MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Ilya 27-09-2022

Erg slechte klantenservice hier en waardeloos klantgerichtheid bij deze winkel. Maar dat is ook aan hun reviews ook wel te merken, jammer dat zo grote organisatie er ook niks mee doet, meerdere producten hier gekocht en er was ook overal wat mee , kosten echt veel moeite en energie om elke dag weer met hun in contact te komen, erg teleurstellend over mediamarkt

JK1973 27-09-2022

Kocht een koel en vries combinatie online en het oude apparaat zou meegenomen worden.

Mediamarkt haar partner Dynalogic heeft mensen in dienst die niet echt normaal overkomen en allesbehalve klantvriendelijk zijn.
Allereerst Zaterdag 24 September maakten 2 medewerkers van Dynalogic ( ...........) mijn vriendin wijs dat ze de oude koelkast niet mee mogen nemen omdat deze oud is en er nog gas in zit.
Vanmorgen op 27 September stonden er 2 andere mannen voor de deur die in gebrekkig Nederlands mij vertelden dat ze de koelkast niet mee mogen nemen omdat de deuren er los bij zijn.
De reden van aankoop van een nieuwe koelkast was omdat de deurophanging van mijn koelkast kapot was. Bij het verwijderen van de inbouwkoelkast kon ik ze niet terug zetten omdat de ophangpunten kapot zijn.
Toen ik antwoordde dat ik met Mediamarkt de afspraak heb dat de oude koelkast opgehaald moest worden werd er sarcastisch gezegd dat ze foto's gaan maken, en dat ze niet voor de vuilnisbelt werken maar voor de Mediamarkt.
Een derde argument van de heren was dat de koelkast van buiten en binnen vol stond met water. Dat dat kwam omdat ze hem zaterdag niet meenamen en hij 2 dagen in de regen stond begrepen ze niet echt.

Ik neem aan dat Mediamarkt niet geassocieerd wilt worden met een bedrijf die zulke mensen in dienst heeft en ik denk niet dat ik de eerste zal zijn die een dergelijke ervaring met Dynalogic heb. . Daarnaast is het zo dat als op de website vermeld wordt dat de oude apparaten meegenomen worden hierover geen discussie met de klant mag ontstaan door het door derden ingehuurd personeel.

Onvoorstelbaar dit. Ik weet zeker dat als een gemiddelde mevrouw de deur open zou doen dat ze overdonderd zou worden en door het duo overtuigd zou worden dat ze de oude aparaten niet meenemen en het de klant zijn eigen probleem is. Het is bijna intimiderend, te gek voor woorden.

Daarnaast heb ik van zaterdag tot vandaag met de oude koel vries combinatie bij de ingang van mijn tuin gezeten. Zaterdagavond en Zondag had ik veel gasten omdat hier een verjaardag was. Het verhaal van de koelkast ging toen al rond. Deze update van het verhaal zal zeker menig wenkbrauw doen fronsen.
Het is natuurlijk totaal ongewenst dat ik na aanschaf van een koelkast zorgen moet hebben of ze de oude koelkast wel op komen halen of dat hij de hele week voor de deur blijft staan, en als kers op de taart nog een keer discussies aan de deur moet voeren.

Dit kan gewoon echt niet.

Albert 26-09-2022

Vandaag de Samsung RB38T634DSA ontvangen ondanks de 2 deukjes in de compressor ( is al bij Samsung gemeld ) zijn wij tevreden,
waar wij niet te vreden over zijn is de koeriersdienst, mediamarkt stap van deze koeriersdienst af ( heel veel klachten online te vinden ) dit kost jullie alleen maar klanten, deze koeriersdienst komt er bij mijn niet meer in.

