MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 454 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Claar Boots 18-03-2021

Goed geholpen, met veel geduld en vriendelijkheid te woord gestaan. Had klacht over een Samsung tablet en was door de medewerker er op geattendeerd dat mijn garantie bijna afliep. Dus vandaar dat ik me tot de servicebalie heb gewend en deze heeft de tablet opnieuw ingesteld voor me.

Elena 18-03-2021

Duidelijke site , wordt ook duidelijk aangegeven wat wel op voorraad is en wat niet. Bij bcc en expert was de keuze uit laptops zo beperkt , plus ook niet duidelijk genoeg of er wel juiste model in het filiaal aanwezig is. Personeel is vriendelijk, staat klaar voor je. Wat me opviel is dat ze luisteren in plaats van dat ze alleenmaar horen waarvoor je komt en gelijk tig model proberen te laten zien.
Winkelervaring zelf was prettig , genoeg tijd.

Jacqueline Goossens 18-03-2021

Fantastisch geholpen, top service ondanks de zware coronamaatregelen. Wat een persoonlijke service hebben wij gehad.
Super geslaagd tijdens het winkelbezoek op 16 maart (de 1e dag van de verruimingen m.b.t. de coronamaatregelen)
Mediamarkt Ekkersrijt, ga zo door met deze prettige en deskundige ervaring die wij hebben mogen ervaren!!

MacBook 18-03-2021

Geweldige service en vriendelijke medewerkers ze geven mij voldoende tijd om alles goed uit te leggen

mitchell 17-03-2021

fijne winkel! ook in deze corona tijd. ik had eerst ge klanten service gebeld met vragen over een laptop. na het gesprek gelijk online besteld en de volgende dag kan ik hem al op halen. top service

Zeer vriendelijk geholpen. 17-03-2021

Ondanks de beperkende maatregelen van de overheid ivm Covid 19 was het ophalen van de bestelling goed geregeld. Vriendelijk geholpen. Leuk personeel. Adviserend en behulpzaam. Jammer dat je nu de producten online moet uitzoeken en ik hoop dat alles snel weer open kan.

kitty kradolfer 17-03-2021

je word er heel goed geholpen en ze zijn heel klantvriendelijken ze houden zich heel goed aan de caronamaatregelen

R.Nankoe 17-03-2021

Graag even ter kennis geving bij de mediamarkt bestellen wij regelmatig de service is gewoon goed, bestelling word altijd op tijd netjes gelevert. Wij zijn tevreden over de goede service.

JJ 17-03-2021

Goeie service, helpen je snel, en vriendelijk.

Mooie winkel, goed bereikbaar.

Marcel 16-03-2021

Mediamarkt Emmen.
Vandaag speciaal vrij genomen om een tv te kopen, afspraak gemaakt via internet en hup erheen. Daar aangekomen blijkt dat deze aanbieding net is verlopen. Zwaar teleurgesteld richting uitgang.
Net voor de deur wordt ik netjes aangesproken en leg mijn verhaal uit.
Samen kijken we naar een passende oplossing en die was er zeer snel.
Past natuurlijk niet in de auto, geen probleem.
Om 14:00 uur al! Dezelfde dag. (ding-dong)
Welkom nieuwe tv😃
Hartelijk dank Mediamarkt voor de top service.

JB 16-03-2021

Gewoon de De Perfecte winkel met super scherpe prijzen! Alles op voorraad zelfs in deze lastige covid-periode.
Personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk en geven je het juiste advies.
Zelfs nu in de covid-periode is alles uitstekend geregeld.

De website is een verademing in tegenstelling met die van de concurrenten, alles is snel te vinden en meteen voorzien van de juiste informatie, perfect gewoon.

Kortom...
Echt een aanrader voor iedereen, een mooie schone winkel met uitstraling, volle schappen, scherpe prijzen, vriendelijk en vakkundig personeel, wat wil je als klant nou nog meer...

Ik koop er al vele jaren al mijn spullen en iedereen van hoog tot laag, is altijd super beleefd en behulpzaam.
Ze denken echt met je mee, bovendien ook de service is onevenaarbaar.

Daarom een DIKKE 10 voor de Mediamarkt.

Maarten 16-03-2021

Duidelijke en overzichtelijke winkel. Zeer veel aanbod van laag tot hoger geprijsde artikelen op iedere afdeling!

Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam, ook zijn de verkopers die ik gesproken heb zeer kundig en beschikken over veel kennis van de apparaten waar ik in geïnteresseerd was!

Dikke pluim voor MediaMarkt Den Haag, en vooral voor het personeel!

Guler 15-03-2021

Twee tv’s besteld en een maand over gedaan om te retourneren.
Nog steeds volledige geld niet terug ontvangen.
Zeer slecht service van Mediamarkt.
Beide tv telefonisch aangemeld voor retour.
Bezorger zegt dat hij 1 moet ophalen.
Vervolgens weer gebeld om vervolg afspraak.
Twee’de word opgehaald.
Krijg bericht dat tv word bezorgd bij mij.
Ik annuleer deze bezorging.
Twee weken erover heen , nog geen betaling.
Mailen en mailen.
Tv is door mediamarkt ontvangen en ik krijg geld retour.

...... mail van mediamarkt : u heeft 1 tv terug gestuurd en geld ontvangen.

Waar is de tweede tv?
Deze heb ik niet geaccepteerd.

