HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

S 01-04-2020

Gebruiksvriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en zeker een aanrader!

Niek 01-04-2020

Ontzettende fan van Hi-Fi Klubben. Professionele verkopers die weten waar ze over spreken. Nu 3 maal een Sonos product aangeschaft en iedere keer weer tevreden. Vriendelijk, maar ook raadzaam over wat slimme keuzes zouden zijn voor in de toekomst. Zelfs meegemaakt dat ik een product kocht en dat deze drie dagen later in de sale ging. Netjes een mail gehad dat ik het verschil als tegoedbon mocht gebruik. Ongehoord, op en top shop als je het mij vraagt.

Jasper 01-04-2020

Duidelijke webshop
Mooie heldere ontwerp
Goede aanbevelingen van overige producten

Gertjan 01-04-2020

Al vaker in de winkel (Amsterdam) geweest en prima advies gekregen. Nu ivm Corona hulp per mail gekregen om mijn keuze te maken. Wederom een schot in de roos en heel blij met de bestelde Bluesound speaker. Super service van en voor liefhebbers!

Bert 01-04-2020

Overzichtelijke site met duidelijke productomschrijving en specificaties. De prijs is scherp en zeker concurrerend ! Levering van het product verliep ondanks de huidige omstandigheden soepel en snel (volgende dag). Ook goede aftersales met aanvullende productinfo (per mail) over gebruik en mogelijkheden van het product. Een volgende keer twijfel ik niet meer, maar koop ik direct bij HifiKlubben ... !!

Arnout 01-04-2020

HIFI Klubben geeft goed advies als je telefonisch contact hebt. Informatie op de website is betrouwbaar en producten die ze verkopen zijn van degelijke kwaliteit. tip is wel om ook eens naar de fysieke winkels te gaan. Daar kan je het geluid en verschillende installaties testen.

Daan 31-03-2020

Ruim productaanbod tegen scherpe prijzen, goede communicatie en levering conform verwachting. Kwaliteit producten is hier belangrijk, geen rotzooi dus

Sas 31-03-2020

Zeer prettige, gebruiksvriendelijke website. Bestelling netjes en snel geleverd, duidelijke communicatie en scherpe prijs

Olaf 31-03-2020

Ik heb de wens om Europees te kopen, en Europese producten. En dat lukt zo goed... behalve de levering, die twee dagen langer duurde, maar dat zou met Corona te maken kunnen hebben... Ik vermoed trouwens van niet. DHL en DPD waren beiden verantwoordelijk voor de zending, en het was niet te zien wanneer en hoe... maar HiFi Klubben deed wat ze moesten doen.

Ralph 31-03-2020

Perfecte service. Kwam voor een center box van B&W, demo model meegekregen, vriendin vond de kleur niet mooi, dus ruilen, helaas geen andere kleur op voorraad, mocht de box weer meenemen en tegen de tijd dat de nieuwe juiste kleur er was hem weer omruilen. Allemaal geen probleem, goed geholpen en service met een glimlach.

Darko Spijkers 31-03-2020

In mijn zoektocht naar een goede set (multiroom) speakers, was het voor mij belangrijk dat ik deze ook op de tv kon aansluiten. Ik wilde zo weinig als mogelijk kabels, had geen supergroot budget en wilde toch goed geluid en gemak in huis. Met de Sonos amp, Dali speakers, en losse Sonos speakers ben ik goed geholpen bij Klubben. Ook op de chat zijn medewerkers behulpzaam, vriendelijk, en vooral eerlijk. Had twee opties, waarvan één wat duurder, en toch werd mij - eerlijkheidshalve - de 'goedkopere' variant aangeraden en ben enorm tevreden over het geluid, het gemak, de werking ervan, en de service. Ik ben heel tevreden.

Mark 31-03-2020

Altijd eerlijk advies en hele snelle levering. Top kwaliteit producten met geweldig geluid. Wist niet dat muziek zo mooi kon klinken! Daarnaast perfecte garantie op defecte producten en prijsdalingen. Heb door prijsdalingen al meerdere keren geld terug gekregen, waardoor ik mijn ouders nu ook mooi geluid cadeau heb kunnen doen.

