MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Martijn 16-05-2019

Goede aanbieding voor Samsung Ultra HD televisie. Ruim voorradig in de winkel, dus direct mee te nemen!

Wim 16-05-2019

Bestellen ging gemakkelijk. De prijs voor de smartphone was de meest concurrerende.

miranda 15-05-2019

duidelijke uitleg over diverse nespresso apparaten waardoor ik mijn keuze kon maken.

Holger Buss 15-05-2019

Als je een actie start waarin je zegt 15% korting op ALLE Acer laptopts maar als je er een wilt bestellen krijg je de korting niet. Helaas op de laatste dag, op een zondag gebeurd, geen email contact mogelijk, service desk onbereikbaar. Dag erna dit gemeld vragen ze je om een bestelnummer, maar omdat ik geen korting kreeg de bestelling afgebroken want je betaald eerst en als ze je niet helpen dan ben je toch weer duurder uit. Antwoord MM, Zonder bestelnummer kunnen we niets voor je betekenen. Dan het volgende antwoord, Helaas is de 15% korting actie op dit moment niet meer van toepassing op de Acer laptops. Als je de aankoop online had besteld op de dag van de aanbieding, dan hadden we nog wat voor je kunnen betekenen. Mijn excuses voor het ongemak! Ik was niet tevreden dus krijg ik een nieuw antwoord, Inmiddels hebben wij je ook geïnformeerd over de oplossing die we je kunnen bieden. Je hebt aangegeven hier niet tevreden mee te zijn.
Dit is echter het maximale wat we voor je kunnen betekenen, er is geen ander aanbod dat we je kunnen doen.
Het maximale is dus niets kunnen doen en dus een ontevreden klant waarop ze weer antwoorden, Helaas zal het besluit niet veranderen door de hier voor afgaande redenen.

Nou vandaar dus mijn cijfer 1, en ik beveel de MM dus niet aan iemand aan.

Pieter 15-05-2019

Verkoper probeerde duurdere laptop te verkopen en bleef erg volharden. Hebben uiteindelijk toch zelf gekozen. Kwaliteit van laptop is geweldig.

payman 15-05-2019

Alle medewerkers zijn goed en uitstekend. Voor meer snelheid en betere personeelsbezetting voor elk onderdeel van de training. Betere en betere kwaliteit is beter met werknemersinformatie

Margreet 15-05-2019

Zelf voor een simpele strijkbout, veel aandacht aan geschonken. Kwam direct iemand op me af en wist me goed voor te lichten. De voor en tegens van bepaalde strijkzool wist hij goed te vertellen.

Jons 15-05-2019

Mooi assortiment. In de buurt van mijn woonplaats. Zeer behulpzame medewerkers.

mirjam 15-05-2019

Uitstekende service en dito uitleg van X gekregen vandaag, werkzaam bij Mediamarkt Hoorn. Geduldig, met goede kennis van zaken en sociaal vriendelijk. Uitstekend geholpen en goed opgelost

Maureen 15-05-2019

Duidelijke pagina. Goede filters. Super makkelijk te bestellen. Snelle en goede levering.

Frank van Kastel 15-05-2019

Ruim , gesorteerd en binnen een straal van 15 km dicht bij en goede service en vriendelijkheid van de medewerkers is erg goed.

Nory 15-05-2019

Heel prettig om te shoppen in de winkel en product zelfs te beleven voordat je koopt. Top winkel. Gelijk hulp gehad bij benadering.

Mart 15-05-2019

Goede webshop waar je ook artikelen kunt bestellen die niet in de winkel te verkrijgen zijn. Product kun je vaak snel afhalen in de door jou gekozen winkel. Aparte afhaalbalie voor bestelde artikelen vind ik top.

Laurette 15-05-2019

Samen met mijn zoon, die zijn eerste huis heeft gekocht en dus diverse apparaten nodig heeft, een bezoek gebracht aan de Mediamarkt. Heel plezierig geholpen en goede adviezen gekregen. De medewerker nam alle tijd voor ons.
De volgende dag terug gegaan en daadwerkelijk spullen besteld. Hier ook nog wat korting op gekregen.
Kortom een positieve ervaring, en dat mag gedeeld worden.....

wilhelmien mulder 15-05-2019

hele mooie en ruime shop. goed advies van de medewerker, ik kom erg graag bij de media markt.

Stuba 15-05-2019

Mediamarkt heeft zoals altijd de ruimste keuze. Maar met name de jongen die ons hielp was echt een verademing, leuk, slim en verstand van zaken. Ik zeg ga naar MM.

Cristo 15-05-2019

Hele goede service. In plaats van het duurste, raden ze het beste aan.
Makkelijk bedienbare sharp combioven van €299

Jacobs 15-05-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan nadat ik online al eens goed onderzocht had welke smart TV voor mij de juiste zou zijn. Uiteraard wist ik daardoor al goed wat ik wilde, maar bij een aankoop die je toch niet regelmatig doet ga je graag nog eens kijken wat je precies koopt. Helaas heb ik mijn best moeten doen om de aandacht van een verkoper te krijgen, helaas heeft deze niet al mijn vragen kunnen beantwoorden en kreeg ik op navraag niet de originele, maar 'een' afstandsbediening voor de TV welke niet alle opties kon bedienen. Een gemiste kans voor mediamarkt. Uiteindelijk heb ik de TV natuurlijk wel gekocht zeker aangezien eerdere ervaringen met mediamarkt altijd posities geweest zijn, en daarnaast de gewenste TV nergens goedkoper te vinden was...

KARIN 15-05-2019

FIJNE WINKEL WAAR IK MEESTAL WEL VINDT WAT IK NODIG HEB. DESKUNDIG EN VRIENDELIJK PERSONEEL

Akshay Patil 15-05-2019

Mediamarkt has long variety of the devices to make your life easy and enjoyable. You can find the reasonable prices at mediamarkt across the all platforms.

Luuk 15-05-2019

Trouwe MediaMarkt locatie met vriendelijk personeel dat altijd goede service levert. Zelf als zij het antwoord niet gelijk voor je hebben zullen ze de juiste persoon erbij halen voor het beste advies.

Helma Dekkers 15-05-2019

Mediamarkt Arnhem bij de deur parkeren. Goed vriendelijk en kundig personeel. Echt een aanrader.

Oktay Hayrat 15-05-2019

I will never buy from MediaMarkt again. A washing machine eas not properly delivered and installed. Logistics party blames amediaMarkt and MediaMarkt blames them. They left the wash machine at the salloon for overnight. I returned the order because of unprofessional approach. MediaMarkt is not customer minded and their sales and customer services staff rude. Aftersale is the most important part for me.

gaby Abrahams 15-05-2019

een heel goed advies gegeven, ivm telefoon.ze adviseerde een combi deel .verlenning telefoon contract met nieuwe telefoon.
dat zou voor ons 192 kosten ipv 598.en advies van een goeie telefoons.ze weten waar ze over praten,

Leanne 14-05-2019

we werden goed geholpen door de mensen die er werken hierdoor een top telefoon gekocht!