MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Ria 25-01-2020

Werd super goed en vriendelijk geholpen, de btw actie weg ermee. Een super actie.

Beste Ria,

Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze BTW Weg Ermee-actie.

Deze positive feedback zullen we meenemen voor de toekomst.

Abel Steen 25-01-2020

Leuke winkel met een ruim assortiment op elk gebied
Goed personeel die weet waar het over gaat voor elk aan te bevelen

Beste Abel,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze service en assortiment.

G.J. 25-01-2020

Winkel is ruim opgezet, duidelijke aanduiding van de verschillende artikel groepen.
Personeel is voldoende aanwezig en niet opdringerig. Bij vragen is het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Aankoop verwerking met digitale aankoop bon is perfect geregeld.

Beste G.J.,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze service.

meatlove100 24-01-2020

ik wist wat ik wilde hebben toen ik de winkel inliep. ik ging recht op mijn doel af en heb alles uitgeprobeerd voor er iemand kwam die mij vroeg of hij kon helpen. ik gaf aan ik ben nog aan het kijken, deze persoon liet mij ook meteen mijn gang weer gaan. dat vind ik dus prettig, als ik informatie wil klamp ik wel een deskundige aan. wel vevelend van de mannen van energie bedrijven die je alles aan willen smeren. dat is mijn enige vorm van kritiek op de mediamarkt.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Ieder heeft zijn eigen manier en voorkeur tijdens het winkelen en wij proberen ons altijd aan te passen.

Jammer om te horen dat de medewerkers van het energiebedrijf hier soms anders over denken.

Wij zullen jouw feedback meenemen als tip voor de toekomst.

Leohm 24-01-2020

Ging gisteren naar winkel in Roermond voor een Nokia 2720 Flip gsm. Een medewerker kon geen exemplaar vinden. Hij verwees naar de webshop. Online waren ze uitverkocht, in de winkel op voorraad volgens webshop. Exemplaar besteld, vandaag opgehaald in Roermond. Medewerker had gezegd dat het oude simkaartje zo kon worden overgezet. Ging niet ,er moet een nanosim in. Dus binnenkort voor de 3e keer naar ROERMOND ! Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
16 km v.v.!

Beste Leohm,

Jammer om te horen dat het niet soepel verloopt tijdens de aanschaf van je nieuwe telefoon.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

jan 24-01-2020

goede shop en vriendelijk en goed onderlegd personeel, wij zijn naar alle tevredenheid geholpen ondanks de drukte

Beste Jan,

Bedankt voor het delen van jou review.

Fijn om te lezen dat we jou toch snel hebben kunnen helpen ondanks de drukte tijdens onze BTW-actie.

Dirk 24-01-2020

Ben bij de MediaMarkt Nieuwegein geweest gedurende de btw vrije dagen januari 2020, wilde daar een tablet gaan kopen, de medewerker aldaar was nergens te beroerd voor en gaf een duidelijk advies waar ik iets mee kon. Ben daar goed geslaagd.
Kom daar zeker terug

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die is geleverd in onze winkel in Nieuwegein.

Peet 24-01-2020

Voorheen een FitBit Ionic aangeschaft bij deze winkel en binnen de garantie periode van 666 dagen is de band van de FitBit Ionic kapot gegaan en vandaag toevallig in deze periode BTW weg ermee heb ik deze horloge teruggebracht bij deze winkel. Van de reparatie afdeling kreeg ik een tegoed bon voor een nieuwe horloge en uiteindelijk gekozen voor een Apple Watch 5. Reeds voor lange tijd een Apple Watch 5 gewild en nu uiteindelijke heb ik het, heb alles van Apple in huis. Bedankt voor de goede service en daarom een 10 gegeven.

Beste Peet,

dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service tijdens en na de reparatie van de FitBit Ionic.

Karina 24-01-2020

Gezellige winkel en lekker ruim, vriendelijk personeel en geen lange wachtrijen bij de kassa’s!
Leuke aanbiedingen en ruime parkeergelegenheid !

Beste Karina,

Charles Bartman 24-01-2020

Filiaal zit bij echt om de hoek, loop er vaak binnen om even te kijken
en te kopen.
scherpe prijzen

Beste Charles,

conny 24-01-2020

ik ging voor een samsung a 51 maar uiteindelijk toch een oppo 2 z reno uitgekomen met dank aan de goede informatie van de verkpoer stond perplex van deze telefoon en de support heeft mij ook goed geholpen over algemeen een goede service van mediamarkt

Beste Conny,

Bedankt voor het delen van jouw review over de uitleg en informatie die de mederwerker jou heeft gegeven.

Ed 24-01-2020

Site heel gebruiksvriendelijk. Medewerkers bij MediaMarkt heel vriendelijk, behulpzaam en weten waren ze over praten. Heel tevreden over mijn aanschaf

Beste Ed,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze website en de mederwerkers in onze winkels.

Raymond 24-01-2020

Ik vond een afwijkende prijs bij mijn gekozen product en informeerde er over bij een medewerker. Deze heeft direct voor mij de juiste prijs opgezocht en doorgegeven.

Beste Raymond,

Fijn om te horen dat we je toch hebben kunnen helpen aan de juiste prijs.

Janet de jong 24-01-2020

Onze laptop was kapot, harde schijf, kregen ons geld terug . Hebben dezelfde terug gekocht, nieuwer model . Op oude laptop hadden we 3 jaar Office gekocht, door de crash van de harde schijf was dat ook weg. Een medewerker bij mediamarkt Hoofddorp heeft het zo geregeld dat we nu gratis weer Office kregen voor 3 jaar! Dus bedroeft de mediamarkt in en super blij eruit. Ook gratis geïnstalleerd de Office software. Super zaak in Hoofddorp , zo blij . Heb later 2 taarten gebracht omdat ik zo blij was met alles.ga alleen nog maar naar Hoofddorp als ik iets nodig heb.

