HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Kadeem van den Broek 14-04-2020

HiFi Klubben heeft een top service. Helaas was er iets mis met de Bluetooth chip van mij Bluesound speaker. Eerst hebben ze zelf geprobeerd te helpen maar toen dat niet werkte ben ik naar Bluesound zelf gegaan. Toen zij constateerde dat het met mijn hardware te maken had, was het verzoek om terug te gaan naar de verkoper. Omdat ik de speaker nog niet lang had heeft HiFi Klubben met direct een nieuwe speaker gegeven zodat ik me er geen zorgen meer over hoef maken. Nieuwe speaker werkt weer perfect!

Frans 13-04-2020

Bij HiFi Klubben hebben ze nog verstand van wat ze verkopen. Na wat vragen gesteld te over de NODE 2i de knoop doorgehakt. Bestelling via de webshop verliep goed/ simpel gekozen voor de gratis extra garantie van 5 jaar. Tevreden over mijn aankoop, prachtig geluid.

Sonja 13-04-2020

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe speakerset.
Er werd goed de tijd voor ons genomen en niks was te gek om uit te proberen.
Goede service!

Erik van Dreven 13-04-2020

Geen tien, maar alleen omdat er altijd ruimte voor nog verdere verbetering moet zijn. HiFi-Klubben is helemaal van deze tijd, maar tegelijk nog ouderwets prettig. Een ruim maar niet overweldigend assortiment, gewoon goede spullen en een ruimhartige service. Voorbeeld is het uitreiken van een voucher als een aankoopbedrag binnen een zekere termijn daalt. Wat opvalt is de humor - die maakt mij steeds aan het lachen!

Samsiah 13-04-2020

Kundig en goede uitleg vriendelijke verkoper liep ook
Mee met mijn zware doos echt top!

Erik 13-04-2020

Goede service, kennis van zaken, snelle levering, prima prijzen! Zowel online als in de winkel, in mijn geval de Hoogstraat in Rotterdam. Deze mensen hebben echt verstand van hifi en zijn zo’n beetje de “uitvinders” van Sonos in Nederland! Een aanrader!

FrAnk 12-04-2020

Mooie spullen, goede omschrijving/uitleg.
Duurde wel wat langer voor dat het geleverd was. Moest uit dld komen.

Joris 12-04-2020

Eerder ben ik bij HiFi Klubben geweest voor een aankoop. Mijn ervaringen met het personeel is dat zij erg klantvriendelijk zijn, de tijd voor je nemen en vooral waardeer ik de deskundigheid. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen en het aanbod in het geval van vragen hen te bellen. Kortom een aanrader!

Mertin 12-04-2020

Bevlogen, deskundige medewerkers met passie voor geluid, eerlijk advies, helaas soms wat je niet wil horen. Iets duurder in aanschaf, maar meer dan dubbel waard

Marcel 12-04-2020

Hifiklubben Almere kom ik af en toe
Word er altijd vriendelijk geholpen.
Nemen de tijd voor de klant.

Vincent 12-04-2020

Goed aanbod, voor altijd de laagste prijs. Goeie klantenservice die weet waar ze het over hebben. Daarnaast krijg je, als de prijs toch lager wordt, een voucher voor het prijsverschil. Zelfs zonder hier om te vragen!

Hans Tolhuijs 12-04-2020

Niet bezocht i.v.m. Corona crisis maar wel via internet. Reden is het steunen van de plaatselijke ondernemer i.p.v. blind bestellen bij een internet winkel. Vlotte afhandeling. PostNL gaf de bezorgtijd aan terwijl ik het product al binnen had..;-)

DS 12-04-2020

Bij HiFi Klubben heb ik een nieuwe televisie besteld. Toen bleek dat met de verzending problemen waren, heeft HiFi Klubben mij goed bijgestaan. Vanuit PostNL kreeg ik geen antwoord maar de webwinkel heeft me gelukkig wel updates gegeven zodra die bekend waren.

Uiteindelijk bleek de televisie echt 'verdwaald' dus heeft HiFi Klubben me dezelfde televisie nogmaals opgestuurd. Dat exemplaar was de volgende dag direct binnen.

