MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Hendrik Post 19-08-2020

ik heb deze gekozen om mijn product die ik wilde heel goed en nauw keurig voor gelicht ben en behandeld met zeer goede ervaren medewerkers

Samantha Ruiter 19-08-2020

Bij de mediamarkt helpen ze je klantvriendelijk. Ze houden zich netjes aan de regels ivm de corona. Ze hebben veel deals en ze hebben leuke aanbiedingen. Ik heb zelf afgelopen dagen iets gekocht bij de mediamarkt en het bevalt me goed. Daarom geef ik mediamarkt een Tien

Michael 19-08-2020

Prima shop. Breed assortiment en goede prijzen! Retourbeleid en geld terug procedure ook een dikke prima.

ursula van poelgeest 19-08-2020

goede hulp, vriendelijk personeel,kwam helaas 3 kwatier voor sluitingstijd, personeel bleef profesioneel bood hulp en niemand die je de deur uit keek. levering van mijn aankopen goed en op tijd geleverd.

C. Taal 19-08-2020

Ben vaste klant van Media Markt Boogaard Rijswijk, én kocht een hoes voor mijn Tabblett word vriendelijk
geholpen en het was zo gepiept. Dus beste mensen, mocht je dit lezen een aanrader om bij Mediamarkt
Boogaard te Rijswijk UW aankopen te doen!

Peter 18-08-2020

Er zit een enorm verschil tussen de lokale en landelijke mediamarkt. Er ging bij ons iets mis met het bezorgen, het bezorgbedrijf wist onze wasmachine en droger kwijt te raken. Als je dan vervolgens de landelijke klantenservice belt is men enorm onvriendelijk en wil nergens aan meewerken. Gelukkig had de winkel in Apeldoorn ook een nummer waar je maar kunt whatsappen, en de winkel reageert gelukkig wel netjes. Een 8 voor de winkel en een 4 voor de klantenservice, geeft gemiddeld een 6

Jamil 18-08-2020

Besteld met belofte 'Morgen in huis'. Volgende dag niets geleverd. Geen bericht gekregen. Contact op proberen te nemen. Tot op de dag van vandaag geen antwoord. M.a.w. gescamd.

V. Aarle 18-08-2020

Fijne winkel, corona proof.
Lekker veilig winkelen. Personeel met voldoende kennis.
Top producten voor een goede prijs.

J. DREVES 18-08-2020

Normaal heeft Mediamarkt heel veel keuze maar door Corona is het moeilijker om aan het product te komen. Maar het is toch nog gelukt en we zijn door een medewerker goed geholpen. Op de website is er voldoende keuze met goeie en duidelijke specificaties. Het dichtbijzijnde winkel is voor ons aan de Sontplein in Groningen.

Kim 18-08-2020

Mediamarkt vind ik een hele mooie uitgebreiden winkel en gesorteerd geen rommel ik kom er graag en de medewerkers zijn altijd vriendelijk en dat vind ik heel belangrijk dat ik goed geholpen word

keetvader 18-08-2020

Erg goed personeel die je zelf laten kijken en als je iets wilt weten gelijk klaar staan voor hulp! Ook de services is erg goed wanneer je bij voorbeeld een klacht hebt en terug komt met een apparaat, zonder morren krijg je gelijk het geld terug en kan je zelf kiezen of je een nieuw apparaat koopt!

Ben 18-08-2020

We zijn super geholpen met het uitzoeken van de dayson steelstofzuiger, prima uitleg gehad van de werkneemster en ze heeft ons heel goed geadviseerd.
Al met al super tevreden.

Onderwater 18-08-2020

Super snel geholpen en erg klantvriendelijk. Fijne winkel om spullen te kopen

Giovanni 18-08-2020

Ik ben goed geholpen in de winkel
Ik heb de juiste uitleg gehad over het product en als ik er toch niet tevreden over ben kan ik het ruilen echt een top winkel met hele vriendelijke medewerkers

Wendy Holthuis 17-08-2020

We zijn erg goed en vakkundig geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe laptop. Duidelijk alles uitgelegd. Daarnaast goed voorgelicht betreft de verzekering die erbij kon worden afgesloten . Vriendelijk en goed klantcontact

M. 17-08-2020

Gezellige winkel met beste medewerkers die altijd vriendelijk en behulpzaam zijn

Abuela 17-08-2020

Plotseling een nieuwe wasdroger kopen. Verkoper wist er best veel van. Hij hielp ons zeer vriendelijk. Ik kijk uit naar de bezorging a.s.donderdag.

Wilbert Landman 17-08-2020

Aardige mannen bij de televisie afdeling. Ter zake kundig en denken echt mee. “Dan wil u dus deze eigenlijk niet..”. nee inderdaad dat klopte!

Patricia van Helden 17-08-2020

Een maand geleden een wasmachine via de webshop besteld en netjes geleverd gekregen. Na een maand is de machine al kapot. Ik zit al een week te wachten op een monteur en dit gaat nog bijna een week duren voordat er iemand langskomt. Daar zit je dan met een kind van 11 weken en een kind van 2 jaar. De service is ver te zoeken en je wordt als klant niet gehoord. Is voor mij de laatste keer dat ik iets bij Mediamarkt koop.

Femke 17-08-2020

Ik had een koptelefoon gekocht, maar de volgende een betere en goedkopere ergens anders. Daardoor wilde ik m terugbrengen maar volgens het meisje achter de service balie mocht dat niet. Vervolgens zei ze dat ze de jongen had gesproken die mij die dag had geholpen en dat het van hem niet mocht. Ik vind het een zeer slechte service als beiden weten dat het artikel niet geruild of terug gebracht mag worden en zij het beiden niet vertellen.!! Ik heb namelijk een tijd staan twijfelen over welke koptelefoon ik wilde, dus had de jongen het moeten zeggen dat die niet teruggebracht mocht, dus dat ik zeker van mijn keuze moet zijn.

samsungfan82 17-08-2020

Ik was afgelopen zaterdag in de mediamarkt in Middelburg, wat een bende was t daar zeg! Personeel liep maar beetje te lanterfanten met zn allen, bij heel veel artikelen geen prijzen(jbl boxen waren prijzen niet te vinden) of verkeerde prijzen(hele andere omschrijvingen) bij de artikelen ... alles lag door elkaar, leek wel een rommelmarkt....

Frans 17-08-2020

Deskundig advies en praktiche tips voor het gebruik van mijn smartphone van 18 maanden oud.

M Murad 16-08-2020

Mediamarkt heeft goed service
en heel veel goede producten dus kun je altijd kiezen welke bij je past en goed garantie ook

I. T. 16-08-2020

Niet de grootste mediamarkt maar wel alles te vinden. Service is goed en vriendelijke.

van lier 16-08-2020

De medewerkers vriendelijk en behulpzaam goede adviezen en informatie en een goede service