HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Albert 02-01-2020

Super aardig personeel, goede uitleg en informatie. Behulpzaam om een passende oplossing te realiseren. Veel kennis en kunde aanwezig!
Een tip kan zijn om voor de wachtende mensen op de luisterruimtes een koffie hoekje met een paar stoelen in te richten. Een dikke 9 waard!

Ralph Verhelst 01-01-2020

Ben in de HiFi Klubben winkel in Rotterdam geweest. Kreeg professioneel advies en duidelijk was dat de verkoper me niet het duurste van het duurste aan wilde smeren. Toen een subwoofer (Dali SUB E-12F) aangeschaft die prima werkt maar wel 30 euro duurder is dan bij andere winkels (679 euro versus 649 euro). Verder heeft de levering van een daaropvolgende online bestelling van een Denon receiver wel meer dan 3 weken geduurd.

Rien Podt 01-01-2020

De medewerkers van deze winkel hebben kennis van zaken, maar dringen hun mening niet op. Ze gingen aan de gang met mijn wensen en gaven daarop een uitermate goed advies. Een hele plezierige zaak.

Patrick 01-01-2020

Een Denon CEOL set gekocht met twee luidsprekers. Na de firmware update reageerde het apparaat niet meer. In de winkel tijdelijk het showmodel meegekregen en na drie dagen al een nieuwe denon. Tevens wilde we toch van speakers wisselen, omdat mijn vrouw slechthorend is. In de winkel in Haarlem goede service en konden van luidsprekerset wisselen. Kundig, sympatiek en eerlijk advies in de winkel. Top!

Kevin 01-01-2020

De website van HiFi Klubben biedt veel keuze en de mogelijkheid om je stereoset helemaal naar wens samen te stellen, zonder dat je vastzit aan specifieke merk-/typecombinaties. De door ons gekozen (huismerk) Argon-zuilspeakers en Denon-receiver werden binnen een dag geleverd, uiteraard netjes in de doos en feilloos werkend. De standaard 5 jaar garantie op alle producten van Klubben is echt een pré! Na contact met de klantenservice binnen een half uur een inhoudelijke reactie, top! Eigenlijk was er maar één minpunt: de wekker op de receiver stond ingeschakeld (en ook nog eens met de speakers op vol vermogen), waardoor wij 's nachts om 2.30 ons bed uitgeblazen werden... Maar dit is de leverancier vermoedelijk niet aan te rekenen.

Michel van Eunen 01-01-2020

Ik heb tot nu toe twee keer iets bestel bij HiFi Klubben en beide keren ben ik zeer teleurgesteld betreffende hun leveringen.

Op de website wordt beloofd voor X tijd besteld dan de volgende dag in huis. Bij mijn eerste bestelling duurde dit 9 dagen ipv 1 of twee dagen. Ik werd deze 9 dagen wel bestookt met reclame mails en andere promotionele dingen, maar even een net mailtje met daarin de erkenning dat ik ze hun beloftes ruimschoots niet na kunnen komen zou ik zeer op z'n plaats vinden. Ik heb me immers ook aan m'n belofte gehouden door netjes te betalen.

Een keer kan gebeuren dus heb mijn volgende bestelling ook gedaan bij HiFi Klubben.
Mijn tweede bestelling betrof een simpele HDMI kabel, hier wacht ik ook alweer een week op inmiddels, en deze staat bij de verkregen track en trace nog steeds niks over afleverdatum.

Ik ben er klaar mee, ga wel weer naar die Kouwe Blauwe de volgende keer als dit een 'kwaliteitswinkel' zou moeten zijn.

Isaac D 01-01-2020

Andermaal naar Hifi Klubben Amsterdam geweest. Nu voor een draadloze inear headphone. Weer prima geholpen naar een weloverwogen keuze, kan niet anders zeggen.

Jeroen 31-12-2019

Erg goed geholpen. We hadden eerst ander speakers gekocht, maar na een bezoek aan huis het advies gekregen om andere speakers te nemen. Snel en netjes gemonteerd .

Benk van Garderen 30-12-2019

Via internet zag ik de site van HiFi Klubben.
Site ziet er netjes en verzorgt uit.
Ook is de site gebruiksvriendelijk.
Gebeld voor een afspraak om het 1 en andere te beluisteren in Utrecht.
Mooie ruimte waar diverse componenten staan opgesteld en te beluisteren is.
Personeel is vriendelijk, vakkundig, denken met je mee en niets is teveel.
Je vragen worden netjes en met een eerlijk antwoord beantwoord.
In totaal een goed uur zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen en is nu in bestelling.
Word via de mail op de hoogte gehouden.
Zal zeker Hifi Klubben bij een ieder aanbevelen die prijstechnisch een goed kwaliteit installatie wil gaan aanschaffen.

Peter Verheggen 30-12-2019

We zijn zeer goed geholpen bij hifiklubben in Eindhoven. Mooie luister studio om goed te kunnen luisteren naar verschillende versterkers. Totaal niet opdringerig en zeer goed advies. Het personeel heeft veel kennis om goed advies te geven.

Matter 30-12-2019

Keurige Site. Goed overzichtelijk. Alleen lever tijd klopt niet helemaal met wat er staat.

