HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willemien 20-10-2019

Heel vriendelijk maar vooral heel deskundig geholpen. Er wordt goed geluisterd naar wat je vraagt en niet geprobeerd het duurste aan te smeren. Geeft vertrouwen waardoor ik zeker zal terugkomen.

T 20-10-2019

Via de webshop van HiFi Klubben een receiver besteld en twee dagen later ontvangen. De receiver bleek helaas defect en moest omgeruild worden. Na contact met de klantenservice een retourformulier en antwoordnummer gekregen: goed geregeld. Tot mijn grote verbazing levert HiFi Klubben niet direct een vervangend exemplaar. Ze wachten tot hun logistieke afdeling het defecte apparaat heeft verwerkt. Blijkbaar is het erg druk met retouren, want vier dagen later is er nog geen bericht dat een vervangend exemplaar wordt opgestuurd.
Dit is niet de service die ik verwacht als ik duizend euro uitgeef bij een winkel. Erg jammer, maar voor Klubben blijkbaar de normale gang van zaken.

JanD 20-10-2019

Wat een heerlijke winkel in Amersfoort. ik kwam voor een koptelefoon. Eerst testen/uitleg in de praktijk. Geholpen door ..... Hij heeft alles perfect uitgelegd en koptelefoon aangesloten op mijn telefoon en dat is erg fijn voor een digibeet. Daarom bestel ik niet via internet. Topwinkel!

Peter 20-10-2019

In alle rust krijg je goede informatie en geven ook advies over andere mogelijkheden. Tevens is in de winkel e.e.a. Te zien te te beluisteren. Geen opdringerige verkopers. En dan ook nog laagste prijs garantie, zodat je zeker weet een faire prijs te betalen

Stephan 20-10-2019

Top winkel! Top informatie en demontraties! Ook de service is super!

In de zomervakantie hebben we in Eindhoven geluisterd naar inbouwluidsprekers van B&W, hier hebben we alles uitgebreid beluisterd en daarnaast veel informatie gekregen. Inmiddels hebben we ze besteld en geleverd gekregen! Tevreden!! We komen absoluut terug!

Frank 20-10-2019

Prima hulp met aandacht voor persoonlijke behoefte. Duidelijke uitleg en relevante tips. Ga bij volgende aankoop zeker terug.

Guus 20-10-2019

Via Tweakers kwam ik op deze site terecht vanwege de prijs. Het bestellen ging simpel en zonder problemen. Ik vond alleen de levering langer dan ik verwacht had. Zondag besteld en donderdag geleverd. Niet erg maar je raakt verwend door de snelle leveringen van anderen

Robert 20-10-2019

Nette overzichtelijke winkel waar je op je gemak je keuze kan maken of informatie kan inwinnen. Vriendelijk en deskundig personeel aanwezig.

Kees 19-10-2019

Slechte service alleen gericht op verkoop, niet op eerlijke voorlichting!
Reparatie beoordeling kost €260 per uur.

Nico 19-10-2019

Fantastisch advies gekregen en de levering was perfect.
ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit!

h.bertens 18-10-2019

leuke winkel met een kopje koffie gezellig je product uitzoeken en proberen met leuke en technische en vriendelijk personeel echt een aanrader

Sjaak 18-10-2019

Het is iedere keer prettig om hier, in dit geval Amsterdam, te komen.
Men neemt de tijd voor de klant en het belangrijkste is dat een ieder die daar werkt ook kennis van zaken heeft, geen blabla. Ook via de telefoon zijn de adviezen professioneel en duidelijk.

Roland 18-10-2019

We zijn uitgebreid geinformeerd over verschillende merken en modellen in-earphones en we hebben ze allemaal kunnen passen en beluisteren. De medewerker nam echt z’n tijd om alle verschillen uit te leggen.

