MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Emma 16-12-2020

75Q 950TS Samsung besteld in de winkel. Snelle levering alleen bij bezorgen en aansluiten bleek de tv niet goed te werken. Klantenservice erg slecht konden niks voor ons doen of omruilen of iets dergelijks. Zelf naar een winkel toe moeten gaan om retour aan te vragen. Retour aangevraagd en nu moet het morgen opgehaald worden is er nog steeds geen tijd bekend. Niemand kan iets of snapt iets ergs storend !! Als het ging om iets kleins is het geen probleem, maar dit is een super grote aanschaf en ook nog eens kapot. 3 medewerkers gesproken en alle 3 een ander antwoord. Nu hebben we maar besloten dat ALS de tv wordt opgehaald ergens anders de tv opnieuw te bestellen. Zo kan de ophaalservice tot een uur van te horen pas van zich laten horen, erg jammer als je gewoon moet werken. Wij gaan nooit meer iets bij mediamarkt aanschaffen. Enige positieve dat 1 medewerker ons super aardig te woord heeft gestaan en meer duidelijkheid heeft gegeven, maar daar houdt het wel bij op.

J.Z 16-12-2020

Goed assortiment, overzichtelijk gestald in de winkel, corana regels goed te handhaven.

Eva 16-12-2020

Erg vriendelijk geholpen door een verkoopster, mijn zoon wilde een Nintendo Switch en zij gaf juist advies. Niet opdringerig, gewoon prettig.

Roy 16-12-2020

Als ik multimedia, mobieltjes, witgoed of huishoudelijke apparaten nodig heb is Mediamarkt vast stek waar ik winkel

Angelique 15-12-2020

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Online bestellen in een gebruiksvriendelijke app verloopt keurig en vlot. Eens een printer om 21.45u besteld, de volgende dag om 12.30u al geleverd! Vorige week een Roomba gekocht als kerstkado, bleek deze week een betere in de aanbieding. Deze zonder problemen kunnen ruilen. Top!

Amanda 15-12-2020

Ik ben erg goed geholpen bij de mediamarkt. Het was enorm druk in de winkel en de verkoper hield zijn rust hierin en ik kon met al mijn vragen goed terecht.

Antony Munnikhuis 15-12-2020

Ontzettend goed en professioneel geholpen door de mannen van de gsm afdeling. Erg goed zijn ook de "nerds" van de sound bar, zij weten heel veel en zijn erg goed in het mij uitleggen in Jip en Janneke taal

Mau 15-12-2020

Apple EarPods 2 gekocht voor de 2e keer kapot in een jaar. Reperatie kosten voor een oortje is €110+ Terwel nieuwe voor €130,- worden aangeboden op moment.

familie 15-12-2020

shop met veel producten en behulpzaam personeel met knowhow. De klantenservice was ook erg behulpzaam.

Kurt 15-12-2020

Ik werd gelijk geholpen door een medewerker waardoor ik in no time mijn artikelen vond.
Ik was erg blij.

Robin 15-12-2020

Online aankopen worden meestal binnen 24 uur verzonden, artikelen zijn scherp geprijsd en ook de service bij garantiekwesties is uitstekend.
Ik wens alle medewerkers veel sterkte tijdens de lockdown

Mandje 15-12-2020

Zeer nette service. Werd zelfs gebelt dat mijn playstation klaar stond nadat ik het mailtje had gemist. Ondanks de drukte super geholpen. Dank u.

Wim Hendriksen 15-12-2020

Ik werd prettig en vlot en deskundig geholpen. En dat op de 14e december 2020.
Personeel was erg vriendelijk, vooral aan de kassa!

JosP 15-12-2020

In Mediamarkt is voor mij altijd alles op elektronica gebied te vinden: alles! Bovendien zijn de medewerkers zeer behulpzaam.

Herman 15-12-2020

Zoals altijd mooie prijzen en vriendelijke verkopers , Perfect
Fijne Feestdagen ,Gelukkig Nieuw Jaar

Henny 15-12-2020

hele goede ervaring bij de Mediamarkt , ook als het product niet goed is word er veel aandacht aan besteed om het toch goed te maken

Walda 15-12-2020

I.v.m. de naderende Lock down was het redelijk druk in MM Leeuwarden. Toch werd ik in alle rust geholpen en werden mijn vragen kundig beantwoord. de medewerker wist heel goed waar hij het over had. De adviezen die mij werden gegeven hebben mij doen besluiten om over te gaan tot aankoop van een nieuwe mobiele telefoon. Er werd heel goed gestuurd op de 1,5 mtr richtlijnen binnen de winkel zonder dat het storend overkwam. Ook liep er voldoende personeel in de winkel om lange wachtrijen te voorkomen.
Ik zal de MM Leeuwarden dan ook zeker aanraden

Lex 15-12-2020

Wat mij betreft is elke Mediamarkt hetzelfde qua opzet en dienstverlening. Online bestellen vind ik ietwat omslachtig, daar het tijdstip van levering niet altijd op een geschikte tijd plaats vindt. Dus koos ik voor een winkelaankoop. Of het toeval is of niet, ben 2 keer met een interval van 2 maanden naar de winkel geweest, een keer in Den Bosch, de laatste keer in Tilburg en vroeg om de door mij gewenste mobi van Xiaomi. Beide keren werd mijn weloverwogen keuze ontraden door de verkoper en werd er een duurder toestel aangeprezen. daar knapte ik wel enigszins op af. De eerste keer heb ik het erbij laten zitten en de 2- de keer hield ik voet bij stuk. Over het toestel (Xiaomi Poco X-3)zelf, ben ik dik tevreden qua prijs/ kwaliteitsverhouding/ gebruiksgemak. Wel zit er veel bloatware (ongewenste reclame uitingen) op.
Maar het meeste heb ik kunnen verwijderen, anders zit je steeds tegen reclame aan te kijken; waar mijn interesse niet bepaald naar uit gaat.

Anita 15-12-2020

Goede winkel, fijn personeel, goed geholpen. Vanwege het ruime assortiment winkel ik graag hier en heb je geen andere winkel nodig. Ik slaag hier altijd. Top winkel en goede je service

Jurgen 14-12-2020

Weer goed geadviseerd, snel geholpen. Printer voor thuis en koptelefoon voor onze zoon . Parkeren , goed geregeld.

E.p.g.van Deudekom 14-12-2020

Goede service vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding ruime sortering.

Wendy Holthuis 14-12-2020

Vandaag een wekkerradio gekocht. Ve keus hierin. Goede service, goede hulp gekregen. Productkennis goed. In diverse prijs klasses te verkrijgen dus voor ieder wat wils

Claudia 14-12-2020

Zeer fijne winkel en medewerkers, ondanks de extreme drukte nemen ze toch de tijd voor je en denken met je mee!

Kayjay 14-12-2020

Ik vind het fijn om in de winkel t kopen dus is goed personeel een must.
De site is overzichtelijk.

Frank 14-12-2020

Zoals altijd word ik goed geholpen dus zo door blijven gaan media markt helemaal top