Waar PostNL echt waardeloos bleek, heeft HiFi Klubben me gerustgesteld. Daarom zou ik daar gerust nogmaals bestellen.

De vervangende televisie werd snel na betaling verzonden. De televisie kwam een dag na verzending in goede orde aan.

De mogelijkheid om live via de website te chatten vind ik echt een uitkomst. Als iemand aanwezig is, kun je een gesprek beginnen. Is er niemand, dan wordt je vraag als een bericht verstuurt en krijg je daar ook snel bericht op (binnen een paar uur). Ook hebben medewerkers me voor belangrijke updates gebeld. Die verzorgde service heeft me van de wanhoop gered, want van PostNL werd ik op den duur wel moe.

Base 12-04-2020

Eindelijk een winkel met kennis van zaken en service. Geen dozenschuivers die van alles beloven en niet nakomen. Meestal zijn de prijzen precies hetzelfde als van de bekende (online)winkels zonder service en backup.

Hifi@ 12-04-2020

Weder super goed geholpen, de mensen hebben de juiste kennis.
Het mooie van Hifi Klubben is dat je alles kunt beluisteren en vaak gewoon op voorraad is, dat kom je tegenwoordig bijna nergens meer tegen.

Richard Koot 11-04-2020

ik heb oordopjes besteld, P13 Browers &Wilkins.
bestellen ging eenvoudig en de levering was zoals aangegeven binnen 3 dagen,
ook wordt je goed geïnformeerd! super site!

Reinier Schaper 11-04-2020

Altijd prettige en zeer deskundige ontvangst door de mensen in de winkel.
Genoeg tijd voor een afgewogen beslissing.

Harry Hilverink 11-04-2020

Hifi Klubben hanteert een goede prijs.
De levering was punctueel.
De totale afwikkeling boven verwachting.
Maar ja, Sonos Move is natuurlijk een apparaat om mee te scoren!
Klubben blijft mijn online leverancier.

Daan 11-04-2020

Fijne ervaring bij aankoop van eerste hifi speakerset en versterker. Van tevoren veel bruikbare info gevonden op de website, zo kon ik een mooie shortlist maken. Daarna werd alle tijd voor me genomen in de winkel om zo na 2 uitgebreide luistersessies (waarvan één voor de zekerheid met vriendin) uiteindelijk een weloverwogen keuze te maken die past bij onze situatie, ruimte en budget. Vriendelijk en professioneel geholpen en nergens het gevoel gehad dat er werd gepusht naar bijv. een duurdere set. Kleine dingen als de spullen naar m'n auto helpen brengen en kabels vast gebruiksklaar maken, zorgen ervoor dat je je als klant zeer welkom voelt. Kom in de toekomst graag nog eens terug en raad een bezoek ook zeker aan, dank jullie wel!

APK 11-04-2020

Ik kwam jullie aanbieding tegen, en die paste mij wel.
Alles prima geregeld, snel actie, bericht gekregen van aankoop, het moment van versturen, en wanneer ik het kon verwachten. Goed verpakt en binnen 24 uur geregeld. Dank daarvoor.

Lucien 11-04-2020

Goed assortiment speakers en versterkers. Prima mogelijkheden om te luisteren. Medewerkers met kennis en kunde. Website geeft al veel informatie.

DerFreiherr 11-04-2020

Object snel ontvangen. Grote klasse. Fijne kwaliteit. Blij met de retouropties e.d. goed verpakt.

Cora 11-04-2020

Vriendelijk personeel en goede service ook in de tijd van de coronacrisis. Door passsende maatregelen is er genoeg ruimte om afstand te nemen.

Bob 11-04-2020

Goede aanbiedingen op een duidelijke website. Fijn dat er ook fysieke winkels zijn waar je producten kunt uitproberen. Mijn Sonos One werd snel geleverd. Krijg 5 jaar garantie na het worden van een clublid, wat aantoont dat ze vertrouwen hebben in hun producten. Fijne winkel voor mijn Sonos uitbreidingen.

marcel 10-04-2020

hifi klubben geweldige zaak , zeer vriendelijk personeel , vakbekwame uitleg,
echt een aanrader.