Susanne 25-09-2022

Ik had een vaatwasser besteld, deze werd de volgende dag al bezorgd en mijn oude apparaat werd meegenomen. Bij het verwijderen van de verpakking bleek de bovenplaat vol barsten te zitten. Gelijk (10 minuten na bezorging) gebeld, kreeg te horen dat ik via de mail foto’s moest sturen en dan zouden ze er direct mee aan de slag gaan en een nieuwe opsturen. Na 4 dagen heb ik zelf maar opgebeld aangezien ik nooit meer reactie kreeg. Medewerker aan de telefoon kon mij alleen een compensatie van 10% geven óf het product ruilen maar dan moest wel eerst de defecte opgehaald worden en beoordeeld worden voor ze een nieuwe zouden opsturen. Duurde een week voordat de defecte werd opgehaald, vervolgens nog een week voor de nieuwe geleverd werd. Ik haal de verpakking van de nieuw geleverde vaatwasser: deur kapot, roestplek aan de zijkant, verbogen bovenplaat. Weer direct gebeld, weer te horen gekregen dat ik foto’s moet sturen en ze er dan direct mee aan de slag gaan. Dit is 2 dagen geleden, uiteraard nog niks gehoord. Zwaar teleurgesteld.

Wilma 24-09-2022

Erg slechte service gehad 't.a.v. siemens koffiezetapparaat. Apparaat is ongeveer 3 jaar oud koste 1200 euro ruim. Wij konden geen cappuccino meer zetten. Volgens medewerker waarschijnlijk magneetje van melkkan de oorzaak. Kon wel 400 euro kosten. Werd niet even melkkan geprobeerd van zelfde nieuwe apparaat in winkel. Alleen dringend advies nieuw apparaat te kopen tot meerder de malen toe. Apparaat mee naar huis genomen zelf nieuwe melkkan besteld voor 30 euro en we kunnen weer cappuccino zetten. Vondt de service medewerker erg onvriendelijk en absoluut niet klant gericht. Wat mij betreft nooit meer media markt.

Naomi 20-09-2022

Ik bestel veel online maar nooit meer bij MediaMarkt, ben nog nooit zo schandalig behandeld. Telefoonhoesje besteld, wordt vervolgens geleverd maar een totaal verkeerd model, onder de vieze vlekken en vingerafdrukken, en gebroken glas. Totaal niet gekeken dus naar wat ze in de doos hebben gestopt want dit was duidelijk een oud gebruikt en geretourneerd item van een andere klant. En dan begint de ellende. Volgens website kun je ze dagelijks bellen tot 22 uur. Om 21.30 krijg je echter te horen dat de klantenservice gesloten is. In de voorwaarden op de site staat dat je een item bij elk filiaal mag retourneren. Ik fiets naar een filiaal, krijg vervolgens te horen dat ik alleen mag retourneren bij het filiaal vanwaar het verzonden is (alsof ik daar ooit de keuze in had). Wat dus compleet aan het andere eind van Amsterdam is, wat betekent dat ik er ook nog eens reiskosten voor moet gaan maken. Als ik in Zwolle had gewoond dan had ik alsnog dit item bij het filiaal in Amsterdam moeten terugbrengen als het daarvandaan werd verzonden, werd mij verteld. Staat haaks op wat de voorwaarden op de site vertellen. Konden/wilden mij dus niet helpen want het moest door mij zelf naar het andere filiaal gebracht worden zodat men daar de camera beelden (?!) kon bekijken welke medewerker fout had ingepakt. Waarom val je daar in vredesnaam de klant mee lastig? Dat is toch niet mijn probleem? Geef mij gewoon mijn geld terug en ga dan lekker uitzoeken waarom je mij een vies, gebruikt, kapot en verkeerd product opstuurt. Zelf per post retourneren mocht ook werd mij nog gezegd, op eigen kosten en het kon WEKEN duren voor ik mijn geld zou terugkrijgen. Volgens mij is tegenwoordig de slogan ‘Altijd op zoek naar de WOW voor jou’. Nou die WOW heb ik gevonden hoor. WOW wat een absoluut ruk bedrijf is de Mediamarkt en zijn niet bestaande klantenservice. Mij zie je nooit meer terug.

