MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Gleuverink 20-09-2020

Heb een Acer laptop gekocht. Was niet voorradig. Ook niet online. Door Mediamarkt alsnog besteld bij fabrikant. Heb hem geleverd gekregen (voor de oude voordeliger) prijs. Verkoop- en serviceafdeling bijzonder attent en vriendelijk.

SebastiaanH 20-09-2020

Prima en deskundig geholpen bij de aanschaf van een soundbar. Werd ruim voldoende tijd genomen en meerdere toestellen konden beluisterd worden.

Dylan 20-09-2020

Super goed geholpen bij Mediamarkt tijdens de preorder chaos voor de Playstation 5. Er hing namelijk ondanks de drukte een fijne rustige sfeer bij het personeel, en namen nog steeds de tijd voor je ook al was er een aardige rij met wachtende mensen. Hierdoor heb ik al mijn vragen kunnen stellen tijdens het preorderen wat er voor mij heeft gezorgd dat alle onduidelijkheden zijn verholpen. Daarnaast natuurlijk de geweldige Playstation 5 met disc lezer kunnen bestellen en kan nu niet wachten tot het november is. Mediamarkt super bedankt!

Aron 20-09-2020

Gewelding goed geholpen. De werknemer praatte met kennis over gaming artikelen en welke het beste bij mij passen

Marcel 20-09-2020

Ruim opgezet goede en vriendelijke service..
Mocht de persoon in kwestie het niet weten word er direct een persoon bij gehaald die het wel weet..
Ik ben zeker tevreden met mediamarkt Doetinchem

G.Konings 19-09-2020

Voor een mobiele telefoon moet je bij mediamarkt retail zijn de jongens doen er alles aan om je goed van dienst te zijn, super service!

Susanne 19-09-2020

Dexwinkel heeft een ruim en compleet assortiment. Ik heb er gevonden wat ik zocht.

Rob Binnendijk 19-09-2020

Wij kwamen voor een hoofdtelefoon, maar waren ook op zoek naar een neushaartrimmertje. Op internet gekeken en dan blijkt er één type in de winkel op voorraad te zijn. De medewerker vindt uit dat ze gisteren zijn binnengekomen. Hij heeft alle mogelijke moeite gedaan en dat kleine ding uit het grote magazijn te toveren. Dat is het gevoel als klant gezien te worden. Chapeau!!

Esther 19-09-2020

We zijn naar Mediamarkt Sontplein in Groningen geweest. We zagen de tablet tussen de andere staan maar konden geen in doos vinden. De medewerker heeft ons geholpen en advies gegeven over een beschermhoes en schermbescherming

Fred 19-09-2020

Een fijne winkel en vriendelijk personeel, goed geïnformeerd en advies gegeven. Een dikke duim.

Jacco 19-09-2020

Uitstekend en snel geholpen! Kon gelijk vinden wat ik nodig had! Ook bij de kassa was het goed geregeld.

Netjes 19-09-2020

Vandaag bij de TV afdeling in Zwolle geweest. De verkoper die verantwoordelijk was voor de tv afdeling had geen zin om enig moeite te doen om uitleg te geven. Verkoper; Soundbar? Daar in die doos, hoe die klinkt, nou dat werkt ff niet. O, u wilt de duurste soundbar van Samsung, die werkt nu niet en ga zo maar door. Als ik zulk personeel had dan kreeg hij ontslag. We Wilden vandaag een 70” TV, Een soundbar, muurbeugel, Mieke droger, en Miele Wasmachine, IRobot stofzuigcomputer, Dyson stofzuiger gaan kopen. De lol was er af. Uiteindelijk nog wel met een iRobot en Dyson de deur uitgegaan omdat we op die afdeling wel goed werden geholpen en dat weliswaar door een Dyson medewerker. Slechte beurt Mediamarkt. We gaan verder kijken.

duinjan 19-09-2020

mooi bedrijf met heel veel producten voor een redelijke prijs.
Nu een foodprocessor gekocht bevalt prima en is heel gemakkelijk in gebruik.

HenkN 19-09-2020

veel keuze en vriendelijke en deskundige verkopers. Ze helpen je bij iedere vraag omtrent het product wat je wil.

