MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Sander 05-07-2021

Ik heb afgelopen weekend een telefoon gekocht in de winkel (normaal online).
Ik ben daar vervolgens heel goed geholpen door de medewerkers met het zoeken naar de juiste telefoon. Ze waren zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Het was daarom ook een zeer fijne sfeer in de winkel ben ook erg blij met de hulp die ze hier bieden en het behulpzame en vrolijkheid van de werknemers.
Dus echt een goeie ervaring gehad.

Bjorn en Ilona 05-07-2021

We hebben bewust voor Media markt gekozen door de leuze vandaag voor 22uur besteld morgen in huis. We hebbeb 3 producten besteld, vantevoren ook nog gebeld of het voorradig was.
Vervolgens krijgen we talloze mails van dynalogic en post.nl wat het niet overzichtelijker maakt. 1 product is niet geleverd, de klantennservice zou contact met ons opnemen, wat niet gebeurde. Nu zelf al 5 keer gebeld, telefoon wordt gewoon opgehangen onder het mom 'hallo? Hallo?' Terwijl we toch echt gewoon bereikbaar zijn. Nu dus al 4 dagen verder, product spoorloos en geen eurocent terug, vind 325 euro best veel geld om te schenken aan Mediamarkt.... de andere producten zijn gelukkig wel geleverd maar voor een lamp van 378euro mag er best een doos omheen (zat alleen in de originele verpakking, wat al gedeukt was). Nu willen we echt niet verder zeuren, maar graag een oplossing, heb geen zin om 3 weken in het donker te zitten. Bedankt!

Erik 05-07-2021

Was (wederom) een teleurstellende ervaring. Alle lof voor het winkelpersoneel. Die zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar de winkel zelf is ver onder de maat. Dat komt vooral door bizarre procedures.

Geprobeerd een iPhone te kopen (want vorige defect). Toestel uitgezocht. "Niet op voorraad in gekozen kleur, alleen in het wit. Zeg dan niet dat je ze in alle kleuren kunt leveren! Wachttijd ongeveer een maand... Alsof dat een optie is. Wit dus. "Neem dan gekleurd beschermhoesje". Jammer kleuren zijn ook op. Zwart dan maar.

Abonnement verlengen, dan krijg je korting op je huidige abonnement en toestel.
Zij: "Welk abonnement heeft u?"
Ik: "Weet ik veel? Als je niet weet wat ik heb, hoe kun je het dan verlengen?"
Maar met een natte vinger een nieuw abonnement uitgezocht.
Zij: "Om te verlengen heb je een telefoon nodig om SMS te kunnen ontvangen.
Ik: "Ehm..., wat is niet begrepen aan defect...?"

Naar huis simkaart ophalen. Medewerker gebruikt dan wel even eigen telefoon. Weer vriendelijk van de medewerker. Wel pech, want nu 30 min later een uur wachten voordat 2 medewerkers aan 6 mensen voor mij telefoons hebben verkocht. Personeel is belachelijk veel tijd kwijt aan heen en weer lopen, sleutels delen en andere procedures.

Nieuwe poging:
Hij: "Zakelijk verlengen kan deze week niet."
Ik: "Hoezo deze week niet?"
Hij: "Nee, KPN kan pas weer over een week. Ik kan nu KPN niet selecteren in de computer. Alleen particulier."
Ik: Bullshitfactor loopt op.
Hij: "Dan is ook uittreksel van KvK nodig."
Ik: "Waarom? Ik sluit niets nieuws af? Ik verleng."
Hij: "Ook machtiging meenemen."
Ik: "Machtiging van wat? Ik ben de baas van dit bedrijf. Laat die hele korting maar zitten. Geef alsjeblieft mijn telefoon. Ik ben al twee en half uur bezig met het kopen van een telefoon. Doe eens normaal."

Vanwege ongemak hoesje en screen protector met flinke korting (+/- 65%) Weer aardig van personeel.
Medewerker is tot slot verplicht oordeel te vragen. Of je even wilt zeggen wat de medewerker moet invullen. Ja, zo krijg je wel positieve reacties. Zeg maar eens in het gezicht van de verkoper dat je niet tevreden bent. Walgelijke opdringerige en manipulatieve procedure. Staat op kaartje: "winkelervaring." Dus ik zeg: "Winkelervaring valt erg tegen". Nee niet winkelervaring, oordeel over medewerker. Ja die is prima, maar dat is niet wat er op het kaartje staat. Daar staat "Winkelervaring".

