MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Geert ten Hof 06-03-2020

Gemakkelijk te bereiken en een eigen parkeerplaats.De winkel is ruim en overzichtelijk ( dit geldt trouwens ook voor de Website ) .Bij de ingang gelijk een service balie waar je gelijk kan vragen waar het artikel ligt die je zoekt.Ik heb me laten adviseren door meneer J,een toffe vriendelijke meneer die me goed heeft geadviseerd .de artikel die ik wilde hebben was uitverkocht dus maar een duurdere genomen en daarvan het prijsverschil hebben we gedeeld. Super TOP.!!!!!. Ondanks deze grote winkel wordt je er toch als klant behandeld en niet als een nummer. Al met al: een zeer plezierige gehad en ga er vast nog wel een keer weer heen.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service die wij bieden in de winkel.

Wij hopen je snel weer een keer te zien in onze winkel.

Raymond 06-03-2020

Ik heb een Logitech G29 bij de mediamarkt gehaald omdat ik graag dat stuur wilde hebben. De rede waarom ik voor de mediamarkt heb gekozen en niet een andere shop (die goedkoper is), is omdat de service bij de mediamarkt gewoon echt goed is en de medewerkers nemen ook daadwerkelijk de tijd voor je als je een vraag hebt. Tevens is het claimen van garantie fantastisch goed geregeld bij de mediamarkt. Ga gewoon bij de mediamarkt langs met je kapotte product of het product waar je niet tevreden mee bent, en je heb contact met een mens, ook die neemt gewoon de tijd voor je. Ik zou de mediamarkt echt aanbevelen!

Beste Raymond,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over over de service die wij verlenen in de winkel, niet alleen bij aankoop maar ook als er iets is met het product.

Wij hopen je snel weer een keer te zien in onze winkel.

Barry de kleijn 06-03-2020

Fijne shop lekker overzichtelijk en genoeg personeel om je te helpen. Ga er altijd met plezier naar toe omdat hij dicht bij is en genoeg parkeer ruimte

Beste Barry,

Peter 06-03-2020

Netjes en prima geholpen door medewerker. duidelijke uitleg over artikel en zeer behulpzaam

B.K.Hollander-Hendriksen 06-03-2020

Hoewel ik geen verstand heb van verschillende types van bv televisie, word ik met geduld geholpen en krijg ik uitleg.

SF Meulenberg 06-03-2020

Ik ben hier super goed geholpen om een nieuwe laptop te kopen.
Ook werd me duidelijk advies gegeven dat niet altijd de duurste de beste hoeft te zijn in deze aankoop.
We hebben gekozen voor de Lenovo laptop, ook werd er advies gegeven om zoals Word (wat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is dat het in de computer staat) erbij te kopen, en een virus scanner.
Dit alles werd ook nog eens van mijn oude laptop overgezet naar de nieuwe laptop. Helemaal Top!

Beste S.F. Meulenberg,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons advies in de winkel en onze Powerserice na aankoop.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Rick 06-03-2020

Goeie servers. En aardige mensen. Echt top. Ze leggen je alles uit hoe alles werkt en zo

Koppen W.G. 06-03-2020

We zijn prettig geholpen, vriendelijk .Mijn vrouw en ik zijn beide 84 jaar. De verkoper deed alles om het zo duidelijk naar onze zin te maken. De printe,die we gekocht hebben, nam hij voor ons mee naar de kassa, zodat we die zelf niet hoefde te dragen..

Beste W.G. Koppen,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad.

Lawrence 05-03-2020

Leuke winkel in Apeldoorn, iets kleiner dan Zwolle maar vakkundig en goed personeel.
Was daar met mijn dochter van 5 op zoek naar een paar headphones voor haar.
Het winkel personeel kwam zelf naar mijn dochter toe en heeft samen met haar een hele mooie gevonden.

Bedankt

Beste Lawrence,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met de aankoop van een paar headphones voor jouw dochter in de winkel van Apeldoorn.

Busra 05-03-2020

Wij werden erg klantvriendelijk geholpen, en het was erg fijn dat er niet gehaast werdt gedaan.

Beste Busra,

Larissa 05-03-2020

Was duidelijk uitleg en de verkoper vroeg ook echt waarvoor we de apparatuur voor wouden gebruiken zodat de prijs kwaliteit goed was voor ons. Erg positief.