frank 20-09-2022

zeer slecht en zijn continue in hun gebreken bij uitvoeren van acm.nl/garantie Men heeft recht op wettelijke garantie en dat word niet waar gemaakt bij mediamarkt, ook al heb je een product boven de 4.000euro, Je word van kastje naar muur gestuurd met ondeugdelijke product dus niet kopen helemaal niet bezoeken

ivoha 20-09-2022

Op 9 september zou onze inbouw koel/vries combi worden ingebouwd. De diepte van de koelkast blijkt op de website niet te kloppen, om die reden gingen de monteurs niet eens proberen of hij past omdat deze daardoor 9 van de 10 keer toch niet past. Hij is namelijk iets meer dan 1 cm dieper dan de standaard koelkast en keuken, maar dit staat niet op de website.
Ze namen hem dus gelijk weer mee terug. Je blijft zonder koelkast achter.
Vervolgens doet de klantenservice niet naar een oplossing zoeken, maar het enige dat ze doen is zeggen dat je binnen 1 week het geld terug krijgt.
Helaas is ook dat een leugen, bijna 2 weken later nog steeds niks.
Het feit dat iemand vrij neemt voor de installatie en hiervoor van Tilburg naar Den Haag reist doet ze ook niks.
Een hele dag verloren! 0 compensatie en ook nog steeds geen geld terug!

Leila 18-09-2022

Slechte klantenservice zeer onprofessioneel medewerkers. Mijn koelkast is al meer dan maand defect. Het valt binnen de garantie. eerst moest de monteur langskomen en na twee keer binnen twee weken langskomen hebben ze geen oplossing gevonden volgens monteur moest er een nieuwe koelkast komen na week is koelkast opgehaald bij mij maar ik heb nog steeds geen nieuwe koelkast binnen gekregen. Daarom ben ik Paar keer naar mediamarkt gegaan en elke keer komen ze met een smoes.

Diana en Hans 18-09-2022

Wij zijn helemaal klaar met Media Markt in Hoorn. Ongeinteresseerd personeel dat liever zelf televisie kijkt dan er probeert een te verkopen. Drie maal voornoemde Media Markt bezocht, drie maal een drama. Dan doet de aansluitend bezochte concurrent een stuk beter.

Esther 16-09-2022

Zeer overzichtelijke winkel met een ruim assortiment. Erg klantvriendelijk personeel die een heldere uitleg geven en een eerlijk advies!

Hp 15-09-2022

Dramawinkel. Mediamarkt is verleden tijd. Sturen je van hot naar her aangevend dat producten op voorraad zijn. Zelfs telefonisch liegen ze daarover. Beter gewoon naar coolblue..

Morris 14-09-2022

Gisteren een nieuwe miele wasmachine besteld bij Mediamarkt, volgende dag zou die geleverd worden. So far so good.

Bij de bezorging constateerde ik schade aan de verpakking en ook aan de wasmachine. Hierop heb ik gezegd dat ik deze niet wilde en een andere wasmachine wilde hebben. Dit is mogelijk werd mij verteld en binnen 48 uur zou ik een nieuwe wasmachine krijgen.

Mediamarkt zou spoedig contact met mij opnemen, dit is niet gebeurd. Ik heb zelf contact opgenomen met Mediamarkt en de de situatie uitgelegd en bestelnummer doorgegeven.

Uiteindelijk was de conclusie dat ik mijn bestelling heb geannuleerd en ik daarom mijn geld terug zou krijgen. Ik wil mijn geld niet terug, ik wil een deugdelijke wasmachine ontvangen.

Dit is dus niet mogelijk, nu moet ik tenminste een week wachten op mijn geld. En in de tussentijd? Hoe moet ik mijn was wassen? Spoed achter het terugbetalen, nee hoor. Ik moet maar geduldig afwachten.

Schandalig absurd en een achterlijke manier van doen. Never Nooit meer Mediamarkt. Want dit is niet de eerste keer dat ik gedonder heb met Mediamarkt!!!

Joyce 13-09-2022

Bij de Mediamarkt in Alkmaar ben ik uitstekend geholpen door het personeel. Ik was opzoek naar een soundbar met subwoofer en zij hadden er eentje staan van Samsung voor een leuke prijs. Het betrof hier het showmodel welke verkocht mocht worden. De heren zijn circa 30 minuten opzoek geweest naar de bijbehorende subwoofer, maar uiteindelijk had ik waar ik voor kwam met nog eens een leuke korting.

