MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Familie Cohen 08-12-2019

Ondanks de drukte goed en aardig geholpen zeer bereidwillig ook bij de kassa

Liesbeth 08-12-2019

Gewoon een fijne en gezellige winkel, mensen die er werken altijd bereid zijn om je te helpen.

Beste Liesbeth,

Nicoline 08-12-2019

Het assortiment is redelijk groot en de voorraad is behoorlijk. Winkel is overzichtelijk en er loopt voldoende personeel.
Parkeren is geen probleem met grote parkeer garage onder de winkel en er 1 er tegenover!

Beste Nicoline,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de parkeermogelijkheden bij onze winkel.

Marianne 07-12-2019

We waren vandaag in Mediamarkt Roermond en zijn daar zeer goed geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster/gastvrouw Alyssa Vos.
Ik begreep dat ze er pas net werkte vandaar deze aardige review.
Ga zo verder Alyssa;-))))

Beste Marianne,

Bedankt voor het delen van jouw feedback over onze medewerker. Wij zullen dit ook aan haar doorgeven.

Gerwin 07-12-2019

Mijn dochter zocht een nieuwe telefoon ,dus eentje besteld via de webshop van MediaMarkt.
Deze telefoon was volgens de webshop voorradig in het filiaal Leeuwarden, dus deze besteld en betaald , nadat ik deze betaald had krijg je dus een mail dat deze plot niet meer voorradig is in Leeuwarden, dus ik heb de zaak geannuleerd, maar dat geld terugkrijgen duurt veel langer dan de 3 tot 5 werkdagen wat ze zeggen .
maar besteld bij bol.com ,voor ons GEEN MediaMarkt meer

Beste Gerwin,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat er geen voorraad meer was in de winkel van Leeuwarden. Wij zullen jouw feedback meenemen zodat we onze service in te toekomst kunnen verbeteren.

Hans 06-12-2019

Je moet goed weten wat je wilt kopen en zeker weten dat ze de laagste prijs hebben. Veel toegevoegde waarde had de verkoper niet behalve dat hij in keurig nederlands kon voorlezen wat er op de bordjes stond. Was wel leuk dat hij zonder over de prijzen te praten hij al gelijk zakte met 50 euro en daarmee de goedkoopste werd .onderhandelen over de laagste prijs hebben ze afgeschaft

Beste Hans,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met een van onze medewerkers. Wij zullen jouw feedback meenemen zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst.

Wij hopen jou hier in de toekomst van te kunnen overtuigen.

Martin den Hartog 06-12-2019

Mediamarkt The Wall is een geweldige winkel. Zeg maar een speelgoedwinkel voor grote kinderen. Parkeergelegenheid zeer goed geregeld en personeel zeer behulpzaam. Ook als er iets kapot is. Onze mobiele telefoon ging helaas kapot, en zij hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat hij weer goed en snel gemaakt werd. De reparateur werkte even niet mee en vond dat het niet binnen de garantie viel, maar dat hebben zij voor ons opgelost. Dus niet alleen klantvriendelijk als je iets nieuws komt kopen, maar ook als er problemen zijn. Chapeau!!!!

Beste Martin,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service bij de afhandeling van de reparatie.

Jacqueline 06-12-2019

Goed bereikbaar en voor mij lekker dichtbij, service is goed aardig personeel.

Beste Jacqueline,

Kroesbergen D.J. 06-12-2019

vlotte geïnteresseerde niet opdringbare actieve product deskundige verkopers

Beste D.J. Kroesbergen,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze medewerkers.

m.van der wiel 06-12-2019

Ik heb verschillende problemen met een aankoop van een film camera gehad die ik besteld had maar niet geleverd kon worden in het filiaal Rijswijk. ik heb zelf naar een ander filiaal grote markt straat in Den Haag en daar zelf de camera op gehaald (kosten € 7,= aan parkeer geld en auto kosten en tijd niet te vergeten) dit had voorkomen kunnen worden als er onderling uit geleverd kan worden. verder zeer goede en kundig personeel.

Beste M. van der Wiel,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Jammer om te horen dat je aan een andere vestiging moest om het product te verkrijgen.
Wij zullen deze feedback meenemen zodat wij onze service kunnen verbeteren voor de toekomst.

Ricky 06-12-2019

Grote en mooie zaak, met vriendelijk personeel. Het kan soms wel eens lastig zijn om een beschikbare medewerker op de winkelvloer te treffen.

Beste Ricky,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.
Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de toekomst.

Bert 06-12-2019

Leuk om rond te kijken.Vaak mooie spullen.Een gezellige kijkstudio,s.goed gesoorteerd.

Beste Bert,

Adeki 05-12-2019

Media Markt is mijn go-to winkel wanneer het gaat over elektronica. Onlangs ben ik hier geweest om een nieuwe iPhone aan te schaffen, en werd tot aan de kassa geholpen door een van de verkoopmedewerkers. De medewerkers komen professioneel over en weten waar ze het over hebben. De service van Media Markt voldoet aan mijn verwachtingen en heeft me nog geen enkele keer teleurgesteld.

Ook online koop ik hier af en toe. Altijd fijn om het de volgende dag bezorgd te hebben.

In conclusie, de service en kwaliteit die Media Markt biedt, zou de standaard moeten worden.

Beste Adeki,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, zowel in de winkel als via onze website.

Wouter 05-12-2019

Vrijdag een tv besteld, ruim op voorraad, levertijd 1-2 dagen. Zou bericht ontvangen de ochtend van de dag dat hij geleverd zou worden.

