MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

rob 19-12-2019

FIJNE EN PRETTIGE SFEER OM TE WINKELEN, ALLES OP ZIJN PLEK EN OVERZICHTELIJK WAT BETREFT DE GOEDEREN WAAR JE VOOR KOMT. Goede spullen en een overzichtelijke eerlijke prijs.

Beste Rob,

Cor 19-12-2019

Opmerkelijk veel personeel in de winkel aanwezig. Kennelijk in verband met de kerstdrukte. Toch niemand gevonden om ons te helpen. We wisten gelukkig wel wat wij wilden en het betreffende verkoopvlak was makkelijk te vinden. We hebben bewust voor een traditionele frituurpan gekozen. Er is wel een grote keus aan air fryers, maar wij vinden dat die teveel ruimte in beslag neemt. Ook nog even bij de tv afdeling gekeken, maar daar moeten we nog even voor sparen. Komt wel volgend jaar.

Beste Cor,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Jammer om te horen dat je niemand hebt kunnen vinden om je te helpen bij het maken van je keuze.
Wij zullen deze feedback meenemen, zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren.

Robert 19-12-2019

Goed product ,en werkt perfect.
Deze is de tweede die ik heb gekocht vanwege de tevredenheid van mijn eerste aanschaf.

Beste Robert,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Mochten er ooit problemen zijn met de aangeschafte producten kan je contact opnemen met onze klantenservice: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

ben 19-12-2019

geholpen door een dame die ons wees op de verschillende mogelijkheden van de air fryer's.Zodat we met de juiste naar huis gingen.

Beste Ben,

B.Verdoes 19-12-2019

Prettige winkel komen graag naar hoofddorp

Vriendelijk groet

Beste,

Gerrit E. Markelo 19-12-2019

Gekocht Devolo Wifi powerliner bij MediaMarkt Hengelo. Ruime keuze en goede informatie van verkoper.
Gemakkelijk bereikbaar langs snelweg A1 en goede parkeervoorzieningen.

Beste Gerrit,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent in onze vestiging in Hengelo.

F van der Meer 18-12-2019

Klant vriendelijk, groot assortiment, goede prijzen en meestal een vakkundige uitleg. Niet altijd, maar goed, je moet een mens soms ook de tijd gunnen om thuis te geraken in de materie.

Beste F. van der Meer,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij waarderen jouw feedback en zullen dit meenemen als tip, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst.

susanne 18-12-2019

Netjes geholpen door medewerker , uitleg was goed. De winkel was erg overzichtelijk

Beste Susanne,

M. van Arent 18-12-2019

De winkel is overzichtelijk ingedeeld.
We zijn uitstekend geholpen door verkoper X.
Hij heeft ons goed advies gegeven bij de aanschaf van een kleine tv en een dvd-speler.

Beste M. van Arent,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij hopen iedere klant een goede ervaring te kunnen bieden.

Frans 18-12-2019

De mediamarkt is een winkel waar je niet alleen goed advies krijgt, maar ook zijn de prijzen heerlijk. Veel acties en goede producten.

Beste Frans,

Heel erg bedankt voor het delen van jouw review.

Peter 17-12-2019

Ik vind in deze vestiging van mediamarkt alles wat ik nodig heb, en bij vragen wordt ik altijd netjes te woord gestaan en geholpen, ik ben heel tevreden over de klantvriendelijkheid.

Beste Peter,

Bedankt voor je feedback.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wij hopen je daarom snel weer te zien op onze website of in een van onze vestigingen.

Gerda 17-12-2019

We worden altijd heel goed geadviseerd bij onze aankopen en zijn tevreden over de nieuwe powerbank!

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en jouw nieuwe powerbank.

Wij hopen je snel weer te zien op onze de website of in een van onze vestigingen.

H.D.Evers 17-12-2019

Al jaren mijn Mediawinkel door dat ik hier deskundig en prettig wordt
geholpen

Beste H.D.Evers,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te zien op onze website of in een van onze vestigingen.

boekenwurm 17-12-2019

Goede winkel met veel keus en vriendelijk en behulpzaam personeel.
De winkel is goed ingedeeld , waardoor snel het product wat je zoekt kunt vinden.

Beste Dave,

Dave 17-12-2019

Snel binnen top

Als het niet lukt onder winkel tijden iets te kopen is online heel goed en je kan het later in de winkel ophalen. Top

Beste Dave,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service voor het afhalen in de winkel.

We hopen je snel weer te zien in een van onze vestigingen of op de website.

Esther 17-12-2019

Op 24 november 2019 heb ik een Nintendo Switch besteld bij de Mediamarkt. Na heel veel bellen nu 17 dec. nog steeds niet geleverd. Eerst was de Nintendo switch niet voorradig. 4 dec was hij weer voorradig en volgens de klantenservice verzonden bij PostNL. Daar lag volgens hun het probleem. Volgens PostNL was hij 4 dec niet fysiek aangeboden. Dus weer mediamarkt gebeld. Vandaag 17 dec. wachten we nog steeds een reactie van de back Office van de mediamarkt want de klantenservice kan niks meer voor ons doen. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen want dan komen we onder aan de wachtlijst te staan en duurt te verwerking van de klachten alleen maar langer. Zo kun je echt niet met klanten omgaan.

