MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Blaauw 30-01-2020

Veel keuze.
Vriendelijke personeel.
Heel veel artikelen die je kan proberen.
Grote maar fijne winkel.

Ea daamen 30-01-2020

Heb een smartphone gekocht in de winkel in Rotterdam.

Zeer ongeinteresseerde verkoper, legde niets uit, verwees alleen naar de desk waar je voor €35.00 je toestel gebruiktsklaar kunt laten maken.Voor mij geen Mediamarkt meer!
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Ea daamen,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Jammer om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal, daarom nemen wij zeker jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

jeuke 30-01-2020

mooie winkel alles wat men moet hebben leuke personeel vriendelijke antwoorden als men iets vraagt, personeel top.
Doe zo verder

Beste Jeuke,

Bedankt voor jouw positieve review en dat je tijd hebt genomen om de review te plaatsen.

K de Vries 30-01-2020

KENNIS VAN ZAKEN DUS ALTIJD EEN GOED ADVIES. REDELIJKE PRIJZEN. EN GOEDE SERVICE. en een zeer groot assortiment. ben heel tevreden.

Beste K de Vries,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en ons assortiment.

We hopen je snel weer te zien op onze website of in een van onze winkels.

Henny 30-01-2020

Levering was snel, apparaat beschadigd aangekomen, vermoedelijk tijdens transport. Zonder vragen en of zeuren kreeg ik meteen een nieuwe. Foutjes kunnen gemaakt worden maar het is belangrijk hoe ze opgelost worden, Super dus door de MediaMarkt!

Beste Henny,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review en dat je de tijd voor hebt genomen.

HaDo 30-01-2020

Heb voor mediamarkt gekozen omdat zij het horloge dat ik graag wilde hebben op voorraad hadden en het was de op 1 na laatste actiedag.
Wordt hier ook altijd vriendelijk geholpen.
Helaas was de uitleg over wat het horloge precies kan dit x niet helemaal correct - en da's jammer!
Net als de drukte die er altijd heerst,,,
Maar wat een keuze uit producten!

Beste HaDo,

J Brandenburg 30-01-2020

veel keuze in de winkel en goed geholpen door de mensen en nog goed koop ook

Beste J Brandenburg,

Dean 30-01-2020

De service was matig in de winkel. 1ste vraag aan een medewerker werd ik ergens naar in de winkel verwezen. Omdat het rustig was had ik verwacht dat dingen wel even zou meelopen i.p.v. dat ik weer moet zoeken.
Advies over IPAD toetsenbord was ook matig. Ook hier weer werd ik gestuurd naar een hoek met toetsenborden terwijl ik al een iPad in mijn hand heb. Na 2x vragen waar precies ik moest zijn liep de medewerker mee. Geen advies over het toetsenbord want ik zocht de originele. Die hadden jullie niet maar er werd dan ook niet verteld wat een goed alternatief was. Er werd een alternatief gegeven zonder uitleg etc.
Heb toetsenbord dan ook elders gekocht.
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Dean,

Bedankt voor het geven van jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. WIj nemen daarom jouw feedback zeker mee als tip voor de volgende keer.

Pooh 29-01-2020

Supervriendelijk personeel. Ze hadden alle tijd en aandacht om allerlei dingen uit te leggen.

Beste Pooh,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons personeel en onze service.

We hopen je graag weer te mogen ontvangen.

Gerard 29-01-2020

Ja ik vind deze winkels super ,ze staan altijd voor Je klaar,heb Je hull nodig zijn ze er ,en men leg het ook goed uit,gaat zo door.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en winkel.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Daya Mahes 29-01-2020

Ik had een hele slechte ervaring met de klantenservice van Mediamarkt Arena. Ik heb mijn Hp laptop 5 maanden geleden afgestaan aan hun voor een reparatie. Na 5 maanden werd mijn laptop niet gerepareerd. In die 5 maanden ben ik meer dan 8 keer naar de winkel gestapt voor een update, omdat ik die maar niet kreeg. Hun klantenservice manager Martijn kon niet met een oplossing komen en beloofde steeds om te bellen voor een update, maar dat gebeurde maar niet. Na 5 maanden heb ik eindelijk een koopontbinding kunnen krijgen. Door een andere manager Tim werd een compensatie voor het lang wachten beloofd als ik weer een ander laptop koopt bij Mediamarkt. Nadat ik dat had gedaan ging ik terug voor de compensatie, maar die kregen we niet van Martijn. Hij was heel onvriendelijk, luisterde niet en toonde geen begrip. Hij stond niet eens open voor een oplossing, want die weigerde hij direct. Ik hoop dat iemand alsnog met een oplossing kan komen.

Beste Daya Mahes,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Op deze manier kunnen we kijken of het al is gebeurd of hoe wij dit kunnen oplossen.

Toor 29-01-2020

Heb met btw vrije dagen 3 telefoons besteld, na 5 had ik ze nog niet ontvangen. Heb met ze gebeld, kreeg te horen dat er wat mis was tegenaan met systeem en ze mij. Geld terug zouden storten. Echter kon ik geen toestellen bestellen voor die prijs meer.

Beste Toor,

Bedankt voor jouw feedback.

Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Marco 29-01-2020

Aankoop gedaan van een artikel dat volgens de prijsstelling in de winkel € 45,- kost maar bij de kassa werd € 50,- gerekend. Bij aangeven van een andere prijs kreeg ik van de niet heel erg vriendelijke kassamedewerker te horen dat ik zelf maar naar de afdeling moest gaan om dat op te lossen. er zou een computerstoring zijn op het hoogkantoor en zij kon er niks aan doen. Zo schuif je het probleem van MM natuurlijk wel in de schoenen van de klant.

