MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Wim 07-11-2019

Bijzonder klantvriendelijk personeel in een keurig ingericht filiaal, met ruime keuze uit vele artikelen en terzake deskundige medewerkers(ster)

Edwin 07-11-2019

Ontzettend goed geholpen! Ik kwam in de mediamarkt op zoek naar een nieuwe telefoon, want mijn oude was die dag stuk gegaan en wist nog niet echt wat ik wilde. Toen heeft een jongen mij daar erg goed geholpen met de keuze maken en heeft hij mij er ook op verwezen hoe het goedkoper kon als ik de telefoon in combinatie nam met verlenging bij mijn provider. Uiteindelijk scheelde dat meer dan 100 euro!

dick 07-11-2019

netjes vriendelijk personeel
op doordeweeks avonden mogen ze wat beter weten wat ze moeten aanprijzen (geen verstand genoeg van zaken)

de Kuijper Thijsse 07-11-2019

We worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.En de ruimte is ook goed overzichtelijk .

arnold 07-11-2019

voor garantie een steel stofzuiger ingeleverd (laad niet meer op). conclusie tech.dienst media markt geforceerde schakelaar.??? Konden voor € 128.00 laten repareren (terwijl een nieuwe € 148.00 kost ) .!!!
stofzuiger was nog geen jaar oud.
stofzuiger niet gerepareerd weer opgehaald.
Zelf diverse contacten schoongemaakt want een geforceerde schakelaar heb ik niet kunnen vinden.
Werkt weer uitstekend.
advies : beter technisch personeel aannemen met verstand van zaken

Mediamarkt Apeldoorn bedankt! 07-11-2019

Ik was op zoek naar een Philips strijkstoomgenerator GC9614/20 PERFECTCARE ELITE, op internet al van alles over gelezen. Bij de Mediamarkt kwam ik hem tegen en gekocht. Wat een prachtapparaat. Nu een paar dagen in gebruik, ik kan geen minpunten vinden. Licht in de hand, 1x keer over de stof en glad, temperatuur instellen niet meer nodig, groot waterreservoir, kortom een kind kan de strijk doen. Met dank aan de Mediamarkt Apeldoorn, voor de fijne uitleg en prettige verkoop! Top! En oja krijg door deze koop ook nog eens een strijkplank twv 99 euro door een actie van Philips horend bij deze stoomgenerator!

Peter Richardson 07-11-2019

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,We zijn erg blij met onze computer

Peter 07-11-2019

Ik vindt het een prima winkel maar er zijn verbeteringen nodig vindt ik zoals de btw vrij dagen ik vindt dat een beetje de mensen op een verkeerd been zetten verder mag de winkel in Enschede net zo als in Hengelo een luister kamer hebben daar haal je veel klanten mee binnen die willen graag horen hoe het spul aan boord wat ze willen aanschaffen

Frank 06-11-2019

Een echte winkel met behoorlijk assortiment. Gedegen advies door vriendelijk personeel.

Jubo 06-11-2019

Perfect geholpen door een enthousiaste medewerker. Goede adviezen en heldere uitleg.

Jurek 06-11-2019

In deze mediamarkt wordt je pretig geholpen en het personeel weet waarover ze het hebben kom er graag.

Peter, Rosmalen 06-11-2019

Ik ben bij deze aankoop uitstekend geadviseerd door een vriendelijke deskundige verkoper. Het product, een draagbaar radiootje van Sony bevalt uitstekend, en doet precies wat het moet doen, ga zo door, Mediamarkt....!

TheW 06-11-2019

Gisteren bij de Media markt in Zwolle geweest voor de aankoop van een Apple TV 4K, 68 GB. Even bij de Apple stand rond gekeken, maar door geen van de verkopers aangesproken. Toen tenslotte zelf de Apple TV gepakt en naar de kassa. Ook hier bij de kassa niet gevraagd door de medewerker of alles naar wens was, gewoon afrekenen en volgende klant. Maw ik vind het service niveau beneden peil.

