HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Jansen 10-04-2020

De website is erg duidelijk en helpt bij de orientatie. Er wordt niet alleen geïnformeerd over producten, ze worden ook echt geanalyseerd. De opsomming van positieve en negatieve punten is dan ook erg waardevol als info op zichzelf maar ook als bespreekpunten voor in de winkel. De verkoper zelf luisterde goed en vertelde veel en goede info. Top bezoek!

Frits J 10-04-2020

Hifi Klubben is een bijna onmoglijke combinatie van personeel met een goed hart voor HiFi apparatuur, een prachtig assortiment A-merken en de bereidheid om een goede deal te sluiten. Wanneer je precies weet wat je wilt, dan kun je natuurlijk terecht bij de grote ketens, maar voor een persoonlijk en passend advies op geluidsgebied kan ik HiFi Klubben in Utrecht van harte aanbevelen.

Monique 10-04-2020

Snelle levering, ruime garantie, op advies van andere tevreden klant, overzichtelijke site

Aves 10-04-2020

Argon speakerset gekocht in Hilversum, eerst gebeld voor de actuele voorraad. Geen enkel probleem: de speakers in zwarte kleur zijn op voorraad, in de winkel ook prima geholpen en vriendelijk personeel. Dan is het toch behoorlijk knullig als bij thuiskomst de speakers van een lichte houtsoort blijken te zijn in plaats van zwart zoals gevraagd en bevestigd door de werknemer zowel telefonisch als in de winkel. De lichte houtkleur is mij achteraf zo erg meegevallen en stiekem vind ik het ook een mooie kleur als ze zo staan in huis dus heb ik ze gehouden en verder geen punt ervan gemaakt. Maar voor een winkel van dit kaliber zijn dit toch echt wel dingen die niet zouden mogen gebeuren. Wat betreft vriendelijkheid, uitstraling van de winkel etc niets op aan te merken en dik voor elkaar. Wat betreft accuraatheid en focus op het product wat je koopt is in dit geval de plank compleet misgeslagen.

Jelle 09-04-2020

Meermaals de Hifi Klubben winkel IN Rotterdam bezocht. Fijn deskundig advies, mensen nemen de tijd. Online bestellingen laat ik ook in de winkel afleveren. Ook voor garantie op artikelen geweldige service. Direct nieuw product gekregen bij artikel dat niet goed werkte.

Michel 09-04-2020

Op basis van goede reviews heb ik een bestelling gedaan bij HiFi Klubben. Bij mij ontstond wat verwarring over de verzenddatum. Via de chatmogelijkheid op de website werd ik echter uitstekend te woord gestaan en van duidelijke informatie voorzien.

Heel fijn dat de klantenservice op meerdere manieren te bereiken is, actief meedenkt en een stapje extra doet. Dat geeft vertrouwen! Ik zal hier in de toekomst dan ook zonder enige twijfel weer bestellen.

Frank K 09-04-2020

Medewerkers werken vlot, hebben verstand van zaken en zijn behulpzaam.
De (landelijke) Helpdesk die ik bij installatie even belde, wist direct waar ik het over baf en gaf subiet het antwoord

Hans 09-04-2020

Prettig geholpen, Uitstekende voorlichting, en zonder morren stond binnen 24 uur €70,- op m'n rekening toen bleek dat tien dagen na aanschaf de hoofdtelefoon in de aanbieding kwam. Met een dergelijke firma is het prettig aankopen doen.

Petrus 08-04-2020

Snel binnen en voldoet echt aan de prijsgarantie. Daarnaast geven ze professionele hulp waar nodig, geen verkooppraatje. Ze luister echt naar wat de klant wilt. Helemaal Top!

Ronald 08-04-2020

Prettige site en mooie prijzen. Dag later was artikel goedkoper geprijst. Na een chat bericht werd deze direct aangepast en kreeg ik een vernieuwd betaalverzoek.

bikerwolly 08-04-2020

Via de webshop een headset besteld. Headset was op voorraad en zou binnen 2-3 dagen geleverd worden. Ik had echter mijn headset de volgende dag al thuis. Dus helemaal top en ook nog eens 5 jaren garantie

R.W. Tempelaar 08-04-2020

Prima service, goed aanbod, kennis van zaken, alleen maar goede ervaringen. Echte aanrader!!!!

