apparaat en heerlijke koffie

Andrea 13-02-2021

Goed geregeld. Zelf gebeld door MediaMarkt dat alles klaar staat en kan opgehaald worden.

PV 13-02-2021

Vandaag mijn gisteravond bestelde produkten opgehaald.
Prima optie in deze ellendige tijd. de tijdsloten werken perfect, niet lang hoeven te wachten

Floris 13-02-2021

Goede webshop !
Zelfs tijdens Corona .
Met pick up and collect met tijdslot.

Super geregeld,al met al fijne aankoop!

Han 13-02-2021

Naar lang zoeken heb ik eindelijk een computer gevonden. Het werd de HP Pavillion 15CS3846ND. Deze heb ik 23.01.2021 bij mediamarkt besteld. Deze was op voorraad. 26.01.2021 kreeg ik de laptop binnen. Toen ik de laptop wilde installeren kwam ik erachter dat deze al was ingesteld, d.m.v. de achtergrond die normaliter wordt gebruikt als showroom model bij de mediamarkt. Ook het toetsenbord was helemaal anders ingesteld. Achteraf werd bevestigd door medewerker van de mediamarkt dat dit een showroom model is geweest, en ze deze als nieuw hebben opgestuurd voor dezelfde prijs van €739 met €10 korting van de ''welkom voucher''. Contact gehad met mediamarkt hierover en ze boden mij aan om €50 euro van het aankoopbedrag te doen. Hier niet mee akkoord gegaan omdat ik een nieuwe laptop verwachtte en hier ook voor betaald had. 03.02.2021 Weer contact gehad er zou een nieuwe worden geleverd, daar hij toch net op voorraad was. De laptop zou 08.02.2021 binnen komen. Omdat er nog een op voorraad was in Groningen werd mij verteld. 10.02.2021 Zouden ze contact met mij opnemen als de laptop geleverd was. Deze dag hebben wij niks vernomen van mediamarkt. 11.02.2021 Ik ben uiteindelijk zelf naar mediamarkt Venlo gegaan om mijn laptop op te halen. Daar werd mij verteld dat deze binnen 10 minuten tot een uur binnen zou moeten komen. Hierop zou ik dan moeten wachten. Door al het gedoe heb ik de laptop retour gedaan bij mediamarkt Venlo. 13.02.2021 Ik was eigenlijk toch we benieuwd of de laptop HP Pavillion 15CS3846ND was binnengekomen dus heb ik gebeld naar mediamarkt Venlo. Medewerkster vertelde mij dat deze niet was binnen gekomen. Dus waarschijnlijk als ik had gewacht was ik met lege handen naar huis gegaan. Conclusie voor 22:00 bestellen 22 dagen later MISSCHIEN in huis... Hopelijk krijg ik mijn aankoop bedrag binnen 3 dagen terug gestort op mijn rekening. Voor mij is de mediamarkt afgeschreven en zou ik hier nooit meer een aankoop doen. Ik ga voortaan naar de concurrent.

Ray 13-02-2021

3 weken geleden een bestelling geplaatst, niks ontvangen. 3 keer contact gehad met mediamarkt en 3 keer een andere smoes gekregen en geen oplossing ontvangen.

E.B. 13-02-2021

Mediamarkt vind ik een geweldige winkel, altijd super geholpen... tot op afgelopen week. Ik heb een dyson airwrap van 500 euro besteld en ontvangen. Op het apparaat zelf zat een krasje dus contact opgenomen. Ik wilde graag een nieuw apparaat maar dit kan niet wegens niet op voorraad... wel kan ik mijn geld terug krijgen of 50 euro vergoeding voor een apparaat van 500 euro. Zeer slecht!

Angelien 12-02-2021

Op 31 januari wasmachine en droger besteld. Zou 1 feb. geleverd worden dat werd al 3 febr. helemaal geen probleem. Na alle verpakking te hebben verwijderd schade aan beide machines en echt geen klein deukje. Foto’s zijn opgestuurd. Gelijk contact gehad met mediamarkt maar na ongeveer in totaal de afgelopen dagen 4 uur aan de telefoon te hebben gezeten en twee online gesprekken vandaag nog geen machines. Weer uitgesteld terwijl dat ze vanaf maandag 8 feb. in de webshop direct geleverd konden worden! Zeer teleurgesteld!!
Nu (vrijdag 12 feb.) ben ik er helemaal klaar mee na twee vrije dagen te hebben genomen de hele bestelling geannuleerd.
Oh ja ik kreeg via de mail nog een reactie dat ik bestelling vandaag zelf geannuleerd had en dan moet je je rustig houden grrrrrrr
Ik vind dat we genoeg geduld hebben gehad, daarin ook de weersomstandigheden meegenomen!

Marga 12-02-2021

Door versoepeling van corona mag je weer producten afhalen. In mijn geval een beeldscherm. Tijdslot gekregen. Ik werd neme op tijd geholpen. Prima service en snelle afhandeling.

Jolanda 12-02-2021

Vandaag voor de 4e keer terug geweest met een laptop van anderhalf jaar oud. Ik kwam zeer gefrustreerd binnen maar ben met een fijn gevoel naar buiten gelopen. Mustafa van de helpdesk in Den Bosch heeft zijn uiterste best gedaan om ons te helpen en dat alles terwijl hij vriendelijk én begripvol bleef.

Angst onterecht 12-02-2021

Alhoewel ik huiverig was om mijn haperende i phone ( binnen garantie termijn) ter reparatie aan te bieden, was die angst niet terecht . Tijdens de reparatieduur kreeg ik een vervangende i phone. De reparatie tijd werd niet overschreden. Natuurlijk duurt wachten altijd lang, en de 15 dagen die waren aangegeven werden 10 dagen. Omdat reparatie niet mogelijk was(haperende Bluetooth) heb ik een vervangend exemplaar gekregen. Service medewerkers waren attent.