MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

L Stef 20-03-2020

Vandaag twee monitoren aangeschaft bij Mediamarkt. De medewerkers in de winkel waren zeer behulpzaam in het geven van advies en meedenken met onze wensen. Ondanks de bijzondere tijd waar we nu in zitten in Nederland stonden zij voor ons klaar en kunnen wij nu goed thuis werken.

Fijn dat je de tijd neemt om jouw review achter te laten.

Wij hopen dat het thuis werken nu lekker vlot verloopt, en mocht je ooit vragen hebben over je producten kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice via; https://klantenservice.mediamarkt.nl/

John 20-03-2020

Ze zijn voor ons kort bij en nemen de tijd om dingen voor je uit te zoeken. Met goede en duidelijke uitleg en met goede alternatieven.

Beste John,

Maitri Ghosh 20-03-2020

I always see many options available to choose from and with good offers. I think there the store lack of stuffs so people don't wait too long to get assistance. I always have had to wait for quite some time to get any stuff member to get some inputs. Otherwise it's a nice Winkle.

Dear Maitri,

Thank you for leaving your feedback.

We'll be sure to take it into consideration and we hope to give you an improved experience in the future.

Yours Sincerely,

GeSo 20-03-2020

Mijn pakketje was even zoek! Een medewerker bracht uitkomst en alles heel snel geregeld! Top!

Beste,

Jammer om te lezen dat jouw pakketje even kwijt was. Gelukkig hebben we deze toch kunnen vinden, en aan je kunnen overhandigen.

j.crasborn 20-03-2020

Ik kom er als klant en pas geleden had ik een telefoon gekocht maar deze voldeed niet. ik kon hem omruilen met bijbetaling tot mijn tevredenheid. Ik vond het alleen lang duren voordat de administratie rond was. Ik vind dit omslachtig en hierdoor ontstaat vaak lange wachttijd en ergernis. Doe hier iets aan.
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Jclaessens 20-03-2020

Super service, je wordt goed geholpen, als je zoekend door de winkel loopt wordt je aangesproken of er eventueel hulp nodig is om bij de gewenste aankoop te komen.

van Haren 20-03-2020

de vriendelijkheid die je daar zo wordt geholpen door de verkopers in de winkel

Danny 20-03-2020

Geweldige service. Mijn wasautomaat kapot naar 2,5 jaar net na garantie en zo goed geholpen. Kan iedereen de service aanraden

Beste Danny,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw review achter te laten.

Leuk om te horen dat we jou goed hebben kunnen helpen met de defecte wasmachine.

Rianne van der Made 19-03-2020

Mediamarkt Son is een zeer grote winkel met een zeer uitgebreid assortiment. Niet alleen heeft men zeer veel verschillende producten maar binnen deze producten ook nog eens veel verschillende merken en types. Op de onderafdelingen staat behulpzaam personeel dat voor de productgroep goed is geïnstrueerd en dus goede uitleg kan geven.
Op de site kun je op verschillende productgroepen zoeken en daar onderling vergelijken. Tevens kun je op de zoekbalk een leveranciersnummer in geven en direct de gegevens van het gezochte product vinden met de beschikbaarheid en prijs.
alle artikelen worden in de originele verpakking geleverd.
mocht het zijn dat er alsnog iets niet naar verwachting is dan kun je terecht bij de klantenservice of de service afdeling voor een goede oplossing of reparatie.

Beste,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze werknemers en website.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Paula peek 19-03-2020

Ondangs dat er minder personeel aanwezig was kon ik toch mijn vragen stellen. Ik werd daarbij goed geholpen en heb toen ook makelijker mijn keuze kunnen maken.

Beste Paula,

Pedro 19-03-2020

Goede service, geeft ook eigenmening .top winkel,staat ook achter klant, denkt mee!!

Beste Pedro,

Mz 19-03-2020

Werd heel netjes behandeld ze zorgde voor correcte afstand ivm de corona het is voor hun ook lastig in deze tijd. Maar ik ben erg tevreden

Beste,

Bedankt voor jouw review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Ton P 18-03-2020

Ik vindt dat de winkel behoorlijk leeg was en de mensen die aan het werken was waren vriendelijk en ben de jonge man goed geholpen en ik heb een telefoon met hoesje gekocht en bij de kassa waren ook vriendelijk en behulpzaam, toppie

Beste Ton,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze winkel.

Celine 18-03-2020

Mijn ervaring was goed de medewerker heeft veel moeite voor mij gedaan zodat ik toch mijn nieuwe mobiel mee kon nemen heeft 3 keer met tele2 gebeld omdat het lang duurde, volgends mij vond de mederwerker het erger als dat ik het vond.

Beste Celine,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze service.

Ondernemer in Bergen op Zoom 18-03-2020

Ik word hier altijd adequaat en vriendelijk geholpen. Zo ook gisteren.
Ik kom hier graag voor mijn spullen en ga met een vertrouwd gevoel weg na mijn aankoop

Peter Op het Veld 18-03-2020

Ik heb online gezocht naar een digitale thermometer. Zodoende kwam ik bij Mediamarkt. Bij binnenkomst werd ik door een medewerker naar het betreffend product gebracht, zodat ik niet heb hoeven zoeken. Geweldige service. Thermometer werkt perfect.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service in de winkel.

Sfinx64 18-03-2020

Twijfel tussen de aanschaf tussen twee artikelen, deskundig advies van de verkoopmedewerker. Met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat we jou hebben kunnen helpen aan het juiste product.

Anonymous 18-03-2020

De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig, niet klantvriendelijk en onbeleefd.

Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.

