HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Harm 31-10-2019

Bestelling geplaatst voor een demo model (soundbar), voor een mooie prijs, en geen krasje op te vinden, Top! En ook nog snel geleverd.

Ronnie Mast 31-10-2019

Prima winkel snelle levering en alles goed verpakt. Geen problemen ondervonden.

Martijn 31-10-2019

Altijd goed advies, mooie producten en als je lid bent bovengemiddelde voorwaarden. Waarom zou je nog online zoeken naar een product?

Erik 30-10-2019

Ben vooraf in de winkel in Breda geweest om mij te oriënteren.

Duidelijke en heldere uitleg gehad, hebben echt verstand van zaken en zijn geen verkopers maar adviseurs en daar houd ik van.

Aansluitend een Denon receiver gekocht via de webshop omdat deze niet op voorraad was in de winkel. En ook dit is prima verlopen en snel geleverd.

Dus een hele goede ervaring gehad en kom hier zeker terug.

Peter 30-10-2019

Klubben heeft een uitstekende sortering bruingoed en daarbij zeer deskundig, vriendelijk personeel. Een hele ruime sortering en als je van goede spullen houdt, dan heeft Klubben een zeer ruime sortering in diverse prijsklassen. Leuker winkelen dan bij de bekende dozenschuivers.

Hans de Jong 30-10-2019

Een prima zaak. Uiteraard hebben ze goede spullen. Maar ook de bediening is prima. Deskundig en ontspannen. Met voldoende tijd voor goed advies en hulp bij vraagstukken over bij voorbeeld aansluiting, afstelling enzovoort.
En goede koffie...

marco 29-10-2019

Ik heb een denon surround versterker gekocht ,levering was snel .
de versterker aangesloten en volgens de verkorte handleiding geinstalleerd.
Klonk nergens naar en heb gebeld met de klantendienst wat ik fout doe{er zit geen gebruiksaanwijzing bij de versterker]
er werd mij aangeraden om alle stappen opnieuw te doen.
heb ik gedaan en het klonk weer nergens naar,weer gebeld en uitgelegd welke luidsprekers ik heb enz enz .
werd mij aangeraden om met de versterker naar de winkel te gaan om mij uit te laten leggen hoe het moet.
had ik uiteraard geen zin in en na twee weken mailen en bellen of ze niet stap voor stap uit kunnen leggen hou de luidsprekers in te stellen werd mij eindelijk mede gedeeld dat de versterker niet werkt met een passieve subwoofer.
hadden ze dat niet direct kunnen zeggen?
het gevolg was dat ik vervolgens ook nieuwe luidsprekers heb moeten aanschaffen.
wel korting gekregen voor het ongemak maar was toch veel meer geld als ik wilde besteden

W.Sikking 29-10-2019

Na in 1973 bij RAF een zeg maar betere receiver te hebben aangeschaft, rond de eeuwwisseling gevolgd door een stel nieuwe boxen, begon onlangs mijn receiver de weergave op eigen initiatief te mixen met het geluid van het scheuren van een krant zonder einde.De hernieuwde kennismaking met RAF-(Klubben) heeft er voor gezorgd dat, mocht ik mijn nieuwe apparaat overleven, ik zonder omhaal weer naar deze aangename winkel ga.

Jeroen Hofhuis 29-10-2019

na een zeer prettig gesprek en luistersessie in de hifi klubben store van utrecht heb ik thuis besloten een product bij Hifi klubben in de webshop te bestellen. de webshop is erg netjes en overzichtelijk, en bied veel informatie over de producten. de prijzen zijn zeer concurrerend en doorslaggevend is de 5 jaar garantie op alles als je je even registreert. de levering was vervolgens erg snel, ondanks dat jet product nog rechtstreeks uit de fabriek in denemarken moest komen.

ik raad zowel de stores alsook de webshop van hifi klubben van harte aan, en zal bij een volgende electronica aankoop zeker terug komen.

A. Paardekooper 29-10-2019

Zeer goede winkel in Haarlem. Deskundig personeel en vriendelijk dit geldt ook voor de monteurs. En tevens een zeer goede service.

B ter Meulen 28-10-2019

Had een probleem met me draadloze headphones, maar netjes opgelost!
Bedankt voor de goede service... daar word je vrolijk van! :)

Jeroen Janmaat 28-10-2019

Toen ik Hifi Klubben had ontdekt verwachtte ik een winkel met te dure producten, het blijkt immers anders te zijn. Top producten die marktconform zijn, exclusieve producten die de prijs kwaliteit meer dan waard zijn en personeel die weet waar ze het over hebben. Inmiddels al meerdere aankopen gedaan vanwege het goede advies, de prettige service en de daarbij benodigde tijd die men voor je neemt, en de ontspannen beleving van het zoeken naar het juiste product! En dan zijn ook zeker de aanbiedingen en 60 dagen prijs garanties niet te vergeten.....

m van hengel 28-10-2019

geweldige winkel in rotterdam je hoeft niet naar een andere zaak te gaan ze zijn even duur als bij anderen met hun producten

Cynthia 28-10-2019

Alle tijd gekregen om de draadloze in-ear hoofdtelefoon van mijn keuze eerst (in de winkel) uit te proberen. Uiteraard werden deze eerst netjes gedesinfecteerd en gedroogd. Hulp met het downloaden van apps. Ik wilde daarna thuis nog even over de aanschaf nadenken en wat ik zeer belangrijk vind is dat daarbij niet wordt gepusht om ze aan te schaffen. Ongeveer 2 weken later de hoofdtelefoon alsnog aangeschaft.

