MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

P.J. Evers 28-02-2020

We waren op zoek naar dit artikel en konden niet zelf kiezen. Een junior-medewerker sprak ons aan en hielp ons heel erg kundig en goed. Toen we de keuze hadden gemaakt merkten we ook dat hij oprecht blij was voor ons. We komen graag terug!

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze winkel en personeel.

Diana 28-02-2020

Het is gewoon een k winkel
Ik ga in Tilburg voor een appel watch is uitverkocht
Geen probleem kijk ik op internet en daar is ie in bergen op zoom op voorraad dus in de auto uurtje rijden naar bergen op zoom kom ik daar aan is hij daar niet op voorraad
Ze kunnen me dan ook niet verder helpen of met iets tegen moet komen uur heen en uur terug en benzine is ook niet voor niets
Ook de klantenservices gebeld ook die kunnen niets betekenen
Sorry maar ben klaar met Media markt

Beste Diana,

Vervelend om te lezen dat de apple watch niet op voorraad was in de vestigingen die je hebt bezocht.

Toch wil ik je bedanken voor het delen van jouw feedback. Hiermee verbeteren wij onze service in de toekomst.

Dave 28-02-2020

Wij hebben een Koelkast besteld (Inox Look) die overigens geweldig is maar dat kan ik niet zeggen over de service vanuit Mediamarkt.
Nadat Mediamarkt allereerst de verkeerde koelkast heeft geleverd hebben ze ondanks diverse toezeggingen zowel telefonisch als bevestigd via de mail over het ophalen van de verkeerd geleverde koelkast deze belofte niet nagekomen. Wij hebben 2 vrije ochtenden moeten opnemen om uiteindelijk bevrijd te zijn van een koelkast die een week in de woonkamer heeft gestaan. De 1ste x is de koerier niet op komen dagen en de 2e x gaf de chauffeur aan dat zijn wagen vol zat en dat de koelkast er niet in paste. Er zijn diverse toezeggingen gedaan over een compensatie maar ik kreeg te horen dat zij vonden dat het ophalen vrij soepel en snel is verlopen.
Ik raad dan niemand aan zaken te doen met de Mediamarkt want ze komen de beloftes toch niet na en wuiven vervolgens de klacht gewoon weg.
Dit getuigd dan ook absoluut niet van enige vorm van het verlenen van service en een prettige manier van zaken doen.

Beste Dave,

Jammer om te horen dat er een verkeerde koelkast geleverd had gekregen, dat was niet de bedoeling. Toch bedanken wij jou voor deze feedback, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Marianne 28-02-2020

Goed geholpen prettig personeel geen lange wacht tijd en makkelijk te bereiken

Beste Marianne,

Wij bedanken je voor jou positieve review. Wij waarderen dit enorm!

Passenier 28-02-2020

Heel veel keuze pas nog geweest geholpen door een fijne verkoper met advies over een wild camera die heel veel moeite voor ons deed👍

Beste,

Wij bedanken je voor jou positieve review. Wij waarderen dit enorm!
Ik wens je veel plezier met de camera.

Bert Louman 28-02-2020

Jammer dat deze winkel ook al zo erg gekrompen is. Het shoppen is er niet leuker op geworden. Ook vind ik er te weinig personeel, voor uitleg of advies of de eventuele aankoop.De opmerking van u kunt het ook via internet bestellen vindt ik niet juist. Ik kom naar de winkel om iets te kopen op dat moment. Het is toch geen Kijkshop ?? Ook al verschillende keren opgemerkt te weinig kassa medewerkers waardoor een lange wachttijd bij de kassa. Nee Buikslotermeerplein heeft geen vooruitgang en dat is jammer.

Beste Bert,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Graag zouden we deze review scoren willen bespreken zodat wij onze winkels en service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Arnolda Schotanus - Govers 28-02-2020

heel goede uitleg en vriendelijk personeel en veel spullen zijn er te koop die niet al te duur zijn ten opzichte van andere winkels

Beste,

Fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over een van onze winkels. Wij waarderen dit enorm!

MediaMarkt.

Toke Visser 28-02-2020

Groot assortiment, vriendelijke en deskundige medewerkers en een super service.
Zaterdag gekocht en op zondag bezorgd, geweldig toch?!

Beste,

Wat fijn om te horen dat jouw bestelling de volgende dag is geleverd!
Ik wens je er heel veel plezier mee.

JHL. Ackermans 27-02-2020

Ben door medewerkers voldoende voorgelicht over het artikel dat wij wilden kopen

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review. Wij waarderen dit enorm.

E 27-02-2020

De vriendelijkheid was ver te zoeken en deskundigheid .
Eerst foute informatie daarna wel rechtgetrokken het is niet zoals vroeger.

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via de volgende link:

MediaMarkt.

Joke 27-02-2020

Super goed geholpen, de jongeman heeft ontzettend goed uitleg gegeven over de printer die we gekocht hebben.