Je word er gek van
Wanneer krijg ik mijn geld terug?

bencent 15-03-2021

Geweldig, wij hadden zaterdag een mooi tablet besteld om zondag af te halen tussen 12.30 en 13.00 uur om die middag af te leveren bij onze zoon die met Covid in een ziekenhuis ligt. Zondagochtend bedacht ik dat in bed een tablet zo niet makkelijke was en bestelde om half 8 een cover, oh jee pas of te halen om 14.30. terwijl we naar Almere moesten. Wij vroegen buiten aan de deur kan je de Cover toch nog meegeven , ( we vertellen het verhaal) .. Natuurlijk zei die jongeman en ging op zoek naar de bestelde Cover . Wat leuk toch, wij zeer tevreden naar het ziekenhuis.......................... Pluim voor de jongelui die op een tochtige hoek de klanten zo vriendelijk behandelen

Isa Hooghart 15-03-2021

klantenservice is veel te duur, retouren is lastig, je kan geen 2 dingen tegelijk aanmelden, geen duidelijke instructies ik raad het absoluut niet aan om hier iets te bestellen ze hebben niet voor niks een lage score.

Tim 15-03-2021

Ik ben al jaren tevreden klant bij MediaMarkt. Recent heb ik een Athom Homey Pro gekocht, deze werd de volgende dag al bezorgd! En dat terwijl tijdens de lock down veel pakketten van andere bedrijven vertraagd zijn. Een betrouwbaar bedrijf met goede service.

Patty 15-03-2021

Ik heb voor jullie gekozen omdat ik een grote bestelling had met producten en deze ineens geleverd en geïnstalleerd konden worden. Ik heb telefonisch besteld, heel fijn geholpen, maar toen...
Op de dag dat alles geleverd én geïnstalleerd zou worden kreeg in de ochtend telefoon dat de installatie een week!! zou duren omdat er geen plaats was in de agenda. Dit terwijl de bestelling al een paar weken terug was gedaan.
Ik had betaald om de producten op de plaats te zetten, ook dit was een probleem.
Na een week fornuis aangesloten maar de monteurs hadden geen melding gehad dat ook de tv moest worden aangesloten ...
En daarbij blijkt het fornuis kapot te zijn! De knop vd oven zit los en de deur vd oven klemt met de lade eronder.
Wel 8 keer gebeld met klantenservice, telkens verbinding verbroken tijdens het in de wacht zetten...
Nu moet er eerst weer een monteur komen om te bevestigen dat de knop kapot is terwijl hij net weg is!
Voor mij nooit geen media markt meer..

Willemien Pilkes 15-03-2021

Ik wilde spontaan een Nintendo Switch aanschaffen en belde om half 3 en kon om 4 uur mijn bestelling ophalen. Snelle service. Vriendelijke medewerkers en hetgeen wat ik wilde was een aanbieding maar niet meer aanwezig. De medewerker heeft de losse producten als de aanbieding geregeld! Dat vind ik flexibel en service!

Simon 14-03-2021

Ik had in november 2020 de Sennheiser True Wireless Momentum 2 gekocht. In maart haperde mijn rechter oortje en heb deze terug gebracht voor reparatie. Na 2 weken kreeg ik een mailtje dat ze vonden dat hun "redelijke reparatietermijn" was overschreden en dat ze binnen 1 werkdag contact met me zouden opnemen, wat niet gebeurde. Na 3 dagen heb ik contact met hun opgenomen en ze zouden erachteraan gaan. Diezelfde dag nog kreeg ik een mailtje dat ik het aankoopbedrag van mijn oortjes terug kon krijgen! Goed opgelost dus, alleen jammer dat ik in totaal ruim 2 weken heb moeten wachten. Natuurlijk speel corona ook een hele grote rol, dus ik neem het ze absoluut niet kwalijk.

In de winkel word ik ook altijd vriendelijk behandeld. Sterker nog, ik heb nog nooit een chagrijnige MediaMarkt-werknemer gezien :)

leenvd 14-03-2021

Bestelling via de webshop met achteraf betalen
Afspraak gemaakt om de beste af tehalen alles heel goed geregeld.

Joao 14-03-2021

Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ik was niet gewaarschuwd dat het pakket zou worden vertraagd. Er is geen menselijke chat, link of telefoonnummer om informatie te vragen over de bestelstatus. (Chat) Robot werkt niet goed.

Gefrusreerd 13-03-2021

Volgens mij maakt belofte schuld. Geldt niet voor mediamarktmedewerkers waarschijnlijk

Ron Brouwer 13-03-2021

Steeds weer wanneer ik de afdeling Entertainment bij de MediaMarkt vestiging op Hoog Catharijne in Utrecht bezoek word ik door Marc, Zhou Zhou of Ruben (en hun collegae) vriendelijk, betrokken en deskundig geholpen. Als ik niet vond wat ik zoek, dan bestelt men het voor me. En altijd voor de meest gunstige prijs. Ik zou hoger dan de maximale score willen gaan, als dat kon.

Lieke 13-03-2021

Slechte winkel, komt afspraken niet na!
Koop er nooit niks mensen want het zijn gewoon vieze flikkers!

Merel 13-03-2021

Duidelijke site. Fijne welkom kortingen. Bestelling verliep soepel. Veel emails ontvangen over de bestelling wat fijn is omdat het vaak best een aankoop betreft. Ik had gekozen voor ophalen in de winkel. In het juiste tijdsvak van een half uur. Betalen in de winkel verliep soepel. 1,5 meter werd keurig bewaard. Ik shop hier graag nog eens!