MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 455 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Henkie65 20-04-2019

Snel en vakkundig geholpen.
Tip: het is op bepaalde dagen erg druk, dus kies een rustig winkelmoment en -dag uit om direct geholpen te worden.

F.Kan 19-04-2019

Mediamarkt heeft veel producten van verschillende merken. Meestal koop ik mijn spullen zoals ps4, headset, controller, oortjes etc. hier, omdat ze meestal acties hebben en ook hele lage vaste prijzen hebben. Het is voordelig voor mij dat ze heel vaak open zijn tot 9 uur in de avond, omdat ik dan snel iets kan halen als ik dat nodig heb en wat nergens anders dus dan kan. Ik vind het ook geweldig dat ze zonder problemen jou helpen als je een probleempje hebt met een product of als je die niet meer wilt om wat voor reden dan ook, maar het product moet natuurlijk wel compleet zijn met originele doos. Ik geef Mediamarkt een 9 omdat ze een puntje missen bij het niet hebben van best wel gewilde producten online of in de winkel. Laatst wilde ik een turtle beach elite 800 halen dat ik 3 weken terug in de winkel zag liggen, maar tot mijn verbazing werd die niet meer verkocht... alleen de 800x was beschikbaar wat alleen voor xbox is dus daar heb ik natuurlijk niks aan. En de product omschrijvingen kloppen meestal niet. Maar het terug kunnen brengen van producten als ze niet goed zijn maakt dit goed.

Pascal 19-04-2019

Makkelijk snel en vriendelijk geholpen top geholpen wist gelijk wat ik wilde hebben.

P.v.d.Coevering 19-04-2019

Ik kwam op een ongunstig moment, tijdens de lunchpauze.
Een medewerker kwam binnen en hielp mij adekwaat en snel.
Prima.

Esther van der Schoor 19-04-2019

Ben heel goed geïnformeerd en geholpen met de keuze vh product
Heb eerder gekocht bij mediamarkt

Jeanne 19-04-2019

Prettig geholpen en de medewerkers geven goede voorlichting en hebben veel product kennis.

Eric 19-04-2019

We waren op zoek naar een steelstofzuiger en werden heel vriendelijk geholpen door een medewerkster. Ze gaf goede uitleg, wees op de voor- en nadelen en gaf alternatieven. Prima ervaring!

R.jillings 19-04-2019

het personeel was zeer behulp saam en daardoor konden wij de juiste keuze maken. Ook niet gevoel er wordt wat door de strot geduwd. het leuke is dat wij al een paar keer de zelfde verkoper hadden en wat een vertrouw gevoel geeft.

Juliet 19-04-2019

Ruim opgezette winkel veel keus en leuke aanbiedingen.
Behulpzaam personeel.
Ruilen van produceren wordt vlot afgehandeld

nieuwe aankoop 19-04-2019

gister in de shop geweest voor een combi magnetron en de bediening heeft me goed geinformeerd naar de verschillen van diverse keuzes en ik en me vrouw zijn zeer blij met onze aankoop

Tonny Wijsbeek 19-04-2019

mooi ruime winkel, vriendelijk personeel die je goed helpen als je informatie over het product wil, Media Markt is voor mij dichtbij huis dan is de keuze niet zo moeilijk om daar heen te gaan.

erica biesmans 19-04-2019

vriendelijk,nette uitleg , spontaan ,geen pusche naar een ander product,zou zeker terug gaan

Hadi gali 19-04-2019

Het is voor mij handig dat mediamark apeldoorn niet in de stad is, je kan er altijd naar toe je heb altijd meer keuze en makkelijk te bereiken en handig dat er parkeerplaatsen zijn die gratis is en altijd goedehulp als je iets nodig heb.

R.Th.H.M Rutten 18-04-2019

Ik koop alles van elektronica bij medina markt en wordt met kennis van zaken geholpen

jasper van der ven 18-04-2019

ik liep met een vriend door de winkel, en er is toch meerdere keren door het personeel aan ons gevraagt of we alles konden vinden, en of we misschien iets zochten waarbij zij konden helpen

Remco Schelle 18-04-2019

Goede zaak, mooie producten. Personeel mag soms iets beter ingelicht van de producten zijn.

Mirthe van der Kloor 18-04-2019

Locatie Mediamarkt ligt centraal gelegen in Enschede.
Parkeerplaatsen dichtbij geleden.
Een maar en los ruimte aan de achterkant erg gunstig bij grote aankopen.
Toilet is aanwezig maar ook kluisjes voor het geval je nog verder wil shoppen. Daarnaast is het bij de kassa's nooit ontzettend druk en is er altijd vriendelijk gemotiveerd personeel te vinden!

Greg 18-04-2019

I just came to get a etui for my mobile , but I couldn't find - Salesman came to me and help me choice with great price. He also helped choice glass protection.Salesman was really helpful and nice.

M.J. 18-04-2019

Media Markt Middelburg.

Atikel zelf gevonden.

Dame aan de kassa uiterst vriendelijk.

Erik 18-04-2019

Perfecte service toen onze nieuwe printer niet werkte in combinatie met onze Chromebook. Ze hebben alles geprobeerd en uiteindelijk is het probleem opgelost! Top!

Leo van de Laar 18-04-2019

ik zocht een nieuwe printer, heel goed geholpen en gewezen op de gratis inkt actie van HP

Sanne Nieuwenhuis 18-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de shop erg makkelijk en overzichtelijk te gebruiken is..

De prijzen van de artikelen zijn goed en je heb veel keuze..

Producten worden snel geleverd..

Rijkie64 18-04-2019

Mediamarkt Cruquius zou ik iedereen aanbevelen. Het assortiment is zeer uitgebreid en ik ben daar heel goed en eerlijk geïnformeerd over het product (espressomachine) door de verkoopster.

Ruud 18-04-2019

Nette en goed gesorteerde winkel, bij even zoeken was er een medewerker om te helpen. Vriendelijk en correcte medewerker(s).

Fam.A.Rozema 18-04-2019

Toevallig kwamen wij in Leeuwarden. Even kijken bij Media Markt , normaal winkelen wij in Sneek.
Toen wij in de winkel kwamen , waren we even stil ,wat een grote winkel en er was geen nee te koop.
Wij naar boven , want we willen een nieuwe ventilator voor op de slaapkamer. Er waren maar twee uitvoeringen ,
maar na de vlotte en deskundige uitleg waren we gauw besloten.