Beste,

Bedankt voor jou review. Wij waarderen dit enorm.

Jesse 27-02-2020

Kundige mensen met een duidelijke communicatie, klantvriendelijk en spontaan.

Beste Jesse,

Bedankt voor jou review. Wij waarderen dit enorm.

strijbos 27-02-2020

ik heb voor deze winkel gekozen voor de goede bereikbaarheid en als je eenmaal binnen bent (makkelijk te bereiken met de auto via de parkeergarage) zie je een prachtige en groots opgezette winkel, waar het goed shoppen is, mede door het behulpzame en vriendelijke personeel. De persoon die mij hielp, was ook deskundig, is natuurlijk ook wel handig.

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Peter Siebeling 26-02-2020

Het product wat wij voor reparatie aan hebben gegeven is op een zeer goede wijze gemaakt en zeer snel weer retour gezonden .

Beste,

Bedankt voor jou review. Fijn om te lezen!

Miranda van der Wal 26-02-2020

Ik heb een Philips stofzuiger gekocht en de man die mij hielp was zeer kundig en behulpzaam. Hij vroeg of ik huisdieren had en zo ja, dan geen stofzuiger zonder zak. Dit was i.v.m. de plukken haar die dan in het rooster zouden blijven zitten. Dus het is een goede stofzuiger geworden met zak. Toppie! Dank je wel! Hij doet het uitstekend!

Beste Miranda,

Bedankt voor jou positieve review! Wij waarderen dit enorm.
Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Robster 26-02-2020

De Mediamarkt is eigenlijk ideaal als je weet wat je wilt hebben. Je kijkt online of hetgeen je zoekt beschikbaar is in een van de winkels in de buurt en er is altijd wel een in de buurt. Daarna haal je het gemakkelijk even op. Of je besteld het online en laat het bezorgen, thuis of in de winkel. Super!

Metin 26-02-2020

Medimarkt is een betrouwbare winkel waarin goede producten worden verkocht. Ik kom al langer shoppen bij mediamarkt langer dan 7 jaar.

Theo Halma 26-02-2020

Netjes ,betrouwbaar en vakkundig geholpen bij het uitzoeken naar een mobiel telefoon ,door X in Doetinchem bij Mediamarkt

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van jou review! Wij waarderen dit enorm.

Roy 26-02-2020

Mijn scherm kapot gevallen. Ga je naar de repair service en binnen 2 uur is hij weer gemaakt. Weer net een nieuwe. En nog korting op een hoes en beschermt folie. Of te wel top service

Beste Roy,

Bedankt voor jou review! Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

GJ 26-02-2020

Ik was niet positief verrast. Ik was op zoek naar een nieuw espresso-apparaat. De verkoper was helaas geen expert en vertelde eigenlijk datgeen je zelf ook kan opzoeken. Sterker nog, de verkoper las gewoon de website van Mediamarkt aan me voor.
Uiteindelijk was mijn keuze niet op voorraad. Toen ik vroeg of een ander filiaal het apparaat misschien op voorraad had, was het antwoord: ik heb geen directe lijn met het andere filiaal dus dat kan ik niet voor je navragen..... oké, doei!
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Bedankt voor je review.

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze winkelpersoneel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Mediamarkt

Coyote 26-02-2020

Deskundig en vriendelijk personeel, goed advies gekregen. Duidelijke uitleg gehad.

Gamestudio 26-02-2020

Helaas stond er een toetsenbord op de website, die ik gekocht had, maar die toch niet meer leverbaar was. De koop werd netjes teruggedraaid. Een tip voor beste vervanging was handig geweest. Overall erg tevreden met Mediamarkt!

Beste,

Bedankt voor jouw feedback. Wij zullen dit meenemen voor de volgende keer.

wim 26-02-2020

Goed advies gekregen, meegekeken op webshop, voor en na delen van de aankoop vermeld

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij waarderen dit enorm.

Fay 26-02-2020

Mediamarkt is een top winkel ik kan er altijd vinden wat ik nodig heb je gaat nooit teleurgesteld naar huis
Officiële reactie van MediaMarkt 08-04-2020

Beste Fay,

Bedankt voor jouw review.

Cornelis 26-02-2020

Verkoper heeft mij zeer goed geadviseerd met mijn wensen tot aankoop dat ge pc geluidsboxen van Trust.
Thuis aangekomen gelijk aangesloten en ja hoor het verhaal van de verkoper klopt helemaal top geluid en zeer goed regelbaar naar mijn geluids wensen.
Tevens vind ik het een top winkel waar je eerst zelf even kunt rondkijken en dan medewerker aanspreken voor advies geweldig van deze winkel.
Officiële reactie van MediaMarkt 08-04-2020

Beste Cornelis,

Bedankt voor je review. Wij proberen elke dag naar de WOW voor jou te zoeken.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.