Beste Larissa,

Peter 05-03-2020

Altijd vriendelijke personeel alsje iets niet weet dan helpen ze je altijd en het is een goede winkel

Peter 05-03-2020

Werd vriendelijk en deskundig geholpen door medewerker bij het uitkiezen van een Apple Watch. Ook maakte hij mij attent op een leuke aanbieding. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Rob 04-03-2020

Veel keus, vriendelijke deskundige verkopers, goede service. Niet altijd de laagste prijs.

Beste Rob,

joyce 04-03-2020

In Breda zijn ze vaak super vriendelijk, laatst had ik een probleempje dat een prijs niet in het systeem was afgeprijsd maar dit was zo geregeld! Kom er regel matig en nooit klachten gehad!

Beste Joyce,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou goed hebben kunnen helpen met een prijsverschil in de winkel van Breda.

E 04-03-2020

Ik vind het prettig hier te winkelen. Word hier altijd goed geholpen door de medewerkers maar laten je ook de keus eerst te bekijken wat je zelf wil

Jan Opmeer 04-03-2020

Heb meerdere artikelen hier gekocht zowel in het verleden en heden, kan n.a.v alleen maar concluderen dat er over het geheel genomen vriendelijk en met goede kennis je bij staan, zoals wij hedenmorgen mochten ondervinden bij de apparaten van Apple

Beste Jan,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kennis van onze medewerkers.

Miranda robben 04-03-2020

Goed advies en deskundig.helaas wel te weinig m3dewerkers op de afdelingen.klachten behandelen ze goed en goede oplossing

Beste Miranda,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij zullen dit meenemen als tip, zodat wij ons kunnen verbeteren in de toekomst.

FS 04-03-2020

Prima gewinkeld in Hengelo, woensdagochtend, heerlijk rustig. Vriendelijke en vakbekwame bediening bij fotografie en op de keukenafdeling. Bij het afrekenen bij de voor mij vaste kassière weer een vriendelijke lach. Ook leuk dat ik in de prijzen viel vanwege het tonen van de Mediamarkt Clubcard. Ik kreeg een voucher ter waarde van €50. Klaarblijkelijk pikt de computer iedere week ad random een bezoeker van elke vestiging (en van de onlinewinkel) uit om deze prijs te geven.

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je in de prijzen viel bij onze Kassa Kans!

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen

Corina 04-03-2020

Grote keuze in artikelen. Prettig is dat het altijd op voorraad is. Makkelijk te vinden.
Het enige dat vervelend is zijn de mensen die je een nieuw energie abonnement willen aansmeren.

Beste Corina,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de energieverkopers in de winkel. Wij zullen dit meenemen als tip voor de toekomst.

We hopen je in de toekomst te kunnen overtuigen van een betere sfeer.

Eljee 04-03-2020

Prima shop. Online magnetron besteld en in de winkel opgehaald. Goed geholpen bij het ophalen. Vriendelijk personeel.

Beste Eljee,

atmassen 04-03-2020

Verkoper was niet goed op de hoogte van de aanbiedingen en verkondigde eerst onzin, maar zag later op zijn tablet dat zijn bewering niet klopte.
We werden op een "agressieve" wijze benaderd door zowel de cassière als door de werknemers van Budgetenergie.
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad in een van onze vestigingen.

Wij zullen jouw feedback meenemen, zodat wij onze service in de toekomst kunne verbeteren.

Wendy 04-03-2020

Ik werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Daar ik in een rolstoel zat werd er ook rekening gehouden met het dragen van mijn product. Ook werd ik nog gewezen op het aanbod van een goedkopere energie aanbieder. En kreeg een heerlijk kopje koffie geserveerd. Dus écht nog als een klant behandelt. Dat was een fijne ervaring. Zeker een winkel om naar terug te gaan

Beste Wendy,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de manier waarop we jou hebben kunnen helpen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

martin 04-03-2020

Leuke gezellige winkel en makkelijk parkeren met de clubkaart!!
Goed en kundig advies!!!

Beste Martin,

RVS 04-03-2020

Goede uitleg bij vragen, dat is vooral de reden geweest voor de aankoop van een Sony tv. De week erop bleek de tv 74 euro goedkoper, het verschil werd zonder probleem terugbetaald. TOP

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou goed hebben kunnen helpen met betrekking tot het prijsverschil.