Beste Janet,

jou.

dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die is geleverd in de winkel van Hoofddorp nadat jouw laptop gecrashed was.

Ben luberti 24-01-2020

Ik vroeg en de media markt leverde. Mijn nieuwe tablet, Lenovo yoga smart werkt supersnel is zuinig met energie en werkt intuïtief.

Beste Ben,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn om te horen dat we het product goed hebben kunnen leveren.

Jan 24-01-2020

Alles wat je zoekt op elektronica gebied, en de medewerkers zijn goed op de hoogte van de artikelen die verkocht worden

Stokje 24-01-2020

Vriendelijk en behulpzaam geholpen bij het uitzoeken van een e-reader.
In de winkel lag hij niet meer en wel nog op voorraad.
Na 5 minuten terug met de uitgezochte e-reader. Top.

jou.

dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Roland 24-01-2020

Het is niet alleen BTW weg er mee,ook mijn PS4 is op een of andere manier ook weg ermee,nml verdwenen tussen MM Tilburg en het reparatie centrum

Beste Roland,

Vervelend om te horen dat je PS4 verdwenen is tussen MM Tilburg en het reparatie centrum.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Robel

Een zeer teleurgestelde klant 24-01-2020

Ik heb een product besteld van € 600,- én direct betaald. De levering zou een dag later zijn, maar dit is niet gebeurd. Bij telefonisch contact vanuit mijn zijde waar de levering blijft, wordt er een melding gemaakt, maar deze wordt naar bij mijn weten niet verder opgepakt. Ook een klacht hierover wordt niet binnen 5 dagen beantwoord. Ik heb iedere week minimaal 2 keer per week gesproken met de klantenservice, maar geen enkele reactie vanuit MediaMarkt. Zelfs een klacht vanuit de Consumentenbond leidt niet tot actie. Pas later blijkt dat het product bij PostNL bij de Lost&Found staat en krijg ik na 33 dagen een nieuwe levering van het product. Dit had ik al eerder gevraagd, maar was volgens de klantenservice niet mogelijk.
Volgens de algemene voorwaarden van MediaMarkt zou er een schadevergoeding betaald worden als de levering langer dan 30 dagen op zich zou wachten. Hier heb ik om verzocht, maar dit is direct door MediaMarkt afgewezen. MediaMarkt komt dus de eigen voorwaarden NIET na en de opvolging van vragen en klachten is ver onder de maat.

Beste,

Excuses voor het langer wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

HvK 24-01-2020

Fantastisch behandeld door personeel van 2 filialen (Ede en Utrecht). Had spullen in de winkel in Utrecht op mijn naam weg laten zetten via de winkel in Ede ivm de BTW vrije dagen. Ze hadden me uitstekend geholpen om mijn product dat online niet voorradig as toch ergens in Nederland te vinden zodat ik TOCH gebruik kon maken van de BTW korting. Dit was na een flinke tijd zoeken dus gelukt en ben daar ontzettend blij me. TOP TOP TOP!!!!!!

jou.

dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de actie die we hebben ondernomen om toch nog de BTW-korting met jou te kunnen delen.

E. Heins 24-01-2020

Op 16 januari 2020 heb ik een product besteld bij de Mediamarkt opdat moment waren er online 6 op voorraad. Levering zou binnen 24 uur zijn. Nu een week en 7 telefoontjes met de klantenservice verder kunnen ze mij nog niet vertellen wanneer het wordt geleverd. Ik heb gezegd het te willen annuleren en mijn geld teruggestort wil hebben op mijn bankrekening, hier werd nogal moeilijk over gedaan en ze wisten mijn niet te vertellen hoelang dat zou gaan duren. Ik vraag om iets simpels maar het is een klus van een week of langer om iets met de Mediamarkt te kunnen regelen.

Beste,

Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad met de klantenservice en de levering van jouw bestelling.

MediaMarkt.

Thijs 24-01-2020

Zeer ruime sortering, vriendelijke en zeer vakkundige uitleg, verkoper nam daar voldoende tijd voor, geen drang om te moeten kopen, na 10 dagen btw-korting als nog terug ontvangen.
Vorige aankoop SSD schijf functioneerde niet kon direct nieuw uitzoeken.

Beste Thijs,

Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor
jou.

Fijn om te lezen dat we de BTW-korting toch nog met jou hebben kunnen delen.

Jan van Geene 24-01-2020

keurige uitleg in de winkel van een deskundige verkoper ,dus ik raad iedereen aan bij mediamarkt hun apparaten te kopen.

Oscarvrijdag 24-01-2020

Goed geholpen met mijn Tom Tom keuze goed geïnformeerd en duidelijk
Gelukkig niet druk deze donderdag dan hoef je niet lang te wachten op verkoper.
Dus met de korting is het zeker de moeite om te shoppen
Ik zou zeggen doe je voordeel ermee

Bedankt voor het achterlaten van jouw review.

Fijn dat we jou hebben kunnen helpen aan de juiste Tom Tom.

Peter 24-01-2020

PHILIPS S3233/52 scheerapparaat gekocht via de Mediamarkt website, het apparaat in Venlo afgehaald, ik werd vriendelijk en snel geholpen door de medewerkster van de servicebalie.
De PHILIPS S3233/52 voldoet aan de verwachtingen.

Beste Peter,

Bedankt voor het achterlaten van jouw review.

Fijn om te lezen dat het scheerapparaat bevalt en je in de winkel van Venlo goed geholpen bent.