Henk Koster 28-10-2019

Prima advies en goede service. Advies: installatie en implementatie van apparatuur in eigen servicepakket en niet door externe partijen.

Ronnie Mast 28-10-2019

Prima winkel snelle levering en alles goed verpakt. Geen problemen ondervonden.

JP, Zwolle 27-10-2019

Mooie AVR van Denon kunnen kopen. Fijne website en prima service, scherpe prijs en levering conform afspraak.

W.K. 27-10-2019

Wij hebben een Phantom Reactor via de webshop gekocht afgelopen week, deze gingen wij in de winkel in Amsterdam ophalen. Met de hoop om wat advies te krijgen over deze speaker, werden wij helaas door een persoon geholpen die weinig interesse toonde. Vergeleken met high end speakers is dit misschien een koopje, maar voor een Bluetooth speaker is dit toch wel prijzig en hadden wij wat klantvriendelijker personeel van deze zaak verwacht. Tevens heeft deze persoon een verkeerde optische kabel aan ons verkocht voor de aansluiting met de tv en ik moest zelf terug naar de winkel gaan met de vraag of deze wel de juiste aansluiting had met de Phantom reactor, dit blijkt niet zo te zijn. Wij kregen van een vriendelijker persoon een connector erbij.
Eerlijk gezegd weet ik niet nog wel zin heb om nog eens naar deze winkel te gaan.
Tenslotte, hebben wij geen een eens 'bedankt voor de aankoop' vernomen.
Daar mag ook een verandering in komen.

Tjalling Reitsma 27-10-2019

Heel bewust gekozen voor Hifi Klubben in Rotterdam voor advies voor de aanschaf van volledig draadloze oordopjes. Geweldig dat je in de zaak aan de Hoogstraat in staat bent om verschillende oordopjes te beluisteren. Uiteindelijk gekozen voor Sony WF-1000XM3 draadloze oordopjes met Noise Cancelling. Prima advies! En al veel plezier van gehad in de trein. Prachtig geluid en ook de ingebouwde microfoon werkt perfect. De mensen van Hifi Klubben in Rotterdam zijn goed bezig.

Ron Oosterbroek 27-10-2019

Na wel 10 keer in de winkel te breda naar speakers geluisterd te hebben eindelijk een paar nieuwe dali oberon 7 gekocht. Top aankoop. Geen enkele keer gevoeld dat er dwang was om te kopen maar gepassioneerd mee denken. ( en meeluisteren ) echt top van de medewerkers.
Dus van mij een dikke 10

Ad den Besten 27-10-2019

Uiteraard koos ik wederóm voor HiFi Klubben voor mijn nieuwe Hoofdtelefoon en bijbehorende versterker ! Ten eerste omdat HiFi Klubben mij nog nooit teleurgesteld heeft. Ze hebben een overzichtelijke site met prachtige aanvullende en vooral heldere, interessante artikelen over bijvoorbeeld de zin en onzin m.b.t. wattages (schrijf ik dat goed ?) van Luidsprekers en Versterkers...heel verhelderend en een aanrader om deze eens te lezen. En....mocht het nodig zijn: een vlotte reactie van hun specialisten als je met vragen zit. Tot de volgende keer Klubben !

Clemens C. 27-10-2019

Winkel Haarlem, nieuw pand, prachtige ruimte. In eerste instantie door juniorverkoper te woord gestaan, werd soepel overgenomen door ervaren (weekend) verkoper ..........
Veel kennis van zaken, uitstekend geadviseerd en uiteindelijk in mijn bestaande hifi installatie de defecte Yamaha tuner/versterker vervangen door een Bluesound Powernode 2i. Versterker en streamer ineen, nieuw concept, geen knoppen meer, maar alles via app bedienbaar. Bescheiden afmeting van het apparaat, overal te olaatsen. Uitstekende uitleg, en advies. Zeer tevreden!

Rien 27-10-2019

Na wat zoeken op internet om een goede hoofdtelefoon aan te schaffen kwam ik uit op de site van hifi Kluppen. Ik ben een klant die liever bij een speciaalzaak iets koopt dan bij een grote keten of een gewone consumenten webwinkel. Waarom? Omdat ik er van overtuigd ben dat specialisten nodig zijn om de kwaliteit hoog te houden. Ook voor mezelf, omdat ik ervan uit ga dat de service in geval van nodig daar ook beter is. Ik werd goed geholpen. Wel via internet besteld en snel geleverd. Prima product ontvangen dat voldoet aan de kwalitatieve beschrijving op de site van hifi Klubben. Super dus.

slkjd 27-10-2019

Mooie website met een ruim assortiment en goede producten. Ook de prijs was erg scherp!

Fred 64 27-10-2019

Even gebeld voor advies voor aankoop, vriendelijke medewerker gaf advies en nog enkele goede tips waaraan ik nog niet gedacht had, nu denon versterker binnen en ja helemaal happy