Beste ,

Jammer om te lezen de verzending van jouw Nintendo Switch vertraging heeft opgelopen na onze Black Friday actie.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Frank 17-12-2019

Mediamarkt, je kan er prima je geld kwijt. Alleraardigst geholpen tot dat... de koffiemachine geeft na 10 maanden koffie die veel te koud is.
Apparaat ingepakt op bepaalde manier om te testen of er ook daadwerkelijk iets aan gebeurt.
Sneller dan verwacht het apparaat opgehaald en bij de winkel zagen we het al. Niets aangedaan. Op de bon staat getest en afgesteld, geen problemen geconstateerd. Maar zoals ingepakt op de manier om te testen konden we zien dat er niets mee was gedaan, foto’ s of ander bewijs van de test mochten we niet zien, dan maar zelf testen, 53,3 dat is 30 graden verschil met de test van Media markt. Bellen, mailen en Weel langs komen, het ging niet van harte. 1 advies, denk goed na of je wel bij deze winkel iets wilt kopen, de ellende begint pas als er iets stuk is.

Beste Frank,

Jammer om te horen dat je onze reparatieservice zo hebt ervaring.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij het probleem met de koffiemachine inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Toon 17-12-2019

Ik ben door uw medewerker ontzettend fijn en op een voor mij duidelijk manier geholpen.
Met alle geduld en duidelijke informatie.

Met vriendelijke groet
Toon

Beste Toon,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je op een duidelijke manier bent geholpen.

We hopen je snel weer te zien.

Har Hendriks 17-12-2019

Bestelde ( op voorraad en levering de volgende dag ) is na 9 x overschrijding levertijd nog niet geleverd. Dit na 2x vriendelijk maar niets zeggend contact met klantenservice. Daarnaast wordt op 2 e-mails in het geheel niet gereageerd.

Beste Har Hendriks,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt met onze service.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

BJ Steen 16-12-2019

Na meerdere goede ervaringen met mediamarkt nu een slechte. Kort omschreven. Via webshop vrieskast gekocht. Levering 2x niet gekomen. Vrij voor genomen.
Toen levering apparaat niet ok, dus retour. Nu levering, na twee dagen functioneert het apparaat niet. Moet een monteur bij. Bij de klantenservice allemaal vriendelijke mensen, maar er komt geen oplossing. Wordt van kastje naar muur gestuurd. Geen oplossing. Mediamarkt verwijst naar Liebherr. Zeer teleurgesteld. Wil geholpen worden. Mediamarkt als u dit leest wees een goed bedrijf en los uw probeem op. Of geef me geld terug en haal hem op.

Beste BJ Steen,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met de levering van de vrieskast.

EvS 16-12-2019

Prima advies over een keuze van een tablet met bijbehorende hoes. De medewerker nam ruim de tijd voor uitleg en toelichting.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de uitleg en toelichting die je hebt gehad van onze medewerker.

Johan 16-12-2019

Hele fijne zaak. Je wordt altijd en door iedereen heel goed te woord gestaan. Als je tievallig iemand treft die niet geheel, betreffende de apparatuur die jij wilt aanschaffen, ter zake deskundig is dan zorgt die persoon er voor dat je wordt gekoppeld aan de juiste medewerker. Chapeau!!

Beste Johan,

Bedankt voor jouw enthousiaste review!

We willen graag iedere klant te voorzien van de juiste informatie. En soms is dan een collega aanspreken de beste en duidelijkste oplossing.

Yana 16-12-2019

Ik heb een tv besteld in de black friday week. De tv zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden. Inmiddels ben ik 2,5 week verder en heb nog steeds geen TV ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld waarbij lange wachttijden zijn, gezegd wordt dat het niet klopt dat ik niks hoor en beloven ze terug te bellen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ben nu 2,5 week verder. De acties van andere winkels zijn voorbij en ik heb nog steeds geen TV en geen idee of en zo ja wanneer ik de tv krijg. Uiteraard is de tv gewoon betaald. Afgezien van de vriendelijke medewerkers die begrip tonen vind ik het een schandalige service.

Beste Yana,

Jammer om te horen dat jouw Black Friday bestelling vertraging heeft opgelopen.

cees 16-12-2019

Fantastisch en vriendelijk deskundig personeel in Doetinchem
Genoeg keuze in de winkel en goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Cees,

Bedankt voor van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze vestiging in Doetinchem.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Jos 16-12-2019

Mijn Bose bleutooth Soundlink 2 speaker werkte niet meer dus bracht ik deze ter reparatie naar de Mediamarkt waar ik hem in december 2012 heb aangeschaft. Ik kreeg van de servicemedewerker de mededeling dat reparatie door de technische dienst van Bose niet mogelijk is aangezien het product ouder is dan 5 jaar en ondersteuning dan niet meer wordt geboden/er geen onderdelen meer beschikbaar zijn. Opsturen heeft dus geen zin zo werd mij medegedeeld. Wellicht kon ik in de winkel een goed alternatief vinden....

Ik ben huiswaarts gekeerd en heb vervolgens rechtstreeks contact gelegd met de technische dienst van Bose gevestigd in België. Van de kritische termijn van 5 jaar had de technicus nog nooit gehoord. Bose wil juist haar klanten heel graag van dienst zijn. Hele goede ondersteuning gehad in het verzenden via UPS en de kosten a € 89,- vooruit betaald inclusief tweemaal verzending. Week na verzending per mail van Bose het bericht ontvangen dat de reparatie en uitgebreide test is uitgevoerd. De speaker is alweer onderweg, verwachte levering door UPS vandaag.
"Ik ben toch niet gek", deze slogan heeft voor mij een andere betekenis gekregen.

Beste Jos,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw Bose Soundlink.