Beste Marco,

Bedankt voor je feedback.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkelpersoneel. Voor MediaMarkt staat een zo goed mogelijk service bieden aan de klanten centraal.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

AVerh 29-01-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel.
Het is er wel vaak druk, dan kan het gebeuren dat je lang op een personeelslid moet wachten.

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Bart 29-01-2020

Wasmachine, soundbar en een strijkijzer gekocht op 25/1. Zou 27/1 allemaal geleverd worden, dag thuiswerken geregeld, maar bestelling blijkt naar verkeerde depot gebracht te zijn. Dat kregen we in de middag te horen. Behalve de strijkijzer, die kwam binnen! Op email, livechat en telefoon reageren ze niet.

Geen mediamarkt meer voor mij, gewoon een Coolblue. Komt afspraken wel na en is goed bereikbaar.

Beste Bart,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Excuses voor het feit dat je langer moest wachten op je bestelling en voor deze vervelende ervaring. Het is zeker niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd, daarom zullen wij zeker jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

M. H. 29-01-2020

Slechte winkel. Wat gekocht in de webwinkel, geen mail ontvangen van de order. Achteraan gebeld omdat het geld wel afgeschreven is. Er is helemaal niks in het systeem terug te vinden. Probleem wordt opgepakt, verzocht om terug te belle. Nu worden we steeds van kastje na de muur gestuurd !!! Waardeloos bedrijf!!!

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. Het is niet de bedoeling dat dit nogmaals gebeurd, daarom zullen wij jouw feedback meenemen voor de volgende keer.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Ik_wacht_al_een_jaar_op_mijn_eigen_geld 29-01-2020

De website en het bestelgemak zijn prima. Daar houdt echter dan ook alles mee op. Bij levering kreeg ik een kapotte wasmachine. Nee, niet alleen wat kleine beschadigingen, hij deed het gewoon niet. Was defect geleverd. Helaas moest ik daarvoor zelf het bewijsmateriaal aanleveren door via Mediamarkt een externe reparateur in te huren en de rekening daarvoor ZELF te betalen. Dat zou ik dan uiteraard weer vergoed krijgen. Dat is nu EEN JAAR geleden en nog steeds niets vergoed gekregen!!!. Daar zijn al heel wat mailtjes overheen gegaan en ik krijg alsmaar geautomatiseerde antwoorden, aanvankelijk alleen maar mailtjes dat ik meer documenten aan moest leveren maar op een gegeven moment reageerden ze niet meer op mijn verzoek waar m'n geld bleef. Ik heb het aankoopbedrag van de wasmachine wel retour gekregen nadat ik een andere machine besteld had. Inmiddels is de andere machine, nu een jaar later, alweer kapot gegaan. De was komt er zeiknat uit ondanks dat deze wel af kan pompen. Uiteraard heb ik dit gemeld maar ik krijg een automatische melding dat er binnen vijf dagen een reactie volgt. Ja, dat kennen we inmiddels wel... Bespaar jezelf heel héél veel tijd en irritatie door bij de outlet te bestellen. Als je geluk hebt, heb je geluk, maar als je pech hebt heb je ook echt pech en ben je aan de beurt om te krijgen waar je recht op hebt. Dat is het niet waard!

Beste,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Excuses voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service aan te bieden. Wij nemen jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Tonny 29-01-2020

Goed en deggelijk advies en een nette prijs. Hulp door medewerker zeer snel aanwezig op drukke zaterdag.

Beste Tonny,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Marianne 28-01-2020

Heb prima advies gehad bij het kopen van mijn e-reader. Het installeren werd gedaan terwijl ik een heerlijk kopje koffie kreeg aangeboden. Een heel relaxte aankoop zo.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad en dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ton 28-01-2020

De winkel inrichting is duidelijk en overzichtelijk, producten in overvloed, prijzen zeker met actie een aanrader, service is oké,

Beste Ton,

Super bedankt voor jouw positieve review.

Anna Hukema 28-01-2020

Het wordt tijd dat de koelkast word geleverd, die 5 weken geleden in de winkel gekocht en betaald is. Hij zou op voorraad zijn en vlak na nieuwjaar geleverd worden.
Een schande dat op geen van de 4 telefoontjes en 1 mail gereageerd word!! Het enige wat door de telefonistes werd gezegd is; wij zetten uw vraag door naar de desbetreffende afdeling. Niks geen bezorgdatum of update.
Officiële reactie van MediaMarkt 13-03-2020

Beste,

Excuses voor het langer wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

J.F.Bakkenhoven 28-01-2020

de klant is koning geld zeker bij jullie.
ook verstand van zaken als je de juiste verkoper zoekt.

Beste J.f. Bakkenhoven,

Bedankt voor het plaatsen van jouw review.

c.schramm 28-01-2020

Afgelopen zondag hebben wij een nieuw nespresso apparaat aangeschaft voor een prima prijs (door de BTW korting) waar wij erg blij mee zijn. Wij zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen door personeel en ook door de medewerker van Nespresso die ook aanwezig was. Het apparaat wat wij wilde was niet meer op voorraad , behalve het laatste showmodel. Deze hebben wij kunnen nemen en is keurig ingepakt door de medewerker en tevens is hier netjes een bon van geschreven waarmee de 2 jaar garantie op het apparaat is geborgd.

Beste C. Schramm,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in een van onze winkels en met ons personeel. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op de website.

willem 28-01-2020

het was heel druk vanwege de btw weg er mee dagen. toch kreeg ik hulp en uitleg van een medewerker, top.
prijs was dus ook goed omdat de btw er af was. parkeren is gratis.
zeer tevreden

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen.

Gert 28-01-2020

De medewerker was niet kundig zei hij maar heeft me heel goed geholpen en heeft alles netjes afgehandeld.

Beste Gert,