MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Frank 09-10-2021

Zeer vriendelijk en kundig geholpen door personeelslid, maar toch maar een acht daar het behoorlijk lang duurde voordat deze persoon ons kon helpen. Waarschijnlijk te kort aan personeel.

Vandaag besteld, echt niet morgen geleverd! 09-10-2021

Afgelopen week wasmachine besteld en de volgende dag stond de bezorger voor de deur. Extra betaald voor de plaatsing van de wasmachine op de 2e etage. Dynalogic medewerker gaf aan dat hier geen rekening mee was gehouden en dat hiervoor een andere collega moest komen. De wasmachine werd weer meegenomen en in de mail van mediamarkt kregen wij te horen dat de zending door ons was geweigerd??! Contact opgenomen met mediamarkt en werd aangegeven dat dit direct zou worden opgelost (medewerkers zou opnieuw de bestelling plaatsen) en ik niets hoefde te doen. Omdat wij geen bevestiging kregen hebben wij opnieuw contact opgenomen met de mediamarkt. Na weer excuses aangeboden te krijgen was nu de oplossing om zelf de wasmachine opnieuw te bestellen EN te betalen, want de eerder voorgestelde oplossing (dat Mediamarkt alles zou oplossen) ging niet werken. De volgende dag keurig een bericht dat de wasmachine onderweg zou zijn. Een uur later een volgende bericht dat er een logistiek probleem was ontstaan en de wasmachine niet geleverd zou worden en er gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Uiteraard niets vernomen en zelf maar weer gebeld.....Inmiddels twee wasmachines betaald maar nog niets ontvangen??!! Duidelijk is wel dat de mediamarkt niet meer is wat het ooit is geweest en wij raden dan ook aan naar de welbekende concurrent te gaan die alles duidelijk wel op orde heeft.

Bas 08-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel,
Fijne winkel
Degelijke en mooie spullen voor een goede prijs.

K.Weis. 08-10-2021

Wij zijn naar ons gevoel heel goed en vriendelijk geholpen door *** bij mediamarkt Hengelo!

goede uitleg over de verschillen en voordelen van verschillende tv,s.

Diana 08-10-2021

Zeer overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel. En kon het snel vinden en het was heel erg rustig aan de kassa

Mediamarkt 2021 08-10-2021

Ik vind dit een goede winkel omdat het personeel je goed helpt en altijd vriendelijk zijn en ze goede producten verkopen

Albert Grave-Verdult 08-10-2021

Vriendelijke winkelpersoneel en goede service!! Ik kom dus graag in deze winkel. Ik kom al jaren in deze winkel.

Ferry 08-10-2021

Werd goed geholpen door een HP Specialist op de eisen die ik had, zeer tevreden met de uiteindelijke keuze met de laptop.

Arjan Leijssenaar 07-10-2021

Veel keuze in diverse prijsklassen. Overzichtelijk uitgestald!
Prima service en vriendelijk personeel👍

Sario 07-10-2021

Makkelijk bereikbaar vriendelijk personeel moet soms wel lang wachten op hulp maar verder wel oke en een groot assortiment

?? 06-10-2021

zeer groot assortiment van alle elektrische producten, Wij werden vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een seniorentelefoon. Fijn vonden wij het dat rekening werd gehouden met onze leeftijd en geduldig in Jip en Janneke taal de verschillen werden uitgelegd. En wij hebben nu alles in werking

Astrid H 06-10-2021

We zijn prettig geholpen en de verkoopster kon ons goed advies geven waardoor we de juiste keuzes konden maken!