S 18-09-2020

Het slechtste bedrijf ever, wij hebben een laptop ter garantie gebracht werkend en al. Hierbij kregen wij het antwoord dat het niet onder garantie valt nou prima wij wilden de laptop terug in dezelfde staat als dat wij hem brachten. Toen we hem wilden ophalen was de laptop helemaal kapot en functioneerde deze niet meer! Wij hebben deze uiteraard niet meegenomen naar huis en is hij weer opgestuurd naa superveel mailverkeer wilden ze ons uiteindelijk een alternatief bieden dat niet eens leek op wat we hadden kwa specificaties. Uiteindelijk hebben we zelf een alternatief gekozen waar we voor wilden bijbetalen en dat kwam maar niet binnen. Moesten we nog langer wachten , hadden we gebeld met de mediamarkt en vertelden ze ons dat wij ons complete bedrag terugkregen. Komen we in de winkel komen ze ons vertellen dat we een zielig bedrag van ongeveer 170 euro. Dit is toch belachelijk. Vervolgens hier niet mee akkoord gegaan blijven ze via de mail op hun standpunt bij dat bedrag wij hebben extra kosten gemaakt en steeds op en neer moeten rijden voor zulke stomme dinhen. En hiervoor hebben wij nog extra service gekocht toen wij de laptop aanschaften. Te schandalig voor woorden!! En dit is een globaal verhaal want als je alles in details te weten krijgt zou je hier nooit een product willen aanschaffen!!!!! We zijn hier al 6 maanden mee bezig en er is nog steeds geen goede oplossing voor geboden.

Brenda 18-09-2020

Ik vind het een lekkere grote winkel.
En overzichtelijk.
Zeker nu in deze coronatijd ,is die ruimte ideaal.
Je kan goed afstand houden.
Behulpzaam,vlot en mee denkend personeel .
En niet te vergeten op iedere afdeling bv.bij de computers / accesiores lopen een paar medewerkers die verstand hebben waar ze het over hebben.
En het word ook nog eens goed aangegeven met borden,waar je wat kan vinden.
Heel fijn.

Thea Kwaks 18-09-2020

zijn heel vriendelijk geholpen en een goede uitleg van het product,Je kunt er altijd slagen.

gerritjans 18-09-2020

fijne shop om rond te lopen
maar wat ik nog beter vind is het helpen zoeken en
oplossen van problemen
kan een heel verhaal vertellen over een siemens expresso machine,
maar dat is nu niet relevant
onze oplossing was dat we een SIEMENS EQ6 PLUS 500 kregen, voor de prijs van een EQ6 S100
super geregeld
deze machine ,zet na een paar persoonlijke instellingen aangepast te hebben
voortreffelijke koffie, echt lekker, maar door de hoge druk, 19 bar.
een echte aanrader

Leo Boeren 18-09-2020

Prima product,ziet er goed uit. Bovendien goed geholpen. Duidelijke handleiding.

John 17-09-2020

Snel je aankoop reserveren en binnen 2 uur ligt je aankoop klaar, lekker handig wanneer je niet in de buurt van een media markt woont. Binnen 3 uur kun je spelen met Smart Samsung watch. Top aankoop met diverse mogelijkheden.

s van der heide 17-09-2020

mooie shop,alleen op radio afdeling te weinig personeel. maar wij zijn keurig geholpen door een personeel lid die een collega van afd. op riep. maar duurde ons veel te lang.dus heb ik gevraagd als hij ons kon adviseren. perfekt gedaan.

W.Mol 17-09-2020

Je wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen, en dat is al motivatie genoeg om weer te komen.

Ineke 17-09-2020

Vaatwasser gekocht, prima uitleg, helaas bezorgen ging f fout, maar toch prima opgelost!

Martien 17-09-2020

Kennis van zaken goed advies prijsverhouding aangeboden producten is goed. Groot assortiment waarbij voor iedere portemonnee iets te vinden is

Petra 17-09-2020

Vriendelijk personeel, behulpzaam. Product informatie was ook top. Mediamarkt is zeker mijn winkel.