Henk 06-11-2019

Media@Markt is mijn winkel, omdat je door goed opgeleide mensen geholpen wordt en ook belangrijk je kunt je auto er gemakkelijk parkeren.
Zo ook deze keer: wij ( ik en mijn vrouw) moesten onze Vodafone abonnementen vervangen en dat kan bij Media@Markt, bleek uit toegezonden post en was bovendien € 5,- goedkoper en het wordt voor je geregeld, dus alle reden om naar de Mediamarkt te gaan.
Ook wilde ik al een tijdje een andere laptop en nu we toch gingen konden we gelijk polshoogte nemen, ik had een budget in mijn hoofd, maar daar zijn we overheen gegaan, doordat de verkoper ( specialist) ons duidelijk maakte dat onze wensen niet strookten met het gestelde budget, zo hebben we naar tevredenheid mijn nieuwe laptop direct aangeschaft, dankzij deze deskundige hulp.

Anita 06-11-2019

Het personeel is kundig en zeer aardig en hulpvaardig. De indeling van de winkel is zeer overzichtelijk.

herber 05-11-2019

ik kom hier vaker en ik ben altijd goed geholpen (weet hij het niet dan gaat hij er iemand bijhalen die er iets meer vanaf weet)
daarom raad ik iedereen aan kom naar mediamarkt en het is nog betaalbaar ook...

Steven 05-11-2019

De Webshop is vrij goed naar mijn mening, de productinformatie is goed leesbaar en je kan de meeste benodigde details vinden op de website. Indien er iets mis is met een bestelling (Toevallig niet op voorraad of niet meer beschikbaar), word er heel netjes contact opgenomen om het te melden. De winkel zelf vind ik geweldig, Ik kom er al jaren en de service is alleen maar beter. De medewerkers hebben ook steeds meer informatie over de producten die worden verkocht en dat is natuurlijk alleen maar fijner voor de consument. Indien je niet compleet weet wat voor product of wat voor soort van een product je nodig hebt, zal er altijd een goede medewerker beschikbaar zijn die je kan helpen met het uitzoeken of aanraden van het juiste product (Mits zij niet een andere klant nog even aan het helpen zijn, geduld is een schone zaak).

ms vermeulen 05-11-2019

super vriendelijke en vakkundige verkoper.
neemt tijd voor de klanten.
goed advies en klantgericht.

Betul 05-11-2019

Ik heb zelf in Arnhem oordopjes gehaald in de mediamarkt die van JBL en ik vond het echt een hele goeie aankoop, het zijn bluetooth oordopjes en toen ik ze zag wou ik ze meteen halen. Ik ben in het algemeen altijd wel tevreden over Media Markt ik heb laatst nog een nintendo switch gehaald, blauw met rood. Ik ga in de toekomst nog een nieuwe spel halen Pokemon Sword and Shield die 15 november in de koop gaat. Ik ben helemaal tevreden! De medewerkers zijn erg behulpzaam.

Cornelia J. 05-11-2019

Op 28 okt kocht ik een tv. De installatie daarvan wilde ik laten doen. Het externe bedrijf nam geen contact met me op (afgezien van 1 gemiste oproep). Op 4 nov (17.00 uur) nog steeds niet, ondanks verwoede pogingen van de Mediamarkt in Hengelo om dit bedrijf met mij contact te laten opnemen. Uiteindelijk vroeg de uiterst vriendelijke "app-medewerker" mij of het goed was dat een medewerker van Mediamarkt dezelfde avond nog de tv + mediabox zou komen installeren. De directeur heeft zelf de installatie op vakkundige wijze verzorgd. Alle lof voor de ongelooflijke klantvriendelijkheid van de Mediamarkt in Hengelo!

c. Tilleman 05-11-2019

Dit filiaal is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeerplaatsen, winkel is overzichtelijk, Personeel is behulpzaam en vriendelijk, en heeft voldoende kennis van zaken.

Peter Beeks 04-11-2019

ik kom binnen en loop naar de tv-hoek. duidelijk zichtv=baar reeds bij binnenkomst. De meewerker geef ik mijn wens te kennen en toen was het zo gepiept. Met alle adviezen en antwoorden op mijn vragen. Ik was in 10 minuten al weer buiten. Met een nieuw tv! En heel tevreden.

ouwe grijs 04-11-2019

mooie zaak goede begeleiding door personeel.Doch zou het informatie wat duidelijker en te controleren zeker voor oudere.informatie was niet 100% doch niet frustrerend.

sikke 04-11-2019

goed overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel niet opdringerig zijn bijna van alles voorzien ik kom hier graag winkelen.

Jager 04-11-2019

Je wordt goed geholpen en krijgt een eerlijke uitleg over het product dat je voorkeur heeft. Zelf werd ik geholpen door Rick en die heeft mij goede en eerlijke uitleg gegeven over de vaatwasser die ik wou kopen.