Sep Dekker 06-10-2021

Na inlevering defect horloge zonder problemen een nieuw product mogen uitzoeken

Koos Ghijsels 06-10-2021

Ik kom graag naar de Mediamarkt, omdat het een winkel is met een ruim en overzichtelijk aanbod tegen aantrekkelijke prijzen.
De medewerkers hebben veel produktkennis en staan je vriendelijk te woord. Bij de aanschaf van mijn nieuwe telefoon werd ik op voortreffelijke wijze geholpen door Jesper zonder opdringerig te zijn. Duidelijke uitleg en rekeninghoudend met de wens(en) van de klant staan hoog in het vaandel bij de Mediamarkt. De levering was in 2 dagen geregeld en ook hier werd ik prettig geholpen.

Rob K 06-10-2021

Mooi grote winkel. Veel keuze. Wel even zoeken voor je een verkoper te pakken hebt.
Leuke aktie.

Sebastiaan 06-10-2021

Goed advies bij keuze gekregen en er werd vooraf zelfs bekeken of er nog een actie op het product zat waardoor er zelf kassakorting vanaf ging.

Bram 05-10-2021

Fijne winkel, ruim opgezet met veel keuze. Tevens prima personeel, die erg behulpzaam zijn. En nog een pluspunt, lekker veel parkeerplaatsen.

Frans 05-10-2021

We kopen al vele jaren onze spullen bij de Mediamarkt. Nog steeds naar volle tevredenheid ook mede dankzij de service die er geboden word.

Denise 05-10-2021

Duidelijke omschrijvingen op de website. Ik word altijd goed geholpen in de winkel en snelle levering.

Femke 05-10-2021

Jarenlang klant MediaMarkt Eindhoven. alle elektronica aangeschaft. Maar wat is deze zaak achteruit gegaan qua service, ik koop er nooit meer wat. stofzuiger gekocht in aanbieding, ze hebben alleen showmodel in de winkels en heb deze online besteld. Was incompleet, wou een nieuwe en als dat niet kon oude terug en regel ik zelf de missende voetstukken. Maar nee ze storten alleen geld terug en willen geen korting geven, let wel... stofzuiger is uit de deal en 200 euro duurder. Wat een oplichters, van classy zaak naar achterstandszaakje met chagrijnige tiener aan de balie die niet snappen wat klantenservice in houdt. Want was toch veel makkelijker als ik zelf thuis de retourslabel uit printte. De man die de deur wc niet open kreeg was ook maar vervelend. Als je zo'n hekel aan je baan hebt, ga dan wat anders doen.... Ik werk zelf met klanten en deze hebben nooit gemerkt aan me als ik mijn dag niet had. Dus geen stofzuiger al verkopen ze deze nog steeds en slechte service is min 1 goede klant... Overigs heb ik het geld waarvan ik 1 oktober een mail had ook nog niet terug gestort gekregen. Nooit meer!

Anil 05-10-2021

Goede service , personeel neemt de tijd om je aankopen uit te leggen
Goeie koffieapparaat aangeschaft
Prijs kwaliteit en keuze perfect

Lijda de Jager 05-10-2021

Goede voorlichting bij Mediamarkt Hoorn
tav aanschaf OLED A80J Sony
Na aansluiting een geweldig beeld en geluid

Arjan 04-10-2021

Snel advies maar ze hadden uiteindelijk alleen showmodel. Dus ter plekke online besteld en betaald. Ok

Verhoeckx 04-10-2021

Goede service en kwaliteit mensen die je vragen en wensen die aan de mens vol dien

Mariella 04-10-2021

Zeer slechte ervaring met Media Markt! Als je 2 verschillende adressen opgeeft voor factuur en lever adres word het te moeilijk. Vervolgens staat het bezorg bedrijf ook bij een ander adres, moet je media markt bellen, krijg je van media markt te horen dat je het bezorg bedrijf moet bellen voor een adreswijziging!! Dat mag dus het bezorg bedrijf niet doen en mag alleen media markt veranderen!!sta je vervolgens ook nog een kwartier in de wacht waarop de verbinding word verbroken! Kan je weer alles opnieuw gaan vertellen en uitleggen! Slechte zaak bestel er nooit meer online!! En nu hopen als het morgen word bezorgt dat het in orde is!!