Sam 31-03-2020

In januari besteld en betaald(!), levering zou in februari plaatsvinden Er komt echter niets, geen info vanuit Klubben over vertraging of iets dergelijks. Dus maar bellen. Begin maart zou er geleverd worden. Half maart nog steeds niets, geen enkel bericht vanuit Klubben. Dus maar weer bellen. Levering zou nu begin april zijn. Zucht... Eind maart belt Klubben zelf. Niet om de levering aan te kondigen maar om te zeggen dat ik opnieuw het geld moet overmaken omdat dit automatisch na twee maanden(!) teruggestort is op mijn rekening. Wanneer er geleverd wordt kon niet met zekerheid gezegd worden, maar inmiddels wel een bericht van DHL dat er een pakket van Klubben onderweg is. Al is dat inmiddels al weer een week geleden.

Benno 31-03-2020

Duidelijke productbeschrijving, goed merkbaar dat deze webshop kennis van zaken heeft. Verder goede prijs en prima bestelproces.

Leonard 31-03-2020

Shop met een mooi breed assortiment en uitgebreide productomschrijvingen en specificaties. Echt hifi-gericht, dus weinig troep te vinden. Het bestelproces werkt prima waarbij je meteen een track & trace nummer krijgt. Mijn bestelling moest uit Duitsland komen en kende een iets langere levertijd i.v.m. de Corona-crisis, maar dat is zeer begrijpelijk.

mh 31-03-2020

De online-bestelling ging niet van een leien dakje - bleef hangen bij bezorgopties. Via klantenservice rechtgetrokken. De levering duurde ruim een week, waar de volgende dag werd beloofd. Waarom moet een product dat in Nederland leverbaar is uit Denemarken komen? Oké, met het product en de hulp in de fysieke winkel wel tevreden.

V. C Franssen 31-03-2020

Ik vind de mensen van hifi klubben aardig klant vriendelijk en behulpzaam ze luisteren naar wat je zoekt en proberen het beste product voor jou te zoeken en aan te bieden.

ronald 31-03-2020

Hier weet men echt waar het over gaat. Ook nu ik niet naar we winkel wil prima contact en stipte levering. Gewoon een toptent! Aanrader.

Fred Kroonen 31-03-2020

Prettige winkel met prettige sfeer en indeling van de winkel en met medewerkers met juiste vakkennis.
Die ook naar je wensen luisteren en daarop ingaan.

John 30-03-2020

HiFi Klubben Den Haag, vriendelijk, geduldig en deskundig geholpen, niets is te veel. Aanrader!!

Jochem 30-03-2020

Toen er problemen waren met mogelijke levering van een Sonos One werd er heel adequaat gereageerd. Ik ben teruggebeld door Hifiklubben en het product werd alsnog geleverd! Een cadeau voor mijn jarige zwager in deze lastige tijden!

Rob 30-03-2020

2x online een Denon versterker gekocht. Alles tot nu toe echt perfect, laatste bestelling ook nog eens veel eerder geleverd dan vooraf aangegeven! :) Kortom geheel tevreden.

Tineke 30-03-2020

Duidelijke communicatie, zorgvuldige verzending, 5 jaar garantie. Goed product. Wat wil een mens meer.

Jeffrey 30-03-2020

Ik was op zoek naar een shop die niet enkel online een hele goede service heeft, maar je ook telefonisch professioneel te hulp schiet.
Hifi Klubben is me hierin volledig tegemoet gekomen.
De producten worden heel netjes bij je afgeleverd.
En bovenop de service krijg je ook 5jaar garantie.
Kortom, ik heb mijn nieuwe "huis" leverancier gevonden.
Doe zo verder.

Peter 30-03-2020

Zeer professionele support. High end streamer na twee jaar en een paar maanden kapot en door HiFi Klubben binnen een week gerepareerd terug. Zelfs met een streamer, die daar niet is gekocht, maar bij firma, die inmiddels niet meer bestaat. Ik was al wel klant, maar deze service vind ik uitzonderlijk goed. Zo zouden er meer moeten zijn.