MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Rajjaan 27-08-2020

Werd goed geholpen in de winkel door de juiste medewerker... alles ging vlot en kon zo naar de kassa.

Lids 27-08-2020

Het is fijn dat er mensen zijn die weten waar ze over praten. Duidelijk uitleg.

Marian Gijzen 27-08-2020

De meneer was met mondkapje gelijk naar ons toe gekomen om te helpen, tja 74 jaar, waarschijnlijk dacht hij DIE ga ik gezellig helpen, prima advies, uiteraard zoals altijd geslaagd!!!!!

Mario 27-08-2020

super goed advies gekregen zo kon ik een goede beslissing maken ben super tevreden met mijn aan koop

Keulers 27-08-2020

Bizar hoe Mediamarkt met haar klanten omgaat.
24 Juli een kapot product retour gebracht in de vestiging Maastricht (zoals telefonisch was afgesproken).
Bleek dat het product niet te repareren viel waardoor we het geld terug zouden krijgen.
Dit zou gebeuren op de manier zoals wij eerder betaald hadden voor het product (iDeal) binnen 5-7 werkdagen.

Tot op de dag van vandaag geen geld teruggestort.

Inmiddels meerdere keren gemaild (geen reactie), heel vaak gebeld (we moeten nog even geduld hebben) en gisteren werd de telefoon opgehangen omdat mevrouw ons niet wilde verder helpen!!

Absoluut niet klantvriendelijk!!

Bella 27-08-2020

Mediamarkt heeft de Mediamarkt Club waar je lid kunt worden en via de mail op de hoogte wordt gehouden van kortingsacties ed. Ook krijg je als je lid wordt een 10 Euro tegoedbon. Ik vind het vervelend dat er dan met kleine letters bij staat dat deze vervalt als hij niet wordt gebruikt binnen 48 uur. Omdat ik in mijn situatie over het product wat ik wilde kopen nog vragen had, ben ik naar de winkel gereden om een verkoper ter plaatse te spreken. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om het product in de winkel te kopen. Bij de kassa kwam ik erachter dat mijn tegoedbon alleen in de online winkel kan worden gebruikt. Ik vind het verwarrend dat er verschil wordt gemaakt tussen de keten mediamarkt en de onlineshop mediamarkt.nl, dit is voor mij niet duidelijk en ik snap de reden hiervan niet. Verder ben ik wel te spreken over de prijzen en de keuze aan producten. Ook wordt je goed geholpen als gekochte producten later mankementen tonen of als je geholpen wil worden ivm verzekeringen.

Sandra 27-08-2020

Koop altijd bij de arena omdat het een leuke winkel is, goed assortiment, en vriendelijke personeel, vooral de dames bij de kassa's altijd een grapje maken

Michel 27-08-2020

Goed bereikbaar, Passage zoetermeer, parkeergelegenheid 1ste 2 uur gratis op 2 min loopafstand.
Winklel heeft groot assortiment, medewerkers zijn vriendelijk, moet soms wel naar de juiste medewerker zoeken.
Er zijn genoeg probeerproducten en wat heel fijn is dat er dan geen medewerkers in paniek om je heen staan te dansen. Zo hebben we bijvoorbeeld alle merken blutooth-speakers op eigen mobiel uit kunnen proberen en zo tot een goede keus kunnen komen. Klein nadeel is wel de luidruchtigheid van divers apparaten, alsook alarmgeluiden van de winkel zelf, maar dat weegt niet op tegen het zelf kunnen uitproberen en dus ervaren wat je van een product vindt. Ook de prijzen zijn standaard en gemiddeld dat van de markt. Dus niet duurder, maar ook niet altijd goedkoper, De service om terug te brengen is ook altijd zeer groot en heb er altijd goed ervaring mee waardoor je ook soms ongezien durft te kopen. Winkel van harte aanbevolen!

Georg 27-08-2020

Met ov en auto is deze filiaal moeilijk bereikbaar. Het vriendelijke - en behulpzame personeel maakt het goed. Jammer dat de duo zwart/kleur hp 301 was uitverkocht.

Jenny777 27-08-2020

ik heb deze shop gekozen omdat het compleet de wilkelshop goed en compleet is.

Mijn jaarlijkse favoriet, voor een lage prijs. 27-08-2020

Koop ieder jaar een nieuwe, want na een jaar intensief gebruik word deze grijs van kleur en is het kussentje onder de pols niet meer optimaal. Kortom, heb weer een schone pad op mijn bureau en een stevige ondersteuning voor de pols. Jippie!!!!

Wesley 26-08-2020

Was toch in de buurt en nieuwsgierig. Portable Drive gekocht. Werkt prima! Niets te klagen hierover!