Bas 13-09-2022

Snel besteld op de overzichtelijke website.
Volgende dag bezorgd met een track-and-trace tot op de minuut nauwkeurig. En, net onbelangrijk, goedkoper dan alle andere concurrentie!

Breugel 13-09-2022

Nadat bleek dat de samsung A13 telefoon niet in de winkel op voorraad was
zaterdag was ik bij de mediamarkt in rijswijk. Nam deze telefoon van 179 euro maar bij de kassa bleek deze 197 euro. Hierop terug gegaan naar de verkoper maar die kon niets doen. Eenmaal buiten zag ik dat ze deze telefoon gewoon hadden voor 179 euro maar het was toen al 18:00 (sluitingstijd). Hierop heb ik besloten de telefoon online te bestellen omdat deze zondag (voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis,.. ook op zondag) geleverd kon worden. Op zondag bleek dat pas maandag te worden en op maandag werd dat dinsdag. Bij de mediamarkt klantenservice op zondag aangegeven dat ik van de koop wil afzien maar dat kon niet meer. Kan dus ook zo zijn dat zo'n telefoon pas na 2 jaar geleverd wordt.
Ik vind dit ronduit misleidend en dat riekt naar oplichting.

Wim 11-09-2022

Deskundige en genuanceerde voorlichting bij de ervaren verkopers (in Maastricht).
Goede en snelle service en nette bediening.
Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang van de koop en services.

Audy 11-09-2022

In filiaal Eindhoven geweldig vriendelijk en professioneel geholpen door medewerker.
Dankzij hem een snelle keuze kunnen maken in een mooie en betrouwbare product. Chapeau.

Carressa 10-09-2022

Ik ging van de week een nieuwe telefoon kopen in Mediamarkt Tilburg. En meneer van de Oppo vroeg of hij kon helpen waarop ik antwoordde nee ik kijk nog even. Maar meneer heeft continu zitten jagen en doen heb niet rustig een telefoon kunnen uitzoeken

JWHM 09-09-2022

Website is niet actueel, ik had geluk want op de site werd vermeld dat er wel een showmodel aanwezig was maar geen voorraad maar in de winkel was het precies andersom wel een product maar geen showmodel. IK werd goed geholpen door de ervaren verkoper.....

Josine 09-09-2022

Product besteld, deze was beschadigd en verkleurd. Advies mediamarkt: retourneren maar dan wel op eigen kosten. Ruilen in de winkel mag ook, hiervoor mag ik een half uur rijden. Contact geprobeerd te zoek via contactformulier, 2 keer hetzelfde standaard antwoord. Via chat kan niet, wordt er niet gereageerd. Via telefoon hang je 15 minuten in de wacht om vervolgens iemand te spreken die alleen herhaald: 'dat zijn de procedures mevrouw'. Ik neem toch aan de als je een product besteld dat je deze heel en netjes ontvangt. Blijkbaar vindt Mediamarkt dit geen vanzelfsprekendheid.

Ed uit Soest. 09-09-2022

Het gebrek aan personeel wordt gecompenseerd door het enthousiasme waar mee sommige lieden hier rondlopen. Heb in korte tijd zowel een stofzuiger alsook een TV gekocht. De TV bediening duurde wat langer voordat je aan de beurt was maar dan krijg je ook goed en duidelijk advies van het personeel waarvan ik het gevoel kreeg dat ze wel wisten waarover ze praatten.

C.witte 08-09-2022

Omdat de reparatie van mijn horloge te lang duurde mocht ik een nieuwe uitzoeken vondt ik heel netjes en dan waren er nog maar kleine 3 weken voorbij