Op weg naar de kassa. Zeer opdringerige (vriendelijke glimlach, vriendelijke taal, maar desalniettemin erg opdringerig) energieverkoopster.
Zij: "U kunt € 150 korting krijgen."
Ik: "Wil ik niet."
Zij: "Ja, maar... bla bla bla."
Ik: "Wil ik niet."
Zij: (impliciet) "Maar als je mij niet precies uitlegt waarom niet, dan laat ik je niet gaan."
Ik: (Smoes om maar geen ruzie te maken, is sneller dan ruzie maken) "Daarom niet."
Het is echt heel vervelend dat ik mezelf moet verantwoorden om bij Media Markt een product te mogen kopen, of heel erg onbeschoft moet zijn om met rust gelaten te worden. Andere opties bied Media Markt niet. Overigens had het verkopend personeel me ook al 3x op de mogelijkheid gewezen. Dus ik had al 3x bedankt voor het aanbod.

Na het afrekenen, (hé, dat kan wel snel) screenprotector laten plaatsen. (is geen service, daar betaal je voor) Weigert om doosje van de telefoon weg te gooien. Andere verpakkingen geen probleem.
Ik: "Wat moet ik ermee?"
Hij: "Is verplicht als het toestel defect raakt."
Ik: "Nee hoor, Daar zijn wettelijke bepalingen voor. Garantie is op product, niet op verpakking."
Hij: "Zonder originele verpakking mogen wij niets innemen."
Ik: "Dan overtreedt Media Markt de wet."
Hij: "Toch is het zo."
Ik: "Dan gooi ik hem buiten wel weg."

Knap dat personeel van zo'n beroerd bedrijf zo positief blijft. Ze zijn wel flink geconditioneerd en geïndoctrineerd.

Reints 04-07-2021

Netjes te woord gestaan en nuttige informatie gehad over welke laptop we zouden kopen en ten aanrade van verkoper tot een besluit gekomen.

wesley 04-07-2021

snel geholpen echter is het wel zo dat de medewerker hamerde op het verkopen van extra spullen nadat ik duidelijk had laen weten dat ik niks extra's nodig had

Phil 04-07-2021

Sony bravia 55" inch besteld voor 23.59 morgen in huis, helaas 1 week later ivm btw vrije dagen dat kan gebeuren maar als hij dan geleverd word en je ontvangt een verkeerde tv van een ander merk dan is het een heel ander verhaal. Hier word dus nooit meer wat gekocht/besteld door ons gezin

Fred 04-07-2021

De Mediamarkt heeft een groot assortiment en de medewerkers zijn vriendelijk.

Alex 04-07-2021

Ik ben goed geadviseerd in door een verkoper van de Mediamarkt. Er is met mij meegedacht zonder eigen belang. Ik heb nu een product waar ik tevreden over ben zonder de hoofdprijs te betalen. En ik kon het product gelijk meenemen.

Frans 04-07-2021

Ik had een software en service pakket van Mediamarkt en computer van een een andere winkel. Ik had problemen met de software
van het pakket. Dit is geweldig opgelost door Gerwin en vooral Mark van Mediamarkt. WAT EEN SERVICE. Dank je wel!!!!!Super.

Luuk 03-07-2021

Ik heb 24 juni een abonnement + toestel gekocht. Op dat moment was het voor 17.00 besteld, morgen in huis. Echter zijn we nu 1.5 week verder en ik heb nog steeds niet mijn toestel ontvangen. Daar komt nog bij dat Mediamarkt op al mijn mails geen reactie stuurt en mijn Vodafone contract wel is verlengd met het toestel erbij. Oftewel ik ga bij komende factuur de toestelkosten erbij zien en ga dus betalen voor iets wat ik geeneens heb binnengekregen.
Ik was altijd zeer tevreden over Mediamarkt maar dit akkefietje heeft mijn ervaring met Mediamarkt zwaar naar beneden gehaald. Ik ben alles behalve tevreden.

MI SMART BAND 5 03-07-2021

helaas is het personeel niet goed genoeg geinformeerd met alle produckten maar het was geen mediamarkt personeel ik weet niet van wie wel erg vervelend.
graag als je iets verkoopt zorg dat alle het personeel alles weet

MI SMART BAND 5 03-07-2021

helaas heb ik het produckt dat ik kockt had de vol;gende dag weer terug gestuurd want ging elke keer uit als ik mijn hand uit staak erg jammer

Rob Arendse 03-07-2021

Ben heel goed en duidelijk geholpen door een man op de tv afdeling Beno of Reno,Uitstekende voorlichting van tv’s met voorbeelden, heel duidelijk. Ben sinds 18 jaar gewisseld van merk. En dan moet je van goede huize komen😂

MBS 03-07-2021

Vandaag bij de Mediamarkt Amsterdam Noord geweest. Wat een TOP service . De jonge dame achter de service bali alles correct en snel afgehandeld . Daarna naar de Smart service bali waar wederom de jongeman mijn Clearplex netjes en precies heeft geplaatst op mijn telefoon. Wat was ik blij bij vertrek. Mijn weekend kan niet meer stuk...een dikke 10 voor deze medewerkers. Ik kom graag weer terug bij dit filiaal.

