MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

klantvriendelijk 12-12-2020

ik was op zoek naar een tv met bepaalde functies...
de medewerkers gaven mij een paar voorbeelden van de tv met de vraag wat mijn budget was.
was heel erg klant vriendelijk.

Benjamin 12-12-2020

Mediamarkt heeft erg vriendelijke en behulpzame medewerkers die mij goed geholpen hebben met de juiste keuze maken. De prijzen zijn eerlijk, en wanneer er iets met een product aan de hand is kan je langs komen in de winkel. Dat vind ik erg fijn, daarom koop ik er altijd mijn Electronica.

Sandra 12-12-2020

Ik ben heel professioneel geholpen door de medewerkers, de artikelen die ik wilde aanschaffen waren op voorraad. Iedereen hield rekening met de COVID regels dat is een grote pluspunt

Nonja 12-12-2020

Erg leuk en vriendelijk geholpen.
We zochten n huistelefoon met grote cijfers en groot scherm voor mensen van 84 jaar

Miranda 12-12-2020

Ik wilde graag deze boxen hebben en heb ze gekocht zonder dat mijn vrouw het wist. Ze was er niet blij mee want ze vind ze te groot

Jan krechting 12-12-2020

Altijd goed geholpen , dus nu ook weer , als iets snel stuk is ,of niet voldoet wat het belooft te doen ,, dan komt er vaak een goede passende oplossing , dus tevreden klant

Mediamarkt 12-12-2020

Hoi,
Vandaag IPad 2020 besteld via de verkoper van de mediamarkt.
In de winkel was hij uitverkocht.
Vriendelijke verkoper.
Hij heeft mij uitgelegd hoe ik mijn oude IPADoverzet naar mijn nieuwe iPad.
De uitleg was voor mij heel duidelijk,
Maar als het niet lukt dan kan ik altijd terecht tegen een kleine meerprijs en dan helpen ze mij verder.
Vind ik prima en hoef niemand lastig te vallen.
Tien ik thuis kwam zag ik op de mail dat hij morgen bezorgt wordt
Voor mij,
Mediamarkt het kan niet beter.
Gr. Kikie

Theo hendriks 12-12-2020

Hele goede service gekregen en goed op de hoogte gehouden wanneer mijn product beschikbaar was of juist niet. Wel zou het zoals in mijn geval goed geweest zijn om op fotos te kunnen zien wat de extra accesoires precies waren.

Dingemanse jayden 12-12-2020

Deze shop is top, duidelijk helder verassende prijs en snelle levering, wat wil je nog meer?

Henriette Spit 12-12-2020

Ik werd uitgebreid geadviseerd bij de aanschaf van een printer. Hierbij werd er geen duurdere opgedrongen en hij zocht uit welke printer de goedkoopste navullingen had. Prima service.

Anne-Miek 12-12-2020

Super snelle koop! Fantastisch dat je in deze Covid-19 tijd niet de winkel in hoeft maar bij het speciale afhaalpunt je aankoop kunt afhalen en betalen.

M. van den Oord 12-12-2020

We hebben gekozen voor Mediamarkt in Breda. Gratis parkeren voor de deur is zeker een pluspunt! We zijn prima geholpen door deskundig personeel. Kun je niet naar de winkel komen dan kan je terecht op de website. Deze is zeer toegankelijk en duidelijk.

Paula 12-12-2020

Ik kreeg direct hulp, en een winkelwagentje en hulp met mijn keuze, zo hoefde ik in deze corona tijd niet lang in de Mediamarkt te blijven.

J. Otto 12-12-2020

Goede begeleidinguitleg bij het uitzoeken van het product. Levering aan huis binnen een paar dagen.

Najib B. 12-12-2020

Mijn favoriete MediaMarkt vanwege het gemak dat je de winkel binnenloopt en weer uitloopt. Altijd wel het product op voorraad. Ook de vriendelijke medewerkers die graag klaarstaan voor een vraag of hulp maakt het winkelen aangenamer.

ev 12-12-2020

gekozen voor nieuwegein. hier altijd voldoende personeel die ook tijd nemen voor advies

Margareth 12-12-2020

Eerst de website geraadpleegd en daarna het artikel op gaan halen. Prima website waar je alle informatie kunt vinden die je nodig hebt 👍

Marcel 12-12-2020

Door mij gewaardeerd als prima service. En mocht er toch iets niet naar wens zijn wordt het toch naar tevredenheid opgelost. Dat is toch een prettig gevoel.

Bianca 12-12-2020

Ik ben in korte tijd 2x in de winkel geweest en beide keren door de zelfde medewerkster geholpen.
En moet zeggen ze komt prettig over heeft fijn en netjes geholpen 1ste keer helaas niet dat gevonden wat we wilde dit was uitverkocht black friday actie.Heeft ze even goed nog even met ons verder gekeken voor andere opties wat er wel nog waren.Helaas niks wat we wilde.2de keer wederom fijn geholpen door der en zijn we geslaagd 👌

Ralph 12-12-2020

We wilden graag een nieuwe 4k TV en dit is super gelukt met de klantvriendelijkheid en ervaring van Mediamarkt. We werden netjes benaderd en werd ons goed en duidelijk uitgelegd welke TV bij ons in het gezien pas de. De medewerkers hebben ook geholpen met het dragen van de nieuwe TV naar de auto, gewoon een top service, dank jullie wel!

W.J. Maljaars 12-12-2020

waren heel hulpvaardig en gingnen snel aan de slag om ht productte halen. goede service.

Rene 12-12-2020

Zoals altijd prima geholpen. Goed advies goede prijzen. Een winkel waar ik altijd terugkomp

Thalia 11-12-2020

Fijne winkel om naartoe te gaan. Goede service, je wordt er prettig geholpen. Er word met je meegedacht naar eventuele andere opties voor producten. Ruime keuze aan artikelen.

Ahmed Barakat 11-12-2020

I really like to shop with Media Markt, all I need there, staff very polite and speaking Dutch and English fluently, sections organized which makes it easy when you're looking for any item

Wilma van Dieijen 11-12-2020

Geweldig en heel behulpzaam en veel keuzes. En de prijzen zijn goed betaalbaar