Ellen 26-08-2020

Vriendelijk personeel met een glimlach op hun gezicht, mag echter meer op verschillende afdelingen aanwezig zijn bij drukte. Verder top!

Carolien 26-08-2020

Wanneer ik ook kom en waarvoor dat maakt voor het personeel niet uit! Ze zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vandaar dat ik graag bij jullie kom! Zo ook vandaag voor een nieuwe smartphone, goed geholpen en bij het overzetten vd gegevens was het erg druk maar de boy's zijn supersnel.

Caitlyn 26-08-2020

We werden goed geholpen en snel. We hadden eerst per ongeluk de verkeerde kleur gekocht en ze deden niet moeilijk over het ruilen voor de juiste kleur. We moesten echter wel lang wachten voor we geholpen konden worden (vandaar een 8).

Simone 26-08-2020

Verkoopmedewerker was vriendelijk en kundig. Stuurde vooral aan op mijn wensen en niet op het duurste product. Hield zich daarnaast ook goed aan de coronamaatregelen, want in deze versoepelde tijden ook echt een pluspunt is.

Jorinde van oss 25-08-2020

Goed bedrijf altijd super spullen nooit problemen gehad elke keer ga ik weer terug voor spullen vandaag nog een boombox gekocht is echt super vriendelijke mensen leggen goed uit over het product maken gezellig een praatje mijn antwoord is super winkel kom zeker vaker terug

wesly 25-08-2020

Goede service, goede kennis, altijd beste prijs, heel overzichtelijke filialen en vriendelijk personeel!

Melvin Vosdingh 25-08-2020

In de winkel MediaMarkt sontplein zijn ze heel vriendelijk en denken met je mee. Zijn niet opdringerig en helpen je snel zodat jij snel klaar bent met het juiste product te kopen

Dinie Hoogsteen 25-08-2020

Mooie grote shop, veel keus, voordelig prijzen en vriendelijk en behulpzaam personeel

Herman Teerlink 25-08-2020

Artikel vlug gevonden, goede beschrijving vlugge levering en bij afhalen in de winkel ook op een juiste en goede manier geholpen

WILLY 25-08-2020

Bij aankoop aan de verkoper gevraagd of kon laten zien of de A21s in de doos zat. Dit gezien een slechte ervaring uit het verleden, thuisgekomen zat er toen geen smartphone in de doos. Hij was hier niet toe bereid en liep weg. Uiteindelijk bij de kassa werd op aandringen de doos opengemaakt.

Fam Kallali 25-08-2020

24-8-2020 naar Mediamarkt Alexandrium Rotterdam geweest voor het opschonen van onze laptop. Helaas was het opschonen niet voldoende. De laptop bleef traag. Medewerker ( van Powerservice ) heeft ons gedurende het traject van het geschikt maken van onze laptop goed begeleid en uitgelegd wat de mogelijkheden waren en kosten. Zijn hem dan ook dankbaar
Binnen 24 uur was onze computer gereed. Nieuwe harde schijf en nieuwe Windows. Zijn echt super blij mee. Hij werkt 20 keer sneller dan voorheen.

Gert-Jan 25-08-2020

De site geeft verkeerde informatie weer. Er wordt gesuggereerd spoedig producten te leveren. Het product welke ik had besteld zou voorradig zijn. Uiteindelijk wacht ik inmiddels al 5 dagen op mijn product en ziet een levering er nog niet naar uit. Ik heb meermaals telefonisch contact gezocht bij het zoeken naar een 'snelle levering' levering. Echter, het product zou eerst niet meer voorradig zijn, daarna wel en nu weer niet. Verzocht tot contact met de betreffende afdeling die 'knopen kunnen doorhakken', in de hoop daar een oplossing te vinden. Dit zou niet zomaar mogelijk zijn daar er eerst onderzoek moet worden gedaan (hoeveel dagen onderzoek is hiervoor nodig?). Het advies: geduldig wachten tot het product geleverd wordt of de bestelling annuleren. Zelf al aangeboden naar een locatie te rijden voor het ophalen van het product welke daar wel op voorraad lijkt te zijn, maar ook daar geen reactie op ontvangen. Uiteraard wil ik als klant eerst weten hoe deze situatie wordt opgelost alvorens ik zometeen 2x betaal voor één product(!)

Mediamarkt, is dit jullie werkwijze? Mediamarkt heeft een probleem en om van dit probleem af te komen schuiven jullie dit door naar de klant. Zo wordt de klant tot probleem-eigenaar gepromoveerd?!

Fam Scholten 25-08-2020

Goede overzichtelijke winkel. Personeel is klantvriendelijk. Vind het alleen jammer dat klanten die niks kopen, dezelfde route moeten lopen als de klanten die moeten afrekenen omdat ze wel iets gekocht hebben. Verder zou ik zeker de winkel aanbevelen.