HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Sam L 18-12-2019

Goed geïnformeerd in de winkel, via internet besteld, geleverd wat ik verwachtte en goede aftersales met telefonische tech support maakte het plaatje compleet!

Ger Schultinga 18-12-2019

Mooi uitgeruste winkel met deskundig personeel op een gemakkelijk te bereiken plek in Amsterdam. Ik vond het bijzonder. Vragen worden beantwoord en je gaat de winkel uit met datgene dat je in je hoofd had. Zeer netjes allemaal. Voor een hifi liefhebber zeker een aanrader. O ja, hoezo parkeerproblemen in Amsterdam, niets van gemerkt.

Roy 18-12-2019

De koptelefoon die ik een kleine 2 maanden geleden als cadeau kocht deed helaas helemaal niets meer. Nadat dit (in de winkel in Utrecht) ook werd vastgesteld werd er geen moment getwijfeld en direct een nieuwe koptelefoon uit het magazijn gehaald. Als klap op de vuurpijl ontving ik toevallig een dag later een cadeaubon van 20 euro vanwege de prijsgarantie.

Ik zou serieus niet kunnen verzinnen wat een winkel nog beter zou kunnen doen.

Rob 18-12-2019

Online gekocht en volgende dag geleverd. Zeer tevreden over het product. Alleen een handleiding ontbrak, maar deze kon ik op de website vinden. Vandaar geen 10 gegeven.

TonK 18-12-2019

Ik was op zoek naar een externe DAC, omdat degene in mijn laptop dock heel raar deed. En natuurlijk kun je niet werken zonder fatsoenlijke muziek :-)

Effe zoeken en gevonden wat ik hebben wilde. De AudioQuest DragonFly en een mooie rooie.
Vandaag besteld en morgen in huis is ook echt waargemaakt. Spullen snel binnen en nu echt genieten van fatsoenlijk geluid.

Top service.

Jo 18-12-2019

Een zeer professionele winkel met vriendelijk personeel. Als iets niet op voorraad is dan word er wel aangeboden om het alsnog na te bestellen en binnen een paar dagen ligt het product voor je klaar. Ik wilde een draadloze in-ear koptelefoon, deze was alleen nog in Utrecht verkrijgbaar. Gebeld en ondanks dat het een actie product was is het netjes op naam voor mij gereserveerd zodat ik het in het weekend kon ophalen. Super blij mee!

Erik 18-12-2019

Een zeer voordelige prijs, snelle bezorging en ook nog eens gratis via klantlidmaatschap extra voordelen. Ik zal voor HiFi Klubben snel een voorkeur hebben bij een volgende aankoop.

JoepK 18-12-2019

HiFi Klubben is bijna altijd mijn hofleverancier voor audio- en videoproducten. Medewerkers hebben heel goede kennis van zaken en ze bieden super service! (zeker als " Hifi Klubben Lid") !!! Een enkele keer zou een product ietsjespietje ;-) goedkoper kunnen (bv. HDMI kabel).

leoG 18-12-2019

mooi assortiment, aantrekkelijk geprijsd en soms erg mooie aanbiedingen. Nu een mooie koptelefoongescoord om de tekst rustig..oor te komen

Peter 17-12-2019

Als je goed en eerlijk advies wilt over luidsprekers, versterkers en alles wat daar bij hoort in welke vorm dan ook kan je als leek maar ook als techneut terecht bij mensen die alle tijd voor je hebben voor vakkundig advies. Top Winkel en medewerkers

Joep van Poll 17-12-2019

Alles liep gesmeerd. De website was duidelijk en overzichtelijk, waardoor een keuze maken gemakkelijk is. De betaling verliep probleemloos en de bestelling is op de beloofde tijd geleverd. Het apparaat wat ik bestelde was bij HiFi Klubben het meest voordelig van alle webshops. De voorwaarden zijn gunstig en de 5 jaar garantie die geboden word maakt het helemaal af. Kortom een perfecte webwinkel.

Alfred Besselink 17-12-2019

HiFi Klubben aan de Rijnstraat te Amsterdam is goed bereikbaar met goede parkeermogelijkheden voor de deur (10 eurocent per uur!!). Mooi ingerichte winkel met zeer ruim assortiment, maar bovenal klantgerichte medewerkers die je goed kunnen helpen en adviseren zodat je uiteindelijk een goede keus kan maken.

Ben 17-12-2019

Nette site, goede voorwaarden (zoals 5 jaar garantie, ook al moet dit nog blijken) en erkend bedrijf. Echter geen al te hoog cijfer, omdat de leveringsvoorwaarden niet wordt nagekomen. 2-3 werkdagen wordt al snel 10 dagen. Wel moet ik erbij zeggen dat dit begin december was, dus misschien was er wat hinder van Black Friday en Sinterklaas. Echter zou het dan zeker géén 10 dagen moeten zijn, maar eerder 4-5 dagen. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden dat het langer duurt, dus ook dit moet je zelf ondervinden.

