HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

André Lubke 21-04-2020

Hele duidelijke site. De producten worden goed omschreven. De bestelling werd prompt afgehandeld en arriveerde de volgende dag.

Jos 21-04-2020

2 producten besteld die beide voorradig waren volgens de website. 1 product de volgende dag geleverd andere product is na bijna een week nog steeds niet verzonden. Volgens Klubben vertraging bij DPD, volgens DPD nog niet overhandigd door Klubben, andere bestellingen via DPD wel gewoon ontvangen. Slechte ondersteuning klantenservice.

E. Vonk 21-04-2020

Overzichtelijke website. Bestellingen worden vlot geregeld en afgeleverd. Dienstverlening uitstekend

Gert van Kapel 21-04-2020

Alles, vanaf bestelling tot en met het ophalen van de door de medewerkers van een ander element voorziene draaitafel is perfect verlopen. Snelle en heel goede service. Ook bij telefonisch contact nam men ruim de tijd om vragen te beantwoorden. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

Boyan 20-04-2020

Bestellen via Hifi Klubben bestellen ging prima. Netjes voor de bepaalde tijd besteld en inderdaad de volgende dag al in huis.
Hifi Klubben geeft duidelijke uitleg over het product en op welke manieren het product te gebruiken is.

Gerard 20-04-2020

Bij het niet meer vooradig hebben van mijn bestelde Marantz ben ik zeer netjes geholpen met een Zeer hoge korting op een ander product waar ik heel tevreden op ben.

Patrick 20-04-2020

Prettig en professioneel geholpen.
Nemen de tijd voor het laten horen van de apparatuur, want zoals ze zelf zeggen: dat is het beste criterium.

Vince 20-04-2020

Ik heb bij Hifi Klubben mijn koptelefoon besteld en dit deed ik hier omdat ze 5 jaar garantie bieden, een goede service hebben en mijn product snel binnen was (zelfs in deze Corona-tijd). Erg tevreden dus :)

John Balm 20-04-2020

Altijd een duidelijke indeling van de website. winkel is een feest om te bezoeken en vertrouwde uitstekende service.

Ron v/d Lingen 20-04-2020

Mooie aanbieding Die Argon Audio DAB2+ v6 DAB radio
Lekker Thuiswerken met de radio op de achtergrond Anders is het nog eenzamer
Er zit nog een supergeluid in Wat ik wel erg belangrijk vind Zeer eenvoudige bediening
En je kan ook nog je smartfoon op aan sluiten Zo kan je ook nog Spotify luisteren Met nog DAB+ voor een nog net betere ontvangst

Terry 20-04-2020

Altijd de laagste prijs garantie is top. Verder veruit de langste garantie van 5 jaar. Service is ook top. De medewerkers denken met je mee en proberen niet alleen te verkopen, door bijv de duurste producten aan te raden, maar het perfecte product uit te zoeken voor jouw persoonlijke situatie. Enige aanmerking die ik had was dat ik bijna een uur in de winkel heb gelopen en geen enkele keer een drankje ben aangeboden.

Chris 20-04-2020

De collega's hebben kennis van zaken, zijn klantgericht en hebben een duidelijke passie voor het werkveld waarin zij werken.

Jonah Bakker 20-04-2020

Goede online winkel ervaring, duidelijke beschrijving die je genoeg informatie geeft om je aankoop te kiezen. Het enige minpuntje wat ik had was dat bij de px-5 van bowers&wilkins qua levertijd stond vandaag besteld morgen in huis. Na 3 dagen was hij nog niet binnen. Even een belletje met de klanten service bleek dat de voorraad terug moest vanwege fabricage fout. Geen probleem, graag zelfs. Alleen zou ik dit wel op site vermelden, om teleurstellingen te voorkomen. Maar al met al wel goede ervaring.

Mark 20-04-2020

pricematch op de Sonos beam met 5 jaar garantie Top.

Losse vraag gesteld over lidmaatschap van de Club, leuk antwoord gekregen en als extra lieten ze weten dat mijn bestelling werd ingepakt.

Richard 20-04-2020

Overzichtelijke shop en prima prijzen. Goed assortiment. Snelle en correcte levering.

Albert van der Weijde 20-04-2020

Hoewel jullie mooie produkten leveren en goede service, zou Klubben toch wat aan de leverings snelheid moeten doen. Ik heb Dali boxen besteld met de belofte 2-3 werkdagen levertijd. Dit is inmiddels opgelopen tot een week en ik heb ze noch steeds niet ontvangen.

Reinier 20-04-2020

Je wordt altijd meteen geholpen en men neemt de tijd voor je. Ze geven goed advies dat bij je budget en voorkeuren ligt. Ook de prijzen zijn scherp en als deze in de tijd zakken krijg je ook achteraf het verschil terug. Ze zijn ook een keer bij mij thuis geweest om te helpen met de instellingen van mijn versterker. Dat is best bijzonder. Ik ben kortom heel tevreden.

Mel 20-04-2020

Zowel in de winkel als online altijd netjes. In mijn geval nu ook keurig de laagste prijs aangepast.

Geert 19-04-2020

Er wordt tijd voor je genomen om tot een goede keuze te komen. Vriendelijk kundig personeel. Jammer dat de producten van de aktie niet op voorraad waren.

Sandro Bozic 19-04-2020

Zeer snelle en correcte levering van mijn bestelling. Prima geïnformeerd per mail en via de site. Dat, naast de beste prijs op het internet, maakt een 10 als mijn beoordeling.

Ron 19-04-2020

Je wordt goed en snel geholpen met je vragen, geven duidelijke antwoorden. Je kunt er goed shoppen. Geef geen10 gaan ze naast hun schoenen lopen

Gerrit 19-04-2020

makkelijke website, eenvoudig bestellen, goed communicatie en snel geleverd.

Thomas Boel 19-04-2020

Heb hier mijn oortjes, koptelefoon en speakers gekocht. Altijd alle tijd en rust om zelf alles uit te proberen en daarbij goed advies dat niet meteen naar het duurste product wijst. Daarbij is de 5 jaar garantie top en de 3 maanden prijsgarantie nog beter, voelt toch nog als een extra cadeautje als je iets terug krijgt. Absoluut een betere keuze om je apparatuur te kopen.

Johan D. 19-04-2020

Hifi Klubben is een prima adres met een goede webshop en service. De prijsgarantie en verlengde garantietermijn zijn onderscheidend. Tot nu toe zeer te spreken!

Reinout van Elst 19-04-2020

Altijd goede producten voor een goede prijs. Nu ook heel blij met mijn Dali speakers voor in mijn werkkamer.