Je raadt het al, ik wacht nog steeds op bericht. Inmiddels op 2 verschillende dagen gebeld met klantenservice (beide keren na 30 minuten in de wacht), die weten het ook niet. 'Ja hij lijkt niet op voorraad'. Wanneer je op de website kijkt staat er doodleuk: 'In 38 winkels op voorraad'. Toen ik dit opmerkte kreeg ik als reactie: Ja dat klopt, maar straks komen er mensen bij die winkel die een tv willen kopen en hebben ze die in de winkel niet op voorraad omdat we die aan jou leveren. Daar mogen we niet aan komen.' Echt de manier waarop je een klant behandelt, ik heb afgelopen vrijdag al betaald voor het toestel, misschien zijn ze dat vergeten.

Laatste keer dat ik iets bij Mediamarkt besteld heb.
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Excuses voor het langer wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

MediaMarkt.

Fenny 05-12-2019

Ik ben goed geïnformeerd alvorens ik een smartphone uitkoos. Toen deze uiteindelijk niet meer op voorraad bleek te zijn heb ik een andere iets duurdere aanbevolen gekregen met als compensatie de telefoonhoes. Dat is nog eens service.

Beste Fenny,

Hebri 05-12-2019

keurig geholpen door het personeel. Ondanks het druk was ,namen ze toch de tijd om alles rustig en duidelijk uit te leggen

Beste Hebri,

Rob 05-12-2019

Zeldzaam slechte service.

Black Friday een TV gekocht van 1900 EUR met speciaal tijdslot (hier betaal je extra voor) levering zou zijn op dinsdag. Speciaal thuis gebleven. Geen levering en geen bericht. 49 minuten in de wacht voor ik iemand sprak. De oplossing was ik kan niks doen en wellicht is product niet meer leverbaar. (Raar voor iets wat uit voorraad werd verkocht.) ik ga nu binnen 7 dagen een mail ontvangen. Iemand late terugbellen voor een oplossing kon ook niet.....

Beste Rob,

Bedankt voor het achterlaten van jouw review.

Excuses voor het lange wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Harry 04-12-2019

We zijn erg goed geinformeerd. Verkoper kon ons alles vertellen over het artikel dat we gekocht hebben. Thuis gekomen waren er dan ook geen vragen meer van onze kant.

Beste Harry,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze medewerkers.

Mochten er in de toekomst toch nog vragen zijn, kan je altijd even langs komen in de winkel.

Daan 04-12-2019

Mooie winkel en vriendelijk personeel. Productkennis en meedenkend met de klant.

Beste Daan,

Ans van der Linden 04-12-2019

Wij zijn graag bij jullie om te kopen maar helaas wilde vandaag voor een fototoestel kijken maar ivm veranderingen was deze afdeling er niet. Toen maar hp printerinkt gekocht. lk hoop volgende keer op een betere keuze, Hebben al verschillende artikelen gekocht en zijn hier zeer tevreden over .

Beste Ans,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Vervelend om te lezen dat de afdeling gesloten was. Ik hoop dat je uiteindelijk toch nog het product hebt kunnen vinden.

Marjan 04-12-2019

Bij het vragen om advies een verkoper die zichzelf tegensprak. De tablet die is gekocht is model 2019, vroegen naar verschil tussen deze en die van 2018 (die 50 euro duurder was). Bleek processor te zijn. Daarna doorgevraagd qua updates etc, die van 2018 zou langer geüpdatet kunnen worden. Later, Android waarschijnlijk maximaal 3 jaar... verder zou een Samsung tablet zeer moeilijk te installeren zijn (moeder van 70 heeft het thuis zelf gedaan, zonder enkel probleem), en tja, eigen was Android maar niks, Apple veel beter. Dat is appels met peren vergelijken, alleen al qua prijs. Kortom, had niets aan deze vreselijke verkoper die alles afkraakte....

Beste Marjan,

Bedankt voor jouw feedback, dit helpt om onze service te verbeteren.

Inmiddels is het een tijd geleden dat je de feedback hebt geplaatst. Alsnog nemen we jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Frans 04-12-2019

We gingen kijken naar een product omdat het op een website er toch anders uitziet/voelt dan in het echt. Staat daar een jongen op de afdeling die ons prima geholpen heeft en ook alternatieven aandraagt waardoor we toch voor een ander merk zijn gegaan. Prima geholpen.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.

Gerard 04-12-2019

De hdmi kabel waar ik naar zocht was snel te vinden. Was maar goed ook want verkopers waren erg druk, maar dan met elkaar, dus het was niet echt uitnodigend om een vraag te stellen. De prijs was redelijk te noemen.

Beste Gerard,

Het is al een tijdje geleden dat je een review hebt geplaatst. Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

Voor mij geen mediamarkt 04-12-2019

Afgelopen zaterdag koelkast gekocht zou dinsdag geleverd worden is niet gebeurt, nu gebeld met de klantenservice en word gewoon afgewimpeld dat im maar moet afwachten. Voor mij geen mediamarkt meer.

Beste,

Excuses voor het lange wachten en voor deze vervelende ervaring.

Mark 04-12-2019

Heb anderhalve week gewacht op een bestelling die nog steeds niet werd geleverd.
Na meer dan 20 min in de wachtrij werd ik te woord gestaan door iemand die geen enkele oplossing kon bieden voor mijn klacht. Belachelijk slechte service!!

Beste Mark,

Jammer om te lezen dat zo long lang hebt moeten wachten voor de levering van jouw bestelling en bij onze klantenservice.