Maar hé, niet alles kan altijd perfect lopen. Nu was dit pakketje van mij niet broodnodig, maar voor mensen die iets bestellen voor een feest of verjaardag moeten hier zeker rekening mee houden. Durf deze winkel hierdoor ook niet aan te bevelen, want ik kan de noodzaak per persoon niet inschatten. Heb je het snel nodig: koop het elders. Heb je alle tijd: neem deze winkel mee in je beoordeling.

Peter 17-12-2019

Het ging naadloos van bestelling in de webshop tot aan de levering aan mijn voordeur..

A.J. Strijker 17-12-2019

Klubben Hifi heeft een mooie en zeer uitgebreide Website. De site is zeer eenvoudig in gebruik. Verder heeft men een pagina waar je de meest uiteenlopende adviezen krijgt over onder meer: optimaal gebruik maken van je tv, surround geluid in je woonkamer, etc.
Contact met Klubben Hifi verloopt ook zeer goed. Als je belt en de wachtrij is te lang dan krijg je de keuze om terug gebeld te worden. Dit doen ze dezelfde dag nog. Top.

Dirk 17-12-2019

Alles perfect in orde. Van bestelling tot levering. Kwaliteitsproduct. Hoofdtelefoon Denon

Martin Karim 17-12-2019

The 5 year warranty was very appealing for me. Combined with the black friday price drop, I was convinced.

Fred, Barendrecht 16-12-2019

HiFi Klubben werd me aangeraden door een goede bekende, en terecht! Zowel in de winkel als op de website wordt duidelijke, betrouwbare en eerlijke informatie gegeven, voor alle prijsklassen. Ruim product aanbod. Overzichtelijke website, voldoende informatie om een goede keuze te kunnen maken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte en tijdige berichtgeving per mail over de afhandeling van mijn bestelling, nette levering via DHL. Kortom: een aanrader voor muziekliefhebbers!

Ton 16-12-2019

Bestelprocedure verliep prima. Levertijd zou 2 of 3 werkdagen zijn. Dit werden er uiteindelijk 5. Zoiets kan gebeuren, maar dan verwacht ik wel een berichtje hierover. Dat kwam niet. Daarom rapportcijfer 6. Product verder in goede orde ontvangen.

Maximilian 16-12-2019

I've chosen HiFi Klubben because of their fast delivery and detailed and helpful product descriptions. The only downside was the delivery – that happened very promptly, but I didn't get a notification that it would happen (or, more precisely, I received the notification after receiving parts of the delivery.)

Michiel 16-12-2019

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een Sonos Amp! Goed advies gekregen over de plaatsing van speakers en geholpen bij de keuze van het product.

wim vd sman 16-12-2019

Ik heb met black-friday een Sony oled televisie aangeschaft ondanks de grote drukte werd ik goed en persoonlijk geholpen. De televisie is netjes met een aankondiging bij mij thuis afgeleverd.
Deze aankoop voelt heel goed ,omdat ik duidelijk na wat onderzoek gedaan te hebben, de beste prijs, garantie en service heb gekregen!
Bedankt mensen van HIFI Klubben

Adriaensen 16-12-2019

Zeer vriendelijk personeel, die weten waar ze over praten. Ze zijn absoluut niet bezig om je een dure set te verkopen. Ze willen je een set verkopen waar je tevreden over bent. Ze nemen echt de tijd om van alles uit leggen en te laten horen. Wij hadden zelfs geen afspraak gemaakt (wat overigens wel kan) maar werden direct geholpen. Top!

Annemieke 16-12-2019

Ondanks de drukte van de decembermaand en in de orderbevestiging aangegeven dat levering waarschijnlijk 3 tot 3 dagen later zou zijn, netjes meteen de mail beantwoord en wel de volgende dag binnen. reactietijd erg snel en goed.

Patrick Warners 16-12-2019

Eindelijk na lang vergelijken van verschillende merken een keuze kunnen maken uit de grote keuze van DAB radio's. Ik was al eens live in bij Hifi Klubben in Nijmegen geweest om de Argon Audio Radio2 DAB radio in de kleur licht essenhout te bewonderen.
Daar ben ik uiterst vakkundig en vriendelijk door de medewerker aldaar geholpen.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en 2 van deze Argon Audio DAB radio's via de website van Hifi Klubben aangeschaft (ik wist immers wat ik wou hebben na ze live te hebben gezien en gehoord).
Beide radio's zijn apart verzonden door Hifi Klubben, en zijn een paar dagen na elkaar keurig verpakt afgeleverd op mijn adres.
Misschien een beetje oneerbiedig, maar hier staan ze nu te pronken op de nachtkastjes naast het bed en dienen als wekker radio. Natuurlijk spelen ze ook regelmatig wanneer wij op de 1e verdieping radio willen luisteren.
Al met al een zeer goede keuze gemaakt door de Radio's bij Hifi Klubben te bestellen.