MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Arlinde 14-03-2019

Ik werd goed geholpen. Personeel was vriendelijk en luisterde goed naar wat ik wilde en konden antwoord geven op de vragen die ik had

Dame 14-03-2019

Goed geholpen iPhone 8 plus gekocht ben blij mee ik vind mediamarkt goed winkel goed kwaliteit en voordelig winkel.

H.Smit 14-03-2019

Het filiaal in Drachten is kleinschalig en prettig om te winkelen. Leuk en spontaan personeel. Goede service. Ik kom zeker vaak langs bij de mediamarkt in Drachten assortiment is breed genoeg.

andries boots 14-03-2019

goede overzichtelijke winkel met goede winkelmedewerkers die goed uitleg geven over het product

Riny Kel 14-03-2019

De MediaMarkt is vriendelijk en
Klantgericht en hebben een goede service in Enschede

John Lebbing 14-03-2019

Overzichtelijk en heb uiteindelijk een PC gekocht en werkt perfect!
werd ok prima geholpen

Mateo 14-03-2019

De shop is mooi groot aangelegd en je kunt er van alles vinden en inspiratie opdoen. (Ik kom dikwijls met meer handige spulletjes thuis dan de bedoeling was)
Van de webshop kun je alles naar de shop laten brengen en ophalen. Laten thuisbrengen kan natuurlijk ook maar dat mist het inspiratiegevoel. Webshop of real shop: de dag erna meestal al. Het kan helaas wel eens misgaan dat de Site aangeeft dat je product aanwezig is in je favoriet shop maar daar gaat wel eens iets mis anders had ik een hoger cijfer gegeven.

Jorg 14-03-2019

Goed service, duidelijke uitleg en vriendelijke verkoper. Laptop bevalt naar verwachting.

Ron schouten 14-03-2019

Je word er super netjes en goed geholpen
De winkel is erg goed overzichtbaar .en het personeel wat er werkt is erg vriendelijk
Echt een aanrader voor andere mensen

Ron schouten 14-03-2019

Je word er super netjes en goed geholpen
Echt een ..

Walter 14-03-2019

Personeel is van alle markten thuis
Je koopt een wasdroger en ze verkopen er een paar ballen bij waarbij wordt gezegd dat het wel tot 25% van de droogtijd reduceert .
Lijkt me zeer overdreven.
Verder geen sms gehad met de levertijd zoals afgesproken.
De levering zelf was goed geregeld

Mile83 14-03-2019

Overzichtelijk, aardig personeel, ze zeggen je hallo, wat hoort. Ik wilde bij een andere finiaal halen, maar niemand die oog op je had. Hier wel

Ed fermont 14-03-2019

Ik vind media markt top service
Powerbank gekocht .. verpakking en bon weggegooid op vakantie gegaan bleek de powerbank niet opgeladen ...terug na een week naar media markt zonder verpakking zonderbon
Maar wel de klantenpas van mediamarkt .. gelukkig
Zeer goed advies gekregen en geruild van merk van de powerbank ... met kleine bijbetaling
Ik zeg top service en advies 👍

Seloua 14-03-2019

Bij binnenkomst vriendelijk begroet. Ik stond bij de verkeerde balie. Medewerker is meegelopen en heeft mij persoonlijk overgedragen aan haar collega en gelijk uitgelegd waarvoor ik gekomen ben. Ik werd direct geholpen zonder 2x mijn verhaal te vertellen. Goede service en vriendelijk bejegend!

Eli slob 14-03-2019

Overzichtelijk en je wordt er op een correcte manier behandeld.eerlijke uitleg personeel

Familie Vankan 14-03-2019

Super goed geholpen en ons ook gwezen dat het nog voordeliger kon via de provider

Henk Bom 14-03-2019

Ben perfect geholpen door de verkoper , de verkoper was goed ter zake kundig . Hij nam ook alle tijd .Heb een Lenovo tablet gekocht . Heb de tablet nu 1 dag en moet zeggen de verkoper heeft geen woord teveel gezegd .

Jantina 14-03-2019

Bij de mediamarkt in Assen kan ik altijd terecht met mijn vragen over witgoed, bruingoed, ICT en andere waren. Er loopt kundig personeel rond die ik ten allertijde kan vragen om advies en uitleg. Ze nemen de tijd en als je iets zelf niet in kunt stellen dan doen ze dat uiteraard graag bij de servicebalie. Goede service en klantgericht. Ik ga regelmatig de mediamarkt.

Mascha van Hassel 13-03-2019

Ik werd goed geadviseerd bij het uitzoeken van een wasmachine.
Erg vriendelijke man.
Ik had ook nog een vraag over een aan geschafte laptop waarna hij me door verwees naar een collega.
Ook door de collega goed geholpen met het oplossen van een laptop probleem.
Top

John 13-03-2019

Prima service na het aanbieden van een defecte aankoop, kon geld terug krijgen of een ander,vergelijkbaar artikel in de winkel uitzoeken...top

Paul 13-03-2019

Tot nu bij elke aankoop keurig geholpen. Winkel Ekkersrijt in Son en Breugel is zeer gemakkelijk te bereiken en heeft ruim voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur

j koenders 13-03-2019

Ben heel erg goed geholpen en vriendelijk personeel en veel keuze in de winkel.

Marcia 13-03-2019

Ik was er op een dinsdag avond rond 19:00. Het is een prettige winkel, ruim opgezet en schoon.
Jammer alleen dat als je al zoekend aan het kijken bent er niemand naar je toe komt. Ik moest echt iemand halen, die persoon vinden was ook wat lastig want er waren weinig medewerkers. Wellicht heeft dat te maken met de bezuinigingen...

Barbara Van Doorn 13-03-2019

Vriendelijk personeel, behulpzaam en goede uitleg van de producten die ik heb aangeschaft

Ralf 13-03-2019

Toegankelijke winkel met zeer veel en gevarieerd aanbod. Op het moment van bezoek waren er voldoende verkopers vrij om mij te helpen met inwinnen van advies mbt een wasmachine.

De verkoper gaf me een eerlijk advies dat aansloot bij mijn wensen en probeerde niet een duurder model te verkopen zoals ik dat vaak wel bij andere winkels ervaar. Uiteraard probeerde de verkoper nog aanvullende garantie te verkopen, maar nadat ik daarvoor bedankte werd dit me niet alsnog opgedrongen. De verkoper legde me het risico uit van niet afsluiten van de garantie en liet het daar bij. Dat is fijn, ik voelde me in mijn waarde gelaten.

Uiteindelijk een goede keuze gemaakt voor een wasmachine welke uiteindelijk ruim 100 euro goedkoper bleek dan dat ik van tevoren had ingeschat. Bovendien tegen mijn verwachting in ook nog gratis levering. Top, ik ben erg tevreden!