Chantal 03-07-2021

Mediamarkt is een goede winkel. Ze helpen je altijd netjes als je een vraag over een product hebt.

Nicole de Bever 03-07-2021

Wij waren op zoek naar nieuwe telefoon. Medewerker Angelo heeft ook geweldig geholpen. Hij dacht met ons mee, gaf goede tips en een erg goede deal in combinatie met nieuw abonnement. Hij is zeer goed op de hoogte van de diverse modellen en de wereld van mobiele telefoons.
We waren nog niet van plan om al een telefoon te kopen, maar door zijn goede informatie, hebben wij dit toch direct gedaan. Vodafone was niet meer bereikbaar om 21u en hij heeft het perfect overgedragen aan zijn collega Joep, die ons de volgende dag ook goed heeft geholpen om alles af te handelen.

Bas 03-07-2021

Goed advies gekregen voor t kopen van mijn nieuwe smartphone goed geregeld en erg tevreden!

Qerrol 03-07-2021

Op 20 juli krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis. Omdat ik een droger en wasmachine nodig heb, nam ik contact met de Mediamarkt op over de levering. Mij werd verteld dat er maximaal 2 weken in de toekomst geleverd kon worden. Dit betekende dus dat de spullen tijdelijk naar mijn oude woning zou gaan. Uiteindelijk besteld en wat schetst mijn verbazing, ik krijg een mail waarin ik doodleuk 4 weken vooruit kan plannen. Dus ook op 20 juli.

Vervolgens heb ik met verschillende Mediamarkt medewerkers contact gehad, maar geen van allen wilde ook überhaupt maar een poging doen me te helpen. Het enige wat ik vroeg was om het leveradres aan te passen. Nee, niet mogelijk. Helaas en succes. Zoek het maar uit. Dat is de service van Mediamarkt.

Ik heb zojuist beide artikelen geretourneerd. Zoek het maar lekker uit zelf uit Mediamarkt. Ik ga straks bij Coolblue shoppen. Voor mij nooit meer Mediamarkt.

Peter van Loon (Sr) 03-07-2021

Gisteren heel prettig geholpen door een enthousiaste verkoopster en het was weer prettig om vrij te winkelen

Faiz 03-07-2021

Super goed en snel geholpen, incl. een heerlijke Cappuccino, door hele vriendelijke Mediamarkt medewerkers in Alphen aan den Rijn...

Chantal 03-07-2021

Ze hebben veel assortimenten. En is het product niet in de winkel verkrijgbaar, dan kan je het eventueel nog online bestellen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Anita 03-07-2021

Ik vind het een mooie ruime winkel met een groot goedkoop assortiment. De medewerkers van MediaMarkt geven goede uitleg over de apparaten die je wil aanschaffen . Luisteren goed na de klant en zijn super vriendelijk.Ben heel tevreden over mijn aanschaf van mijn producten en raad het iedereen aan om naar MediaMarkt te gaan .Kreeg er laatst nog een smurfen ijsje dacht dat die ijscokar er voor de show stond ,was wel lachen .. top zaak super tevreden.

Chantal Kroes 02-07-2021

Behulpzaam en meestal goede uitleg. Ze helpen je graag. Beantwoorden de vragen die je hebt. Vriendelijk.

Vlinder 02-07-2021

Waardeloze service.
Had een droger gekocht met aanvullende service van plaatsing en oude meenemen. Dus ook voor betaald. Mooi niet dus. Droger is in de gang gezet en voor de rest moet ik het maar uitzoeken.

Grizz 02-07-2021

Vervolg van review betreffende levering wasmachine.
Helaas is ook lever poging 5 mislukt. De bezorger van dynalogic had tijdens aflevering van zendingen voor mijn wasmachine, gezien dat de verpakking op meerdere plaatsen kapot was. Hij belde met de vraag of ik de wasmachine met een kapotte verpakking zou accepteren. Zo niet hoefde hij dit product niet aan te bieden.
Ik gaf aan dat het belangrijkste is dat de wasmachine zelf niet beschadigd is. Afgesproken dat hij de volgende levering mijn wasmachine zou controleren op beschadigingen. Na 15 minuten belde hij terug met de mededeling dat de draainknop voor instelling van het wasprogramma naar binnen gedrukt was en niet meer draaide. Dat maakte aanbieding van het product zinloos dus helaas. Daarna contact gezocht met mediamarkt. Zowel gemaild met toedracht op reeds lopende "incidentnummer" als telefonisch de klantenservice benaderd. De klantenservice zie in eerste instantie dat de zending gewijgerd is (status in logistieke systeem). Na wat uitleg van mijn zijde geeft de medewerker aan er dieper in te duiken, Ik krijgt 6 mintuten het wachtmuziekje en de tekst "u wordt doorverbonden". Na 6 minuten dreigt er iets te gebeuren, het muziekje stopt, gekraak en de lijn wordt verbroken.