HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

W.L.G. Heffels 11-08-2023

Ik heb al eerder een bestelling gedaan bij Hifi Klubben en daar heb ik goede ervaringen mee.
Daarom heb ik besloten om weer een bestelling te plaatsen bij dezelfde leverancier.

Bert Kraan 09-08-2023

Prima advies en uitstekend assortiment, snel verzonden en goed verpakt, eerlijke prijzen.
Een Denon AVRX1700H DAB 7.2 receiver gekocht, top!!

Nico 08-08-2023

Snelle levering na bestelling. Bestellen via de website gaat perfect. Info over de producten is prima,. Nog contact met klantenservice gehad en ok dat was uitstekend. Kortom een fijn bedrijf.

Renny 07-08-2023

Niet iets bijzonders besteld. Een paar meters speaker kabel. Artikel Beschrijving was duidelijk. En bezorging ging ook prima.

Ems 07-08-2023

Goede, klantvriendelijke website met veel informatie waardoor ik een goede keuze kon maken.
Heb de speakers vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. En nog geen seconde spijt van. Geweldig geluid en zien er heel strak uit.

Jochem 07-08-2023

Snelle afhandeling van bestelling. (Tweedekans) product was netjes en goed verpakt.

R. Duran 06-08-2023

Kwaliteit HIFI apparatuur voor een goede prijs.
Duidelijke communicatie via e-mail en een snelle levering, TOP!

Ruud Ente 06-08-2023

Heb deze Denon avr 2800 dab gekocht omdat hij goede recensies heeft en dat hifi klubben ook nog de goedkoopste was het is een heel goede machine..wel even de gebruiks aanwijzing goed lezen .en vooral goed hdmi kabels gebruiken vooral naar de tv dat is een 2.1 kabel koop een dure. En ook de andere die hoeve geen 2.1 kabels te zijn maar wel goede .en als je klaar ben hoor je dingen die ik eerder .niet hoorde . Alles zit er op .kan ook op 5.1 speakers.

Marko 04-08-2023

Oordopjes gekocht die goed aangeschreven stonden. Goede overzichtelijke site snelle levering en niet te vergeten 5 jaar garantie op alles ipv 3 jaar. Service en garantie nog niet nodig gehad ( gelukkig) maar kan natuurlijk altijd voorkomen maar nog geen ervaring mee.

Gerard 04-08-2023

De Denon CD 900 DCD speler werd snel en goed verpakt geleverd door HIFI Klubben en voldeed aan al mijn verwachtingen ben er zeer tevreden over en ook over de 5 jaar garantie.

J D 04-08-2023

Het bestellen ging zeer gemakkelijk op de website. Daarnaast had ik mijn bestelling de volgende ochtend al in huis. Super gewoon!

Richard 03-08-2023

Hi-fi klubben is een bedrijf met veel verstand van zaken en goede service. Makkelijke website en een uitstekende prijs.. en bovenal 5 jaar garantie op zijn producten.. ben super blij met mijn aankoop van een Bowers&Wilkens PX7s2 Headphone nadat ik hem in de winkel uitgebreid getest had en meerdere merken geprobeerd had …Zal er zeker weer iets aanschaffen…

Topwinkel 03-08-2023

Ik had al langer gelezen over Klubben en op zich beviel het bedrijf mij. Toen mijn Harman Kardon AVR receiver stuk was, ging ik op zoek naar een andere kwaliteitsreceiver. Ik had Denon in het verleden al en al zoekende kwam ik bij deze AVR-X2800H.
Met de verlengde garantie naar 5 jaar als je member werd, was voor mij de beslissing snel genomen.

De installatie ging goed, tot een update van Heos in de app, het systeem deed stilvallen. Dit was te toevallig om deze link niet te maken.

Gisteren gebeld met Lorenzo en samen hebben wij de installatiestappen doorlopen. Het bleek dat de hdmi poort van de ARC was uit gezet. Op internet een dergelijke link gelezen. Is dit een fout in de app?

Wouter 30-07-2023

Ik ben vaste klant bij HiFi Klubben. Prima service, ruim assortiment. Geweldige zaak. Nog geen enkele negatieve ervaring gehad.

Sjors 29-07-2023

Gewoon een 10, niks te zeuren 😁 besteld en de dag erop netjes geleverd, klasse! En de service en garantie worden ook keurig geregeld is mijn ervaring. Bedankt!

Carel Israel 28-07-2023

Mooi HDMI kabel gekocht van Audioquest. Superblij mee en ook nog eens in de aanbieding. Heb daar al diverse audio artikelen gekocht waaronder een Denon versterker en een subwoofer van B&W. Ook hiermee ben ik superblij mee.

Wyb 28-07-2023

Klubben goede hifi winkel. De bestelprocedure online vond ik erg omslachtig en dwingend. Beetje pragmatischer. Heb me nogal gerergerd aan de grote hoeveelheid emails na de bestelling en langzame verzending en gedoetjes om niks.

Erny 27-07-2023

Duidelijke shop met breed assortiment. Bestelde items werden dag erna al geleverd.

Michel Rooijers 25-07-2023

Momentum 4 hoofdtelefoon.
Was al een aantal keren in de fysieke shop geweest en werd daar heel goed geholpen en er werd goed meegedacht. Online ook een prima ervaring, snel in huis netjes verpakt, erg blij mee.

MvdV 24-07-2023

Groot aanbod, overzichtelijke website en dito bestelproces. Prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders. Snelle levering aan huis. Uitgebreide garantieperiode als je gratis lid wordt. Tevreden klant dus.

Pascal 22-07-2023

Zeer klantgericht, goede service, (top) product snel verzonden en ontvangen!

BJH 22-07-2023

Een defect aan mijn hoofdtelefoon zeer goed opgepakt en uiteindelijk een nieuwe gekregen omdat hersteld niet ging

Liesbeth 22-07-2023

Ik heb nergens een goede gebruiksaanwijzing kunnen vinden en daarom gebruik ik ze nog niet.

Pieter 20-07-2023

Vlotte service, goed verpakt en snel geleverd.
Correcte en duidelijke informatie.

Hindu 19-07-2023

I ordered a product on Friday that I thought would be delivered on Monday the next week but it wasn’t delivered. I wasn’t notified about the delivery. The next email I received was that it is sent back in money was sent back to my account. I still don’t know what happened I didn’t get any drug address I didn’t get any notification of its delivery. I don’t know what happened but I didn’t get my product