Mediamarkt NOOIT MEER 08-09-2022

Aankoop: Mediamarkt (The Wall Utrecht)
Na ruim 4 weken nog steeds geen monteur om inbouw koel/vries combi af te maken van de 2e bestelling omdat de 1e koelkast een Samsung combi niet paste, het betreft hier enkel wat beugels die niet aanwezig waren bij levering van 2e koelkast. Monteurs geweest 2 x ( waren met 2 man ) maar wisten niet wat ze moesten komen doen, want hadden geen beugels mee gekregen,( terwijl ik avonds nog contact heb gehad met een meisje die mij belde )heb duidelijk aangegeven dat monteurs 4 beugels mee moesten nemen . 6 x naar de winkel zelf geweest omdat de klanten service niet opneemt of na 25 a 30 min wachten krijg je een Belg aan de lijn die nergens verstand van heeft en je niet begrijpt als het over beugels gaat. Ook nog een keer een jongen uit de Achterhoek aan de lijn gehad die zeer humeurig was en niet te verstaan was v.w. dialect. Echte k.. service MediaMarkt voortaan koop ik bij Cool blue want van enige coulance of begrip is hier geen sprake vooral niet dat je bij de huidige temperaturen van meer dan 28-32 gr niet zonder koel/vries combi kunt. Ik ben herstellende van een zeer zware hartoperatie die nog maar net heeft plaats gevonden, maar door dit enorme geneuzel zou je het opnieuw aan je hart krijgen. We zijn inmiddels 4 weken verder en de inbouw is nog steeds niet afgemaakt omdat de 4 beugels die aan de koelkast deur bevestigd moeten worden en waar dan de plastic geleiders in passen van de deur van de inbouw kast zelf, er nog steeds niet zijn 14-08-2022. Op 15 -08 nieuwe brief geschreven met het verzoek huidige koelkast maar om te ruilen voor één waar wel de benodigde beugels bij zitten. Toen werd ik rond 19.58 uur door ene Brain gebeld dat hij en zijn collega’s er niets van begrepen wat er aan de hand was ook niet om wat voor soort beugels het ging, want zij ( ik denk België) hadden geen contact met Utrecht ( The Wall) dus wisten niet wat er nu aan de hand was. Ik heb div foto’s opgestuurd hoe de beugels er uit zouden moeten zien. 16-08 nog geen reactie gehad en ook op 18-08 geen duidelijke ontvangst van mail met foto’s gehad, maar dan het volgende:
(17/08/2022 13:31)
Beste Charles Van den Berk,
Mijn excuses voor het ongemak.
We hebben navraag gedaan of we deze metalen beugels nog kunnen na leveren.
Zodra hier een terugkoppeling op komt houden we u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Lorenzo

MediaMarkt klantenservice

(Daarop heb ik het volgende geantwoord en verstuurd op 17-08)
Sorry hoor maar dit is ronduit belachelijk wat hier gebeurt, is een steeds weer ander verhaal om tijd te rekken. Hier stopt het ik wil dat jullie mijn koel/vries combi komen omruilen en inbouwen waar ik al weken geleden voor betaald heb. Misschien zitten er dan wel de benodigde beugels bij indien omruilen niet mogelijk is zie ik af van de aankoop en kunt u het volledige bedrag van 578,99€ terug storten dit bedrag is inclusief 99,00€ inbouwkosten en de koelkast ophalen. Nu 22-08 opnieuw naar de winkel.
(23/08/2022 08:37)
Beste Charles Van den Berk,

We zijn je niet vergeten! Ik heb navraag gedaan en ik wacht nog op een reactie. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug.

Heb je nog andere vragen? Ik help je graag!

Yusuf

Ik wacht al weken , dus ….op zijn Hollands gezegd lulkoek

23/08/2022 09:29)
Beste Charles Van den Berk,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Ik heb vernomen vanuit de leverancier dat er bij dit model geen metalen sleep systemen worden geleverd maar van kunststof deze zitten in het zakje van de handleiding meegeleverd.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.

Yusuf

MediaMarkt klantenservice
Ik zou als ik jou was maar eens in het instructie boekje kijken achterin, i.p.v een antwoord te versturen waar niets van klopt, misschien moeten de monteurs dan ook maar een extra cursus gaan volgen

Jullie monteurs hebben allebei gezegd dat er beugels moesten komen, dus stuur ze maar per direct om dit op te lossen dan, als dit deze week niet in orde komt gaat koelkast retour en wil ik aankoop bedrag en inbouw kosten retour op mijn rekening, het heeft nu lang genoeg geduurd 23-08—10.23 uur

Vandaag voor de 8e x naar winkel om daar opdracht te geven dat mijn aankoop retour gehaald moet worden 23-08 – 12.30 uur

Kreeg deze nu net binnen
23/08/2022 17:21)
Beste Charles Van den Berk,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.