Ed 08-04-2020

Mooie TV gekocht online. Doordat de website wat problemen had kon ik het niet meer voor de Aktie prijs kopen maar de klantenservice gaf me toch noch een goede korting. Daarna ging de leverantie helemaal fout. Niet de schuld van hifi klubben overigens. Maar weer heeft de klantenservice mij super geholpen. Top zaak.. Hifi Klubben

tin 08-04-2020

Perfecte winkel, wij hadden een kabel ontvangen die defect was. Supersnel een nieuwe ontvangen, goede service

Der Anton 08-04-2020

Medewerkers van HiFi Klubben denken met je mee en komen met oplossingen. Het arsortiment is goed is de serice zeer goed door de 60 dagen retourgarantie. Verder krijg je standaard 5 jaar garantie zonder meerprijs.

Hans van de Ven 08-04-2020

Ik kocht via de website van Hifiklubben een setje draadloze oordopjes van Jabra. De informatie op de website was ruim voldoende om een goede keus te maken. Gedetailleerdere info vond ik via vergelijkingssites. Op de website van Hifiklubben stonden overigens ook links om meer info te krijgen. Heel handig, behalve dan die naar een Scandinavische tekst. Daar kon ik niet zoveel mee als Nederlander.
Ineens bleek de set die ik wilde hebben voorlopig niet leverbaar te zijn. Dat vond ik even een minpunt, want dat was niet het geval toen ik bestelde.
In de winkel in tilburg ben ik prima geholpen om dat op te lossen. Vriendelijk personeelslid dat actief meedacht. Alle andere keren dat ik daar wat kocht, was dat ook het geval. Niets dan lof voor deze mensen.

Susanne Zwaan 08-04-2020

Mooie winkel, goede service, meedenkend en perfecte laad- en los plek achter de winkel in Rotterdam om de spullen zelf op te kunnen halen. Top!

Remco 08-04-2020

Heb voor deze shop gekozen omdat ze de goedkoopste op dat moment waren! Alles mooi op tijd geleverd en als extra, krijg je ook nog 5 jaar garantie als je lid wordt ..........helemaal top natuurlijk. Tevens ook goede info op de site en alles mooi en duidelijk. Zou ze zeker aanraden bij familie en vrienden.

Thijs L 08-04-2020

Deskundig advies en een ruim assortiment met goede producten. Website is overzichtelijk en online bestellen gaat eenvoudig. Het klantcontact is erg vriendelijk en de service is uitstekend!

Jeroen B 07-04-2020

Had een probleem met een oudere Sonos amp. Deze in de winkel in Hilversum gebracht ter controle. Kreeg een dag later een telefoontje dat Sonos geen tijd heeft en dat ik geheel kosteloos, het laatste (nieuwe) model op kon halen. Anders zou het wachten in de huidige thuiswerk situatie te lang gaan duren. Super oplossing en dat in deze tijd!

Cees 07-04-2020

Net geen 10, want er is altijd wel wat te verbeteren, maar verder topservice, topadvies, topgarantie en topverzending, maar bovenal een topproduct! Ga zo door, want er zijn weinig Hifi ondernemingen die het zo goed doen met zowel de bricks als de clicks.

Pepijn 07-04-2020

HiFi Klubben is een begrip! En niet zomaar. Professioneel, overzichtelijk en kwalitatief top! Ik raad iedereen aan om HiFi Klubben te bezoeken en je aankopen hier te doen. Als je je registreert, krijg je ook nog eens 5 jaar garantie!

Sander 07-04-2020

Uitstekende klantenservice, ik had een vraag over een product en kreeg binnen 24 uur een antwoord. Levering was ook binnen 1 dag, en dat terwijl het tegenwoordig echt een stuk langer kan duren ivm de Covid-19 crisis. Al met al ben ik zeer tevreden.

Pieter 07-04-2020

Ik ben geweldig geholpen. Ik had iets in mijn hoofd wat ik wilde, maar door goed door te vragen ben ik uiteindelijk weggegaan met mooie spullen en was ik blij. Wel meer geld kwijt, maar geen moment het gevoel gehad dat me iets werd aangesmeerd.Volgens mij is dat waar het om gaat. Tevreden en blije klanten. ...... van de vestiging Nijmegen, hebben het echt supergoed gedaan. Ik heb later nog teruggebeld.

Max 07-04-2020

Ik heb de Argon Audio Soul 2 koptelefoon online besteld. Ik ben zeer tevreden. De uitgebreide informatie op de website kwam goed overeen met het geleverde product.