Robert 18-10-2019

Kwaliteitszaak met personeel met kennis van zaken, die ook goed met je meedenken en heel behulpzaam zijn. Luidspeakerkabel gekocht waar als service de tulppluggen op gezet zijn. Altijd goede service en topkwaliteit producten!

Jort 17-10-2019

Geweldig overzichtelijke website waarbij je makkelijk kan zoeken en veel informatie op kan doen. Ik heb uiteindelijk de Argon Forte A5 gekocht via de koopjesmarkt, hier worden diverse producten met korting aangeboden. Voordat ik hem heb besteld heb ik eerst de fysieke winkel bezocht om de speakers in het echt te zien. Ook hier werd ik goed geholpen. Speakers waren snel verzonden. Na ontvangst zijn de Speakers enorm makkelijk te installeren, geweldig design en mooi geluid. Precies alles wat ik wilde. De speaker gebruik ik nu via de kabel en via mijn Google Home, maar ga wellicht in de toekomst nog een platenspeler aanschaffen en ook deze kan ik aansluiten op de speakers.

Mark 16-10-2019

HiFi Klubben is een winkel met een fantastisch assortiment en kundige en enthousiaste medewerkers, die goede support leveren, echt een toegevoegde waarde ! Ook de site in dik in orde.

Robert 16-10-2019

Mooi assortiment, vakkundige hulp gehad met kiezen in de winkel. IK was op zoek naar draadloze hoofdtelefoon voor sporten, die heb ik gevonden!

R Velthuisazn 15-10-2019

de winkel van hifiklubben in Utrecht heeft mij goed geholpen en behoeft voor mij geen verbetering,goeie service en snel antwoorden op mijn vragen

Erik Top 15-10-2019

Hifi Klubben Nijmegen is voor mij een topzaak! Ik vind daar hoogwaardige apparatuur in diverse prijsklassen van aansprekende merken. Ik word professioneel geholpen bij mijn vragen, snel en deskundig. Met veel geduld en alle uitleg die nodig is. Oplossingen worden aangedragen die je zelf niet hebt kunnen verzinnen. Gewoon binnenlopen en rondneuzen is al een feestje. Ik kijk al uit naar mijn volgende bezoek.

BB 15-10-2019

Nadat ik in de webshop mijn Project debut esprit dc had gekocht werd deze vlot geleverd.
Nahet uitpakken bleek dat e.e.a. nog afgesteld moest worden. Gebeld met HiFi Klubben Amersfoort. Deze wilde graag helpen met se afstelling en ik kon direct terecht.
Superfijn geholpen en nog lekkere koffie ook.
Voor zowel de webshop én locatie Amersfoort 5 sterren !!

Liefhebber 14-10-2019

Prima geholpen met mijn zoektocht naar een nieuwe centerspeaker. Rustige luisterruimten waar de verkoper alle tijd voor je neemt. Na aankoop- binnen 14 dagen mag teruggebracht worden, ook binnen 60 dagen, doch dan tegoedbon- werd de speaker door de Hifi Klubben adviseur in mijn auto gelegd. En ook nog : slechts € 0,10 parkeerkosten maar dit geldt maximaal voor 1 uur.

SBalzan 14-10-2019

Great service and they are always happy to help. Not my first time shopping here and it wont be my last.

Dominique 14-10-2019

Een aantal keer langs geweest in Nijmegen om te luisteren naar een paar nieuwe speakers. Iedere keer een top en eerlijk advies van ze gekregen, daarnaast zijn ze geduldig en geven ze je de tijd om naar het e.e.a. te luisteren. Uiteindelijk ontzettend blij met mijn nieuwe set!
Ik zou ze zeker aanbevelen!

Jan V. 14-10-2019

Dit is een hele fijne winkel, waar je door vakkundige mensen geadviseerd wordt. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van klanten en deze winkel heeft een mooi assortiment.

Paulus 14-10-2019

Heel snelle levering, precies zoals aangegeven in op de website. Product goed omschreven.