Delano

MediaMarkt klantenservice

Dit is mijn antwoord hierop:
Stelletje amateurs , er zijn nog genoeg vacatures in een plaatsje in Nederland , plaatsje heet: Den Dolder
Standaard brieven sturen i.p.v mee te denken en een passende oplossing zoeken
Wat een enorme Kutservice leveren jullie zeg
Na 4 weken komen jullie met zo’n debiel antwoord!!
Geen enkele reactie gehad op bezoek de 22e aan de winkel

De 29e wederom naar de winkel geweest ( 9e x ) en besproken waarom de koelkast nog niet is opgehaald Heb Tim de 22e opdracht gegeven en hij heeft dit doorgegeven aan desbetreffende. Nu wederom order via Jorrit doorgeven
(29/08/2022 14:19)
Beste meneer Van den Berk,

Zojuist heeft u bij ons in de winkel met mijn collega gesproken over het retourneren van uw koelkast.
Ik heb nogmaals een bericht verzonden naar mijn collega's van MediaMarkt online.
Hierbij wil ik u bevestigen dat ik het volgende naar mijn collega's van MediaMarkt onlie heb gestuurd:
"De klant is weer aan de balie geweest en wenst graag zijn koelkast retourneren en zijn geld voor zowel de inbouw als de koelkast terug ontvangen.
Meneer wacht inmiddels erg lang op een antwoord. Zouden jullie dit z.s.m. op kunnen pakken met de klant?"

Jorrit

Jouw MediaMarkt-team

Vandaag 05-09-2022 opnieuw naar winkel omdat er wederom geen enkele reactie is geweest op verzoek van Jorrit

Met Tim gesproken en de onderdelen zouden waarschijnlijk morgen arriveren, omdat hij vergeten was ze te annuleren, ik zou gebeld worden als ze er inderdaad zouden zijn om ze op te halen en Tim zou dan voor een monteur zorgen om alsnog de koelkast in te bouwen en compleet af te maken ( ik ben benieuwd of dit inderdaad gaat gebeuren Tim gaat donderdag op vakantie tm 30-09 )

Vandaag 06-09-2022 wederom naar de winkel geweest ( The Wall ) voor de 11e en laatste keer hoop ik. En ja hoor daar stond Tim Bouwman met de onderdelen waar ik al 6 weken mee bezig was. Nu moet er nog een monteur komen om de boel eindelijk in te bouwen en af te maken Dankzij de vergeetachtigheid van Tim om de onderdelen af te bestellen ( omdat de ijskast retour zou gaan, wat niet gebeurd is, want men kwam gewoon niet ) kunnen we nu misschien eindelijk verder

07-09-2022 Zojuist gebeld dat men maandag 12-09-2022 de koelkast in komt bouwen….ben benieuwd

Appie 07-09-2022

Ik had 18 maanden geleden een TV gekocht van 700 euro. Een 4k 55 inch van Samsung. Helaas is die kapotgegaan. Naar de Mediamarkt gebracht en keurig ingenomen. Na 2 weken kreeg ik te horen dat de TV helaas niet meer was te repareren en kreeg ik het volledige aankoopbedrag terug. Door de service die ik altijd kreeg bij de Mediamarkt, ben ik direct met de tegoedbon de winkel ingelopen voor een nieuwe TV. Ben in de winkel Apeldoorn uitstekend geholpen door de medewerker. Nam de tijd, was heel behulpzaam en heeft kennis van zaken. Ik heb gekozen voor een 55inch OLED van LG, wat volgens hem een hele goede keuze was. Doordat ik met deze keuze al iets boven mij gekozen budget ging, moest ik de kleurcalibratie in eerste instantie laten schieten. Maar omdat ik zo enthousiast op het verschil van voor en na de calibratie reageerde, kreeg die van hem cadeau !!
Dat is toch een service waar ze 99,- euro voor vragen. Ik ben en was altijd goed geholpen in de mediamarkt, voor mij geen reden om ergens anders te gaan shoppen voor electronica.