Ik heb Going Back: Special Edition, Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition en Testify van Phil Collins bij de Mediamarkt Roermond besteld,echter zijn de cd's die op mijn naam besteld waren minimaal twee keer aan derden verkocht.Toen ik de cd's bestelde, bracht de medewerker ter sprake dat ik gebeld zou worden als de cd's binnen zouden zijn,echter ben ik nooit gebeld.
Ik heb zelf een paar keer de Mediamarkt Roermond gebeld en gevraagd of de cd's al binnen waren gekomen,daardoor heb ik onnodig kosten gemaakt. Een stagiair van de Mediamarkt Roermond bracht ter sprake dat de medewerkers van de Mediamarkt Roermond altijd zeggen dat ze zullen bellen als de bestelling binnen is, echter dat ze vervolgens nooit bellen.Verder bracht desbetreffende stagiair ter sprake dat hij speciaal was aangenomen om de achterstand in bestellingen weg te werken. De stagiair liet mij een lade zien waarin diverse films en computerspellen lagen. De stagiair bracht ter sprake dat de films en computerspellen er al maanden lagen.Toen ik voor de derde keer de cd's van Phil Collins had besteld kon de medewerker van de Mediamarkt Roermond mijn cd's niet vinden in de lade, noch kon hij de cd's achter in de winkel vinden.Ik had de ingeving zelf te gaan zoeken bij de cd's van Phil Collins, waar ik één of meerdere cd's aantrof die op mijn naam waren besteld. Op het etiket stond namelijk mijn naam vermeld. Cd's die op mijn naam zijn besteld mogen nooit aan derden worden verkocht. Uiteindelijk heb ik na zes maanden de cd's van Phil Collins ontvangen, echter Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition was volgens de medewerker niet meer leverbaar en het kartonnen doosje van Going Back: Special Edition is beschadigd. Toen ik mijn beklag deed bij de Mediamarkt Roermond bracht één van de medewerkers ter sprake dat ik ook naar een andere winkel had kunnen gaan.
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste,

Bedankt voor het geven van jouw feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw bestelling. Wij hopen dat het problem is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Anonymous 02-04-2020

Mijns inziens is het niet zinvol contact op te nemen met de klantenservice van de Mediamarkt, daar ik toentertijd reeds contact heb opgenomen met de klantenservice van de Mediamarkt. Indertijd heb ik reeds meermalen mijn beklag gedaan bij de medewerkers van de Mediamarkt Roermond, nochtans werd er niets met mijn klacht gedaan. Ik heb geen nieuw cd-doosje ontvangen, noch heb ik een financiële vergoeding ontvangen. Het enige dat ik nadien heb ontvangen, is een excuus, doch daar heb ik in dezen niets aan.

Bert Louman. 18-03-2020

IK heb nu de verschillende review's bekeken en gelezen, de goede en de slechte. Echter het wordt mij niet duidelijk waar de fouten kunnen zitten. Dit zou ook voor het management beter zijn de zaken op orde te brengen. Zou het niet beter zijn de review's per filiaal te plaatsen. Dit geeft dan een betere beoordeling voor het betreffende filiaal naar de klant lijkt mij.
Zelf was ik niet zo tevreden over het filiaal aan Buikslotermeerplein te Amsterdam Noord (28-2-2020) De standaard reactie van MediaMarkt vind ik ook niet geheel duidelijk temeer omdat de review dit al doet.

Beste Bert Louman,

Bedankt voor jouw review, dit helpt om onze service te verbeteren.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen jouw feedback zeker mee als tip.

Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

MediaMarkt.

Sjors 17-03-2020

Service gericht, behulpzaam en vriendelijk personeel. Mensen stralen uit dat ze je graag helpen bij vragen, niets is te veel gevraagd. Deskundig personeel

Beste Sjors,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat ons personeel je zo goed heeft kunnen helpen.

Fabian 17-03-2020

Online besteld via Mediamarkt.nl en zoals per email bevestigd was de Chromebook af te halen in Almere.
Prima service en vlotte afhandeling van zeer vriendelijk personeel.

Beste Fabian,

Wouter Karel van Son 17-03-2020

Ik ben in Emmen geweest om controllers te halen voor de Xbox one moet zeggen dat er weinig in de winkel stond van xbox one in verhouding met andere consoles. Medewerker gevraagd of dat het enige was kreeg heel netjes en vriendelijk antwoord. Bij de kassa sprinte 1 van de 2 kassadames ineens de ruimte uit. Ik neem aan dat het niet met het aan komen wandelen van een klant te maken had. De andere kassadame heeft me netjes geholpen overall tevreden dus.

Beste Wouter Karel van Son,

Bedankt voor jouw review. Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ron appeldoorn 17-03-2020

Weer goed geholpen en een top aankoop voor een mooie prijs! In elke gang staat er iemand die verstand heeft van hetgeen in die gang verkocht word, slim gedaan.

Beste Ron,

M. van Rooij 17-03-2020

Ondanks de perikelen rondom het Coronavirus, waardoor er enkele werknemers van de computerafdeling ziek thuis waren bij de vestiging in Nieuwegein, ben ik prima geholpen door een stagiaire. Goed geïnformeerd en wist veel te vertellen. Zeer fijn.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je ook door een van onze stagiairs goed geholpen bent.

Andrew 17-03-2020

Client service is unfriendly, not trying to solve the problem, do not want to communicate. Very rude. there are a lot of options with the same or cheaper prices
Officiële reactie van MediaMarkt 18-03-2020

Dear Andrew,

Thank you for you're feedback as this helps us to better our service in the future.

It's unfortunate to hear that you've had this experience with our service.

We like to better understand the problem and ask you to contact our customerservice via the following link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Yours Sincerely,