Jacques 30-12-2019

De eerste vrije dag van de kerstvakantie benut om ons te laten informeren, in de winkel in den Haag, over de mogelijkheden van streaming, internetradio en alle moderne digitale ins en outs. Dit alles binnen de context van een goede versterker en een CD-speler ter vervanging van onze ouwe trouwe Luxman.
Na een vriendelijke ontvangst werden we uitstekend en uitgebreid voorgelicht over de diverse mogelijkheden door een medewerker met duidelijk verstand van zaken. Geen gladde verkooppraatjes maar duidelijke informatie. Heel fijn dus voor een redelijke leek op dit gebied dat het hierna mogelijk was om een keuze te maken waarbij je het gevoel had ook daadwerkelijk te weten waar je voor kiest en wat je in huis krijgt. Na de luistersessie was de keus snel gemaakt en nu thuis genietend van een set die helemaal aan onze eisen voldoet en in een mum van tijd speelklaar was. Topzaak!

Marc 30-12-2019

Prima winkel, deskundige medewerkers. Ik zag 's avonds dat het ergens €10 goedkoper kon en dat werd alsnog aangepast. Top !

Saf 30-12-2019

De winkel in den haag (hifiklubben) is goed ingericht met een mooie luisterruimte achter. Ik ben in totaal driemaal naar hifiklubben geweest, tweemaal in den haag en eenmaal in almere. De klantvriendelijkheid van beide winkels zijn goed. Er word tijd genomen om je te helpen en om je de gewenste informatie te geven. Tot driemaal toe ben ik langer dan een uur in de winkel geweest om uitgebreid te luisteren naar diverse speakers en versterkers.

G.jochems 30-12-2019

zaak met mensen die er verstand hebben.
Niet meteen jou een kant op sturen, maar luisteren naar jouw wensen en een installatie op maat zoeken.
Geweldige service

ben 29-12-2019

Het personeel weet waar ze het over hebben. Goed advies gekregen. bij de aankoop van Sennheiser Momentum 3 duidelijk op de pro's en con's gewezen

RiVaRo 29-12-2019

Over het algemeen wordt je in ieder geval in Amsterdam zeer professioneel geholpen. Echter na de kerst was het (te?) druk in de winkel waardoor het goed testen van de geselecteerde speakers niet mogelijk bleek. Dit is iets om op te letten als je nog niet voldoende zeker bent.
Ik heb wel kunnen kopen omdat het advies van de verkoper overtuigend was.

Jane 29-12-2019

Hier (winkel in Amersfoort) wordt je klantvriendelijk en professioneel geholpen. Koffie staat altijd klaar, deskundige medewerkers staan je te woord om samen te kijken welk produkt het beste bij jouw wensen past. Top!

Henk Vink 29-12-2019

Erg fijne winkel in amersfoort.
Goed bereikbaar in een erg gezellige binnenstad.
Mooie winkel met genoeg om van te watertanden.
Erg professioneel personeel en erg vriendelijk.
Hifi klubben is voor mij de nummer 1 op audio gebied.

HansL 29-12-2019

Hier heb ik precies gevonden wat ik voor mijn Bose 1-2-3 systeem nodig heb. FM vervalt. KPN biedt radio, maar niet simpel. De DAB+ tuner werkt perfect en is voordelig! Mijn Bose weer up to date!

John 29-12-2019

De verkoper was uitermate geduldig en behulpzaam. We konden op ons gemak meerdere opstellingen beluisteren. En als klap op de vuurpijl kwam hij op zaterdagavond ook nog de gekochte installatie thuisbrengen. Kortom super service.

Hans 29-12-2019

Rotterdam is een fijne en goed bereikbare winkel. Het personeel is prettig in d omgang en zeer ter zake kundig

Louis 29-12-2019

Eerste keer in deze winkel. Vakkundig en duidelijk advies. Levering via webshop was snel en efficiënt. Aanrader.

Adrie 29-12-2019

Erg goed geholpen in Breda. Er werd alle tijd genomen en er werd goed uitleg gegeven. Thuis aangekomen was het installeren toch wat ingewikkeld, maar via telefoon werden we goed verder geholpen, waardoor de installatie helemaal gelukt is.

Jeroen Voortman 29-12-2019

HiFi Klubben heeft een interessant assortiment met aantrekkelijke prijzen. De webshop is overzichtelijk en de klantenservice en het personeel in de winkel helpt je graag en vriendelijk om tot een goede keuze te komen. Maar wat voor mij nog het meest belangrijk is: de aftersales is ook dik in orde.
Recent heb ik een Denon DP400 platenspeler aangeschaft, voor mezelf als kerstcadeau. Met moeite heb ik het pakketje enkele dagen onder de kerstboom laten staan alvorens ik het uitpakte en in gebruik nam. Helaas zat er ergens een los contactje in het apparaat waardoor het rechter kanaal frequent uitviel. Kan gebeuren natuurlijk, bij een situatie als deze kan een organisatie laten zien wat ze onder service verstaan en dat zit bij HiFi Klubben wel goed. Op tweede kerstdag (!) via WhatsApp contact gehad met de klantenservice. Al snel was het duidelijk dat de platenspeler retour moest. Ik koos er zelf voor om diezelfde dag naar HiFi Klubben in Amersfoort te rijden omdat ik zo snel mogelijk een nieuwe wilde hebben. Natuurlijk even niet van tevoren gebeld of ze een vervangend exemplaar voorradig hadden, mijn fout. Eenmaal daar aangekomen heeft de medewerker de voorraden nagezocht, het filiaal gebeld dat nog één (de laatste) exemplaar voorradig had en ervoor gezorgd dat deze met twee dagen bezorgd werd. Klasse service!